Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Baia Mare, Str. George Coșbuc nr. 38 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 6200 lei brut - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Orientare către client şi o ţinută profesională ireproşabilă - Experienţă profesională în domeniul comerţului cu amănuntul - Experienţă în conducerea personalului - Abilitaţi de coordonare și motivare a unei echipe - Cunoştinţe de limba engleză sau germană reprezintă un avantaj Responsabilitățile tale - Organizezi, planifici şi verifici activităţile departamentului în raport cu nevoile magazinului - Asiguri prezenţa la vânzare a sortimentului respectând layout-ul prestabilit - Coordonezi fluxul de marfă spre spațiile de vânzare și plasarea acesteia respectând principiul FIFO și regulile interne - Responsabil de depozitarea, manipularea şi transportul mărfurilor conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui articol - Întocmești planurile de plasare a articolelor de sezon şi a promoţiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Promovat
SC H BOLAT CONSTRUCT SRL angajeaza asistent manager pentru santierul nostru din Voluntari si montator placaje interioare si exterioare cor 712202 . Rog cv pe adresa
-
Promovat
Tip job: Full Time Descriere job: Activitate de testare a produselor electrice si electronice Cercetare-dezvoltare metode si tehnici noi de masurare Cunostinte limba engleza - nivel mediu-avansat Capacitate de organizare a muncii, simtul responsabilitatii, seriozitate, dinamism, adaptabilitate si perseverenta Persoane serioase, motivate Candidatul ideal: INGINER - absolvent UPB sau similare (varsta maxima - 56 ani) Absolvent UPB sau similare; Student anul IV sau master (UPB sau similar) SPECIALIZARE: ELECTROTEHNICĂ, ELECTRONICĂ, AUTOMATICĂ, MECANICĂ EXPERIENTA ÎNTR-UN LABORATOR DE TESTARI CONSTITUIE UN AVANTAJ Oferim: Posibilitati de dezvoltare profesionala. Desfasurarea activitatii alaturi de o echipa de profesionisti cu experienta. Salariu motivant, adaptat nivelului de responsabilitate si experientei. Bonificatii în functie de aptitudini si implicare. Descrierea companiei Sediul social: Splaiul Unirii 313, sector 3, Bucuresti ELECTRIC PRODUCTS CERTIFICATION INDEPENDEND BODY - OICPE este cel mai important organism independent de certificare a produselor electrice si electronice din România, ce respecta cerintele standardului SR EN ISO CEI 17065, cu o gama larga de clienti din tara si din Europa. Prin gama de servicii oferite, sprijinim producatorii, importatorii sau distribuitorii de produse electrice si electronice în evaluarea si declararea conformitatii produselor cu cerintele standardelor europene armonizate cerintele de securitate electrica si compatibilitate electromagnetica. OICPE are propriul laborator - Laboratorul de Încercari pentru Certificarea Produselor Electrice - LICPE, ce indeplineste cerintele SR EN ISO CEI 17025, unul dintre cele mai complexe laboratoare de testari din tara. OICPE isi asuma raspunderea pentru protectia deplina a datelor dvs. personale si se obliga sa nu transmita aceste date unei terte parti fara acordul dvs. In cazul in care profilul dvs. nu se califica pentru o selectie la o pozitie la care ati aplicat, datele dvs. personale vor fi pastrate în siguranta pana la finalizarea procesului de intervievare.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit); permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj) Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau si vanzari); -Studii superioare cu diploma d absolvire sau in curs; -Cunostinte d limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide d operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati d navigare pe internet, d culegere si centralizare a informatiilor; facturare ( SMARTBILL) pontaje plati interbancare protocol cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet; experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj; spirit de echipa; entuziasm si atitudine pozitiva; capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei; Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate; Redactarea de documene conform solicitărilor ; Traduceri a textelor in limba Engleza. Administr az si d zvolt m g zinul onlin , r l ti cu cli ntii, furnizorii si p rt n rii; Complet z si ctu liz z sortim ntul d produse, pr turil , sp cific tiile si c r cteristicil ac stora; Verific p riodic of rt l furnizorilor, ctu lizeaza c t logul d produs si listel g n rale d preturi; Administr za si coordon aza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea predarea corespondentei. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii. Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.
-
Vino să faci parte din echipa Materom Authaus! Angajăm consilier de vânzări CERINŢE: Excelente abilităţi de comunicare, negociere; Abilități organizatorice dezvoltate; Experienţă relevantă în vânzări; Bune abilităţi de operare PC (Word, Excel, Internet) Permis de conducere; Limba engleză nivel mediu; DESCRIEREA JOBULUI: Identifică şi contactează potenţiali clienţi noi; Promovează produsele şi serviciile oferite de companie; Oferă în permanenţă consultanţă pentru clienţii potenţiali şi clienţii existenţi; Încheie contracte de vănzare cumpărare pentru produsele ofertate; Se asigură de corecta și buna desfășurare a procesului de vănzare și post vânzare. Completeaza zilnic baza de date în programul specific; Adoptă o atitudine deschisă, orientată către client, în vederea atingerii şi depăşirii obiectivelor de vânzări; Transmite încredere privind calitatea produselor şi a serviciilor oferite clienţilor, pentru obţinerea satisfacţiei şi fidelizării clienţilor; Reprezintă interesele companiei şi asigură derularea procesului de colaborare în bune condiţii în relaţia cu clienţii. OFERTĂ ŞI BENEFICII: Pachet salarial atractiv corelat cu performanţa realizată; Tichete de masă; Training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală; Mediul de activitate dinamic; Echipa de lucru tânără, competitivă
-
Atributii: - supervizarea activitatii si echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si preventive; Candidatul ideal: - Studii medii sau superioare; - Experienta minima 2 ani in functii de conducere sau supervizare in domeniul alimentatiei publice; - Cunostinte utilizare PC - Abilitati de conducere si sau supervizare Oferta: - pachet salarial atractiv; - integrare in colectiv tanar si dinamic; - contract munca perioada nedeterminata - decont supliment transport
-
Promovat
Angajez consilier vanzari rochii eveniment, la un magazin in Centrul Comercial Kapa, Timisoara. Se cauta o persoana comunicativa, serioasa, cu abilitati de a prezenta si a vinde produsele noastre. Se ofera salariu de baza si procent din vanzari. Dupa o zi lucrata urmatoarea zi este libera, programul fiind de Luni pana Vineri de la 10:00 la 20:00, iar Sambata de la 10:00 la 19:00. Pentru detalii sunati la:
-
DescriereManpower angajeaza manipulanti marfa pentru o companie ce se ocupa cu reciclarea peturilor sticlelor si a dozelor! Beneficii: - Salariu: 4200 Ron Brut; - Tichete de masa: 40 Ron; - Bonus de prezenta: 700 Ron Brut acordat o data pe luna; - Se asigura transport din Calea Sagului pana in Giarmata; - Din alte zone din Timisoara se deconteaza transportul; Se lucreaza in 3 schimburi de luni pana vineri: Schimbul I: 06:00 - 14:00; Schimbul II: 14:00 - 22:00; Schimbul III: 22:00 - 06:00 Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 600 702.
-
Casa Rustica Zarnesti M.I.Metianu nr 61, angajeaza : * Bucatar cu experienta * Personal bucatarie *Pizzar ( cu sau fara experienta dornic sa invete ) *Ospatarite Pentru detalii privind programul de munca si salariu sunati la telefon !
-
La AHP IzoTerm, înțelegem cât de important este lucrul în echipă. De aceea, dorim să o extindem pentru a eficientiza cât mai mult procesele de termoizolatii. Vrei sa lucrezi intr-un domeniu nou cu utilaje și materiale de ultima generație? Cerințele noastre sunt: Atenție la detalii, permis de conducere (categoria B sau C prezintă un avantaj dar nu sunt eliminatorii), flexibilitate, capacitate ridicată de asimilare/învățare, domiciliul în orașul Hunedoara sau împrejurimi. Pachet salarial competitiv. Se oferă școlarizare, experiența și vârsta nu sunt criterii eliminatorii. Experiența anterioară ca și vopsitor auto prezintă un avantaj. Te asteptam in Echipa! _0_7_5_6_1_4_5_8_7_6_ www.ahpizoterm.ro https://www.facebook.com/ahpizoterm
-
Firma cu experienta pe piata Constructiilor civile si industriale, cu multe proiecte in derulare, angajeaza Muncitori Calificati Necalificati cu EXPERIENȚĂ in AMENAJARI INTERIOARE, in Constructii civile (Case, Cladiri, Scoli, etc..) . AVANTAJE : * Salariu motivant, cu plata la ORA , se plateste de 2 ori luna, bani in mana ; * Orele suplimentare se platesc ( pt urgente). * Carte de munca pe perioada nedeterminata ; * Se lucreaza un singur schimb; * Program lucru: L-V , 8 ore zi . Sambata NU se lucreaza. * Lucrarile se desfasoara DOAR in Galati ; * Siguranta locului de munca, inclusiv IARNA; (avem de lucru si Iarna !!!); * Posibilitate de PROMOVARE pentru cei statornici ! Cerinte candidat: - sa aibe experienta peste 5 ani in domeniu; - sa cunoasca si sa stapaneasca bine meseria lui; - certificat calificare in domeniu ( optional); - dorinta de munca; - capacitate de lucru in echipa; - seriozitate si respect. Locuri LIMITATE !!! Sunati la nr de telefon indicat aici pe site.
-
Societatea româno-germană PEMONT LENJERIE SRL, cu sediul în Alba-Iulia, str. A. I. Cuza, Nr. 24, angajează CUSĂTORESE. Oferim salar motivant, transport gratuit, tichete de masă, tichete cadou, precum şi un mediu de lucru modern şi curat.
-
SC Naposint Prodcom SRL cu sediul in Rascruci str Tetarom FM, angajeaza Rectificator Universal (plan, rotund), Relatii la tel sau pe email
-
Cerințele postului : -sa aiba experienta min 3 ani in Montaj FATADE ( AlucoBOND , HPL, Pereti Cortina, ....) . -calificare autorizata ca Montator fatade si pereti cortina ( constituie avantaj, dar NU obligatoriu); -Dorință de a învăța perfecționa ; -sa cunoasca si sa stapaneasca bine meseria lui; -Atentie la detalii ; -capacitate de lucru in echipa; -seriozitate si respect; -punctualitate ; -domiciliu in orasul Galati. - disponibilitate la deplasari , minim 50%. Condiții: -Oferim salariu MOTIVANT si bonusuri in functie de rezultate; -Salariu in functie de ora lucrata si realizari , bani in mână ; - Orele suplimentare se platesc ( pt urgente); - Salariul poate sa creasca in functie de performante ; - Toate zilele libere acordate de statul roman sunt respectate ; - Beneficii in functie de: productivitate, calitate, seriozitate ; - Angajam cu contract de munca pe perioada nedeterminata; - Asiguram conditii optime de munca cu unelte si scule profesionale; - Program lucru: 8 ore , L-V.
-
Mărim echipa! Căutăm coleg sau colegă, închiriez post de lucru scaun pentru Coafor Barber Frizerie in Timișoara Str Titu Maiorescu zona Fabric...pentru mai multe detalii va stam la dispoziție
-
Cautam mecanici calificati pentru a se alătura echipei clientului nostru, una dintre cele mai mari reprezentante auto din Irlanda. Candidatul ideal: - Este mecanic auto calificat. - Va avea experiență în toate aspectele legate de întreținerea și diagnosticarea vehiculelor. - Să fie capabil să producă lucrări de calitate într-un mediu aglomerat, cu ritm rapid. - Lucreaza bine sub presiune, menținând în același timp eficiența și productivitatea. - Deține un permis de conducere cat B. - Are un nivel conversational de limba engleza si de operare calculator. Sarcini și responsabilități cheie: - Intreține și repara vehiculele în conformitate cu ghidurile producătorilor și standardele de calitate - Să întocmească rapoarte scrise și verbale privind activitatea de service și reparații către seful de atelier. - Efectueaza teste rutiere pentru vehicule și verifica reclamațiile clienților. - Comunicare eficienta cu departamentele de piese și service. - Menținerea unui spațiu de lucru curat și îngrijit și respectarea tuturor politicilor, procedurilor și standardelor de siguranță ale companiei. Beneficii: - Salariu competitiv in functie de experienta - Plata saptamanala, contract irlandez de lunga durata - Program de 40 de ore pe saptamana + ore suplimentare - Cazare in camera single, contra-cost - Alte avantaje oferite de angajator
-
Pentru una dintre cele mai mari retele de centre de reparatii auto din Irlanda, recrutam tinichigii cu minimum 2-3 ani experienta in domeniu. Limba engleza la nivel conversational reprezinta un avantaj! Cazare asigurata! Responsabilități: - Repararea masinilor avariate in accident, pe contract de asigurare; - Experienta in chituirea, mascarea, slefuirea componentelor caroseriei; - Cunoasterea etapelor necesare reparatiei elementelor de caroserie si capacitatea de a le executa la un standard inalt; - Demontarea, repararea, montarea si ajustarea elementelor caroseriei avariate in urma accidentelor. Cerințe: - Minimum 2-3 ani de experiență pe poziția de tinichigiu auto. - Nivel limba engleză incepator - Persoana eficienta, abilități excelente de organizare - Livrarea în mod constant a unor rezultate de înaltă calitate. - Cunoștințele de operare calculator constituie un avantaj Beneficii: - Salariu incepand de la 2800 eur luna (net) - Contract de munca direct cu angajatorul, pozitie full time, perioada nedeterminata - Program de lucru de 40 h sapt, luni-vineri - Cazare asigurata de angajator (camera single). - Program de formare, dezvoltare și progres în carieră - Suport la întocmirea documentelor necesare pentru a lucra în Irlanda
-
Firma S.C. CriszumSpeed. S.R.L. își mărește echipa. Ne arătăm interesul pentru angajarea conducătorilor auto pentru transportul de mărfuri național ( pe teritoriul României ). PROGRAM DE LUCRU LUNI - VINERI. SALARIUL LUNAR 6000 LEI + 50 l COMBUSTIBIL. PUNEM FOARTE MARE ACCENT PE SERIOZITATEA ANGAJATULUI, RESPONSABILITATEA ȘI PERFORMANȚA DE A LUCRA. DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DE SERVICIU SE FACE CU RESPECTAREA TIMPILOR DE CONDUCERE ȘI ODIHNĂ. SE LUCREAZĂ PE ANSAMBLU FORMAT DIN CAP TRACTOR ȘI SEMI-REMORCA ( PRELATĂ ) SAU BENĂ BASCULABILĂ. ( BASCULĂ ). Punctul de lucru* de plecare* se află în municipiul PLOIEȘTI. Oferim seriozitate, dorim să primim seriozitate din partea dvs. PENTRU MAI MULTE DETALII, CONTACT; .
-
Pentru detalii pot fii contactat ZILNIC, între orele 10 00 - 18 00. Nu sunt firmă de recrutare,sunt persoana fizică, ce lucrez in această fabrica de 5 ani, impreună cu familia mea. Programul de lucru este de 8 ore, și se lucrează in hala special amenajată la etichetat și ambalat diferite sortimente de compoturi și murături. Salariul de bază NET este 17.3e pe oră. 17.3e x 8 ore = 138.4e pe zi. 138.4e x 22 zile = 3044.8e pe lună. Acesta este salariul de bază, pentru un schimb de zi. ATENȚIE, acest calcul este realizat pentru salariul NET, adica bănuții pe care îi luați in mână. Pe langa acest salariu, se mai pot lucra și ore suplimentare, acestea fiind plătite DUBLU. Cazarea se face într-o pensiune din apropiere (500m de fabrica) unde aveți toate cele necesare(bucatarie,baie,cameră separat). Transportul(120e) vă este asigurat de catre firma, si va fii retras din prima lună de salarizare. Plecările au loc din toata țara, in orice zi vă pot face rezervare, ultima plecare fiind pe 25 mai. Nu există taxe de mediere sau comisioane pentru că nu sunt firmă de recrutare , se plătesc 100 de lei persoană bani care ajung la stat, iar această taxă se plătește pentru traducerea și legalizarea contractului de muncă. Acte necesare: - Xerocopie a carții de identitate (buletin). - Adeverință medicală precum că sunteți apt de munca in străinătate. - Cazier judiciar.
-
Angajam lucrator comercial pentru magazin de biciclete Avem nevoie de o persoana serioasa cu spirit de initiativa, abilitati de comunicare si cunostinte minime in domeniul bicicletelor. Responsabilitatile angajatului in primul rand sunt: Promoveaza produsele firmei si respecta metodele de prezentare si comercializare Asigura informarea clientilor asupra caracteristicilor calitative si functionale ale produselor oferite Intretine curatenia si ordinea in magazin cu ceilalti colegi Participa la receptia marfii,etichetare si expunerea acesteia in magazin Cand gestionarul lipseste (in concediu) se fac comenzi de marfa din depozit Incaseaza contravaloarea produselor si emite bonul fiscal Raspunde de securitatea valorilor banesti (in timpul desfasurarii activitatii) inregistrarea corecta a incasarilor pe casa de marcat Face verificarea bicicletelor, astfel incat clientul sa poata pleca din magazin direct pe bicicleta .La sfarsit de an (decembrie -ianuarie) participa la inventarul produselor din magazin. Experienta ar fi ideala dar sunt lucruri care se mai pot invata pe parcurs daca este vointa.Insa minim de cunostinte trebuie sa aveti!! Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de email:
-
Esti in cautarea unui loc de munca? Angajam Excavatorist pentru o companie ce activeaza in domeniul constructiilor civile in telecomunicatii, din ITALIA. Cerinte: - Permis de conducere pentru excavator; - Calificare/ atestat de pregatire profesionala pentru excavator sau masini si utilaje terasamente; - Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational; - Experienta in domeniu; - Cunostinte de limba italiana nivel conversational. Responsabilitati: - Efectuarea excavarii propriu-zise a straturilor; - Asigurarea rezolvarii neconformitatilor. Ce iti oferim: - Pachet salarial motivant; - Cazare asigurata; - Program de lucru 8h/zi, cu posibilitate de ore suplimentare. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze de Luni pana Vineri, in intervalul orar 10:00- 18:00 la numerele de telefon .
-
Esti în cautarea unui loc de muncă? Angajam Muncitori necalificati pentru o companie ce activeaza în domeniul constructiilor civile in telecomunicatii, din ITALIA. Cerinte: - Disponibilitate la efort fizic; - Experienta în domeniu constituie un avantaj; - Persoana serioasa, cu abilitati de munca în echipa; -Cunoasterea limbii italiene la nivel conversational. - Permis de conducere cat B. Responsabilitati: - Executarea operatiunilor necesare pentru realizarea proiectului; - Indeplinirea sarcinilor cerute de seful direct. Ce iti oferim: - Pachet salarial motivant; - Cazare asigurata; - Program de lucru 8h/zi, cu posibilitate de ore suplimentare. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze de Luni pana Vineri, în intervalul orar 10:00 18:00 la numerele de telefon .
-
Angajam Operatori Call Center Helpdesk in limba italiana in Timisoara. Cerinte: - Experienta in domeniu constituie un avantaj; - Abilitati de comunicare si atitudine deschisa catre client; - Limba italiana nivel avansat; - Nu se lucreaza remote; - Cunostiinte operare PC si a pachetului Microsoft Office in special Excel; - Cunostiinte minime tehnice. Responsabilitati: - Gestionarea contactului telefonic cu clientul; - Acuratete in indentificarea si solutionarea problemelor tehnice. Ce oferim: - Salariul atractiv + tichete de masa; - Mediu de lucru placut. Persoanele interesate sunt rugate să ne contacteze de Luni până Vineri, în intervalul orar 10:00- 18:00 la numerele de telefon