Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma cu sediul in Romania, cautam soferi seriosi, muncitori cu respect fata de participantii la trafic, de colegi si fata de furnizori, pentru centrele logistice din Napoli si Verona. Reprezentam un parc auto de peste 60 camione Euro 6 - cu cap tractor -Scania, DAF, Volvo - Euro 6 si semiremorci frig Schmitz si Lamberet , Sqr, Krone, cu agregat de Thermo King si Carrier. Contract de munca în România - full time Cerințe: Permis categoria C, E, CQC Atestat marfa Card Tahograf Incarcarea si descarcarea se face cu liza electrică de catre sofer Condiții: Curse sunt doar Internationale in UE - Italia, Austria, Germania, Olanda, Republica Cehă si Belgia Se lucrează pe camioane mari de 40T cu semiremorcă frig. In general se transporta fructe si legume din sudul Italiei pana in nordul Italiei sau tarile apropiate mentionate mai sus. Salariul pornește de la 2800 Euro Net , si daca muncesti mult si serios poti sa depasesti si 3200 Euro Net ( in funcție de orele de munca lucrate) Programul de lucru este negociat in funcție de cursele disponibile si de disponibilitatea soferilor. ( in prezent sunt peste 15 soferi de nationalitate roman in acest proiect.) Detalii se pot obtine dupa trimiterea unui CV la adresa office @ dbvmt. ro
-
Promovat
Angajam lacatus mecanic și vopsitor industrial fabrica de confectii metalice Parcul Industrial Ploiesti! Cerinte: - Experienta de lucru pe postul de lacatus mecanic vopsitor industrial de minim 3 ani. - Calificare de lacatus mecanic vopsitor industrial - Permis de conducere cat B pentru deplasare la locul de munca daca domiciliaza inafara Ploiestiului. - Posibilitate de transport din orasul Ploiesti - Salariu atractiv + masa calda zilnic si decont combustibil. Program de lucru L-V 8 ore + ore suplimentare platite conform legii (daca este nevoie)
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Ai o pasiune pentru ospitalitate și pentru tot ce înseamnă bucătărie? Îți plac provocările și îți surâde ideea de a face parte din echipa premergătoare deschiderii unui hotel? Ai experiență în restaurante, ești energic și îți place să te implici activ în echipă? Te entuziasmează ideea de a oferi experiențe gastronomice memorabile? Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze? Dacă răspunsul la toate aceste întrebări este afirmativ, atunci vrem să te cunoaștem! Cerințe: Experiență dovedită în poziție similară; Cursuri de specialitate - calificare bucătar reprezintă un avantaj Simțul responsabilității; Dexteritate; Abilități de organizare și coordonare; Limba engleză; Responsabilități: Pregătirea preparatelor culinare în colaborare cu Bucătarul Sef și echipa; Verificarea și curățarea echipamentelor din zona sa; Asigurarea curățeniei zonelor de lucru și de depozitare, în conformitate cu standardele HACCP; Menținerea standardelor profesionale de calitate a alimentelor și de igienizare;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam casiera cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este de 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in scanarea produselor, incasarea contravalorii si aranjarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
Promovat
Angajam colega de munca cu sau fara experienta pentru minimarket, cu domiciliul in Timisoara. Programul nostru este 8 ore zi, in doua schimburi. Activitatea consta in aranjarea si completarea produselor la raft. Salariul net oferit pentru inceput este 3500 lei, prima de vacanta si sarbatori + cheltuieli de transport decontate ! Detalii la telefon 07705518zero7
-
https: www.afir.ro concursuri-de-ocupare-a-posturilor-vacante anuntul-de-concurs-din-data-de-11-aprilie-2024
-
Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 EURO oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Stivuitoristi pentru Bolintin Deal Salariu: 3050 lei net + tichete de masa de 30 de lei tichetul prima de Paști, craciun abonament clinica medicala privata, bonus de performanta cât un salariu net în luna decembrie Program: 2 ture L-V, 06:30 - 15:00 și respectiv 13 - 21:30 Transport asigurat de la metrou Păcii pt candidați din București Transport pe ruta: Visina-Fierbinti-Slobozia (Dâmbovița). autorizatie ISCIR și cunostinte scanner .
-
SECRETARA Locatie: Saftica - Balotesti (IF) Cerinte: Experiența pe un rol similar, preferabil minim 1 an; Cunostiinte Ms. Office (Word, Excel, Outlook); Experienta in lucrul pe server (Google Drive - creare foldere, incarcare fisiere decarcare, etc); Contract de munca nedeterminat cu 3 luni perioada de proba. Preferabil domiciliu in Saftica, Balotești sau împrejurimi. Responsabilitati: Sortarea si inregistrarea corespondentei (registru intrari iesiri); Preluarea si directionarea apelurilor telefonice și email-uri; Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent. Mentine legatura cu firme de transport curierat; Pastreaza relatia cu clientii companiei, la nevoie le trimite notificari si, dupa caz ii contacteaza telefonic; Copiaza redacteaza tehnoredacteaza diferite materiale si documente; Colecteaza oferte si face achizitii pentru diverse componente servicii solicitate de persoane din echipa de conducere (consumabile birou, spre exemplu); Intocmește foile de parcurs și emite documente de transport si montaj (AWB, proces verbal predare primire, certificat garantie, etc.); Emite facturi catre clientii companiei, si colecteaza documentele contabile pe care le trimite la contabilitate; Preia la nevoie alte sarcini cu caracter nepermanent date de superiorul direct, ocazional, in functie de nevoile de termen scurt ale companiei. Program de lucru: L-V 8:30 17:00. Salariu: de la 3600 lei net in perioada de proba, cu renegociere dupa perioada de proba. Posibilitate de a lucra hibrid după perioada de proba.
-
Compania Manpower angajeaza operator imbuteliere pentru o firma din Cluj CERINTE: Studii medii școală profesională; Disponibilitate pentru program de lucru în ture (2 schimburi); Colaborare și comunicare eficientă cu colegii, superiorii, terțe parți; Orientare atât spre performanța personală dar și a echipei; Curs motostivuitorist, reprezintă avantaj. Locatie CLUJ in oras BENEFICII: Salariu de baza atractiv; Tichete de masa in valoare de 40 RON zi; Cursuri platite de companie. Detalii la numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729800086">07 arata numarul</a></span> Ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. <span><a class="showNumber" data-tel="0729800086">07 arata numarul</a></span> sau pe e-mail la adresa:
-
S.C AGNES SRL , angajează URGENT mecanici auto,cod cor 723103. CERINTE ; Experiență în domeniu 3-5 ani Studii profesionale Seriozitate Dorința de implicare Persoana inclinata spre rezultate SE OFERĂ; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Salarizare 3300 lei brut pe luna+ bonusuri de productivitate Se lucrează 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână. Persoanele interesate ne pot contacta telefonic, pe WhatsApp sau email. S.C AGNES SRL, is URGENTLY hiring car mechanics, cor code 723103. REQUIREMENTS; Experience in the field 3-5 years Professional studies Seriousness Desire for involvement Results oriented person IT OFFERS; Employment contract for an indefinite period Salary 3300 lei gross per month + productivity bonuses We work 8 hours a day, 40 hours a week. Interested persons can contact us by phone, WhatsApp or email.
-
Agentia imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza in funtie de orele lucrate. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana din Sebes PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; (30 lei zi) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 40 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 3 schimburi. in Cluj in centru ca locatie CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj. Detalii la numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 086 Ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 086 sau pe e-mail la adresa:
-
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Vanzatoare- pentru Prăvăliile Sergiana. PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilită i reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament Medlife - decontare abonament sportiv Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
-
Agenția de publicitate și marketing angajează agenți de vânzări (băieți sau fete) pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore zi și pentru program part time - 4 ore zi, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Se lucrează 90% din timp din birou, uneori se merge la sediul clientului care necesita produsele sau serviciile noastre Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția si vânzarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Angajam muncitori necalificati abator carne porc si vita Germania, pentru prelucrarea produselor din carne - cu posibilitatea de a beneficia de scolarizare gratuita lla locul de munca pentru calificare. NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION DE ANGAJARE! Abatorul se afla in Rheda, in partea de nord a Germanie la granita cu Olandai. Conditii: - Locul de munca presupune procedee de prelucrarea a produselor din carne la banda - Nu este necesara experienta, se ofera formare la locul de munca. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi: zi noapte ; 8 ore pe zi, 6 zile pe saptamana. Salariu: - Intre 12,20 - 20 euro h - salariul poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata operatiuni noi la locul de munca. - posibilitate de marire a salariului din prima luna - salariu net 1800-2000 euro (in mana) Beneficii: Contract de munca in Germania - FARA COMISION! Bonus 25% brut pentru orele de noapte; Bonus 25% brut daca lucrati in zilele de duminica si zilele de sarbatoare legala. Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare la casa in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru persoanele care au copii minori - 250 euro copil; Echipament de lucru asigurat gratuit.
-
Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția, vânzarea și promovarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.
-
Bună ziua, Persoana fizica ( nu suntem firma). Avem nevoie pentru menaj pentru apartament 2 camere, mancare de facut o data pe saptamana, ( 2 feluri de mancare gatita ) pentru tatăl meu in varsta ( deplasabil, cooperant) mai are nevoie de ajutor la deplasare, la baie, taiat unghii etc. O data pe săptămână , cand face baie generala. Avem nevoie de 3 ori saptamana, 4 h. zilele nu sunt impuse , se vor discuta la fata locului Locatia: piata Rahova sector.5 Detalii suplimentare sau alte nelamuriri va rog sa ma contactati.Suma platita este cea din anunț 800 lei pe luna Multumesc anticipat!
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abomenent clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !