Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Angajam vanzatoare cu experienta in magazin alimentar de tip CARMANGERIE, in orasul Buzau, zona 23 august. program de lucru avantajos, salariu motivant si alte beneficii. Pentru detalii va rog sa ne contactati telefonic.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și pentru lucrările din afara țării si cauta un deservent de tractor cu nacela cu urmatoarele abilitati: - experienta in utilizarea tractoarelor forestiere; - cunostinte de mecanica (constituie un avantaj); - abilitatea de a lucra in echipa; - experiență de minim 3 ani in domeniu. De asemenea, dacă ești o persoană cu bune capacități de comunicare, cu multă seriozitate, ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Manipularea tractorului cu nacela in santier si pe drumurile publice; - Intretinerea utilajului in parametrii normali de functionare; - Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate; - Anunțarea șefului de echipă de orice defecțiune sau aspect care ar putea duce la accidentări în muncă. Ce oferim? Contract pe perioadă nedeterminată Salariu competitiv Asigurare de viață și accident Bonus pentru concediul de odihnă Bonusuri în funcție de rezultate Primă de Crăciun pentru copiii angajaților Primă lunară electricitate Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Diurnă (deplasări în țară și în afara țării) Transport către punctele de lucru Cazare în perioada delegației Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Ne poti contacta si la nr,. de telefon 0720 221 199. Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie tehnologică, înființată în 1949, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume, lider pe piața construcțiilor energetice din România. Electromontaj proiecteaza, construiește, transformă și menține infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice și este o companie cu capital privat 100% autohton. Din Grupul Electromontaj fac parte companiile Emfor, Iproeb, Electrotehnica și Hidroconstrucția. Activitatea de producţie internă este organizată în puncte de lucru răspândite pe tot cuprinsul ţării, în unităţi de producţie proprii în Bucureşti (Fabrica de Stâlpi Zincați) şi în Câmpina (Fabrica de Cleme și Armături), precum și Stația de Testări pentru Stâlpi Electrici din București, una dintre cele mai mari din lume. Grupul Electromontaj are peste 2.000 de angajați. Locații Electromontaj în România: Sediul Central : București Sucursale în țară: București, Bacău, Craiova, Pitești, Locații Electromontaj externe: Sucursale: Bulgaria, Cipru, Emiratele Arabe Unite, Iordania. Pu
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Ghiroda, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12 24, 12 48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https: www.socar.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam vopsitor. Programul de luni - vineri , intre orele 6 - 14. Salariul de incadrare intre 4000-4500 si tichete de masa. Informatii la sediul firmei str. V.Lucaciu 162
-
Hotel Alcor cu sediul in Statiunea Mamaia angajeaza pentru sezonul estival 2024 urmatoarele categorii de personal: cameriste; ospatari; ajutori ospatari; barman; curier; muncitor intretinere hotel.
-
Angajam personal necalificat pentru construcții, este necesară munca necalificata pentru diferite lucruri: curățenie, cărat materiale, ajutat meseriași etc..
-
Cerinte: - Seriozitate - Atentie la detalii - Experienta in domeniul de lacatus mecanic constitue un avantaj. Oferim: - Salariu motivant, cu posibilitati de crestere in functie de performanta; - Tichete de masa; - Asigurare medicala; - Bonusuri de performanță; - Contract de munca pe perioada nedetermiinata; - Conditii de munca excelente, atmosfera placuta, mediu stabil si profesional. - Transport asigurat Craiova-Firma si decont pentru transport zone limitrofe Program Luni Vineri de la 8:00-16:30; Locatie zona industriala Craiova - METRO
-
ANGAJAM AGENTI PAZA DIN BUCUREȘTI 2 Posturi Disponibile ÎN BUCUREȘTI BMF Security, angajează agenţi securitate femei și bărbaţi cu domiciliul doar in București, pentru zona retail-magazine haine. - Oferim tarif 14,5 ron h - Decontare abonament STB lunar. - Ture de zi de 12 ore de la 10:00-22:00.
-
Societate de contabilitate, din sectorul 5, Zona Pucheni, Bucuresti, cauta un coleg/a nou(a) care sa se alature echipei noastre: Cerinte: - Minim 3 ani experienta intr-o firma sau departament de contabilitate; - Absolvent de studii economice superioare; - Cunostinte de operare PC si Microsoft Office, cunoasterea programului Saga constituie un avantaj - Abilitati de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice - Atentie la detalii, spirit de echipa, proactivitate si orientare spre rezultate; Sarcini: - Verificarea documentelor contabile lucrate de un contabil primar pe baza unui portofoliu stabilit - Intocmirea balantei de verificare lunare - Intocmirea declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale, dupa caz. Beneficii: - Pachet salarial motivant, corelat cu volumul de activitate; - Bonusuri de performanta - Posibilitatea dezvoltarii si fundamentarii unei relatii profesionale de lunga durata - Program flexibil Trimite-ne CV-ul tau la:
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu de la 3500 ron net,in functie de experienta
-
BMF Security, angajează agenţi securitate femei și bărbaţi cu domiciliul doar in București, pentru zona retail-magazine haine. - Oferim tarif de 13,5 ron h. - Bonuri de masa separat - Decontare abonament STB lunar. - Ture de zi de 12 ore de la 10:00-22:00. - Ture de zi de 10 ore de la 12: zile la muncă și 2 zile libere. - Se oferă contract de munca pe perioada nedeterminată, locaţie stabilă fără mutări și chemări din timpul liber, posibilitate ture suplimentare doar la cererea dvs. pentru venituri mărite. - Salariul se oferă de 2 ori pe lună, pe 15 și în ultima zi, bonurile între 5 si 10 ale fiecarei luna făra nicio excepție sau întârziere, toate taxele platite la stat. - In timpul programului, se ofera pauze de 10 minute la fiecare 2 ore, plus pauza de masă de 30 de minute, care se poate servii in bucătăria magazinului care este utilată complet. Se lucrează în mediu plăcut, elegant, climatizat, se oferă şi se cere corectitudine și punctualitate.
-
Ești în căutarea unei oportunități de lucru flexibile și dinamice? Restaurantul K10 își mărește echipa și căutăm un livrator entuziast pentru a se alătura echipei noastre! Programul de lucru: Luni până Vineri Orele 11:00 - 15:00 Responsabilități: Livrare promptă și în condiții optime a comenzilor către clienți Asigurarea unei experiențe de livrare prietenoase și profesionale Respectarea regulilor de siguranță și a legislației rutiere în timpul livrărilor Cerințe: Permis de conducere categoria B (valabil) Abilități bune de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic Fiabilitate și atenție la detalii Beneficii: Mediu de lucru plăcut și dinamic Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă entuziastă și prietenoasă Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon . Te așteptăm cu drag să faci parte din echipa noastră!
-
Vino să te alături echipei noastre! Suntem în căutarea unui Ajutor Bucătar pasionat și dedicat! Dacă ești un pasionat al artei culinare și îți place să fii în mijlocul acțiunii în bucătărie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine! Cerințe: Experiență anterioară într-o bucătărie sau într-un mediu similar (experiența în restaurante este un avantaj). Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și sub presiune. Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a colabora cu colegii. Pasiune pentru prepararea mâncărurilor și pentru obținerea unor rezultate de calitate. Responsabilități: Asistarea bucătarului șef în pregătirea și gătirea mâncărurilor conform standardelor noastre. Asigurarea igienei și a curățeniei în bucătărie conform normelor de siguranță alimentară. Susținerea unei atmosfere de lucru pozitive și a unei echipe unite. Oferim: Oportunitatea de a te dezvolta și de a-ți îmbunătăți abilitățile într-un mediu dinamic. Un mediu de lucru prietenos și colaborativ. Posibilitatea de program de lucru de 8 ore. Oferim salariu competitiv și beneficii atractive. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență culinară unică!
-
**Locație:** Restaurantul K10, Satu Mare **Descrierea Companiei:** Restaurantul K10 este o destinație gastronomică de top din Satu Mare, oferind o experiență culinară deosebită și servicii impecabile. Cu un meniu variat și o atmosferă elegantă, ne-am angajat să oferim clienților noștri o experiență memorabilă în fiecare vizită. **Cerințe:** - Experiență anterioară în domeniul ospitalității este un avantaj, - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune - Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților - Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în ture de seară și weekend-uri **Responsabilități:** - Primirea oaspeților și preluarea comenzilor cu promptitudine și precizie - Servirea mâncărurilor și băuturilor conform standardelor noastre de calitate și prezentare - Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți, oferind recomandări despre meniu și fiind atent la nevoile acestora - Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de servire și în sala de mese **Beneficii:** - Salariu competitiv - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru plăcut și echipă dinamică Dacă sunteți pasionat de domeniul ospitalității și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-unul dintre cele mai renumite restaurante din Satu Mare, vă invităm să ne contactați la numărul de telefon Restaurantul K10 este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale pentru toți aplicanții calificați. Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorii membri ai echipei noastre!
-
Service auto situat in Floresti ,angajeaza mecanic auto cu experienta. Program de luni pana vineri intre orele 9-18.Salariul se negociaza la interviu. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita cv-ul la adresa de mail
-
Firma de construcții angajează cu forme legale muncitori calificați pentru finisaje interioare, gresie ,marmura, granit... Cerem și oferim seriozitate maxima. Pentru detalii contactați la nr de telefon!
-
Angajam personal calificat și necalificat pentru termosistem polistiren blocuri , tencuieli interioare exterioare, decorativa, finisaje etc
-
Angajam personal calificat în construcții, acceptam și subcontractanti cu plata la mp sau lucrare.
-
Cu o tradiție de 125 de ani, Grupul TeraPlast este un exemplu de determinare, un reper pentru antreprenoriatul românesc. Căutăm operatori producție pentru fabricile noastre din Sărățel, Bistrița și Năsăud. Cerințe: - Școala generală/profesională/liceu - Îndemânare, aten ie i precizie în desfă urarea activită ii - Punctualitate și seriozitate - Disponibilitate pentru un program de lucru în schimburi Responsabilități: - Producția, verificarea și ambalarea de componente conform normelor și a instrucțiunilor de lucru - Manipularea și stivuirea produselor Beneficii: - Venit competitiv (salariu+ prime + bonusuri+ tichete de masă) - Transport gratuit cu microbuzele companiei sau decontare combustibil - Asigurare de sănătate și de accidente - Dezvoltare profesională și posibilități reale de avansare - Stabilitate într-o companie românească. Contactează-ne cu încredere pentru detalii!
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Cerinte: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul de munca; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre- produse, materii prima si termene de garantie, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2800 RON la norma de 8 ore( salariu fix+ tichete de masa in valoare de 20 lei/zi lucrata+sporuri si alte bonusuri) Proces rapid de promovare Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate Flexibilitate Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.
-
Profi ,srada Câmpului 136,Manastur angajează casier. .Salar 2100 ron net și bonuri de masa în valoare de 30 lei.Programul este 8 ore in 2 schimburi, o săptămână dimineața, o săptămână după masa.6:30 -15:00,respectiv 14:00-22:30.5 zile zile se lucrează și 2 zile sunt libere,al treilea weekend liber.Cer și ofer seriozitate.