Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Recrutam Responsabil Documente Arhiva HR pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii energetice din Europa. Ce ne dorim de la tine: - Studii superioare finalizate; - Minim 1 an experienta in domeniul resurselor umane; - Disponibilitate de adaptare a programului de lucru; - Buna capacitate de organizare, rigurozitate, minutiozitate, seriozitate, integritate; - Capacitate de integrare in termenele stabilite; - Deprinderi utilizare MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Principalele responsabilitati ale rolului: - Colectarea informatiilor privind situatia actualilor angajati si a fostilor angajati din documentele de personal arhivate; - Asigurarea corectitudinii informatiilor colectate, in conformitate cu solicitarile primite din partea Departamentului Centru Servicii HR; - Prelucrarea si transpunerea acestor informatii in format electronic si transmiterea datelor catre Departamentul Centru Servicii HR; - Cercetarea documentelor din depozit in vederea eliberarii copiilor si certificatelor solicitate de catre angajatii E.ON; - Utilizarea sistemului de arhivare electronica a dosarelor de personal pentru angajatii activi; - Verificarea bunei functionari a aplicatiei de arhivare electronica si sesizarea eventualelor erori. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masa 30 lei zi lucrata; - Program de lucru flexibil. Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre ne poti contacta la numarul: 0732 890 627.
-
Promovat
Suntem DENNER ROMANIA, firma cu capital strain, activitate: productie IT & protecta mediului. Angajam CONTABIL Junior Posturi disponibile: 1 Desfasurarea activitatii: la birou Salariul se discuta la interviu, program L-V intre 9:00 -17:00 CERINTE: Studii superioare în domeniul economic, preferabil profil contabil, Minim 1-2 ani de experienta in domeniul contabilitatii, Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj, Cunostinte informatice de utilizare MSOffice (excell, word, outlook), Aptitudini de comunicare si integrarea in echipa, Persoana ordonata, comunicativa, atenta la detalii, Orientare către rezultate și capacitate de multitasking, Atitudine proactivă și flexibilitate, Punctualitate si un simț de răspundere ridicat, Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. Apreciem stabilitatea și angajamentul pe termen lung. DESCRIEREA JOBULUI CERINTE PRINCIPALE: Aptitudinea de a lucra cu documente, Abilitatea de a intelege fenomenul activitatea economic a si de a întocmi documentele primare necesare, Experiență în plăți furnizori si evidenta clienti, Abilitatea de a crea și analiza rapoarte financiare și de cash flow, Capacitatea de a efectua previziuni pentru încasări și plăți săptămânale și lunare, Respectarea instructiunilor orale si scrise. CERINTE PENTRU CONTABILITATE: Înregistrarea corectă și actualizată a datelor de contabilitate primară în programul utilizat, Predarea și preluarea documentelor contabile, Organizarea documentelor, îndosarierea și arhivarea, Întocmirea facturilor către clienți și urmărirea încasărilor, Urmarirea facturilor emise către clienți și încasarea acestora la termen, Colectarea și înregistrarea documentelor financiare, inclusiv deconturile și bonurile de consum, Realizarea rapoartelor de management și diverse situații, luând în calcul documentele justificative, Indeplinirea la timp si intocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic, Colaborarea cu auditorii externi și cu autoritățile fiscale, Participarea la închiderea lunară și anuală a conturilor, Asistență în pregătirea rapoartelor financiare. CV-uri la: dennerromania [a] gmail.com
-
Promovat
Angajam Muncitori necalificati la o fabrica de automotive din Oradea. CERINTE: - studii medii - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - decontarea transportului - bonusuri de performanta - subventie pentru masa la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - training si formare interna cat si posibilitati de promovare.
-
Promovat
Hai în echipa Sergiana ! Angajam OSPATAR pentru Restaurant Ceasu Rau! Dacă ești o persoană: -r esponsabilă, organizată; - cu abilități foarte bune de comunicare; - cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; - cu experiență relevantă în domeniu; Pe lângă salariul , noi îți oferim: - bonuri de masă; - procent din vânzări - spor de fidelitate; - card de sănătate la o clinică privată. - decontare abonament sala de sport. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Mai multe detalii: 0725594472
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Contabil midd level Pentru client, companie sofware cu sediul central recrutez Middle Level Accountant Responsabilitati: -Introducere facturi de cumparare (furnizori recurenti si facturi care apar in cursul lunii), -Introducere facturi de vanzare la nevoie de doua ori an (facturi intocmite pentru clientii care utilizeaza soft-ul Nextup fostul Ciel) -Operare extrase bancare (introducerea incasarilor provenite de la clienti, transferuri interne, comisioane, platile furnizorilor, platile catre stat sau plati salarii); -Descarcare extrase si trimitere catre receptie pentru facturat la 2 ore fixe. -Calculul incasarilor (sunt trei extrase si insuma incasarile pentru a le furniza pe grupul de sales, la 2 ore fixe zilnic) -Registru de casa (nu se face zilnic, ocazional sunt plati in showroom sau plati administrative); -Deconturi (deconturile angajatilor in caz ca au deplasari sau deconturi cu cheltuieli administrative); -Plati (platile catre stat, furnizori, restituire sume clienti in urma stornarilor sau a incasarii eronate) -Raportul zilnic de sales ( se trimite la ora 18 si cuprinde incasarile brute si nete din ziua respectiva, incasarile de la inceputul lunii pana in prezent). -Rapoartele lunare de sales ( aici sunt curpinse rapoartele pentru vanzari, raportul se face defalcat pe fiecare categorie de produs: abonamente, licente, servicii + fiecare agent in parte). -Arhivare documente (bibliorafturi pe fiecare luna pentru a avea ordonat toate inregistrarile) -Comenzi administrative (produse de curatenie, birotica, dulciuri, comenzi de la marketing sau director general etc) In viitor, ca plan de dezvoltare profesionala, ar trebui sa preia: Intocmirea si transmiterea declaratiilor lunare Evidenta intregii activitati financiar contabile Rapoarte financiare lunare Cerinte -Minim 3 ani experienta in domeniu -Cunostinte legislative (Codul Fiscal, contabilitate) -Cunostinte avansate de utilizare a Excel-ului -Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica -Proactiv, orientat spre gasire de solutii -Discretie, respectarea confidentialitatii Studii de specialitate (contabilitate, economie de preferat) -Cunoasterea limbii engleze nivel minim conversational Beneficii: -Salariu 1000 1200 eur net (in functie de experienta) Un mediu de lucru plăcut si un birou situat intr-un spațiu luminos din centrul capitalei (zona Unirii) Mod de lucru hybrid dupa perioada de proba Servicii medicale in sistemul privat de sanatate Financiar Detalii Tip : FullTime Locatie : Bucuresti CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Job_Inginer Ofertare _Iasi Inginer ofertare calculație ofertă financiară Responsabilități Elaborarea ofertelor financiare pentru ofertele de achiziții publice; Analizarea documentației tehnice de ofertare, formulare solicitare de clarificări în perioada de preofertare și răspuns la solicitări de clarificări în perioada de evaluare a ofertelor; Pregătirea necesarului de materiale lucrări în vederea obținerii ofertelor de preț; Calcularea prețurilor lucrărilor de construcții drumuri, poduri, consolidări; Transpunerea prețurilor în program devize; Cerințe Nivel de pregătire (studii) Avantaj: Facultatea de Construcții Căi Ferate Drumuri și Poduri Construcții Civile Nivel de experiență Minim 3 ani experiență relevantă. Cunoștințe Experiență complementară Cunoștințe Excel; Cunoștințe software tip Deviz (Intelsoft; Doclib); Cunoștințe în legislația achizițiilor publice; Cunoștințe MS Project avantaj. Limbi străine Cunoștințe de limba engleză și germană, constituie avantaj. Competențe Abilități Flexibilitate, spirit de echipă, bune abilități de comunicare; Vedere de ansamblu. Alte informații Permis de conducere cat B CV:
-
Pentru client, magazin produse gourmet, Degusteria Francesca, caut Consilier Vanzari - zona Eminescu (Stefan cel Mare) se lucreaza in 2 ture 9-17 si 12.00-20.00 se lucreaza 1 week-end pe luna Activitati: - vanzare produse gourmet in magazin - pregatire cosuri platouri pt catering - realizare salate panini in magazin pentru servire - gestionarea comenzilor online - suport administrativ pentru owner Profil: persoana serioasa, amabila si muncitoare. Experienta in bacanii nu este conditie, pasionata de bucatarie, experienta in vanzari directe cu clienti high end Cunostiinte lucru cu internet, gestionare comenzi online constituie avantaj Oferta 4400 compus din: 2600 net plus 250 lei zi weekend, plus 700 lei bonuri masa. 300 lei in produse. Dupa 2 luna, poate incepe sa ia bonusul de realizare de target, s Bonusul de target este inca 300 lei pe luna. CV: lauradanielau ar yahoo.com
-
Angajăm lucrător comercial pentru gelaterie. Program de 2 zile cu 2, full time, perioadă nedeterminată. Pentru detalii sunați la numărul
-
Angajam vulcanizator auto oferim salariu +comision avantajos câștiguri substanțiale.Oferim cazare.
-
Angajăm lucrător comercial pentru gelaterie. Program de 2 zile cu 2, full time, perioadă nedeterminată. Pentru detalii sunați la
-
Atributiile postului: - Cunoaste si citeste corect desenele de ansamblu si de executie; - Pozitioneaza, asambleaza, instaleaza si intretine sisteme de tubulatura, suporti de tevi si echipamentul hidraulic si pneumatic asociat cu acestea pentru abur, apa calda, incalzire, racire, lubrifiere, stropire si sisteme industriale de productie si procesare, aplicand cunostinte de operare a sistemului si urmand planurile; - Selecteaza tipul si dimensiunea tevii, materialele si echipamentele cum ar fi suporti, agatatori, conform specificatiilor; - Taie, asambleaza si instaleaza diferite tipuri de tevi, tuburi si fitinguri metalice si nemetalice, fier, otel, cupru si plastic; - Citeste masuratori, taie dupa masuratori din materiale brute; - Taie table de diferite grosimi cu autogenul, le prelucreaza in Y sau V si le polizeaza pentru sudura; - Cunoaste si aplica normele de protectia muncii si munca cu foc deschis. Pregatirea si experienta: - curs calificare lacatus mecanic sau tubulator; - experientă minim 3 ani in domeniul tubulatura (tevi,conducte); Oferim: -salariul negociabil, in functie de competente, intre 4.000 - 5.500 lei net, tichete de masa in valoare de 40 lei zi si transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la tel. , luni - vineri, orele 09,00 - 16,00.
-
Jobville Group angajează controlori calitate pentru o multinațională din Arad. Candidatul ideal: - Studii medii - Experiență pe un post similar - Orientat spre detalii - Acuitate vizuală - Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi Oferta: - Salariu de încadrare 4900 RON brut - Tichete de masă în valoare de 40 RON - Ore suplimentare plătite 75% - Bonusuri și spor de noapte 50% - Ore în weekend plătite 100% - Asigurare medicală privată Se asigura transport pe raza municipiului Arad, Vladimirescu, Nădlac, Pecica și Pâncota
-
Angajam inginer constructor manager de lucrări și arhitect pentru activitatea de proiectare în construcții
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania
-
Companie germana angajeaza Soferi pe camion 7,5t Venitul este de 100 Euro net zi Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Se livreaza colete de mobila la domiciliul clientilor Se lucreaza in echipa Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la tel: . Melania
-
Cerinte: Angajăm sudor cu calificare și experiență de minim 3 ani în domeniu Pentru alte detalii va rugam sa ne contactati la nr. de tel
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Cerinte : Permis de conducere categoriile B+C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa ; Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetului MURES; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist ; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de realizari si categoria de masina; Stabilitate
-
Cautam coleg nou pentru atelirul nostru de tamplarie unde sunt prestate serviciile de debitare si cantuire conform diagramei . Nu producem mobilier ( produs finit ) si nu asamblam mobilier . Atelierul este echipat cu utilaje performante , mediul de lucru profesioniat cu un program felexibil . Se lucreaza de Luni - Vineri.
-
Realizam orice tip de curățenie și în orice spațiu! Curățenie Impecabila la cele mai bune preturi! Avem produse de curățenie proprii ,aparatura ,necesare ,dumneavoastră nu aveți nevoie de nimic ! Ne puteți contacta la nr de telefon !
-
Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.
-
Clinica New Medics cauta asistent medical pentru secția de pneumologie/somnologie. Program luni-vineri ora 8-16. Strada Banca Nationala, nr 4
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 5500 si 7500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).