Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam operator schimb valutar , casier (fete ) pe perioada nedeterminata (oras Ovidiu, jud. Constanta) Salariul: 2900 RON Detalii la nr de telefon :
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Europei, Nr. 19. Sat Drambar (Zona Industriala), Com. Ciugud. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Promovat
Firma de curatenie, angajam personal pentru menaj curatenie la familii si birouri. Locuri libere: - 2 posturi fulltime - 1 post part time (locatie fixa, in centrul Bucurestiului. de la ora 7: posturi full time de menajera la familii (sunt aceleasi locatii in fiecare saptamana) Daca esti o persoana serioasa si iti doresti un mediu de lucru placut, inseamna ca ai un loc asigurat in echipa noastra. Noi suntem o echipa in plina dezvoltare si avem nevoie de oameni responsabili. Iti oferim un loc de munca stabil si serios, si te asiguram ca vom face tot posibilul sa te integrezi repede in colectivul nostru. Experienta in curatenie este un avantaj. Activitatea se desfasoara in locatii fixe. Pentru persoane cu experienta salariul este 3500 de lei net (in mana) Pentru persoane fara experiente, salariul este de 2500 de lei net (in mana) Pentru detalii va rog sa ma sunati. Nu raspund la mesaje.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Făgăraș, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 85-87 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Job-Link Romania angajeaza sofer cat. CE - Germania, Bösingen - BASCULANTA. Salariul pe Romania 5000 lei brut ; Salariu + diurna este 100 net ZI calendaristica (3000 3100 euro NET lunar); Avans 300 euro in fiecare zi de vineri; Avans saptamanal; Transport decontat; Perioada de sedere prin rotatie 6 3. Cerinte: Cunostinte de limba germana nivel incepator; Experienta minim 1 an ca si sofer profesionist; Ne puteti contacta la numarul de telefon:
-
Angajez sofer tir permis categoria CE pentru curese tur retur: România-Franța-România România-Italia-Romania România-Germania-România România-Luxemburg-România România-Belgia-România România-Olanda-România România-Spania-România Se lucrează numai la program Camion euro 6 prelata standard La retur se fac și grupaje Salariu între 9000-12000 lei net Nu răspund la mesaje.
-
Promovat
Căutăm tinichigii calificați în construcții_constructori de acoperișuri (m f d) în echipe de 2 persoane în Germania Muncitori calificați cu diplomă Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: tăierea, fălțuirea, sudarea,, nituirea tablelor technica de fălțuire a tablei din cink cupru acoperirea cu tablă a acoperișurilor înclinate și a plate montarea pieselor de tablă finisate pe acoperiș fațadă instalarea ferestrelor pentru acoperiș sudarea bitumului, sudarea foliei, etanșare montarea mansardelor, hornurilor, sistemelor de drenaj construirea substructurilor (pervazuri de ferestre sau fațade) mașină permis de conducere (1 mașină este suficientă pe echipă) limba germană minim A2+ (este suficient dacă o persoană pe echipă vorbește limba germană) Vă oferim: contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni 17,00 Euro brutto pe oră plus 8,5 Euro netto pe oră (diurnă) - în funcție de experiență bonus de început cu primul salariu 150 EUR cautăm cazare pentru dvs. înregistrare (impozite asigurări etc.) vă oferim îmbrăcăminte de lucru asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar - Asigurari de Sanatate, Viata si Pensii Private in cadrul unei Multinationale de Top.Ce cautam? Persoane comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil.CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat.Ce iti oferim?Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil.Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare.Contract de colaborareCe inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar?- indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor- sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent- lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse.
-
Firma RCF LOGISTICS LTD cu sediul in Irlanda angajeaza personal cu sau fara experienta in depozit de piese auto. Salariul atractiv cu posibilitate de a avansa. Cerem si oferim seriozitate maxima. Interviul se face la sediul nostru din Vaslui. Atentie: nu se fac angajari fara interviul din Romania. Pentru mai multe detali nu ezitati sa ne contactati la numerele de tel. Multumim anticipat
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană minim. B1 calificare ca electronist cablarea tablourilor electrice abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană lucru sub tensiune cunoștințe de PLC (SPS) diagnosticarea defecțiunilor verificarea tablourilor electrice (după executare, înainte de punerea lor în funcțiune) verificări conform măsurilor de protecție VDE mașină sau permis de conducere cat. B Vă oferim: 18,00 brutto pe oră și 8 netto pe oră (diurnă) bonus de început cu primul salariu 150 EUR contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) cautăm cazare pentru dvs. vă oferim îmbrăcăminte de lucru asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Promovat
Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: formare profesională ca electrician sau experiență relevantă abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană experiență în conectarea tablourilor electrice conform planului limba germană minim A2 + mașină permis de conducere cat. B Vă oferim: contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni salarizare în conformitate cu contractul colectiv de muncă GVP DGB + bonus + diurnă (2200-2500 net în funcție de experiență) înregistrare (impozite, asigurări) cautăm cazare pentru dvs. vă oferim îmbrăcăminte de lucru asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: nl. erfurt (at) sepona .de Telefon: +49 361 657 592 92
-
Plasess (Romania ) Srl , companie multinationala de producere injectie mase plastice pentru automotive cauta colegi pentru indeplininirea postului de reglor in departamentul de injectie Responsabilitatile pe care le vei avea: vei participa activ la procesul de injectie mase plastice din cadrul departamentului Injectie, realizand operativ si corect procesele de Injectie vei pregati si monta matritele pentru procesul executarii pieselor vei prelucra si testa piesele de executat vei inlatura defectiunile /perturbatiile aparute in procesul de productie vei fi preocupat de calitatea pieselor executate vei fi activ in vederea imbunatatirii constante a procesului vei intocmi rapoarte cu privire la procesul de productie Daca esti interesat sa lucrezi alaturi de noi , in departamentul de injectie trebuie sa ai: - studii medii tehnice - experienta in productie constituie un avantaj - limba engleza la nivel mediu - dorinta de invatare si disponibilitate pentru lucrul in schimburi de 12/24, de luni pana vineri Pentru orice alte detalii te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon : sau trimitand un CV la adresa de email :
-
Vei avea urmatoarele responsabilitati : - Sa cureti pompele de vopsea si de intaritor cat si circuitul de vopsire -Sa prepari vopseaua dupa ratele de mixare -Sa folosesti filtrul corespunzator la filtrarea vopselei -Sa verifici vascozitatea vopselei - Sa verifici daca la tur si la retur sunt filtrele curate -Sa verifici pompele care nu se folosesc,sa fie cu diluant curat -Sa completezi rapoartele de mixare a vopselei, diluantului si a intaritorului -Sa verifici presiunea de aer de la pompele de vopsea si de intaritor Cerinte: -studiii medii finalizate -engleza nivel incepator -experienta in munca minimum 3ani -nu se cere experienta in domeniul vopsitoriei, oferim trainning la locul de munca
-
Plasess(romania ) Srl , fabrica de automotive , angajeaza pentru sediul din TImisoara , platforma Incontro tehnician mentenanta /CNC. Te vei ocupa de : Operarea CNC-ului si supraveghearea acestuia in timpul prelucrarii; Operarea CNC-ului si supraveghearea acestuia in timpul prelucrarii; Verificarea rezultatelor proceselor de executie si asigurarea ca cerintele documentatiei au fost respectate; Executarea operatiilor la masina de electroeroziune cu electrod masiv /fir pentru obtinerea reperelor solicitate; Asigurarea intretinerii preventive si curatenia masinilor de electroeroziune dar si a altor masini din cadrul departamentului; Executarea operatilor la masina de gaurit rapid; Asigurarea masurarii electrozilor si a pieselor pe masina de masurat , CNC; Semnalarea eventualelor defecte care pot aparea; Asigurarea ca echipamentul este curat, in stare buna de functionare. CERINTE: Studii medii tehnice Bune cunostiinte prelucrarea prin eroziune a pieselor de inalta precizie Abilitati privind masurarea si evaluarea calitativa a electrozilor, respectiv a pieselor prelucrate Cunostinte de baza prelucrari mecanice, frezare CNC Cunostinte temeinice in alegerea parametrilor de proces Experienta in prelucrarea matritelor de injectie mase plastice Cunostinte avansate de desen tehnic Cunostinte CAD/ CAM Capacitatea de a lucra independent Limba engleza nivel mediu Carnet de sofer categoria B, reprezinta avantaj Te asteptam sa faci parte din echipa noastra!!!
-
Promovat
Plasess, companie multinationala , angajeaza pentru fabrica sa din Timisoara, platforma Incontro, hala 04, operatori injectie mase plastice pentru departamentele: asamblare, set-up, inspectie, depozit , printare, laser, vopsitorie Se ofera: -Salariu de incadrare negociabil in functie de abilitatile si experienta personala -Tichete de masa 25 RON Zi -Transport asigurat de firma -Tichete cadou de sarbatori -Prime de sarbatori in functie de profit -Bonus aniversar in functie de vechime -Ore suplimentare 200% -Bonus de calitate -Bonus de prezenta -Bonus de recomandare Ne putet contacta la numarul de telefon sau sa ne trimiteti CV-ul dvs la urmatoarea adresa de email :
-
Promovat
Sarcini : Sarcini : -Verificarea consumului de materiale -Alimentarea masinilor cu material -Mentinerea curateniei spatiului de depozitare - Sa semnaleze eventualele anomalii tehnice si operative inerente ale masinilor si ale proceselor de productie in care lucreaza Candidatul ideal -Studii medii - Seriozitate; -Experienta anterioara de lucru in depozit (constituie avantaj); -Atentie la detalii; -Punctualitate; -Permis de motostivuitorist ( constituie avantaj).
-
Vrei sa faci parte dintr-o echipa dinamica de profesionisti? Calipso este o companie cu 100% capital romanesc aflata in topul producatorilor romani de apa imbuteliata si sucuri carbonatate. Infiintata in anul 1991 si activand pe piata de profil din Romania, Calipso functioneaza dupa cele mai inalte standarde de calitate din industrie, fiind certificata IS și IFS International Food Standard. Denumire post: INSPECTOR RESURSE UMANE Cerinte: - studii superioare: - seriozitate, calm, corectitudine, punctualitate, receptivitate; - abilitati de comunicare si relationare; - tinuta si comportament echilibrat; Ce va face un INSPECTOR RESURSE UMANE in cadrul CALIPSO? Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare); Informeaza angajatii asupra modului de completare a diferitelor formulare sau adeverinte; Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile; Arhiveaza documentele de personal; Obtine actele si documentele necesare dosarelor de personal; Arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara; Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate; Intocmeste notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania; Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor; Completeaza diverse adeverinte solicitate de salariati; Inregistreaza toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane; Intocmeste decizii, acte aditionale; Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare; Asigura relatiile operative cu medicul de medicina a muncii; Intocmeste rapoarte conform procedurilor interne si a Regulamentului de organizare si functionare a Departamentului de Resurse umane; Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului de resurse umane: rapoarte, memo-uri, adrese, cereri, instiintari; Intocmeste rapoarte de interviu (evaluarea candidatilor selectionati pentru lista scurta); Centralizeaza si analizeaza ofertele firmelor (training, medicina a muncii, ) pe care ulterior le raporteaza superiorului; Intocmeste liste si rapoarte cu privire la angajati; Faciliteaza comunicarea pentru dezvoltarea mentinerea unui climat pozitiv al relatiilor dintre angajati si societate; Asigura implementarea procedurilor stabilite prin Regulamentul intern; Actualizeaza si difuzeaza la nivel de firma documentele avizate de superiorul ierarhic; experienta in domeniu min. 3 ani Beneficii: Parte dintr-o echipa dinamica si cu multe oportunități de a invata si de a se dezvolta in cadrul companiei Tichete de masa Transport asigurat Program de lucru intre 8:00-16:30 Nivelul salarial va fi evaluat in funcție de competenta si experiența Prin aplicarea cv ului dumnavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia. Pentru mai multe detalii privind modalitatea în care Calipso poate prelucra aceste date, vă rugăm să consultați Notificarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa - codrii vlasiei - politica gdpr - () Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
-
Caut sa angajez menajera pt hotel, pentru intretinerea camerelor, curatenie, spalat, calcat, ofer cazare+salariu.
-
Ofer gratuit sprijin tehnic si initiere unei tinere cu talent si aptitudini muzicale (voce),cu sau fara experienta in vederea colaborarii pe termen lung la evenimente gen petrecere (onomastice,nunti,botezuri,etc..).De preferinta fara obligatii,gandire libera,dezinvolta,motivata.Pentru mai multe detalii lasati mesaj cu modalitate de contact.
-
Caut sa angajez supraveghetor pt hotel pe timp de noapte care sa se ocupe si de intretinerea camerelor, reparatii etc. ofer cazare+salariu, mai multe detalii la numarul de telefon.
-
2 posturi angajam tractorist și lucrator pentru activitate in ferma agricolain Calarasi ,com.Roseti,domiciliat in proximitate.se accepta și colaborare part-time .
-
Cautam personal necalificat în Danemarca, pentru fabrica de paste făinoase, bărbați femei și cupluri pentru următoarele posturi: operatori bandă necalificați fără experiență, laboranți alimentari, agenți de pază, soferi distribuție, sef de schimb, stivuitori, mecanici de întreținere, muncitorii auxiliari. Limba straina nu este necesara, dar constitue un avantaj.Cazarea și transportul sunt asigurate gratuit. Banii se dau la sfârșit de săptămână. Acte necesare : C. P. R. obținut de la registrul național Danez (Folkeregistred) sau de la centrul local pentru cetățenii (Borgerservice) Pentru mai multe informatii, va rugam sa trimiteți mesaj prin aplicația whatsapp la numărul afisat in anunț.
-
Pentru informații despre oferta noastra de munca, va rugam sa ne sunați la numarul afisat in anunț. Cautam personal necalificat pentru depozit de îmbrăcăminte in Irlanda. Se lucreaza 8 ore pe zi , de luni pana vineri. Se ofera cazare si transport asigurat , contract de munca Irlandez ,semnat pe perioada nedeterminată. Fără experiență necesară, se acceptă bărbați, femei și cupluri. Este necesar să aveți PPS. Plata salariului se face săptămânal, în cont bancar. Pentru orice informație suplimentara, nu ezitați sa ne contactați! Va stam la dispoziție de luni pana duminica,între orele 10:00 - 21: 00
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;