Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Experienta - minim 3 ani; - Bune cunoștințe în domeniul legislației contabile și fiscale; - Studii superioare în domeniul financiar contabil (sau economic) finalizate; - Cunoasterea softurilor de contabilitate SAGA C , Smartbill, FGO; - Cunostinte avansate PC, Excel, Word; - Persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabilă, cu spirit de echipă si dornica de a progresa; - Implicare și spirit de inițiativă; - Lucru în echipă, persoană onestă, organizată, atentă la detalii. Descriere job, responsabilități și beneficii: Activitatea presupune tinerea evidentei contabile. Rensponsabilitati: - Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor , registrului de casă și a deconturilor - Evidența extraselor bancare; - Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune); - Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți; - Menținerea relației cu clienții telefonic și sau prin intermediul e-mail-ului; - Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului; - Verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa; - Intocmirea declaratiilor fiscale si situatiilor financiare Ce îți putem noi oferi: - Pachet salarial corelat cu experienta; Stimulare salariala periodica in functie de competente; Negocierea salariului se va face în funcție de performanțele oținute, în termen de 90 zile de la angajare; - Decontare transport, dacă este cazul; - Bonusuri salariale de Paști, Crăciun, 8 Martie, Ziua de nastere; De performanță; - Mediu de lucru prietenos; - Acces la programe de dezvoltare personală și profesională; - Respect pentru fiecare coleg ă în parte; - Programul de lucru este de 8 ore zi, respectiv 08:00 16:00 sau 08:30 16:30 (flexibil, inclusiv home-office 1-2 zile pe saptamana).
-
Promovat
Echipa deja formată caută colegi pentru a lucra în două schimburi intr-un magazin alimentar. Experiența nu este necesară, te învățăm noi procedurile!
-
Promovat
Angajam colegi noi Resort EuroPark Fundata Judetul Brasov Ne marim echipa prin angajarea de colegi noi pentru urmatoarele posturi: - chelneri si ospatari cu experienta - cameriste si menajere cu experienta - bucatari cu experienta - ajutoare de bucatar cu experienta Oferta de angajare include urmatoarele beneficii: - program de lucru in ture - cazare si trei mese zi plus alte facilitati - decontare transport pentru venirea si plecarea din tura - salariul cu valori cuprinse intre 3000 ron 7500 ron luna in functie de performanta si indeplinire a responsabilitatilor - contract de munca pe perioada nedeterminata - predictibilitate, stabilitate, proceduri de lucru si fise de responsabilitati pentru fiecare post - dezvoltare si avansare in cariera profesionala - grila de bonusare periodica pe baza de indeplinire a obiectivelor, constanta si calitatea rezultatelor - abonament clinica medicala privata www.europark.ro Va multumim frumos si va asteptam cu drag !
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul DPD din Sibiu, zona industrială vest. Postul presupune activități de sortare colete pe coduri și încărcare-descărcare marfă. Program de lucru de luni până vineri, în intervalul 20-04. Oferim salariu net 2400 lei + 600 lei bonuri de masă + primă de prezență 200 lei + decontare transport (maxim 200 lei). Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată. Cerințe: - minim 8 clase - disponibilitate la efort fizic - domiciliu sau chirie în Sibibiu sau la maxim 15km de sibiu Angajările se fac pe bază de interviu cu programare la telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate din București, angajăm ajutoare de electricieni cu experiență și electricieni. Executăm instalații electrice în spații comerciale și clădiri rezidențiale (în construcții muncă pe șantier). Asigurăm continuitate în muncă pe tot parcursul anului și încercăm să oferim tuturor angajaților noștri condiții cât mai bune de muncă, indiferent de anotimp. Programul de lucru este de luni până vineri, de la 8:00 la 16:30, 8 ore + jumătate de oră pauză de masă. *Decontare transport. Salariul se poate negocia la interviu. Creșteri salariale periodice în funcție de rezultate. Contract individual de muncă (salariul integral pe contract). Concediu plătit - 21 zile an. Prime de sărbători. Zilele libere de la stat sunt plătite (nu se lucrează). Plata se face o dată la 2 săptămâni (bilunar), fără întârzieri. Nu oferim cazare! Detalii la telefon - disponibil și în weekend.
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
ANGAJEZ MANIPULANT FRUCTE LEGUME PROGRAM 8 0RE SALARIU 3000 RON NET . PENTRU DETALII
-
Angajam Covrigar/ modelator covrigi și Vanzatoare cu experienta. Locația se afla la Piata Drumul Taberei (Moghioros). Acces ușor atât cu metroul, cât și cu RATB/tramvai (Stație tramvai 41). Salariu motivant, program o zi cu o zi sau zilnic. Bonus Zilnic din vânzări. Tel.
-
-
Angajez asistenta part time fara experienta in Cluj-Napoca,salarizare 300-350 EUR,program intre 14-18 zilnic la un CMI Dermatologie
-
Angajam personal pentru ingrijire batrana deplasabila. Atributii: ingrijire pacient, supraveghere tratament medical, companie, insotire plimbari, gatit si servit masa, menaj de intretinere. Locatie: Pipera, apartament in complex rezidential Program de lucru: intern, 1 luna lucratoare 1 luna libera Beneficii: cazare, hrana asigurate de angajator. Diferite bonusuri oferite, conditii deosebite. Oferta salariala: 5000 lei Recrutam o persoana cu experienta anterioara si referinte, interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul Sau Completati fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle jVsdeKw8ueeL6uA27 Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in cautare de absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (Constructii civile, industriale si agricole).
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in proces de recrutare de muncitori calificati si necalificati. Experienta constituie un avantaj.
-
Pentru una dintre cele mai mari retele de centre de reparatii auto din Irlanda, recrutam tinichigii cu minimum 2-3 ani experienta in domeniu. Limba engleza la nivel conversational reprezinta un avantaj! Cazare asigurata! Responsabilități: - Repararea masinilor avariate in accident, pe contract de asigurare; - Experienta in chituirea, mascarea, slefuirea componentelor caroseriei; - Cunoasterea etapelor necesare reparatiei elementelor de caroserie si capacitatea de a le executa la un standard inalt; - Demontarea, repararea, montarea si ajustarea elementelor caroseriei avariate in urma accidentelor. Cerințe: - Minimum 2-3 ani de experiență pe poziția de tinichigiu auto. - Nivel limba engleză incepator - Persoana eficienta, abilități excelente de organizare - Livrarea în mod constant a unor rezultate de înaltă calitate. - Cunoștințele de operare calculator constituie un avantaj Beneficii: - Salariu incepand de la 2800 eur luna (net) - Contract de munca direct cu angajatorul, pozitie full time, perioada nedeterminata - Program de lucru de 40 h sapt, luni-vineri - Cazare asigurata de angajator (camera single). - Program de formare, dezvoltare și progres în carieră - Suport la întocmirea documentelor necesare pentru a lucra în Irlanda
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie specializată în oferirea de servicii profesioniste de montaj, service şi postservice folosind tehnologii de ultimă generaţie, datorită vastei experienţe în domeniul producţiei tâmplăriei din PVC şi Aluminiu, acumulate în cei peste 25 ani de activitate, Specialist ofertare Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Descriere generală și obiectivul specific al postului: crearea și pregătirea ofertelor tehnice și comerciale pentru produsele și serviciile oferite de companie către partenerii săi internaționali. Activitatea principală este de a analiza cerințele și specificațiile clienților și de a pregăti oferte financiare care să răspundă nevoilor și cerințelor acestora. În măsura disponibilității există și posibilitatea efectuării de deplasări în Comunitatea Europeană cu scopul de a întâlni potențiali clienți sau pentru a participa la evenimente și târguri de specialitate. Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență în domeniul vânzărilor relații cu clienți de minim un an; - abilități analitice - capacitatea de a analiza cerințele clienților și de a identifica soluții potrivite pentru aceștia; - abilități de comunicare: capacitatea de a redacta documente clare și concise, de a prezenta oferte într-un mod persuasiv și de a comunica eficient cu clienții și cu echipele interne; - capacitatea de negociere și de rezolvare a problemelor; - orientare către rezultate; - abilitate de a lucra sub presiune pentru a respecta termenele limită; - gândire strategică pentru a dezvolta metode eficiente de ofertare; - capacitatea de adaptare la un mediu flexibil. Abilitatea de a învăța rapid și de a se adapta la situații noi și neprevăzute; - cunoștințe de limbă engleză nivel mediu - avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; Responsabilități: - analizarea cerințelor clienților în vederea pregătirii ofertelor adecvate; - calcularea costurilor asociate produselor și serviciilor oferite; - redactarea descrierilor produselor sau serviciilor, specificațiilor tehnice, termenilor și condițiilor, prețurilor, garanțiilor și alte informații relevante pentru ofertă; - comunicarea și coordonarea eficientă cu colegii pentru a asigura acuratețea și coerența ofertei; - negocierea și prezentarea ofertelor, implicarea în negocierile cu clienții pentru a clarifica sau negocia anumite aspecte ale acestora; - monitorizarea și supravegherea progresului ofertelor. Oferirea răspunsurilor la întrebările sau solicitările suplimentare ale clienților pentru a obține rezultate pozitive; - îmbunătățirea procesului de ofertare prin identificarea și implementarea unor metode și instrumente mai eficiente. Analizarea feed-back-urilor clienților, evaluarea concurenței și propunea de îmbunătățiri pentru a optimiza activitățile de ofertare ale companiei. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național și internațional, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro
-
Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Operator CNC ( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN
-
Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Maistru sau Inginer Constructor( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN
-
Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.
-
Firma activa in comertul international cauta o tanara secretara. In stransa colaborare cu proprietarul. este necesară : - dorinta de a invata - Disponibilitate la 360 de grade - cunostinte de baza de PC - un aspect placut si dezinhibat - de preferat cunoasterea limbilor straine se ofera: - perspectiva de crestere - salariu fix cu program flexibil Dacă sunteți interesata, contactați-ne trimițând CV-ul dumneavoastră
-
Gradinita particulara din sectorul 3, București, angajează educatoare cu program full time. Pachet salarial atractiv, colectiv tânăr, climat colegial cald. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la tel .
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
Firma de curatenie in Suedia, Stockholm cauta in vederea angajarii domnisoare doamne responsabile, fara cazier si posesoare de permis auto, categoria B.
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!