Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez muncitor necalificat cu cunostinte mecanice de nivel mediu pentru functia de ajutor mecanic. Salariu 3.500 lei in mana cu posibilitate de marire in functie de competentele acumulate.Relatii numai la tel
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Recrutăm pentru unul dintre clienții noștri, o fabrică din domeniul maselor plastice de pe Platforma Incontro. Beneficii: - Salariu de 4417 BRUT - 2600 NET - Tichete de masă de 30 ron/zi; - Al 13-lea salariu; - Al 14-lea salariu; - Orele suplimentare din timpul săptămânii/ weekend sunt plătite cu 200%; - Orele suplimentare de noapte și de weekend de noapte sunt plătite cu 225%; - Spor de noapte de 25%; - 25 zile de concediu de odihnă pe an; - Transport asigurat; - Polița de asigurare cu Allianz Țiriac (după 6 luni lucrate); - Spor de vechime procentual cu perioada lucrată: - Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor. P
-
BENEFICII: Salariu atractiv; Tichete de masă in valoare de 25 RON zi; Transport asigurat din localitatile: Sandulesti, Copaceni, Turda, Campia-Turzii, Moldovenesti, Badeni, Cornesti, Cheia, Mihai-Viteazu, Bogata; Ore suplimentare platite dublu; Bonus anual de prezenta de 700 RON Brut; Prima anuala de 1900 RON Brut (300 RON Net de Pasti, 300 RON Net de Craciun, 1300 RON Brut in data de 10 Decembrie). CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului; Cunostinte minime de utilizarea a instrumentelor de masura si control (ruleta, subler) constituite avantaj; Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi. Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon P
-
Manpower angajeaza GESTIONAR DEPOZIT Oferta salariala: - salariu incadrare porneste de la 5000 ron - tichete de masa - al 13-lea salariu - bonus performanta Cerinte: - disponibilitate de lucru in 3 schimburi - cunostinte operare PC, SAP - autorizatie ISCIR
-
GP-Connect este o agenție de recrutare olandeză în plină creștere, care recrutează și oferă personal cu experiență, pentru clienți din Olanda, Franța, Belgia, Germania, Austria și Luxemburg, în domeniul ospitalității. GP-Connect caută chelneri cu experiență în același domeniu și cunoștințe bune de engleză (minim B1-2) pentru parcuri de vacanță și hoteluri de renume, precum RCN Vakantieparken, Roompot, Hutten, Van der Valk, Fletcher Hotels, Sunweb Group etc. Cerințe: Limba engleză la nivel bun, Experiență pe același post de cel putin un an, Abilitatea de a învăța lucruri noi, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Om cu spirit de echipă, capabil să lucreze într-o echipă internațională Beneficii: Salariu în intervalul 1700 -2400 EUR, plătit saptamanal, (11,75 EUR/h net ) Cazare asigurată (gratis sau maxim 400 /lună, în funcție de zonă și preferințe personale), Muncă cu normă întreagă (38 de ore cu posibilitate de ore suplimentare), 18% bani de vacanță Sunt acceptate cuplurile Contract de muncă conform legislației olandeze, Asigurare de sănătate integrală și contribuție la pensie acoperite, Lucru într-un lanț hotelier sau în parcuri de vacanță, Lucru într-o echipă internațională, Suport cu autoritățile locale (BSN).
-
angajam instalator sanitar termic si electrician mentenanta hotel in Constanta contract de munca permanent sau de colaborare salariu intre 3000lei si 4000 lei plus alte facilitati asigurare privata de sanatate .
-
angajam in portul constanta lacatus mecanic si sudori iar pentru hotel in constanta angajam pentru mentenanta hotel instalator sanitar termic si electrician contract de munca permanent sau part time sau colaborare
-
GP-Connect este o agenție de recrutare olandeză în plină creștere, care recrutează și oferă personal cu experiență, pentru clienți din Olanda, Franța, Belgia, Germania, Austria și Luxemburg, în domeniul ospitalității. GP-Connect caută spalatori de vase cu experiență în același domeniu și cunoștințe bune de engleză (minim B1-2) pentru parcuri de vacanță și hoteluri de renume, precum RCN Vakantieparken, Roompot, Hutten, Van der Valk, Fletcher Hotels, Sunweb Group etc. Cerințe: Limba engleză la nivel bun, Experiență pe același post , Abilitatea de a învăța lucruri noi, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Om cu spirit de echipă, capabil să lucreze într-o echipă internațională Beneficii: Salariu în intervalul 1700-2100 EUR, plătit saptamanal, Cazare asigurată (gratis sau maxim 400 /lună, în funcție de zonă și preferințe personale), Muncă cu normă întreagă (38 de ore cu posibilitate de ore suplimentare), 18% bani de vacanță Sunt acceptate cuplurile Contract de muncă conform legislației olandeze, Asigurare de sănătate integrală și contribuție la pensie acoperite, Lucru într-un lanț hotelier sau în parcuri de vacanță, Lucru într-o echipă internațională, Suport cu autoritățile locale (BSN).
-
Caut tânără sau doamnă pentru menaj part time unui domn tânăr cu situație financiară. Rog seriozitate.
-
Esti interesat de un venit suplimentar ? Poti castiga comision ce poate depasi 2000 lei. Programul e part-time, lucrezi cand vrei. Se ofera training gratuit. Ce trebuie sa faci: -daca vrei promovezi produsele firmei pe baza de catalog fizic -daca vrei promovezi produsele firmei in grupuri Facebook -daca vrei postezi in grupuri Facebook anunturi de recrutare, dai detalii in privat De instruirea celor care se inscriu la tine in grup ma voi ocupa eu. Pentru a castiga comision cat mai mare e necesar sa recrutezi oameni de pe Facebook. Pentru detalii suplimentare cere detalii la numarul de mai sus. Cerinte: -seriozitate -rabdare -ambitie -perseverenta
-
Cerinte : Permis de conducere categoriile B+C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa ; Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetului MURES; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist ; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de realizari si categoria de masina; Stabilitate
-
Angajam persoane serioase pentru o fabrica de sortat ambalat morcovi in zona Dortmund. Cautam in special persoane din jud Vaslui și jud Iasi . Incepere pe data de 1 mai ,se face contract pe 2 luni după care 1 luna acasa si apoi in functie de seriozitate și dorinta se continua . Cazare conditii foarte bune, 12 euro pe ora brut. Minim 1700 euro pe luna .Mai multe detalii la telefon .
-
Societate producatore de termostate , angajam pentru locatia din Dumbravita , muncitori necalificati (femei) la asamblare piese pentru aparataj electric
-
Pentru ca ne marim echipa, cautam URGENT mai multi Operatori Calitate care locuiesc in Pitesti si in Mioveni pentru a lucra in fabricile clientilor nostrii din jud. Arges Ce ai de facut? - Examinezi vizual piesele, - Sortezi piesele. Ce cautam la candidati? - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi - seriozitate si implicare - sa locuiasca in Pitesti sau Mioveni - curiozitate de a ne cunoaste oferta: nu e nevoie de calificare sau experinta, totul se invata usor la locul de munca Ce oferim: - munca usoara, se poate invata usor si de femei si de barbati - formare si specializare la locul de munca pentru necalificati sau persoanele fara experinta - transport asigurat doar pe rutele Pitesti, Mioveni - spor de noapte, ore suplimentare - spor de performanta - salariu corect - prima de recomandare - bonuri de masa - concediu de odihna suplimentar - abonament la clinică privată de sănătate - mediu de lucru organizat; Pentru detalii si programari la interviu sunati la (zero sapte doi doi trei noua cinci trei doi opt). Descrierea companiei: Grupul Formel D, furnizor global de servicii în industria auto, a fost fondat în 1993, în orașul Troisdorf din Germania, de către o echipă de 63 de persoane. Suntem tare mândri că am evoluat, în ultimele trei decenii, într-o companie recunoscută la nivel global, care operează acum în peste 20 de țări, iar echipa noastră a crescut de la 63 de angajați la peste 10.000.
-
-
CERINTE ELECTRICIENI - Citire si Interpretare schema electrica - Cunoasterea simbolurilor aparatelor electrice - Masurarea intensitatii curentului electric cu aparatul de masura - Utilizare scule de mana - Permis Cat.B Oferta: Salariu motivant, stabilit in urma interviului Societatea OTHUA INDUSTRIAL SRL, este o societate romaneasca, infiintata in anul 2009. Activitatea principala a societatii este realizarea de instalatii industriale electrice, mecanice, pneumatice in cadrul liniilor de fabricatie.
-
Societatea OTHUA INDUSTRIAL SRL, infiintata in anul 2009, avand ca activitate principala realizarea de instalatii industriale automatizate si/sau robotizate, in cadrul liniilor de fabricatie autoturisme, angajeaza roboticieni, electricieni (pentru domeniul automotive si nu numai). CERINTE ELECTRICIENI Cunostinte de baza scheme electrice si simboluri aparate electric Utilizare scule de mana Permis de conducere categoria B Disponibilitate deplasari interne si externe Cunostinte engleza sau franceza (constituie un avantaj) Oferta: Salariu motivant (stabilit in urma interviului), bonus performanta, prime de sarbatori, transport, traininguri de specializate, extra zile de concediu, evenimente/petreceri de companie, timp de lucru flexibil, cafea/ceai/snacks la birou, echipa multiculturala, masina de serviciu.
-
Angajez șofer cu experiența pe tur-retur internațional. Mașina este un Renault Master de 8 epal. Zona: Drăgășani (Jud. Vâlcea) sau împrejurimi (max. 30 km). Detalii doar la telefon.
-
Angajez șofer cu experiența pe tur-retur internațional. Mașina este Renault Master de 8 epal. Zona: Drăgășani (Jud. Vâlcea) sau împrejurimi (max. 30 km). Detalii doar la telefon.
-
CANDIDATUL IDEAL: Minim diploma de liceu scoala profesionala, studiile superioare tehnice constituie avantaj; Receptivitate si insusire a cunostintelor noi; Cunostinte de operare PC, lucrul cu bazele de date in Excel; Persoana disciplinata, responsabila cu capacitate de anticipare; Atent la detalii, implicat si eficient in executarea sarcinilor; Atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor, atasament fata de companie, orientat catre rezultat cu respectarea dispozitiilor si a limitarilor impuse; Disponibiltate pentru program prelungit, flexibil; Domiciliul stabil in Carei; Permis de conducere cat. B; RESPONSABILITATI: Desfasoara si urmareste activitatile de productie - incubatie pui de o zi, din cadrul statiei de incubatie; Interventii prompte la instalatia de incubatie in cazuri de urgenta; Se asigura formarea profesionala la locul de munca.
-
Cerinte: - Permis auto C,E + card tahograf + atestat profesional - marfa - valabil; - Minim 2 ani experienta in conducerea autovehiculelor articulate(Autotractor + Semiremorca) de mare tonaj; - Fara probleme de sanatate deosebite, cazier judiciar si auto fara incidente grave; - Cunostinte minime de mecanica auto si intretinere a autocamioanelor; - Disponibiliate pentru lucru in tara 5 6 zile / saptamana, cu program prelungit/flexibil; - Persoana disciplinata, cu atitudine pro-activa in indeplinirea sarcinilor; - Rezistență la stres, capacitate de planificare a sarcinilor; Descrierea postului: - Transportul de marfuri vrac pe rute preponderent interne, cu ansamblu de tip autotractor+semiremorca, conform instructiunilor primite de la dep. logistic; - Preluarea marfurilor pentru transport si predarea mafurilor la locatia de descarcare, fara diferente cantitative, calitative nejustificate; - Incarcarea optima(la capacitate maxima) a marfurilor, cu respectarea maselor maxime autorizate totale cat si pe axa/grup de axe; - Intocmirea documentelor de transport, aferente fiecarei curse; - Respectarea orelor de prezentare la incarcare, respectiv livrare; - Mentinerea intacta a inventarului predat, constand in autotractor+semiremorca; anexe, scule echipamente, caduri; - Comunicarea cu dep. tehnic privind problemele de functionare a mijlocului de transport aflat in gestiune; - Comunicarea permanenta cu dep. logistic privind desfasurarea transportului;