Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm colegi noi pentru posturile de bucătar și ajutor bucătar cu experiențaă de minim 2 ani in domeniu.Oferim salariu atractiv, bonuri de masă și program de lucru în ture.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj Sucursala Bacau au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere, cu urmatoarele abilitati: - Cunoștințe de mecanică generală; - Permis de conducere categoria C; - Experiență de minim 3 ani in domeniu - Autorizatie macaragiu grupa A Dacă ești o persoană orientată spre rezultate și mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Responsabilități: - Ridicarea de greutăți prin folosirea diverselor cârlige, frânghii, lanțuri speciale pentru ridicarea și manipularea - încărcăturilor către alte destinații dorite, - Ajutor la demontarea și la transportarea macaralelor echipamentelor de ridicat, - Urmărirea siguranței operațiunii, precum și amplasarea macaralelor a echipamentelor de ridicat în condiții de vreme schimbătoare, pe perioada orelor de program și în afara acestora, - Asigurarea întreținerii elementare a acestora Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Restaurantul Piazzetta Amici din Corbeanca isi mareste echipa si cauta colegi pentru postul de ospatar Se ofera: Salariu 2800 3500 lei in functie de experienta. Bonusuri Contract de munca pe perioada nedeterminata Program 2 zile cu 2 zile ( sau posibilitate part time sau in weekend ) 2 mese pe zi Transport pentru persoanele din Bucuresti de la Piata Presei Traininguri la locul de munca Posibilitati de promovare Daca doresti sa faci parte din echipa noastra ne puteti contacta la numarul: sau cu mesaj in privat.
-
Promovat
McDonald s nu este doar un job, este o familie! Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald s! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald s mai departe alaturi de tine! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspeti la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampina si ii ofera informatiile de care are nevoie. Beneficii: Pachet salarial atractiv Abonament medical și acces la telemedicină; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru (in ture, norma de lucru intreaga 8 ore - sau partiala - 4 sau 6 ore); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm o menajeră full-time (8 ore zi, Luni-Vineri) pentru o familie (2 adulți + 2 fete de 14 ani), ce locuiește în 2 apartamente în același bloc: adulții locuiesc la parter într-un apartament cu 4 camere (130 mp), iar fiicele lor locuiesc la etaj într-un apartament cu 2 camere (60 mp), în zona Piața Domenii. Cerințe: - să fie o persoană serioasă, harnică, de încredere, - să aibă experiență în domeniu, cu referințe de la foștii angajatori, - disponibilă pentru o colaborare de lungă durată. Responsabilitățile menajerei: - face menaj în apartamentele familiei; - calcă rufele familiei; - gătește pentru familie. Familia are un câine Labrador ce stă la parter curte și o pisică ce stă la etaj. Se oferă un salariu net de 4.500 lei lună, plată transport (abonament RATB metrou), concediul anual plătit. Puteți aplica la anunț direct pe site-ul nostru www.starfamily.ro sau ne puteți contacta telefonic, pentru mai multe detalii.
-
Tipul Jobului: Full-time Program de lucru: Luni-vineri: 09:00-17:00 Descriere Job: Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager Secretariat. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă cu clienții si intre departamente Responsabilități: Suport în activitățile zilnice ale managerului Pregătirea documentelor și rapoartelor necesare Gestionarea corespondenței și a agendelor Asigurarea suportului pentru echipa de vânzări, Cerințe Minime: Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet) Seriozitate, hărnicie și punctualitate Abilități bine dezvoltate de comunicare și organizare Constituie Avantaj: Experiența de minim 2 ani Experiența în comunicarea cu clienții Abilități redactare contracte, emitere facturi. Oferta Noastră: Salariu atractiv, în funcție de experiență și performanțe Bonusuri de performanță periodice Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în creștere Căutăm un candidat comunicativ, organizat și responsabil, care să se alăture echipei noastre dinamice și în creștere. Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să te integrăm în echipa noastră! Descrierea companiei Suntem o firmă specializată în marketing. Suntem o firmă care are un portofoliu diversificat de clienți, atât în țară cât și internaționali. Firma se ocupă și cu organizarea de evenimente. Va necesita o comunicare foarte bine dezvoltată cu diferite persoane de interes. Ne extindem echipa și căutăm un Asistent Manager dedicat, pentru a ne sprijini în gestionarea eficientă a activităților zilnice.
-
Închiriez scaun frizerie pentru locația noastră de pe Calea lui Traian 179,Bloc 9(zona Elegant).Barbossa Barbershop.Pentru mai multe detalii și informații
-
SC Prakt srl din Buzau angajeaza tehnician electromecanic pentru activitatile de montaj si service echipamente industriale. Cerinte: O buna pregatire profesionala teoretica si practica in domeniile : mecanic, electric si hidraulic ; Studii medii sau de specialitate in domeniu; Cunostintele de automatizari , electronica si IT reprezinta un plus; Disponibilitate de a efectua deplasari in tara - obligatoriu; Permis de conducere categoria B obligatoriu; Gandire analitica si capacitatea de a lucra in echipa; Orientare spre client, seriozitate si punctualitate; Atentie la detalii, spirit de initiativa, auto- organizare; Preocupare pentru perfectionarea pregatirii profesionale; Cunostintele de limba engleza sau italiana reprezinta un plus; Responsabilitati: Participa la montajul echipamentelor industriale noi; Efectueaza operatiuni de mentenanta preventiva conform planului de mentenanta; Asigura buna functionare a echipamentelor industriale din portofoliu; In cazul aparitiei unor probleme tehnice, analizeaza cauzele disfunctionalitatilor, remediaza problemele si asigura prevenirea reaparitiei acestora; Asigura consultanta tehnica prin telefon, in cazul interventiilor care nu necesita deplasare; Stabileste necesarul de piese de schimb pentru a asigura buna functionare a echipamentelor; Intocmeste raportul de interventie dupa executarea lucrarilor de montaj si service; Pachet beneficii: Pachet salarial competitiv; Bonusuri in functie de performante; Tichete de masa de 30 lei; Telefon; Scule si echipamente necesare; Cadru de lucru dinamic si profesionist; Programe de formare profesionala; Asteptam CV-ul la adresa de e-mail: .
-
Societatea comerciala Plastdor Ovidiu Srl, cu experienta din 2010 in domeniul transporturilor express angajeaza sofer cu permis categoria B pentru autoutilitara 8 paleti pe comunitate. Program minim 3 saptamani comunitate, 1 saptamana acasa. Se ofera angajare si diurna 50 euro pe zi. Se conduce aprox 800 de km pe zi. Se lucreaza cel mai mult in Germania, Austria, Belgia, Olanda, mai rar in Franta, Italia, Cehia. Mai multe detalii la sau Cerem si oferim seriozitate.
-
Angajam personal sezon restaurante și hotel pe insule Zakynthos, Mikonos, Kerkera cazare asigurare și masa inclusa salarii de la 1300-2500euro Tel
-
-
Candidatul ideal: Nivelul de studii: scoala profesionala liceu; Rezistenta la efort fizic de durata; Spirit de observatie, memorie vizuala; Rezistenta la sarcini de lucru repetitive; Abilitati de comunicare si interrelationare personala; Capacitatea de a lucra in echipa spirit de cooperare receptivitate; Orientare spre rezultate, proactivitate, atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj Atestat ISCIR prezinta avantaj Descrierea jobului: Activitatea se desfasoara in interiorul depozitului; Receptia marfurilor pe baza documentelor specifice; Organizarea marfii pe categorii; Depozitarea marfii in spatiul adecvat Program de lucru de L-V, 08.00-17.00 1 ora pauza de masa. Descrierea companiei: Din anul 2007, SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL asigura managementul documentelor si ofera servicii si solutii complete in domeniul arhivarii si depozitarii documentelor, conform legislatiei in vigoare. Oamenii formeaza echipa. Dorim sa ne mentinem reputatia bazata pe oferirea unor servicii de inalta calitate printr-o atitudine loiala si profesionista a fiecarui angajat. Fiecare client reprezinta un caz particular si pentru fiecare definim si modelam solutiile care i se potrivesc cel mai bine. Ne desfasuram activitatea intr-un mod transparent, etic si responsabil construind parteneriate de afaceri pe termen lung. Intotdeauna cautam solutii noi si reinvestim pentru imbunatatirea calitatii si performantei serviciilor oferite. SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare SRL Brasov, Str.13 Decembrie, Nr.96A Tel: Fax: 0268545800
-
Societatea Construx SRL angajeaza sofer profesionist cat. C+E, platou / cisterne alimentare, munca in Comunitate. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C + E; - Certificat de pregătire profesională; - Card tahograf; - Motivație, seriozitate și profesionalism; - Cunoștințe minime de limba engleză si/sau franceza si/sau germana Beneficii: - Contract de muncă pe o periodă nedeterminată; - Concedii conform legislației; - Diurna asigurată; - Transport dus-întors asigurat de la sediul firmei până la bază cu avionul; - Salariu de incadrare asigurat. Conditii: - Flotă modernă de camioane - Dispecerat în limba română cu acoperire de 24/7; - Asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24/7; - Oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr.:
-
Societate comerciala cu activitate de 20 de ani in domeniul telecomunicatiilor angajeaza jonctori fibra optica cu experienta pentru lucrari de constructie si mentenanta retele FTTH si B2B in zona Moldovei. Cerinte minime obligatorii: experienta minim 2 ani in jonctare fibra optica, masuratori OTDR, instalare si mentenanta trasee fibra si accesorii disponibil pentru deplasari in zona alocata disponibil pentru program on-call permis de conducere
-
ATRIBUŢIILE PRINCIPALE ŞI SARCINILE SPECIFICE Asigura recepția tehnica a materialelor; Realizeaza inspectii si controale pe fluxul de productie; Realizeaza inregistrari pentru inspectiile si controalele realizate; SPECIFICAŢIILE POSTULUI: NIVEL DE STUDII: studii medii EXPERIENŢĂ: în funcţie de cerinţele firmei. CUNOŞTINŢE NECESARE: operare calculator - tehnoredactare; CALITĂŢI, APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE : bune abilităţi de inter relaţionare şi comunicare; deprinderi de culegere, clasificare şi interpretare a informaţiilor; capacitate de planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
-
Sudor ATRIBUŢIILE PRINCIPALE (ŞI SARCINILE AFERENTE): Raspunde de organizarea si desfasurarea corespunzatoare a activitatii la locul de munca repartizat in cadrul societatii Executa suduri pentru diferite lucrari in conformitate cu proiectele desenele si specificatiile aferente Pregateste si verifica starea de functionare corespunzatoare a echipamentului de sudura Se asigura ca piesele sunt pozitionate corespunzator pe dispozitivele de lucru Curata si controleaza rosturile de imbinare de eventuale defecte sau impuritati Regleaza in mod corespunzator parametrii aparatului de sudura de accord cu specificatiile de sudare Realizeaza autocontrolul operatiilor efectuate, vizual si cu ajutorul echipamentelor de masurare si control Respecta intocmai sarcinile si indicatiile primite de la superiorul direct cu privire la procesul tehnologic si materialele folosite (calitate, cantitate) La terminarea programului de munca are responsabilitatea de a lasa postul de munca organizat iar echipamentele utilajele scoase din functiune Respecta tehnologiile de executie si Instructiunile de lucru pentru operatiile executate(ex: tehnologii de sudare, specificatii de sudare, utilizare placute tehnologice, inchiderea cordoanelor de sudura); Cerinte CUNOSTINTE : Studii medii Cursuri calificare In domeniu (structuri metalice). Sudor - Posibilitatea citirii unui desen tehnic reprezinta un avantaj. In cazul in care nu detin cursuri de calificare, candidatii vor fi evaluati in functie de experinta cunostinte pe posturile respective. CALITĂTI, APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: rezistentă la efort fizic în conditii de temperatură ridicată; spirit de observatie, memorie vizuală; stabilitate si mobilitate a atentiei; rezistentă la sarcinile de lucru repetitive; rigurozitate în respectarea regulilor si instructiunilor; capacitate de comunicare interactivă si de lucru în echipă; disponibilitate de a lucra în ture.
-
Angajez conducator auto 24 t , posesor card tahograf+ atestat marfa Ptr transport prelata intern . Salariu motivant.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.
-
Suntem în căutarea unui ospătar ospătăriță talentat ă și pasionat ă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți experiență în industria ospitalității și sunteți dornic să oferiți o experiență excelentă clienților noștri, atunci sunteți persoana potrivită pentru acest rol. Responsabilități: Pregătirea și organizarea meselor înainte de servire Primirea clienților și oferirea unui serviciu prompt și prietenos Prezentarea meniului și oferirea de recomandări clienților Preluarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie Servirea mâncărurilor și băuturilor într-un mod profesionist și atent Asigurarea curățeniei și igienei în zona de servire Încasarea facturilor și gestionarea plăților Rezolvarea oricăror probleme sau plângeri ale clienților Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității, de preferat ca ospătar Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu aglomerat și de a menține un ritm rapid de lucru Atenție la detalii și abilități organizatorice Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători Abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii Cunoștințe de bază despre igienă și siguranța alimentelor Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de energie Posibilitatea de a dezvolta abilități de comunicare și relaționare cu clienții Salariu competitiv și bonusuri în funcție de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Training și dezvoltare profesională Beneficii suplimentare, cum ar fi mese gratuite în timpul programului de lucru Dacă sunteți o persoană entuziastă, orientată către clienți și dornică să ofere o experiență deosebită în industria ospitalității, vă invităm să aplicați pentru acest post de ospătar. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru continuu.
-
Cerinte minime: - Studii medii - disponibilitate de a lucra 8 ore zi, 1 schimb, 08.00 16.00 - minim 1 an experienta in industria alimentara(brutarie laborator de patiserie); - permis de conducere categoria B - cunostinte de morarit si panificatie - avantaj Beneficii: - contract de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa 30 ron zi lucratoare - transport decontat integral (bilete abonament) - concediu de odihna (min 21 zile - max 25 zile) in functie de vechimea totala in munca Responsabilitati: - Realizare teste de coacere fainuri corectate si mixuri - Testare si promovare produse la client - Suport tehnologic - telefonic sau prin deplasare la client
-
McDonald s nu este doar un job, este o familie! Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald s! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald s mai departe alaturi de tine! 25% din promovările pe pozițiile de manageri din restaurante vin din pozițiile de #GuestExperience Leader Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspeti la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampina si ii ofera informatiile de care are nevoie. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3500 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON/zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru (in ture, norma de lucru intreaga 8 ore - sau partiala - 4 sau 6 ore); Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Angajam ingrijitor animale + ambalator manual oua preferabil doamne + personal curatenie. Descrierea postului : Program 6 sau 7 zile pe săptămână 08/9:00 dimineața - 18/19.00 seara, pauză masă între 1 și 2, posibilitate cazare condiții decente, dormitor bucătărie dușuri grupuri sanitare televiziune internet masina spălat rufe, plata la două săptămâni, exclus persoane consumatoare alcool. Ferma oua moderna, serioasă cu peste 10 angajați. Ferma este amplasata la 7km departare de oras Gaesti Dambovita, nu venim dupa dvs. sa va luam de acasa !, trebuie sa ajungeti in Oras Gaesti Dambovita, cu tren sau microbuz, de acolo va putem prelua noi. VA ROG SA CITITI ANUNTUL. Only for persons in ROMANIA, we do not offer job offer - letter or vissa for free (tax is 10.000$ / person).
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;