Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Zone Cafe angajeaza Ospatar cu experienta pentru locatia din Zona Soarelui. Locatie cu un flux mare de clienti. Mai multe detalii la telefon sau direct la locatie.
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Promovat
Pentru sectorul de producție, Transavia angajează: - Electrician (3 schimburi) Locație: -Fabrica de procesare carne - Oiejdea Cerințe: -certficat de calificare profesională; -experiență și disponibilitate la învățare; Beneficii: -salariu avantajos și motivant; -tichete de masă în valoare de 30 lei tichetul; -plata orelor de noapte la schimbul 3; -pachet de produse pentru angajați; -o masă caldă; -transport pe rutele: Alba Iulia - Cistei, Mihalț - Teiuș, Aiud, Ocna Mureș. -Spor de fidelitate; -Facilități fiscale la salariu; -Primă de sărbători. Dacă sunteți interesat de acest post sau dacă în cercul dumneavoastră de apropiați și prieteni pot fi persoane interesate, vă rugam să ne trimteți un CV pe adresa de email afișată la job, să depuneți un CV la adresa sediului sau să sunați la numărul de telefon afișat anunțului.
-
Promovat
Descriere generală a postului: Măcelarul este responsabil pentru pregătirea și procesarea cărnii; Aceasta implică dezmembrarea, tăierea și ambalarea cărnii, precum și respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară. Responsabilități: -dezmembrarea și tăierea cărnii în porțiuni potrivite pentru vânzare; -manipularea și utilizarea corectă a echipamentelor de tăiere și a instrumentelor de lucru; -asigurarea respectării normelor stricte de igienă și siguranță alimentară în timpul procesării cărnii; -ambalarea și etichetarea corectă a cărnii, în conformitate cu cerințele legale și standardele companiei; -menținerea curățeniei și igienei în zona de lucru și a echipamentelor; -cooperarea cu colegii pentru menținerea fluxului de lucru eficient și a standardelor de calitate; -participarea la programele de formare pentru a rămâne la curent cu noile tehnici și regulamente din industrie. Cerințe: -experiență anterioară în industria prelucrării cărnii sau într-o poziție similara prezinta un avantaj; -cunoștințe solide despre diferite tipuri de carne, tehnici de tăiere și echipamente asociate; -abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; -atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; -capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și solicitant; -respectarea strictă a normelor de igienă și siguranță alimentară; -disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile și în weekenduri, în funcție de nevoile afacerii. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru mai multe detalii, vă rog să apelați 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hotel restaurant Picadilly cauta echipa pentru sezonul de vara. Avem nevoie de barmani doua posturi.Ospatari si ajutor de ospatar. Data de incepere 15-20 Mai. Locatia se afla in Constanta, Mamaia
-
Hotel restaurant Picadilly cauta echipa pentru sezonul de vara. Avem nevoie de barmani doua posturi.Ospatari si ajutor de ospatar. Data de incepere 15-20 Mai. Locatia se afla in Constanta, Mamaia
-
Caut persoana pentru menaj la un apartament in Lipova. Str 1 decembrie.11. Timp de lucru 1-2 sapt cate 2-3 ore depinde de sezon sau de disponibilitatea dvs. Pt detalli vb la tel sau pe e-mail. Plate 15 Ron/ora.
-
Hotel restaurant Picadilly cauta echipa pentru sezonul de vara. Avem nevoie de barmani doua posturi ospatari si ajutor de ospatar. Data de incepere 15-20 Mai. Locatia se afla in Constanta, Mamaia
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Roxart Mobilier angajează montator mobilier la comanda. Atelierul se afla în zona Andronache, condiții bune de munca, acces facil.salariul este între 4000 și 6000 lei în funcție de experienta.Detalii la tel.
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă franciză cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul contractului. Avem cea mai rentabilă franciză de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în București sau în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română. P
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Angajăm vânzătoare cu experiență pentru magazin alimentar!! Oferim salariu atractiv, bonuri de masă și libere!!! Detalii în privat!!
-
Promovat
Mai exact este vorba de postarea niște produse pe eMAG și pe un website , programul este de luni pana vineri de la ora 9-17 și sâmbătă de la 9-14 Căutăm o colegă care își dorește să lucreze într-un mediu plăcut, care va lucra doar pe calculator . PROGRAM FLEXIBIL Ești potrivită pentru această poziție dacă: Poți opera cu ușurință un PC și te descurci Ești atentă la detalii Ai abilități de comunicare, îți place să lucrezi cu oamenii Dovedești inițiativă și spirit de echipă Descrierea jobului Probabil te întrebi care vor fi responsabilitățile? Suna-ne la Surpriza este că în cazul în care ai abilitățile de mai sus, te poți angaja și daca nu ai reușit să promovezi examenul de bacalaureat. Pentru contact te rugăm să ne contactezi la: Locația unde îți vei desfășura activitatea este Doraly, Afumați P5
-
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
-
-
Promovat
Bun venit! Angajăm o persoană cu minim 2 ani experiență în coordonarea unei echipe (de cel puțin 7-10 persoane) într-un mediu industrial, o persoana care are cunoștințe de desen tehnic și cunoștințe de limba engleza (nivel mediu). Tip post: full time, 2 schimburi (Luni-Vineri, 6.45-14.45, 14.30-22.30) Durata contractului: permanent Raportează către: Manager producție Activitate companie: producție de echipamente de răcire industriale Responsabilități: - Prioritizarea producțiilor primite, în funcție de livrări urgențe - Comunicarea defectelor sau deficiențele utilajelor echipamentelor și luarea deciziilor pentru a nu pune în pericol sănătatea sau integritatea operatorilor de utilaje - Comunicarea consumabilelor pieselor de schimb necesare procesului tehnologic - Verificarea respectării sistemului 5S - Propuneri de optimizare a propriei activități și a activității echipei. Ofertă: - Contract perioadă nedeterminată - Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) - Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% - Măriri salariale anuale, în funcție de performanță - Prime de Paște și Crăciun 1300 lei per an - Pachet servicii medicale - Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră!
-
Angajăm în bune condiții de lucru un coleg pentru postul Operator CNC, cu experiență de minim un an în lucrul cu freze CNC si cunoștințe de desen tehnic (de bază). Program: 3 schimburi schimbul 1: 06.45 14.45 schimbul 2: 14.30 22.30 schimbul 3: 22.30 06:30 Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Spor de noapte 25% Măriri salariale anuale Prime de Paște și Crăciun în valoare de 1300 lei Net per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov sau decont combustibil (in cazul in care domiciliul se afla in afara ariei acoperite prin transportul oferit de companie). Companie: Producție de confecții metalice maritime și instalații de răcire industrială, prezentă în Europa, America și Asia. Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Info:
-
Promovat
Societate autorizata ANRE angajam electrician cu experienta pentru realizarea lucrarilor de instalatii electrice joasa tensiune . Program de luni pana vineri de la 08-17 .