Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: - Deschis, dedicat, performant, responsabil; - Capacitate si disponibilitate de a invata; - Abilitati de comunicare; - Organizat si atent la detalii; - Cunostinte in domeniul electronic reprezinta un avantaj; - Experienta in utlizare echipamente fiscale & IT( PC, imprimante si case de marcat fiscale) constituie un avantaj - Cunostinte utilizare administrare sistem de operare Windows; - Cazier judiciar fara antecedente penale; - Carnet de conducere categoria B reprezinta un avantaj Responsabiliati: - Depanare efectuarea reviziilor tehnice anuale a caselor de marcat electronice fiscale - Intocmirea documentatiilor pentru fiscalizare si a tuturor formularelor specifice caselor de marcat Program de lucru: - Luni-Vineri: 08-16. Sarbatorile legale sunt zile nelucratoare; Salariul se va negocia la interviu; Descriere companie: Societatea noastra este o unitate acreditata pentru comercializare si service a echipamentelor fiscale. Totodata comercializam imprimante termice de etichete, cantare comerciale, POS, cititoare cod bare, etichetatoare de pret, consumabile. Daca esti interesat te asteptam in echipa noastra!!! Detalii la telefonul afisaj de (L-V) intre orele 9.00-14.00
-
Promovat
Firma de transport angajeaza sofer autocamion pentru efectuarea transporturilor de marfuri. Cerinte obligatorii: Seriozitate Permis auto categoriile B+C+E ; Atestat transport marfa; Card tahograf Cazier judiciar Cazier auto Aviz medical si psihologic Experienta : minim un an Responsabilitati: Transportul de marfuri dinspre Romania spre U.E. si retur cu autotractor + semiremorca ,conform instructiunilor primite ,cu respectarea timpilor de conducere si odihna.
-
Promovat
Green Pack SRL, societate cu peste 600 angajati la nivel national, infiintata in 2018, lider in domeniul managementului responsabil al ambalajelor din Romania, cauta sa angajeze pentru punctul de lucru din Cluj, soferi cu categoria B si soferi cu categoria B+C. Cerinte: - Permis de conducere categoria B sau B+C - Experienta minim 1-2 ani in conducerea auto de transport marfa - Lipsa cazier judiciar - Ne dorim o persoana responsabila si serioasa care sa respecte programul de munca. Oferim: PRIMA DE ANGAJARE, DECONT transport, contract de munca pe PERIOADA NEDETERMINATA, SALARIU MOTIVANT si BONURI DE MASA, ore suplimentare platite. Pentru informatii suplimentare, va rog sa sunati la numarul de telefon:Salarizare motivanta, bonuri de masa si alte beneficii incluse. Pentru informatii suplimentare, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0746.271.414 sau 0746.295.620
-
Promovat
Angajez asistent mdicina dentara la cabinetul privat Pasztaident din Oradea Caut un asistent dentar dedicat și devotat care să se alăture echipei mele din cabineteul private Pasztaident din Oradea. Sunt în căutarea unui coleg atent, precis, devotat, care să contribuie la satisfacția pacienților. Responsabilități: - Asistenta medicului dentist în timpul procedurilor stomatologice - Întreținerea și pregătirea echipamentelor și instrumentelor medicale - Asigurarea unui mediu sigur și curat în cabinet - Păstrarea dosarelor pacienților exacte și actualizate - Comunicarea eficientă și politicoasă cu pacienții - Achiziționarea de materiale consumabile Cerințe: - Diplomă de asistent medical sau echivalent (chiar și în curs de obținere) - Experiență anterioară în domeniul stomatologiei sau al asistenței medicale, reprezintă un avantaj - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu pacienții și colegii - Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona mai multe sarcini simultan - Atitudine pozitivă, etică profesională și atenție la detalii. Oferta noastră: Mediu de lucru modern, echipat cu cele mai noi tehnologii Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial competitiv și alte beneficii Program de lucru flexibil Dacă sunteți interesat de această poziție și doriți să contribuiți la prestarea unei asistențe stomatologice excelente, vă rugăm să trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail: Vă mulțumim pentru interesul manifestat. Cu respect, Dr. Pásztai Annamária
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem în căutarea artiștilor florali talentați cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre din cadrul florăriei Roxy Flowers. Căutam o persoană responsabilă, organizată, punctuală, obișnuită cu lucrul în echipă și respectul reciproc al colegilor și nu în ultimul rând, pasionată de flori Responsabilitățile includ crearea și realizarea de aranjamente florale de înaltă calitate, consultarea clienților pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora, gestionarea inventarului și menținerea unei prezențe profesionale în cadrul evenimentelor speciale, cât și activități specifice florilor: întreținere plante, pregătirea vaselor și a florilor, curat la masa de lucru. *se lucrează în 2 ture, iar Weekend-urile prin rotație Dacă sunteți pasionați de arta florilor și doriți să vă alăturați unei echipe creative și dinamice, vă rugăm să ne contactați la De asemenea, căutăm și un băiat handyman cu experiență în tâmplărie, sudură și montaj și obligatoriu carnet categoria B (pentru livrări) pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai cunoștințe în aceste domenii și ești interesat să lucrezi într-un mediu dinamic și variat, te rugăm să aplici pentru această poziție
-
Experienta obligatorie de 4 ani in proiectarea mobilierului la comanda
-
Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.
-
Societate din București, angajăm ajutoare de electricieni cu experiență și electricieni. Executăm instalații electrice în spații comerciale și clădiri rezidențiale (în construcții muncă pe șantier). Asigurăm continuitate în muncă pe tot parcursul anului și încercăm să oferim tuturor angajaților noștri condiții cât mai bune de muncă, indiferent de anotimp. Programul de lucru este de luni până vineri, de la 8:00 la 16:30, 8 ore + jumătate de oră pauză de masă. *Decontare transport. Salariul se poate negocia la interviu. Creșteri salariale periodice în funcție de rezultate. Contract individual de muncă (salariul integral pe contract). Concediu plătit - 21 zile an. Prime de sărbători. Zilele libere de la stat sunt plătite (nu se lucrează). Plata se face o dată la 2 săptămâni (bilunar), fără întârzieri. Nu oferim cazare! Detalii la telefon - disponibil și în weekend.
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
ANGAJEZ MANIPULANT FRUCTE LEGUME PROGRAM 8 0RE SALARIU 3000 RON NET . PENTRU DETALII
-
Angajam Covrigar/ modelator covrigi și Vanzatoare cu experienta. Locația se afla la Piata Drumul Taberei (Moghioros). Acces ușor atât cu metroul, cât și cu RATB/tramvai (Stație tramvai 41). Salariu motivant, program o zi cu o zi sau zilnic. Bonus Zilnic din vânzări. Tel.
-
-
Angajez asistenta part time fara experienta in Cluj-Napoca,salarizare 300-350 EUR,program intre 14-18 zilnic la un CMI Dermatologie
-
Angajam personal pentru ingrijire batrana deplasabila. Atributii: ingrijire pacient, supraveghere tratament medical, companie, insotire plimbari, gatit si servit masa, menaj de intretinere. Locatie: Pipera, apartament in complex rezidential Program de lucru: intern, 1 luna lucratoare 1 luna libera Beneficii: cazare, hrana asigurate de angajator. Diferite bonusuri oferite, conditii deosebite. Oferta salariala: 5000 lei Recrutam o persoana cu experienta anterioara si referinte, interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul Sau Completati fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle jVsdeKw8ueeL6uA27 Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in cautare de absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (Constructii civile, industriale si agricole).
-
Dorim sa ne marim echipa si suntem in proces de recrutare de muncitori calificati si necalificati. Experienta constituie un avantaj.
-
Pentru una dintre cele mai mari retele de centre de reparatii auto din Irlanda, recrutam tinichigii cu minimum 2-3 ani experienta in domeniu. Limba engleza la nivel conversational reprezinta un avantaj! Cazare asigurata! Responsabilități: - Repararea masinilor avariate in accident, pe contract de asigurare; - Experienta in chituirea, mascarea, slefuirea componentelor caroseriei; - Cunoasterea etapelor necesare reparatiei elementelor de caroserie si capacitatea de a le executa la un standard inalt; - Demontarea, repararea, montarea si ajustarea elementelor caroseriei avariate in urma accidentelor. Cerințe: - Minimum 2-3 ani de experiență pe poziția de tinichigiu auto. - Nivel limba engleză incepator - Persoana eficienta, abilități excelente de organizare - Livrarea în mod constant a unor rezultate de înaltă calitate. - Cunoștințele de operare calculator constituie un avantaj Beneficii: - Salariu incepand de la 2800 eur luna (net) - Contract de munca direct cu angajatorul, pozitie full time, perioada nedeterminata - Program de lucru de 40 h sapt, luni-vineri - Cazare asigurata de angajator (camera single). - Program de formare, dezvoltare și progres în carieră - Suport la întocmirea documentelor necesare pentru a lucra în Irlanda
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie specializată în oferirea de servicii profesioniste de montaj, service şi postservice folosind tehnologii de ultimă generaţie, datorită vastei experienţe în domeniul producţiei tâmplăriei din PVC şi Aluminiu, acumulate în cei peste 25 ani de activitate, Specialist ofertare Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Descriere generală și obiectivul specific al postului: crearea și pregătirea ofertelor tehnice și comerciale pentru produsele și serviciile oferite de companie către partenerii săi internaționali. Activitatea principală este de a analiza cerințele și specificațiile clienților și de a pregăti oferte financiare care să răspundă nevoilor și cerințelor acestora. În măsura disponibilității există și posibilitatea efectuării de deplasări în Comunitatea Europeană cu scopul de a întâlni potențiali clienți sau pentru a participa la evenimente și târguri de specialitate. Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență în domeniul vânzărilor relații cu clienți de minim un an; - abilități analitice - capacitatea de a analiza cerințele clienților și de a identifica soluții potrivite pentru aceștia; - abilități de comunicare: capacitatea de a redacta documente clare și concise, de a prezenta oferte într-un mod persuasiv și de a comunica eficient cu clienții și cu echipele interne; - capacitatea de negociere și de rezolvare a problemelor; - orientare către rezultate; - abilitate de a lucra sub presiune pentru a respecta termenele limită; - gândire strategică pentru a dezvolta metode eficiente de ofertare; - capacitatea de adaptare la un mediu flexibil. Abilitatea de a învăța rapid și de a se adapta la situații noi și neprevăzute; - cunoștințe de limbă engleză nivel mediu - avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; Responsabilități: - analizarea cerințelor clienților în vederea pregătirii ofertelor adecvate; - calcularea costurilor asociate produselor și serviciilor oferite; - redactarea descrierilor produselor sau serviciilor, specificațiilor tehnice, termenilor și condițiilor, prețurilor, garanțiilor și alte informații relevante pentru ofertă; - comunicarea și coordonarea eficientă cu colegii pentru a asigura acuratețea și coerența ofertei; - negocierea și prezentarea ofertelor, implicarea în negocierile cu clienții pentru a clarifica sau negocia anumite aspecte ale acestora; - monitorizarea și supravegherea progresului ofertelor. Oferirea răspunsurilor la întrebările sau solicitările suplimentare ale clienților pentru a obține rezultate pozitive; - îmbunătățirea procesului de ofertare prin identificarea și implementarea unor metode și instrumente mai eficiente. Analizarea feed-back-urilor clienților, evaluarea concurenței și propunea de îmbunătățiri pentru a optimiza activitățile de ofertare ale companiei. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național și internațional, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati www.train2perform.ro
-
Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Operator CNC ( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN
-
Metabet CF SA, firma cu traditie in realizarea de constructii metalice, angajaza : Maistru sau Inginer Constructor( doua posturi ) locatie : Pitesti, program de lucru:8 ore, salariu atractiv +tichete de masa Cv-urile se transmit la sediul societatii METABET CF SA, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 115, Pitesti . Relatii : PREOTEASA CARMEN
-
Ne marim echipa! Daca sunteti o persoana dedicata, atenta la detalii, cu atitudine pozitiva, va invitam sa aplicati pentru aceasta pozitie. Responsabilitati: curatarea si intretinerea zilnica a camerelor de hotel conform standardelor noastre de calitate schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor asigurarea unui mediu curat si igienic in camerele de hotel reumplerea stocului de produse de igiena si consumabile in camere identificarea si raportarea defectiunilor in camerele de hotel respectarea politicilor si procedurilor de securitate si confidentialitate ale hotelului Cerinte : experienta anterioara in domeniul ospitalitatii sau intr-o pozitie similara reprezinta avantaj atentie la detalii si abilitati de organizare comunicare si interactiune placuta cu oaspetii Suntem in Piata Romana, cu acces imediat la metrou si alte mijloace de transport. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv.
-
Firma activa in comertul international cauta o tanara secretara. In stransa colaborare cu proprietarul. este necesară : - dorinta de a invata - Disponibilitate la 360 de grade - cunostinte de baza de PC - un aspect placut si dezinhibat - de preferat cunoasterea limbilor straine se ofera: - perspectiva de crestere - salariu fix cu program flexibil Dacă sunteți interesata, contactați-ne trimițând CV-ul dumneavoastră
-
Gradinita particulara din sectorul 3, București, angajează educatoare cu program full time. Pachet salarial atractiv, colectiv tânăr, climat colegial cald. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la tel .
-
BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Creative graphic Designer. Candidatul ideal este activ, creativ, recreativ, are o gandire structurata, cunostinte operare pc in diverse programe de profil, operativitate, competitivitate, autodepasire. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Beneficii multiple: Mediu de lucru placut, stabilitate, posibilitate de dezvoltare, pregatire continua, crestere salariala progresiva in functie de cresterea nivelului de implicare in activitate, participarea activa in proiecte majore prin crearea si realizarea reclamelor de nivel inalt. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing