Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Angajăm Back-up Team Leader Depozit , pentru a coordona, supraveghea si acorda suport in procesul de repaletare. Activitatea se desfasoara in Str. Timișorii, 161, Lugoj, Romania! Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Ai cunoștinte minime de limbă Engleză; Experiență în coordonarea echipei; Abilități de comunicare și leadership Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme; Abilități de organizare și planificare Orientare către rezultate; Capacitatea de a oferi feedback; Exemplu pozitiv Program de lucru: 5 zile saptamana Ofertă: Salariu lunar NET 3200 Lei ( salariu fix + tichete de masa) Program de lucru: MIERCURI-DUMINICA- 8 ore zi; Contract individual de muncă pe durata nedeterminată Responsabilitati: Participarea activă în activitățile de repaletare; Instruieste echipa( traininguri) pentru a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare în domeniul repaletării; Menținerea legăturii strânse cu managerul de zonă; Transmiterea task-urilor și sarcinilor către colegii asiatici implicați în procesul de repaletare; Coordonarea și supravegherea activităților de repaletare; Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a regulilor de manipulare a materialelor; Colaborarea cu echipa asiatică pentru a asigura o cooperare eficientă și pentru a atinge obiectivele stabilite.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Aurel Vlaicu, nr. 180 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez consiliera vânzare la magazin tip insulă cu produse pentru copii. Programul este 1 zi lucrătoare cu 1 liberă . Salariu plus comision . Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Promovat
Mineralport, cel mai mare furnizor de agregate din Oltenia, angajeaza Soferi profesionisti C + E pentru camioane transport agregate si asfalt la Drum Expres Craiova-Pitesti. Oferim posibilitatea de a conduce camioane Mercedes, mediu de lucru performant, cazare gratuita, salariu net intre 5 000 si 8 000 lei. Candidatii trebuie sa detina Permis categoria C+ E, Atestat transport marfa, Card tahograf, minim 6 luni experienta pe masini de mare tonaj.
-
Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.
-
Angajam sofer profesionist C+E pe tara pe camion cu duba frigorifica Pe camion Man TGX automat Se fac curse Oradea Bucuresti tur retur Obligatoriu Card tahograf atestat sofer profesionist Sofer cu domiciliul din oradea Minim 5 ani experienta Se fac curse doar pe tara Plata doar in cont
-
Angajam soferi profesionisti pe camioane euro 6 cu dube frigo pe curse tur retur Lunar se fac 4 curse Pauzele de 45 ore acasa Soferi cu minim 5 ani experienta Domiciuliul din oradea Exclus soferi din alte judete Platile se fac doar cu transfer bancar in cont Nu se face plata cash Nu deranjati din alte judete Se fac intre 15.000km si 20.000km lunar
-
- Calificare în meseria de stivuitorist și autorizație ISCIR valabila. - Atenție, responsabilitate, seriozitate. - Disponibilitate pentru lucru în schimburi, inclusiv în weekend. - Cunoștințe de gestiune primara (reprezinta avantaj). Ce oferim: Program de lucru fix, în schimburi de 8 ore/zi. Tichete de masa, în valoare medie de 30 lei/zi; Spor de prezenta, lunar Spor pentru ore suplimentare, minim 75% Spor pentru orele de noapte 25% Asigurare medicala privata. Spor pentru transport, lunar. Prima de Paste + Prima de Crăciun + Prima de vacanta (însumate 2 salarii)
-
Cerințe: Școala profesională liceu cu profil tehnic. Experiența pe un post similar. Capacitatea fizică de a răspunde la efort. Desfășurarea activității în condițiile și riscurile specificate în fisa postului (ex. lucru la înălțime, în zone cu circulație, în apropierea tensiunii). Descriere: Supraveghează și asigura funcționarea în parametri a instalațiilor și echipamentelor mecanice din zona de lucru alocata; Remediază defecțiunile la mașini și utilaje astfel încât procesul de producție să se desfășoare în condiții normale Intervine în caz de avarii, remediază și raportează intervențiile efectuate; Semnalează orice situație care poate conduce la o avarie; Efectuează mentenanța echipamentelor conform programului de mentenanța și sau ordinelor de lucru; Ce oferim: Program de lucru fix, în schimburi de 8 ore zi. Tichete de masa, în valoare medie de 40 lei zi; Spor de prezenta, lunar. Spor pentru ore suplimentare, minim 75% Spor pentru orele de noapte 25% Asigurare medicala privata. Spor pentru transport, lunar. Prima de Paste + Prima de Crăciun + Prima de vacanta (însumate 2 salarii)
-
Experiență minim 2 ani într-o poziție similară, preferabil într-o companie de producție. Diploma de calificare. Dorința de a învăța și de a promova în cadrul echipei și companiei; Spirit de echipă, responsabilitate, corectitudine; Disponibilitatea de a lucra în 3 schimburi; Descrierea jobului Realizează lucrări de reparații și întreținere la utilaje automatizate de producție. Organizează și desfășoară intervențiile pentru reducerea la minim a timpilor de oprire. Completează raportul zilnic de activitate (pe mașini, timpi de intervenție, cauze, etc.). Respectă procedurile de lucru și încadrarea în obiectivele stabilite; Oferim: Loc de muncă sigur, într-o companie stabilă din punct de vedere financiar; Training la locul de muncă; Posibilități de promovare; Pachet salarial atractiv (salariu + tichete de masă + primă de productivitate + alte beneficii conform CCM).
-
Societate comerciala de productie mobila angajeaza conducatori auto profesionisti din Oradea, categoria B+E,C+E, atestat marfa , experienta in transport rutier de marfuri generale/frigorifice, intern si international , Cursele sunt tur retur Se fac 4 curse tur retur LUNARE Pauzele săptămânale se efectuează în Oradea Experienta minim 5 ani cu contract de munca, obligatoriu cu aviz psihologic, fisa medicala, cazier judiciar rutier Camioane automate euro 6 cu semiremorci frigorifice ATENTIE SE LUCREAZA DOAR IN ECHIPAJ SI La Program Exclus angajari soferi din alte judete Exclus șoferi incepatori
-
Agrinvest Buzau angajeaza ASISTENT LOGISTICA cu experienta. Cerinte: - Experienta in coordonarea transporturilor si a livrarilor; - Preferabil studii superioare in domeniul economic; - Lucru în echipa si comunicare eficienta; - Folosirea eficienta a sistemelor informatice de logistica; - Cunostinte de operare PC in programe: Word, Excel. Ce vei face? - Adiministrezi flota de camioane proprie, monitorizeaza costurile, rutele si timpii de condus ; - Stabilesti traseele optime de deplasare si monitorizeaza evolutia curselor pentru camioanele proprii; - Comunici soferilor rutele pe care sunt autorizati sa circule in executarea comenzii de transport si parcarile pe care acestia le pot utiliza; - Coordonezi soferii in vederea efectuarii curselor in timpul cel mai scurt timp si cu cheltuieli minime; - Tii legatura cu clientii si ii informeaza in legatura cu derularea transportului; - Ai obligatia de a te asigura ca documentele au ajuns la client, noteaza data, modul de trimitere depunere acte la client si numarul de iesire acolo unde este cazul; - Obtii de la subcontractori toata documentatia necesara (CMR, carnete TIR, foi parcurs etc sau copii ale acestora) si le indosariaza la dosarul cursei corespunzatoare. Pentru detalii si programare la interviu ne puteti contacta la
-
Agrinvest angajaza soferi cu experienta, posesori permis conducere B, C, E, pentru a desfasura activitati de transport marfa in domeniul agricol: seminte, igrasaminte, cereale. Beneficii: - salariu motivant acordat in functie de experienta, calificarile si abilitatile candidatului; - integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică si de succes; - potential pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie de renume in domeniul Agribusiness. Pentru detalii ne puteti contacta la telefon: , in intervalul orar 08:00-16:00.
-
AGRINVEST angajaza soferi cu experienta, pentru a desfasura activitati de transport marfa in domeniul agricol: seminte, igrasaminte, cereale. Beneficii: - salariu motivant acordat in functie de experienta, calificarile si abilitatile candidatului; - integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică si de succes; - potential pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie de renume in domeniul Agribusiness. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la
-
Cautam Operator prelucrare cauciuc pentru Fabrica din Piscani, jud Arges. Misiuni principale: Prelucreaza manual sau mecanic, controleaza si ambaleaza produsele finite conform modului de operare (M.O.) afisat la post, respectand regulile privind securitatea persoanelor si a bunurilor din dotare. Respecta masurile privind incadrarea in normele de consumn. Raspunde de aplicarea in activitatea proprie a tuturor prevederilor Sistemului de Management al Calitatii, Cunoaste si aplica toate recomandarile din modurile de operare M.O., parametrii din fisele tehnologice, ale planurilor de supraveghere si a dispozitiilor interne primite de la superiori. Competente Cerinte: Minim 8 clase. Experienta de lucru in mediul industriei auto Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Prima Sarbatori Bonus performanta Transport asigurat.
-
Cautam Economist pentru sediul din Romania, Piscani, Jud.Arges Responsabilități: Înregistrarea tuturor documentelor si tranzacțiilor in sistemele contabile ale societății, contabilitatea imobilizarilor, stocurilor, tertilor, veniturilor si rezultatelor, angajamentelor si altor elemente patrimoniale; Casieria, documentele si tranzacțiile aferente; Avansuri de călătorie si decontarea acestora; Contabilitatea producției realizate si urmărirea costurilor; Propunerea plaților către furnizori; Participa activ la procesul de închidere contabila a perioadei (luna, trimestru, an); Contabilitatea specifica a mijloacelor fixe; Participa la procesul de Control Intern prin asigurarea documentației necesare; Participa la inventarierea patrimoniului societății; Participa la furnizarea documentelor si informațiilor financiare in caz de audit sau control fiscal; Întocmește rapoartele financiare si fiscale specifice, conform sistemelor de lucru ale companiei. Cerinte: Studii superioare economice; Experiență 1-2 ani într-o poziție similara; Microsoft Office (Excel nivel avansat), Finance ERP; Cunoașterea limbii engleze nivel avansat si limba franceza Se ofera: Tichete de masa si o masa calda la cantina; Se asigura transport sau se face decontare combustibil; Contract pe perioada nedeterminata. Salariu corelat cu experiența și abilitățile dovedite
-
Angajam lacatusi confectii metalice uzinare in fabrica si montatori structura in santier .Salarii foarte atractive. Asiguram cazare in Bucuresti . Detalii la tel 0728 975 236
-
Angajam maistru confectii metalice coordonare si control echipe in hala de productie. Se cere experienta in domeniu . Asteptam cv urile pe adresa din saitul societatii Relatii la tel
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca? Suna la numarul de telefon . Sc Pro Clima Group SRL angajeaza SOFER SI INSTALATOR AER CONDITIONAT Candidatul ideal: Are permis de conducere categoria B Are cunoștințe privind modul de funcționare a echipmentelor de climatizare; Are experiență în activități de service și punere în funcțiune a echipamentelor sistemelor de climatizare și instalațiilor frigorifice: efectuează sudură în Cu, efectuează probe de presiune, recuperare și introducere agent frigorific (freon), reglează, resetează, verifică sistemele de control ale echipamentelor sistemelor HVAC; Are abilități de comunicare, este calm, riguros, responsabil, disciplinat; Este un bun organizator; Are capacitatea de a lucra în condiții de stres, are disponibilitate pentru deplasări în țară; Studii necesare: Medii (de specialitate) superioare; Autorizația AGFR reprezintă un avantaj. Descrierea jobului Operațiuni de instalare, montare și întreținere instalații de climatizare și instalații frigorifice: sisteme VRF, chillere, pompe de căldură, centrale de tratare a aerului, rooftopuri. Se oferă: Pachet salarial atractiv;4000 LEI-6000 LEI Program de lucru 8 H ( de Luni- Vineri) Pro Clima Group Încălzire, ventilaţie şi aer condiţionat Pro Clima Group 23h
-
Societate structuri metalice angajeaza operator pod rulant cu comanda de la sol in Bucuresti Pentru relatii puteti apela la tel 0728975236 sau email :
-
Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare
-
Angajam operatori cnc pentru debitare plasma si operatori gaurire FICEP , salariu motivant Detalii la tel : Bucuresti sector 3 incinta Faur