Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal vulcanizare cu sau fara experianta. Pentru informatii suplimentare contactati-ma la numarul de telefon :
-
Promovat
Companie de renume in productia de rulote de lux cauta Tehnician Mecatronica, pentru noul sezon de lucru din 2024. Incepe anul cu o oferta pe masura abilitatilor tale! Cazarea este asigurata si ai toate cheltuielile incluse. DATA INCEPERII: imediat; LOCATIE: in apropiere de Berlin OFERTA: 17,00 euro (cu germana B1) + 40 euro diurna pe zi lucrata Salariu lunar L-V cu Lb. Germana(B1): (1970 euro salariu + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) 2810 euro NET Cazare: single 350 euro sau double 400 euro lunar se retine din salariu. Transport: regim propriu Este necesara masina personala sau gruparea cu alte persoane care detin Voucher de 50 euro de persoana pentru deplasarea in Germania* Trimite un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul TEHNICIAN MECATRONICA prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741717288 si veti fi contactat in cel mult 48 de ore pentru interviu! CERINTE DE BAZA: - Formare profesională ca tehnician mecatronist ( diploma) - Cunoștințe de bază în domeniul sistemelor de automatizare - Cunoștințe de tehnologie de întreținere și service și de electrică generală - Ar fi de dorit experiență în operațiuni tehnice în industria alimentară - Mașina și permisul de conducere sunt esențiale; - Limba germana minim nivel B1 - conversational tehnic; DESCRIEREA JOBULUI: - Repararea mașinilor și sistemelor din domeniul mecanic și electronic - Analiza cauzelor defecțiunilor si depanare VERIFICARI INAINTE DE PLECARE: Interviu de recrutare cu MHR Consulting - testarea limbii engleze; Interviu de selectie cu angajatorul din Germania - testarea limbii germane; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6luni) in format fizic sau online; Permis de conducere categoria B constituie avantaj; TRANSPORT IN GERMANIA: In regim propriu cu masina personala sau cu un alt candidat care detine masina Transportul la locul de munca se realizeaza de asemenea cu masina personala; Rambursarea costurilor initiale de calatorie in Germania sub forma de voucher unic de 50 EUR pentru benzina; *In cazul in care nu detineti masina personala, aveti optiune de a va grupa cu o persoana care detine. PROGRAM DE LUCRU Timp de lucru: 5 zile pe sapt. L-V 8 h pe zi; Schimbul 1: 06:00 la 14:45; Schimbul 2: 14:30 la 00:30; Schimbul 3: 00:30 la 8:30; Pauza de masa: 45min pauză pe zi; Orele suplimentare : puteti fi chemat și dacă este vreo urgență PLATA SALARIULUI: Oferta este formata din salariu + diurna: 17,00 euro brut pe ora + 40 euro diurna pe zi lucrata; Plata punctuala a salariilor pana la data de 15 a lunii urmatoare; 10% reducere pentru personal la cumpărăturile din magazinele EDEKA Salariu L-V: 2800 euro NET (1960 euro salariu + 840 euro diurna - 21 zile lucrate) sau CAZARE: Cazare: single 350 euro sau double 400 euro lunar se retine din salariu ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet); Cazare organizată se aflata la maxim 25km distanța de locul de munca; BENEFICII: 1) Oferta incepand de la 2800 euro net (salariu+diurna) contract de munca legal; 2) Cazarea asigurata la sosire in Germania pe perioada nedeterminata; 3)Prima de Craciun si de vacanta (dupa 6 luni de angajare) 4)Voucher benzina 50 euro de persoana pentru deplasarea in Germania 5)Asigurare legala de sanatate, sociala si de pensie, zile de concediu (in functie de vechimea in munca) 6)suport din partea MHR Consulting Romania pe toata perioada de sedere in Germania Trimiteti un mesaj cu NUMELE DVS. complet si textul TEHNICIAN MECATRONICA prin SMS WhatsApp la numarul 0741717288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu! DE REȚINUT: In cazul in care nu detineti masina personala pentru deplasare in Germania si la locul de munca va recomandam sa veniti catre noi cu o recomandare a unei persoane care detine si are aceeasi calificare ca dvs. Va garantam prioritate in cazul angajarii atat pentru dvs. cat si pentru recomandarea efectuata. Pe perioada cat veti locui in Germania va trebui sa va asigurati cheltuielile legate de hrana pana la incasarea primului avans de regula la 2 saptamani dupa angajare. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Recrutam Responsabil Documente Arhiva HR pentru clientul nostru, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii energetice din Europa. Ce ne dorim de la tine: - Studii superioare finalizate; - Minim 1 an experienta in domeniul resurselor umane; - Disponibilitate de adaptare a programului de lucru; - Buna capacitate de organizare, rigurozitate, minutiozitate, seriozitate, integritate; - Capacitate de integrare in termenele stabilite; - Deprinderi utilizare MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook. Principalele responsabilitati ale rolului: - Colectarea informatiilor privind situatia actualilor angajati si a fostilor angajati din documentele de personal arhivate; - Asigurarea corectitudinii informatiilor colectate, in conformitate cu solicitarile primite din partea Departamentului Centru Servicii HR; - Prelucrarea si transpunerea acestor informatii in format electronic si transmiterea datelor catre Departamentul Centru Servicii HR; - Cercetarea documentelor din depozit in vederea eliberarii copiilor si certificatelor solicitate de catre angajatii E.ON; - Utilizarea sistemului de arhivare electronica a dosarelor de personal pentru angajatii activi; - Verificarea bunei functionari a aplicatiei de arhivare electronica si sesizarea eventualelor erori. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Tichete de masa 30 lei zi lucrata; - Program de lucru flexibil. Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre ne poti contacta la numarul: 0732 890 627.
-
Promovat
Cerinte: Experienta anterioara de minim 3 ani Cunostinte de desen tehnic si verificari repere fabricate (experienta in utilizarea instrumentelor de masura); Cunostinte de tolerante; Candidatul ideal: Persoana dinamica, deschisa, adaptabila, flexibila; Atitudine proactiva, gandire analitica şi capacitate de sinteza; Abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati ; 1. Execută toate lucrările în conformitate cu documentația de execuție, competențele tehnice și planul de producție, anunțând neconformitățile. 2. Execută operații pregătitoare cum ar fi: debitarea materialului, curățarea, debavurarea, îndreptarea, trasarea, fretarea, operații de prelucrare prin așchiere (pilire, polizare, găurire, strunjire, frezare, filetare), prin deformare plastica la rece (îndoire, ambutisare, perforare, decupare, torsionare); 3. Realizează probele de funcționare în prezența controlorului de calitate, pentru completarea Rapoartelor control, reglare și testare; 4. Verifică, conform documentației tehnice și a normelor de calitate, toate piesele care vor fi supuse asamblării, înainte de a începe această operațiune si anunță șeful direct în cazul neconformităților; 6. Identifică, înainte de asamblare, toate elementele de montaj (șuruburi, piulițe, șaibe, adaptoare etc), informează șeful direct în cazul lipsei sau neconformității pieselor. 7. Depozitează imediat ansamblurile, subansamblurile și piesele finalizate pe rafurile special amenajate și etichetate conform comenzii de producție și informează șeful direct de finalizarea lucrării. 8. Demontează ansamble și subansamble respectând și înregistrând ordinea operațiilor, astfel încât montajul să se realizeze facil, în cazul în care nu există desen de montaj (reparații capitale). 9. Returnează șefului direct piesele, consumabilele și subansamblele ce nu au fost folosite în procesul de asamblare, în maxim 8 h de la finalizarea ansamblului. 10. Protejează, înainte de depozitare, suprafețele funcționale ale pieselor și subansamblurilor conform instrucțiunilor în vigoare. 11. Utilizează echipamentele, sculele, bancurile de lucru, bancurile mobile de lucru, dulapurile de scule, etc doar în scopurile în care au fost realizate, conform instrucțiunilor în vigoare. 13. Identifică corect înainte de începerea execuției, SDV-urile pe baza desenelor de execuție ale lucrărilor planificate; 14. Identifică, înainte de începerea execuției, materialele și semifabricatele necesare în funcție de tipul lucrării de executat, fișa tehnologică și desenul de execuție. 15. Verifică zilnic, cu atenție, starea echipamentului de lucru și informează imediat șeful direct în cazul constatării defecțiunilor. Lunar verifica fisele de inventar si casează articolele deteriorate.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Bună ziua! Angajăm șoferi transport intern, 3.5 tone. De lucru tot timpul anului, contract de muncă. Program luni-vineri. Să se abtina cei care cauta program de bibliotecar. Banii la săptămână. Detalii la .
-
VIANOR GALATI- angajeaza personal in vederea formarii ca vulcanizator auto! Poate fi si absolvent liceu auto, sau elev in an terminal! Posturi disponibile -2. Oferim carte de munca , bonuri de masa, conditii de lucru in hala acoperita, echipament! Facilitatile sunt trecute pe cartea de munca! Relatii Nita Ionut
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajez vanzatoare copy shop,papetarie,rechizite. Necesita minima experienta in vanzari,cunostinte calculator,dexteritate,adaptabilitate. Program Luni-Vineri 9-18 Sambata 9-14. CV pe whats app sau mail.
-
angajez personal in domeniul construcțiilor salaor meseriaș +echipe pentru colaborare condiții Avantajoase
-
-
-
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, PORTUGHEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Societate comerciala din Oradea cauta soferi C+E in sistem tur-retur, plata la zi. Mai multe detalii la nr de telefon
-
Societate Comercială angajeaza lucrator la tâmplarie Tel :
-
facem curățenie în subsoluri de bloc oferim se strânge gunoiul rezultat din subsol în saci de rafie se scoate saci cu gunoiul rezultat la container de la firma de salubrizare sau de la primăria de sector de care aparțineți
-
Se fac bani frumoși la glovo pt cine cunoaște,nu se mai deschid conturi al meu a fost înainte de noua veste ,peste câțiva ani se mai deschid altele piata este supra încărcată deja.
-
Angajez femeie pentru curățenie la pensiune in Târgu Jiu,cu experiență în domeniu, cu vârsta este 45 ani. Pentru mai multe detalii va rog sa ma sunați la tel.
-
DESCRIERE Descriere: Ești pasionat de pizza? Vino să te alături echipei Domino's Pizza Constanta! Oferim un pachet de beneficii atractiv pentru pizzarii noștri dedicați, iar contractul este pe perioadă nedeterminată. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3200 RON net -suma compusa din salariu fix,tichete de masa de 40 RON zi Program Flexibil: Reduceri pentru Angajați: Până la 40% reducere la produsele noastre delicioase. Transport asigurat la sfarsitul programului Posibilitate de promovare Asistent manager. Responsabilități: Pregătirea și coacerea pizzei cu grijă și precizie. Menținerea standardelor noastre stricte de igienă și curățenie. Colaborarea cu echipa pentru o experiență excelentă a clienților. Cerințe: Pasiune pentru pizza și dorința de a învăța. Disponibilitate pentru ture și weekend-uri. Experiența în domeniul pizzeriei este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să profiți de beneficiile noastre atractive, te asteptam in locatie sau la numarul de telefon .
-
Caut persoana serioasa la un atelier mecanic, reparatii scule pneumatice si hidraulice.
-
Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.