Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) Program: 4 zile lucrate cu 2 zile libere - 8h zi Salariu: - Salariu până la 5500 RON (salariu fix + card de masă + bonusuri de performanță); - Abonament gratuit la biblioteca online Bookster; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Cerințe: - Ești o persoană cu dorința de muncă, serioasă, care nu renunță la greu; - Îți plac mașinile; - Îți dorești un loc de muncă stabil; - Îți dorești să fii plătit și apreciat pe măsura eforturilor tale. Responsabilități: - se spală mașinile la exterior și la interior; - se pregătesc mașinile pentru a fi predate clienților (completezi lichidul de parbriz, verifici să funcționeze farurile, ștergătoarele, becurile); - te asiguri că mașina este impecabilă din punct de vedere al curățeniei (verifici banchetele, plafonul și covorașele); - se completează în calculator mașinile spălate în ziua respectivă. *Se oferă bonusuri pentru mașinile spălate (cantitate și calitate). De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături de Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al afacerii noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă nouă astăzi! ** La acest anunt se vor lua in considerare doar candidatii care aplica cu un CV actualizat pe platforma Publi24.
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Sudor MIG MAG. Cerinte: Studii medii scoala profesionala, specializarea ca sudor constituie avantaj; Experienta in sudura (minimum 3 ani); Cunoasterea operatiunilor specifice: sudur MIG MAG, TIG WIG (inox, aluminiu, cupru, aliaje) Om harnic, indemanatic, cu initiativa, atentie la detalii, abilitati de lucru in echipa, proactiv si responsabil; Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru. Atributii: Executa lucrari de sudura conform documentatiei tehnice si tehnologicei; Executa lucrari de pregatire, de polizare subansamble, de debitare, de montaj subansamble ansamble, conform documentatiei tehnice si tehnologice; Raspunde de calitatea lucrarilor executate. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
Angajăm muncitori pentru depozit de curierat din Sibiu, zona industriala vest. Program de lucru de luni până vineri de noapte între 20 și 04 . Postul presupune activități de încărcare-descărcare marfă din camioane și sortare colete pe destinații. Oferim salariu net 2400 lei plus 600 lei card de masă plus 200 lei primă de prezență plus decontare transport (maxim 200 lei). Cerințe: disponibilitate la efort fizic, cazier judiciar curat, minim 8 clase, domiciliu la maxim 20km de Sibiu. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
Angajam operator productie lactate, pentru clientul nostru, companie care activeaza in industria lactatelor, in Brasov. Postul presupune supraveghere echipamente automatizate si interventie in caz de avarie: fie solutionarea avariei in cazul in care tine de competenta operatorului, fie solicitarea departamentului tehnic. Cerinte: - Disponibilitate de lucru in 3 schimburi - Studii minim 10 clase - Notiuni de baza de operare PC - Notiuni elementare limba engleza Se ofera: - Contract pe perioada nedeterminata - Salariu pornind de la 3300 lei net - Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi lucrata - Spor de noapte 25% - Ore suplimentare platite 200% - Transport asigurat de catre companie - Alte beneficii Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, sunati la numarul afisat, trimiteti CV pe whatsapp la acelasi numar sau la adresa de mail mentionata.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Manpower angajeaza sudor in doua schimburi Cerinte: Studii medii scoala profesionala, specializarea ca sudor constituie avantaj; Experienta in sudura Cunoasterea operatiunilor specifice: sudur MIG MAG inox; Om harnic, indemanatic, cu initiativa, atentie la detalii, abilitati de lucru in echipa, proactiv si responsabil; Capacitate de planificare si organizare a proiectelor si timpului de lucru. Beneficii: - salariu atractiv - tichete de masa 35 lei zi lucratoare - prima prezenta si productivitate - prima sarbatori - loc de munca in 2 schimburi
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
Promovat
Activitate de coafor stilist in Bucuresti pentru zonele: Diham, Rahova, Progresul, Berceni. - Salariu fix garantat: 4500 RON - 1 zi cu 1 zi - Contract de munca asigurat de firma; - Asigurare medicala; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de specialitate. Responsabilitati: Activitate de coafor stilist in Bucuresti pentru zonele: Rahova, Progresul, Berceni.
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Spalatorie- curatatorie textile angajeaza personal feminin . Tanara, responsabila , cu spirit de echipa ,spirit estetic ,cu experienta la calcat,isteata si capabila sa invete lucruri noi. Perioada de proba , training la locul de munca.Relatii post de LUNI pana VINERI, intre orele 10 si 16. Telefon
-
Spalatorie textile angajeaza personal feminin. Tanara, responsabila, abila , harnica, cu spirit colegial , capabila sa invete lucruri noi si cu experienta la calcat. Mediu lucru placut si curat. Relatii la telefon , interval orar 10 17.
-
Se cauta personal curatenie office.20 ore luna. Program 5 ore sapt 20 ore luna. Part.timp Relatii telefon .
-
Daca esti o persoana prietenoasa,comunicativa,atenta la detalii și pasionata de industria ospitalității,te așteptam in echipa noastră. Atributiile tale ar fi urmatoarele : - întâmpinarea oaspeților intr-o maniera profesionista - preluarea apelurilor telefonice și a email-urilor - activități de Check-in,Check-out ale oaspeților - încasarea și facturarea acestora - comunicarea in permanenta cu celelalte departamente. Salariul intre 2700 si 3000 lei in functie de experienta in domeniul hotelier. Tel:
-
-
Cautam o doamna cu experienta pentru a avea grija de un băiețel de numai 6 luni în regim intern, București sector 1. Salariul 5000 lei.
-
Cautam o doamna pentru a avea grija de o doamna imobilizata la pat în București. Program 2 săptămâni lucrate si una libera. Salariu 4500 lei.pe luna
-
Promovat
Cerinte Orientare catre client si capacitatea de a se adapta raspunde la diferite tipologii de persoane; Abilitatea de a gestiona si prioritiza taskurile zilnice; Experienta minimum 6 luni pe un rol similar; Cunostinte in utilizarea pachetului MS Office. Responsabilitati Realizari Comunicarea cu clienții prin diferite canale (apel telefonic, chat , corespondenta pe e-mail); Inregistrarea și soluționarea reclamațiilor venite din partea clientilor; Cunoașterea produselor astfel incat sa puteti oferi informatii precise si concrete; Incarcarea comenzilor de tichete primite de la parteneri; Actualizarea contractelor comerciale; Actualizarea bazei de date; Acordare suport pentru parteneri comercianti. Alte informatii SALARIU ATRACTIV 800 LEI TICHETE DE MASA 1275 LEI PLATFORMA BENEFIT 500 LEI BONUS DE VACANTA 300 LEI BONUS DE SARBATORI 500-800 LEI BONUS DE PERFORMANTA CONTRACT PERIOADA NEDETERMINATA ZILE DE CONCEDIU EXTRA CURSURI GRATUITE POSIBILITATE DE AVANSARE Program L-V HIBRID:3 zile birou, 2 acasa
-
Cerinte Excel nivel mediu-avansat Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Responsabilitati Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Dambovita Mall Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 3000 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata
-
SC GALI PROD SRL angajeaza: zugravi,muncitori constructii,montatori placaje interoare și exterioare, montatori gresie.
-
Promovat
Cerinte Excel nivel mediu-avansat Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Responsabilitati Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Drobeta Turnu Severin Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 2900-3600 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata
-
Promovat
RESPONSABILITATI: Efectuarea testelor de laborator conform standardelor și procedurilor interne Monitorizarea și asigurarea calității materialelor și produselor finite Înregistrarea și raportarea rezultatelor testelor Colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura conformitatea cu specificațiile tehnice CERINTE: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor sau al materialelor de construcție este un avantaj Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan Diploma de studii medii sau superioare în domeniul relevant SALARIU: 3500-4000 LEI NET TICHETE 40 LEI ZI SPORURI ASIGURARE DE VIATA SI SANATATE BONUSURI 26 ZILE CONCEDIU AN TICHETE VACANTA TRANSPORT ASIGURAT PROGRAM IN SCHIMBURI! DETALII LA 0755.111.292
-
Promovat
CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu
-
Promovat
Bucuresti, pentru zonele: Progresul, Berceni, Drumul Taberei,Dorobanți si Vitan. - Specializare- Tratamente faciale, Make up gene fir cu fir 2D, epilare cu ceară, conform fisei postului. Conditii: - Salariu fix garantat 4.500 RON - 1 zi 1 zi SAU 9.000 RON - FULL-TIME - Program de lucru 1 zi cu 1 zi sau FULL-TIME; - Contract de munca asigurat de firma; - Asigurare medicala; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut,echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Experienta in efectuarea procedurilor de make up gene fir cu fir 2D; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de specialitate. Responsabilitati: - Specializare- Tratamente faciale, Make up gene fir cu fir 2D, epilare cu ceară, conform fisei postului. Bucuresti, pentru zonele: Progresul, Berceni, Dorobanți si Vitan.
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Decontare abonament transport in comun; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Bonusuri acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere & reduceri de angajat la achizitionarea produselor Sabrini ; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!