Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam colegi pentru magazinele Shop&Go din zonele Vatra Luminoasa (sector 2) si Titel Petrescu (sector 6) Candidatul ideal: - minimum 18 ani; - persoana serioasa si organizata; - bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client; - bune abilitati de lucru cu numerarul. Responsabilitati: - scanarea produselor pe casa de marcat si incasarea contravalorii acestora; - efectuarea schimbului de tura si inchiderea de zi; - receptionarea marfii; - etichetarea si aranjarea produselor la raft; - verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate; - mentinerea unui mediu de lucru placut si curat; - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul. Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu de inceput 2500 lei NET - decontare transport (STB sau METROREX); - bonus de conduita si inventar; - prime de sarbatori: Paste, Craciun; - al 13-lea salariu; - program de lucru de 8 h zi in 2 ture, 5 zile lucratoare saptamana; - training la locul de munca. Pentru stabilirea unui interviu, va rugam sunati la numarul afisat. Multumim!
-
Promovat
Clinica stomatologica sector 5, angajam doamna, ordonata ,serioasa pentru postul de asistenta cu fara experienta, cu fara studii postliceala.Ne dorim o persoana empatica,punctuala si dornica de a invata si a se dezvolta intr-un mediu curat,placut si ordonat. Varsta cuprinsa intre 30-50 ani. Cerinte: -program full time, in ture (9-15.15-22 , sambata de 2 ori luna, prin rotatie, doar tura de dimineata) -pregatirea materialelor necesare medicilor -dezinfectarea si sterilizarea intrumentarului -dezinfectarea cabinetului dupa fiecare pacient -curatenia zonei de lucru si a spatiilor auxiliare Salariul net intre 3200-3500 lei, in functie de implicare si dedicare. Publi24_17096
-
Promovat
Servicii profesionale de gradinarit Esti peisagist , gradinar , constructor si vrei sa semeni o suprafata mare de gazon repede sau ai o gradina mare si vrei sa semeni gazon si sistem de irigare ? Daca da , atunci noi iti oferim solutia: Dupa 24 ani de experienta in domeniu in care am investit constant in utilaje si echipamente profesionale . Pregatirea terenului,semanatul terenului si inclusiv sistemul de irigare automatizat . - Tractor cu freza Kubota 2420 -Defisari terenuri capacitatea 5-20 ha zi - Utilaj pentru nivelat cu lama laser - Semanatoare de gazon profesionala capacitate 1800mp h -Tocator crengi 3O cp -capacitatea de lucru 10-12 mc h -Masini de tuns iarba pentru suprafete mari -Aeratoare mari si scarificatoare -Defisari pentru orice suprafete . -Sistem de drenaj . Soluti de pompare a apei. Ce iti oferim noi? - Posibilitatea de a inchiria utilajele cu operator calificat. - Transportul utilajului pana in locatia la care se executa lucrarea. - Posibilitatea de a executa sistemul de irigati profesional pentru gazonul tau - Deplasari oriunde in tara. Dezapezire pe baza de contract sau interventie Preturi: se negociaza punctual pe suprafata. Deplasarea se face cu masinile din dotarea firmei. *Pret deplasare 2 Lei km se calculeaza dus intors. *Preturiile nu contin TVA. Facebook Servicii peisagistice Pretul lucrarilor ce urmeaza a fi executate se ofera numai in urma intalniri cu clientul si stabilirea necesitati materialelor +manopera aferenta si a tuturor detalilor ce urmeaza a in lucrarea de prestari servicii . Dezinsectie si deratizare. Dezapezire pe baza de contract sau interventie Servicile executate au garantie si post garantie pe baza unui contract.sau comanda. Lucrarile sunt executate cu personal calificat si utilaje profesionale la standarele UE. Pentru toate lucrarile oferim garantie si factura. SINCE 2001 Facebook Servicii peisagistice
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez camerista cu experiența in regim hotelier full time sau part time -in programul 9-16.
-
Angajez camerista pentru camere în regim hotelier - în centrul istoric al BRASOVULUI la un program de 8 ore pe zi (9-17a.m) cu 2 zile libere pe săptămână - se lucrează și duminica -preferam doamne cu experiență în curățenie obligatoriu sa locuiască în BRASOV .Acceptam și studente sau pensionare în program de 4 ore.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Firma angajez muncitori Calificați pentru lucrări la acoperise.( dulgheri cu munca la înălțime) Salariul bun și se plătește la timp. salariul 2500-5000 lei
-
angajez calificati și necalificati. salariu se plătește săptămânal
-
-
Angajam fierari și dulgheri in Sibiu salariu de la 30 lei la ora sau in regim de mp.
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Spalatorie textile zona Cet, angajam personal cu sau fara experienta, persoana energica, orientata catre client si calitatea. Contract de munca nedeterminat , salariul in functie de experienta si pricepere. Relatii la tel:
-
Caut femeie pt ingrijire batrana, 100 ani +, lucida, deplasabila cu cadrul; zona Maresal Averescu Program:intern, 2-3 zile luna.
-
Angajam macelari pentru fabrica de carne Godac cu experienta de minim un an in transare de carne.
-
Angajam oameni calificați și necalificați in domeniul constructilor
-
-
Descriere MPC TRADE MARKETING angajeaza mercantizori pe raion lactate in zona Baneasa,sector 1 Bucuresti Candidatul Ideal: Este o persoana responsabila, serioasa si bine organizata Este atent la detalii si ai spirit de observatie Are bune abilitati de comunicare si relationare Experienta pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu Responsabilitati : Realizarea obiectivelor de mercantizare Aranjare marfa la raft Verificare existenta produse la raft Semnalizare ambalaje deteriorate Verificarea termenelor de valabilitate Salariu : 3500lei net
-
căutăm personal pentru a lucra la Mare în stațiunea Costinești cu salar 3000 roni salar in mînă fara Impozitare se va incepe munca de după Paști pina la 1 septembrie .
-
DESCRIERE MPC TRADE MARKETING SERVICE recruteaza 2 Merchandiseri Mobili papetarie (lucrator comercial) full-time ruta mobila in Bucuresti Sector 6 si Sector 4, pentru clientul sau, compania nr 1 in domeniul produselor de papetarie. Esti candidat ideal pentru noi daca: - Esti o persoana organizata si atenta la detalii; - Ai abilitati bune de comunicare; - Dai dovada de usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale si ai o atitudine pozitiva; - Spirit de organizare si capacitatea de automotivare; - Daca ai experienta profesionala este un avantaj; - Ai minim studii medii (diploma de bacalaureat); Descrierea jobului Rolul tau: - Te vei preocupa ca raftul care contine produsele pe care le reprezinti sa arate conform standardelor comunicate: curat, ingrijit, atent mercantizat; - Vei avea in vedere actualizarea planogramelor conform ghidului lunar de merchantizare si vei verifica termenul de valabilitate a produselor (FIFO); - Vei tine o evidenta a stocurilor din magazin astfel incat sa poti transmite noi comenzi in functie de necesarul zilnic; - Te vei implica activ in implementarea promotiilor sau lansararile produselor; - Periodic vei participa la inventarele solicitate pentru refacerea stocurilor; - Vei comunica in permanenta cu echipa pentru sfaturi, solutii si sugestii. Beneficii: Salariu fix 2400 Program de L-V Decont Transport 160
-
spatiu comercial 50 mp, potrivit pentru numeroase activități(magazin, salon, birouri etc). dispune de toate utilitatile
-
Promovat
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39
-
Promovat
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479