Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Cautam persoane serioase, cu experienta in vanzare produse gourmet pentru magazinele Zimbria minim 2 ani- experienta in Italia constituie un avantaj. Ce alte calitati: - Sa zambesti des si sa ai o atitudine pozitiva cu clientii si colegii. - Sa vorbesti frumos cu clientii, sa fii amabil a. - Sa fii dispus a sa inveti - Sa fii o persoana organizata. - Sa fii atent a la detalii. - Cunostinte minime casa marcat, pos -Abordare responsabilă a muncii; -Initiativa si implicare Descrierea jobului Ce vei face: Vei aproviziona zilnic vitrinele si vei aranja specialitatile din carne si branzeturi Vei consilia si vei asista clientii in alegerea produselor potrivite Vei prezenta si promova produsele in mod atragator Vei avea in vederea atingerea obiectivelor de vanzari Vei gestiona stocurile din magazin si vei participa la inventare Vei fi responsabila pentru asigurarea unui mediu placut si curat in magazin Progam de lucru in ture Pachet salarial: -salariul 3500 ron net -decont transport. -bonuri de masa -marire salariala concediu pe trepte+bonusuri de senioritate -prima craciun paste in functie de realizari Descrierea companiei Verdesi&Co SRL sub brandul Zimbria este un producător local de specialități din carne și branzeturi (laborator produse tradiționale și gourmet manufacturate fără aditivi alimentari) Atelierul nostru produce specialitati din carne de porc mangalita, curcan si pui pe care le comercializam în magazine proprii alături de specialități italienesti și bacanie atestata traditional și gourmet atent selectata Produsele noastre sunt apreciate la nivel internațional și dorim sa avem în echipa noastră oameni care apreciază gustul premium și calitatea desavarsita
-
Promovat
Cerințe - experiență minim 2 ani - permis de conducere categoria B - cunostințe PC: Autocad 2D - nivel mediu, excel, word; programe devize( eDevize, Windoc Deviz ) - studii universitare finalizate Descrierea jobului -Elaborarea și prezentarea ofertelor tehnice și comerciale pentru sisteme ventilatie. -Analizarea cerințelor specifice ale fiecărui proiect -Analizarea ofertelor pentru ventilație și climatizare -Selectarea și dimensionarea echipamentelor HVAC adecvate pentru fiecare proiect. -Monitorizarea evoluției proiectelor și adaptarea ofertelor conform modificărilor survenite. Beneficii - salarizare corespunzatoare cu experienta si rezultatele obtinute. - loc de munca stabil -masina de serviciu - echipamentele necesare desfasurarii locului de munca
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj, Sucursala Craiova, au nevoie de forte noi pentru portofoliul de proiecte in continua crestere si cauta colegi Electricieni Circuite Primare si Secundare cu urmatoarele abilitati: - Studii medii absolvite - Diploma de electrician - Experiență pe un post similar de minim 2 ani; - Atentie la detalii; Responsabilitati: - Executia lucrarilor de intretinere curenta a liniilor electrice aeriene: refacerea legaturilor electrice si mecanice deteriorate, reconditionarea integritatii conductoarelor active si de protectie, corectarea sagetilor si aliniamentului liniei, corectarea coridoarelor de siguranta, inlocuirea izolatoarelor; - Executia montajului si demontarea traseelor LEA si racordarea traseului nou la LEA; - Pregatirea operatiilor de montare trasee de cabluri, montarea de suporti si console, montarea traseelor de cablu, verificare pozitionarii traseului; Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă - Diurnă (deplasări în țară) - Transport către punctele de lucru - Cazare în perioada delegației De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Angajam lucrator comercial pentru magazin Shop&go pe strada Tineretului, Militari Residence
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Angajez vanzatoare copy shop,papetarie,rechizite. Necesita minima experienta in vanzari,cunostinte calculator,dexteritate,adaptabilitate. Program Luni-Vineri 9-18 Sambata 9-14. CV pe whats app sau mail.
-
angajez personal in domeniul construcțiilor salaor meseriaș +echipe pentru colaborare condiții Avantajoase
-
-
-
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, PORTUGHEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Societate comerciala din Oradea cauta soferi C+E in sistem tur-retur, plata la zi. Mai multe detalii la nr de telefon
-
Societate Comercială angajeaza lucrator la tâmplarie Tel :
-
facem curățenie în subsoluri de bloc oferim se strânge gunoiul rezultat din subsol în saci de rafie se scoate saci cu gunoiul rezultat la container de la firma de salubrizare sau de la primăria de sector de care aparțineți
-
Se fac bani frumoși la glovo pt cine cunoaște,nu se mai deschid conturi al meu a fost înainte de noua veste ,peste câțiva ani se mai deschid altele piata este supra încărcată deja.
-
Angajez femeie pentru curățenie la pensiune in Târgu Jiu,cu experiență în domeniu, cu vârsta este 45 ani. Pentru mai multe detalii va rog sa ma sunați la tel.
-
DESCRIERE Descriere: Ești pasionat de pizza? Vino să te alături echipei Domino's Pizza Constanta! Oferim un pachet de beneficii atractiv pentru pizzarii noștri dedicați, iar contractul este pe perioadă nedeterminată. Beneficii: Pachet salarial de pana la 3200 RON net -suma compusa din salariu fix,tichete de masa de 40 RON zi Program Flexibil: Reduceri pentru Angajați: Până la 40% reducere la produsele noastre delicioase. Transport asigurat la sfarsitul programului Posibilitate de promovare Asistent manager. Responsabilități: Pregătirea și coacerea pizzei cu grijă și precizie. Menținerea standardelor noastre stricte de igienă și curățenie. Colaborarea cu echipa pentru o experiență excelentă a clienților. Cerințe: Pasiune pentru pizza și dorința de a învăța. Disponibilitate pentru ture și weekend-uri. Experiența în domeniul pizzeriei este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă vrei să faci parte din echipa noastră și să profiți de beneficiile noastre atractive, te asteptam in locatie sau la numarul de telefon .
-
Caut persoana serioasa la un atelier mecanic, reparatii scule pneumatice si hidraulice.
-
Descriere Grupul de unități de cazare și turism Vegahotels constituit din societatea LYRA TOUR VEGA HOTEL si societatea VEGA COMPANY . FALEZA Hotel by VEGA, angajeaza AGENT CONTRACTARI SI ACHIZITII. Atributii de serviciu: - Intocmeste necesarul de aprovizionare cu marfuri si materiale necesare desfasurarii activitatii hotelului. - Organizeaza si asigura transportul marfurilor aprovizionate în conditii de maxima eficienta. - Intocmeste si negociaza contracte de aprovizionare cu marfuri precum si cele de transport. - Vizeaza facturile pentru marfurile aprovizionate si cheltuielile de transport. - Realizeaza aprovizionarea cu marfuri alimentare a unitatilor de alimentatie publica si laboratoarelor, în baza comenzilor primite. - Realizeaza aprovizionarea cu marfurile nealimentare pentru hotel si celelalte sectoare, în baza comenzilor primite. - Utilizarea in conditii de maxima eficienta a mijloacelor de transport. - Respectarea normelor igienico-sanitare în transportul marfurilor. - Achizitionarea marfurilor sa fie facuta la cel mai bun raport calitate pret. - Isi coordoneaza programul în functie de cerintele solicitate. - Asigura ca toate marfurile sa fie insotite de documente fiscale si documente care asigura calitatea marfurilor. - Verifica ca marfurile sa se incadreze în termenele de valabilitate. - Refuza la achizitie marfuri care nu corespund calitativ, care nu au aspect comercial si care nu se incadreaza în termenul de valabilitate sau garantie - Controleaza modul de depozitare al marfurilor în cadrul depozitelor. - Urmareste rulajul stocurilor la marfurile aprovizionate în vederea reducerii acestora. - Face propuneri de valorificare a stocurilor cu miscare lenta. - Participa la actiunile de inventariere a stocurilor de marfuri. - Face propuneri pentru completarea dotarilor în vederea asigurarii conditiilor cerute de catre normativele în vigoare. - Colaboreaza cu guvernanta in vederea completarii inventarului moale si a obiectelor de inventar. Calitati profesionale : - atasament fata de munca si unitate. - spirit de initiativa. - preocupare pentru realizarea în termen a lucrarilor. - abilitate si competenta în discutii cu partenerii de afaceri. - sa posede arta conversatiei, a decentei si sa raspunda cu solicitudine. - memorie in general si memorie vizuala in special. - comunicare, spirit de observatie, curtoazie. - spirit comercial, perseverenta si vigoare. - interes pentru ridicarea pregatirii profesionale. - aspect fizic si vestimentar placut. - sa fie cetatean roman sau al Republicii Moldova sau strain cu permis de munca. - cazier judiciar curat. - colegialitate, spirit de echipa, perseverenta, capacitatea de a lucra cu deadline-uri. - capacitatea de a lucra in conditii de stres, atentie distributiva, spirit de initiativa. Se ofera: - mediu de lucru placut - echipa formata - contract pe perioada nedeterminata - salariu atractiv - Bonuri de masa - bonusuri - alte facilitati. CV-urile se depun la Receptia Vega Hotel, situat pe Bd. Marea Unire, nr, ( langa parcul de la Elice). Relatii la tel , Departament Resurse umane.
-
RECEPTIE HOTEL: Candidatul ideal: Cunostinte bune de limba engleza, disponibilitate pentru lucru in ture de noapte. Sa dea dovada de seriozitate si corectitudine, sa aibe o atitudine pozitiva, sa-i placa sa lucreze cu oamenii, sa fie sociabil. Bune cunostinte de limba engleza. Oferim conditii de munca intr-un mediu profesionist alaturi de o echipa tanara si entuziasta, un pachet salarial motivant. Responsabilitati si beneficii: Activitatea la cele mai inalte standarde in ceea ce priveste produsul si serviciul cazarii, respectarea procedurilor de lucru; promotor al imaginii pozitive catre toti clientii. Cunostinte profesionale aferente activitatilor din receptie Comunicare Limba engleza Cunostinte calculator (Fidelio, Office). Calitati personale: Prezenta fizica placuta Responsabilitate pentru munca prestata Politicos, amabil Inclinatie pentru lucrul cu clienti, spirit comercial Memorie vizuala dezvoltata Echilibru emotional, adaptabilitate, intuitie Spirit de echipa Seriozitate. Descrierea companiei: Compania face parte din cel mai mare grup de firme din Galati, fiind intr-o dezvoltare continua. Cu o echipa tanara si dinamica, prin calitatea desavarsita a produselor si serviciilor, cele 2 hoteluri, Vega Hotel, respectiv Faleza Hotel by Vega, si-a mentinut pozitia de lider de piata de la inaugurare si pana in prezent. Beneficii: se ofera salariu motivant ( 2600-2700 lei), mediu de lucru deosebit, posibilitate de promovare, bonuri de masa, bonusuri, cursuri de perfectionare, training-uri.
-
Descriere generala a postului: Asigura efectuarea curateniei in sectorul repartizat (camere, anexe, holuri, scari) potrivit tehnologiei stabilite si folosirea adecvata a utilajelor din dotare si a materialelor respective. Pregateste camera pentru inchiriere turistilor. Responsabilitati: Raspunde de calitatea si operativitatea efectuarii curateniei in sectorul repartizat. Raspunde de bunurile date in primire din camere si anexe, de respectarea destinatiei materialelor ce trebuiesc aranjate in camere si bai si de bunurile turistului pe perioada efectuarii curateniei in camere sau alte ocazii in care intra in camera. Beneficii: angajare pe perioada nedeterminata, mediu de lucru placut, posibilitate de perfectionare, salariu atractiv, tichete de masa, prime de performanta, prime zi de nastere.