Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Europei, Nr. 19. Sat Drambar (Zona Industriala), Com. Ciugud. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Timisoara, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2550 Lei (salariu fix net + bonuri de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta Mobila - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2500 Lei (salariu fix net + bonuri de masa); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Inginer electric electrotehnic electronic, sisteme de securitate, cu sau fara experienta Tehnician Sisteme de securitate, cu sau fara experienta Absolventi de liceu profil electric, cu sau fara experienta
-
Angajăm personal fast food, program flexibil , 8 ore pe zi, de luni până vineri, weekend urile libere , salariu avantajos!
-
Electrician tablouri electrice: -Realizeaza cablajul tablourilor electrice in sectia de montaj, conform schemelor monofilare si multifilare. -Realizeaza cu exactitate bare de cupru utilizand masina speciala de prelucrat bara de cupru, conform schitelor si desenelor. -Executa decupaje mecanice pentru montarea aparaturii pe dulapurile electrice -Citeste si interpreteaza corect schemele si proiectele de instalații electrice; -Cunoaste si respecta normele de securitate si sanatate în munca; -Constituie avantaje: experienta in domeniu si permis de conducere cat. B -Salariul se negociază în functie de cunostinte si indemanare si in functie de o proba de lucru platita.
-
Pizzeria Celentano angajeaza ospatar (fete) Calificarea si experienta in domeniu sunt necesare Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de mail : Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati la numarul de telefon : intre orele 08-16
-
Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp
-
Angajez muncitori pentru Austria și Germania,la Fibră optică cu angajare din România cu toate actele necesare pentru dreptul de lucru afară cazare gratuită și transportul de la cazare la punctul de lucru și invers este suportat de angajator, mai multe detalii la telefon vă mulțumesc.
-
Angajam personal vorbitori de limba italiana nivel avansat in sediile din Iasi Brașov, pentru activitate de SERVICII CLIENTI call center Inbound Back Office care sa gestioneze serviciul de asistenta clienti pentru o importanta institutie bancara si financiara prezenta in Italia. Candidatul ideal: - abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana, cel putin la nivel B2; - persoane pozitive, calme, rabdatoare; - cunostinte medii de utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking; - experienta anterioara pe activitati de Back Office sau Call Center in limba italiana, constituie un avantaj. Descrierea jobului Vei discuta cu clientii si ii vei ajuta in rezolvarea solicitarilor acestora si vei oferi de solutii adaptate fiecarei probleme intalnite in conformitate cu procedurile companiei si nevoile lor. Responsabilitati: - gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor; - oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei si nevoile clientilor; - respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte; - respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai. Beneficii: - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - oportunitati de crestere profesionala intr-o companie care intelege respectul pentru angajati; - pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta si alte premii, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp, in functie de rezultate; - training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu; - oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata; - teambuilding-uri. Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
-
Sc Firogal 1 angajeaza inginer maistru constructii cu experienta in constructia si intretinerea drumurilor.
-
Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj. Candidatul ideal: - persoana empatica, comunicativa; - persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite; - abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv; - converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC. Cerinte: - cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat; - atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii; - empatie si atitudine pro-activa fata de client; - cunostinte foarte bune de operare PC; - experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie. Se ofera: - program de lucru full time; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - salariu fix cu posibilitatea de crestere rapida in functie de realizarile inregistrate; - bonuri de masa 20 lei /zi lucratoare, plus bonusuri motivante; - concursuri cu premii consistente in bani/ excursii/ produse electronice/ etc; - mediu de lucru agreabil, profesionist, conditii deosebite si resurse corespunzatoare pentru a face performanta; - posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - team buildinguri anuale si evenimente private; - training si formare continua la locul de munca.
-
Firma specializata in etansarea trecerilor prin pereti ,angajeaza muncitori seriosi . -nu este necesara experienta -se cere permis de conducere cat B -dispunere la deplasari . Program flexibil. Weekend-uri libere! Ofer contract de munca! Pt mai multe detalii nu ezitati sa sunati la numarul de telefon:
-
-
Job de vară în Olanda aplică acum, pleacă în vacanță! Anunțăm deschiderea recrutărilor pentru perioada vacanțelor! Dacă vorbești limba engleză cel puțin nivel conversațional , aplică acum și alege pentru tine cea mai bună dintre toate ofertele de muncă pentru perioada vacanței înainte ca toată lumea să facă acest lucru! Mergi în Olanda, pune deoparte o sumă frumoasă și întoarce-te după vacanțe sau rămâi mai mult timp, așa cum au făcut mulți dintre angajații noștri. Vrei să ieși cu prietenii tăi? Nicio problemă! Vom încerca să gestionăm totul astfel încât să nu vă separăm! În prezent căutăm angajați pentru posturi în depozite și producție cu responsabilități ușoare precum: - colectarea comenzilor - sortarea expedierilor - ambalarea produselor - descărcarea coletelor - controlul calității produselor alimentare sau a îmbrăcămintei - etichetarea și pregătirea pachetelor pentru expediere - operarea stivuitorului - lucrul pe linia de producție (de exemplu, ambalarea produselor alimentare, tăierea legumelor proaspete) CONDIȚII DE MUNCĂ: - Venituri atractive și plăți în EURO întotdeauna la timp - Sporuri pentru munca de seară, turele de noapte, orele suplimentare, weekenduri și sărbători legale - Un minimum de 32 de ore de muncă pe săptămână garantat - Asigurare și îngrijire medicală - Contract de muncă temporar în condiții olandeze - Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! - Cazare modernă cu Wi-Fi gratuit - Transport gratuit la de la locul de muncă (bicicletă obișnuită, bicicletă electrică sau mașină, în funcție de distanță) - Posibilitatea de a trece la un contract direct în compania în care vei lucra - Oportunitatea de a câștiga experiență într-o companie internațională bine-cunoscută - Posibilitate de dezvoltare directă în structurile OTTO - Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ - Asistență telefonică 24 7 Call Center pentru angajați - Participarea la programul de loialitate OTTO Rewards - Acces la cursuri de limbi străine, traininguri online și alte proiecte și programe pentru angajații noștri, cum ar fi FitOTTO sau Happy OTTO Wish! CERINȚE: Cunoștințe de limbă engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Nu aștepta! Cu cât aplici mai devreme, cu atât putem să-ți oferim un loc de muncă mai bun. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Pestecandidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339 Detalii regăsești și la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Descrierea companiei: Compania noastră SC ROMIAL IMPEX desfășoară activități de service auto și vânzare de piese de schimb auto. În vederea susținerii planurilor noastre de dezvoltare suntem în căutarea unui coleg capabil și profesionist care să acopere cu succes responsabilitățile poziției de Mecanic Auto. Profilul candidatului: Harnic, muncitor; Interesat de calitate, atenție la detalii, bun finalizator; Capabil să lucreze independent; Bine organizat; Comunică bine cu clienții și colegii; Orientat către servirea clienților; Bun om de echipă, ajută, colaborează bine. Salarizare in functie de experienta. Program Luni- Vineri 8-17 Sambata 9-13
-
Promovat
Compania noastra, lider in industria dezinsectiei, dezinfecției si deratizarii, angajeaza Operator Servicii Dezinsectie, Dezinfecție si Deratizare pentru a se alatura echipei noastre din Bacău. Cerinte: -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Capacitatea de a lucra independent si in echipa - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform standardelor companiei - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sa ne contactati la numarul de telefon s-au wattap pentru mai multe informatii. Va multumim pentru interesul dumneavoastra si asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre de profesionisti in dezinsectie, dezinfecție si deratizare.
-
Angajam sofer cu categoria C+E si atestat profesional, pentru a face curse tur-retur RO-IT-RO, RO-GRECIA-RO. Camioane cu prelata si frigorifice, autotractor cu semiremorca. Salariu minim pe economie, adica 3300 ron brut, si diurna 75 EUR 24ore. SAU Salariu minim pe economie, adica 3300 ron brut, si 14 EUR la 100 km + 50 EUR per weekend. Sambata de Sus, Brasov
-
Clinica privata cu o vechime de peste 15 ani, de ingrijire, asistenta si recuperare medicala angajeaza infirmiera cu si fara experienta. Responsabilitati: igiena si schimbarea pacientilor ajutorul in servirea mesei hidratarea pacientilor comunicarea cu restul personalului. Beneficii: contract de munca masa de pranz in cadrul clinicii colectiv tanar mediu de lucru placut
-
Promovat
Angajam vânzătoare la un magazin de electrocasnice. Magazinul se afla în Timișoara, Calea Aradului. Program lucru : L-V 09.30- 18.00 ( la prânz 30 min pauza) S 09.30-14.00 ( doar doua sâmbete din luna ) Salar : 4000 BRUT Pt orice info
-
Angajam sofer camion - Transport International (Ro - It - Ro; Ro - Gr - Ro) - Sambata de Sus, Brasov
Angajam sofer cu categoria C+E si atestat profesional, pentru a face curse tur-retur RO-IT-RO, RO-GRECIA-RO. Camioane cu prelata si frigorifice, autotractor cu semiremorca. Salariu minim pe economie, adica 3300 ron brut, si diurna 75 EUR la 24ore. SAU Salariu minim pe economie, adica 3300 ron brut, si 14 EUR la 100 km + 50 EUR per weekend. Sambata de Sus, Brasov
-
Societate de construcții angajam dulgheri si restauratori in lemn. Salariu motivant, asiguram pranzul si carte de munca. Informatii la nr de telefon Rotar Florin.t
-
Cerinte: Varsta:20-35 ani Abilitati de comunicare Aptitudini organizatorice Certificat de membru OAMR (studii de asistenta medicala finalizate) Persoane responsabile, implicate pasionate , dornice de dezvoltare si perfectionare profesionala continua cu sau fara experienta Responsabilitati: - Pregatirea si sterilizarea instrumentarului - Pregatirea cabinetului pentru tratamente - Asistarea medicului în timpul tratamentelor - Efectuarea programarilor medicului de care este responsabil - Documentatia pacientilor (Fise medicale, fotografii, inclusiv digital) - Comanda materialelor și instrumentelor necesare - Abilități de comunicare cu pacienții si personalul medical Daca esti o persoana pozitiva si orientata spre solutii, ai studii de asistenta si doresti sa lucrezi full time intr-un climat prietenos si relaxant te asteptam in echipa noastra! Trimite Cv -ul complet cu fotografie la adresa de email in vederea stabilirii interviului pentru angajare.