Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tehnicianul va avea activitate de teren pentru instalarea sistemelor de ghidaj Trimble pe utilaje de constructii. Deplasarile vor avea loc de Luni pana Vineri, cu sau fara cazare in functie de situatie. Studii medii tehnice (electromecanica mecanica agricola mecanica auto, mecanica industriala) Experienta de minim 1 an activitate de teren in domeniul utilajelor de constructii, sistemelor de ghidare; Experienta in urmatoarele activitati: service, mecanizare, lucrul cu documentatia tehnica; Permis de conducere categoria B; Cunostinte de mecanica, electricitate, electronica, hidraulica nivel mediu; Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor); Cunostinte de limba engleza ; cunostinte minime de limba engleza tehnica; Cunoasterea produselor Trimble, reprezinta un avantaj; Capacitatea de a citi si interpreta o schema sau un plan tehnic; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit comercial si de echipa; Capacitate organizatorica. PROFIL CANDIDAT Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate; Autonomie, discretie; Atitudine orientata catre client; corectitudine, rigurozitate; Nivel ridicat de initiative; Disponibilitate pentru deplasari. Descrierea jobului Efectueaza vizita de constatare a starii sistemului de ghidare; Efectueaza, in locatia clientului, activitati de instalare, calibrare si punere in functiune a sistemelor de ghidare; Pune diagnosticul de stare tehnica a sistemului si realizeaza analize de anomalii; Identifica piesele de schimb necesare interventiilor si le comanda; Efectueaza toate operatiile de reparatii curente, inlocuiri de piese si reglaje pe teren; Urmareste problemele sistemului pentru instiintarea clientului; Completeaza ordinul de misiune dupa vizita la client; Ia in primire retururile de piese de schimb inlocuite in garantie sau neutilizate; Este responsabil de buna utilizare si intretinere a autovehiculului de serviciu si a uneltelor si dispozitivelor care ii sunt incredintate; Este responsabil de asigurarea unei bune prezentari in relatia cu clientul, precum si de furnizarea de servicii de calitate catre clienti in munca de zi cu zi; Informeaza superiorul cu privire la stadiul interventiei si documenteaza in sistemul informatics; Isi imbunatateste in permanenta cunostintele in domeniul instalarii, calibrarii si repararii sistemelor de ghidare Trimble. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu, telefon, laptop. Descrierea companiei Sitech Romania Construction Technology, parte a retelei internationale Sitech, este unicul dealer Trimble pentru sisteme de ghidare automata a utilajelor de constructii si topografie de santier, pe teritoriul Romaniei si al Republicii Moldova.
-
Promovat
Angajare personal executie : instalatori lacatusi electromecanici sudori ME TIG Salarizare (brut) : 4500 - 9000 lei luna , negociabil Bonusuri : pentru productivitate si calitate : 0% - 50% Tip program lucru : repartizat inegal Testare profesionala periodica Disponibilitate program prelungit : pana la 10 ore zi Disponibilitate la deplasari in tara Permis de conducere - cat. B Experienta profesionala : min. 3 ani
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza Operatori autopompa de beton pentru santierul din Merisani ( langa Pitesti ) Cerinte: - experienta de lucru pe autopompa - atestat transport marfa - cartela tahograf Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat mai jos.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
OPORTUNITATE ANGAJARE IMEDIATA - pozitii noi Descriere pozitii 1) SCULER-MATRITER (LACATUS MECANIC) angajare perioada nedeterminata Lucru în 2 schimburi, 5 zile pe săptămână, cele două zile libere nu cad neapărat cu sâmbăta duminica sau sărbători legale, program: Schimbul 1: 06.30 14.30 Schimbul 2: 14.00 22.00 Descriere cerințe candidat: Absolvent studii medii sau școală profesională profil mecanic; Cunoștințe de citire a desenului tehnic; Cunoștințe privind utilizarea echipamentelor pentru controlul dimensional; Persoană atentă la detalii, sociabilă, serioasă și responsabilă. Constituie un avantaj: Experiența în utilizarea biaxului pentru lustruirea suprafețelor. Beneficii: min 4080lei net lunar 2) CONTROLOR CALITATE angajare perioada nedeterminata Lucru in 3 schimburi: Descriere cerințe candidat: - studii liceale scoala profesionala - experienta nu este necesara - conostinte PC Responsabilități: resortare sticle paleţi refuzaţi; ambalare manuală a produselor din sticlă; sortarea produselor din sticlă; eliminarea sticlelor sparte la sortare; inregistreaza in sistem date privind indicatorii de productie (defecte, greutate, presiune) efectueaza determinari ale produsului final din punct de vedere calitativ Beneficii: Bonus Crăciun, Paște si de concediu
-
Alătură-te echipei noastre din cazinou! Experiența nu este necesară, dar energia ta este! Conditii OBLIGATORII: VARSTA: intre 18 si 35 ani, aspect fizic placut LIMBA STRAINA: Engleza - conversational (pentru pozitia de shuffler nu este obligatorie) cunoasterea unei unor alte limbi straine reprezinta un avantaj Oferim: Training plătit Salariu de start atractiv (3720 LEI NET) (3000 LEI NET pt SHUFFLER) Cresteri salariale la fiecare 3 luni de activitate Sporuri de noapte, weekend și sărbători Bonusuri trimestriale de performanță (300 EURO) Asigurare medicală privată Bonus de relocare în București de 2800 lei NET. Locație: București, în apropiere de Liberty Mall. Responsabilitățile tale: Asigurarea respectării regulilor și procedurilor cazinoului Furnizarea serviciilor cu amabilitate și profesionalism Program flexibil: 5 zile de lucru cu 2 zile libere, stabilit cu cel puțin două săptămâni înainte. Vino să faci parte din echipa noastră! Sună acum la: sau Așteptăm cu interes să te cunoaștem!
-
Se caută lucrători pentru bucătărie și casieri la fast-food-ul unui brand international de top, în diverse locații din țară, inclusiv: București Timișoara Cluj Constanța Sibiu Pitesti Arad Conditii: min 10 clase absolvite Pentru mai multe informații, sunați la numerele de telefon: sau
-
Centrul Medical Jad Healthcare Life cauta medic specialist cu minima exprienta in domeniul si drept de libera practica, in vederea incadrarii in regim cu plata sau si cu contract CASMB pentru specialitatea Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice. Cabinetul este situat in Policlinica Apusului, Sectorul 6, cu acces rapid la mijloace de transport. Date de contact pentru informatii suplimentare la telefon sau
-
Angajăm șoferi profesioniști, experiență minim un an Se lucrează în toată Europa Se lucrează pe prelata box si se fac schimburi de remorci Perioada de lucru 8 2 sau 12 3 SALARIU + DIURNA 3100 Punct de lucru în Zaragoza Spania Pentru mai multe detalii pe whatsapp
-
Cofetarie angajeaza patisera cu experienta sau ajutor patisera.Pentru detalii sunati la
-
Angajam : - operator calculator - inginer instalatii sau inginer dornic sa profeseze in domeniul instalatiilor - instalator -sudor
-
Sofer camion intern -Permis B,C,E -Atestat profesional -Cartela tahograf -Analize medicale la zi Se lucreaza pe ruta Oradea-București-Oradea Salar 8000 ron si 10000 ron Salarul se plateste saptaminal
-
SC din Radauti, angajez instalator cu experienta-- instalatii tehnico sanitare . Relatii la tel.0745279646
-
Se caută băieți necalificați. munca necesita efort fizic. se cara saci de faina 50 kg și 25 kg. Plata săptămânal
-
Broker de asigurare isi mareste echipa in permanenta. Recrutam in sistem part time, in baza unui contract de colaborare, persoane din toata tara dornice sa faca parte din echipa noastra si sa isi construiasca o cariera in domeniul vanzarilor. Alatura-te membrilor echipei noastre si ai sansa sa lucrezi intr-un mediu profesionist, transparent si flexibil. Cariera ta incepe cu noi. Descriere job: Incheiere contracte de credit, nevoi personale, ipotecare,etc.; Incheiere contracte asigurari tip Non Life (RCA, Casco, Case facultative si obligatorii, IMM, Travel, etc.), Life (de Viata, Sanatate, Componente investitionale, etc.), Pensii Private (Pilon II si III). Detinem un portofoliu extins de asigurari datorita parteneriatelor de succes incheiate cu asiguratori de renume de pe piata romaneasca si internationala; Vanzare pachete turistice de la cei mai mari tour operatori oriunde in lume Oportunitatea de a-ti manageria singur vanzarile/incasarile si chiar de a-ti forma o echipa competitiva in domeniu; Posibilitatea de a aloca job-ului atat timp cat este nevoie, neavand un program strict; Posibilitate de a lucra in zonele de domiciliu (familie, cunostinte, prieteni); Beneficii: Suport si consiliere profesionista in dezvoltarea propriei afaceri; Avantaje financiare (comisioane atractive, bonusuri), veniturile cresc cu cat implicarea este mai mare (nu exista salariu fix) Program de lucru flexibil; Suport logistic si operational (platforma vanzari); Cerinte; Diploma de 12 clase in vederea certificarii Cunostiinte operare PC Experienta in domenii similare constituie un avantaj Abilitati de comunicare si lucru in echipa Asteptam cu interes mesajul tau. Vrem sa te cunoastem !
-
Caut personal la curățenie pentru o sală de fitness. Se lucrează în 2 schimburi de câte 8h Salariu motivant cu posibilitate de a primi bonusuri
-
Flota-Uber-Bolt-Constanta Salariu: 3000-10000lei Localizare: Constanta Tip contract: nedeterminat Tip job: Project Based Nivelul de studii: Calificat Nivelul de experienta: fara experienta Mobilitatea postului: optional Colaborari Ride Sharing: contracte de colaborare cu PFA si SRL Program de munca: program flexibil Deschis pentru student Permis de conducere: B DESCRIERE ONEY TRAVEL din Constanța, partener oficial Uber, Bolt, cautăm colaboratori cu autoturism personal și atestat. Cerinte pentru autoturism personal, obligatorii, pentru obtinerea copiei conforme si a ecusoanelor Uber Bolt: an fabricație minim 2011 , 4 uși laterale si aer condiționat, AVANTAJE SI BENEFICII Formulă de calcul detaliată pe incasari: numerar card. Rapoarte câștiguri săptămânale, prin e-mail. Plata săptămânală prin virament bancar. Lucrezi cu masina ta personala. Castigi in functie de timpul tau pe traseu si a curselor efectuate. Comision administrativ de 6% din totalul net. Asistentă utilizare aplicații, deschidere conturi de sofer Uber Bolt. E-mail:
-
Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie
-
Suntem în căutare de șoferi categoria B și agenți de pază in Elveția. Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminată. Se lucreaza 8 ore pe zi , cu posibilitatea de a face ore suplimentare. Se ofera cazare si transport la locul de muncă. Dacă vrei sa faci parte din echipa noastră, va rugam sa trimiteți mesaj sau sa sunați la numerele afișate în anunț.
-
Se cauta personal la fabrica de ciocolata din Elvetia. Se accepta barbati , femei si cupluri pentru: ambalat, etichetat, ajutor de productie. Se ofera cazare gratuita pe toata perioada contractuala + o masa calda pe zi la cantina fabricii. Detalii: - se accepta barbati, femei sau cupluri ; - se lucreaza de luni pana vineri, sambetele sunt optionale si se platesc separat ; - se lucreaza cu contract de munca; - cazarea este asigurata - nu este necesara cunoasterea limbii - nu se cere experienta in domeniu. Persoane interesate de oferta , va rugam sa trimiteți mesaj sau sa sunați la numărul de telefon scris în anunț. Ne puteți suna și în weekend.
-
O.M.R.Organizatia Migrantilor Romania ofera max. 30 locuri cazare pentru muncitori intr-o cladire cu 6 camere, 4 bai, 1 bucatarie, 4 locuri de parcare, gradina. PRET 100 euro persoana luna +tva detalii la telefon
-
Căutăm un montator talentat și dedicat să se alăture echipei noastre.Dacă ai experiență în utilizarea in condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montarea sinelor si galeriilor pentru perdele, a subansamblelor și ești pasionat de munca precisă și de calitate, te invităm să aplici pentru acest post.Responsabilități:- Montarea și instalarea galeriilor perdelelor conform specificațiilor și cerințelor clienților- Utilizarea corectă și în condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Asamblarea și montarea pieselor conform planului de montaj- Utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru montaj- Respectarea standardelor de siguranță și calitate- Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele la timpCerințe:- Experiență anterioară în domeniul montajului constituie avantaj- Abilități în utilizarea bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Cunoștințe despre tehnicile de montaj și utilizarea instrumentelor specifice- Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă- Atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor- Permis conducere categoria B oferim:- Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei- Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă- Training și suport în procesul de integrare- Program 8 ore, de luni pana vineri, sambata 5 ore salariu 2700 ron NET sau posibilitate de part time ! Dacă sunteți interesat și considerați că îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat și o scurtă prezentare a experienței dumneavoastră relevante sau să ne contactați la numărul de telefon.Vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii.
-
Angajăm consilier social media pentru gestionat Facebook, Instagram, TikTok, Twitter - paginile magazinului și grupuri, creare de conținut, gestionarea prietenilor și invitarea potențialilor clienți. Salariul se discută in funcție de nivelul de competență. Domeniul de activitate este - vânzări bijuterii și ceasuri. Vă rog să depuneți cv-urile la adresa de e-mail: