Anunțuri
Locuri de munca-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam stilisti unghii false & Manichiură, Pedichiură Activitate de stilisti unghii false & manichiura-pedichiura in Bucuresti pentru zonele: Berceni, Vitan, Oltenitei, Rahova și Dr.Taberei. Conditii: - Salariu fix garantat: 4.500 RON 1zi cu 1 zi SAU 9.000 RON FULL-TIME - Program de lucru 1 zi cu 1 zi luna sau full-time; - Contract de munca asigurat de firma; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Experienta in manichiura pedichiura clasica,semi permanenta si gel; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de manichiurista. Responsabilitati:
-
Promovat
Angajam Muncitori necalificati la o fabrica de automotive din Oradea. CERINTE: - studii medii - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - decontarea transportului - bonusuri de performanta - subventie pentru masa la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - training si formare interna cat si posibilitati de promovare.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii nostri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forte noi pentru portofoliul de proiecte in continua crestere si cauta colegi cu urmatoarele abilitati: - Exerienta de minim 2 ani pe o pozitie similara; - Calificare lacatus confectii metalice; - Capacitate de rezolvare a problemelor; - Promtitudine fata de incadrarea in termene. De asemenea, dacă ești o persoană orientată spre rezultate cu un mod de lucru colaborativ ești cu atât mai potrivit în echipa noastră. Ce vei face la noi? - executarea operatiilor de taiere-debitare, gaurire-filetare, fasonare, indoire, ajustare, montaj; - verificarea calitatii produselor si remedierea defectelor constatate; - gestionarea materielor, uneltelor si utilajelor din dotarea spatiului de productie Ce oferim? - Cazare - Asigurare de viată și de accident - Decontare transport dus-intors la domiciliu o data pe luna pentru personalul care are domiciliu in afara Bucurestiului sau decontarea unui abonament CFR pentu salariatii navetiști - Prima lunară de electricitate - Bonuri de masă - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus pentru concediul de odihna De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Căutăm colegi care să se alăture echipei noastre de curăţenie. Activitatea se desfăşoară cu echipa mobilă, la blocuri, spaţii de birouri şi spaţii expoziţionale, locuințe provate. Se oferă salar de bază, tichete de masă şi bonusuri. Informaţii suplimentare se obţin la telefon .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm în echipă o persoană comunicativă, energică și pozitivă pentru postul de casier restaurant cu program de lucru 5 cu 2. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. În calitate de casier, te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții noștri și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă. În schimbul muncii tale îți oferim: - tarif fix pentru tura lucrată; - tichete de masă; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul companiei și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Pentru a te alătura echipei noastre, sună la numărul afișat sau scrie-ne și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Suntem o rețea internațională de restaurante cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 13 țări, dintre care 14 locații în România.
-
Angajăm colegă pentru postul de casier restaurant, cu program de lucru 2 cu 2 (10:00-22:00). Ne potrivim dăcă ești energică, comunicativă și îți place interacțiunea cu oamenii. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie. Îți vom oferi tot suportul ca să înveți rapid. Te vei ocupa de: - comunicarea cu clienții și de recomandarea produselor noastre; - înregistrarea comenzilor și asigurarea că aspectul produselor împachetate este conform standardelor; - respectarea normelor sanitare și menținea curățeniei la locul de muncă; - completarea rapoartelor de casă la sfârșit de tură; În schimbul muncii tale îți oferim: - salariu motivant; - instruire plătită și suport până vei învăța tot procesul de lucru; - discount la tot meniul și posibilitatea de avansare în cadrul companiei. Sună la numărul afișat pentru a programa un interviu sau trimite-ne CV-ul și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil! Suntem o rețea internațională cu specific japonez, cu peste 330 de locații în 14 țări. În prezent, avem 19 locații în România și suntem bucuroși să ne extindem echipa cu oameni talentați și motivați!
-
Angajam casiera amanet si schimb valutar, in Constanta, program de lucru 2 zile munca 2 zile libere. Detalii la nr
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
-
Angajez agenti de securitate ptr obiectivul nostru din localitatea Timisoara si REMETEA MARE Salar atractiv
-
Angajam în condiții avantajoase agenti de securitate ptr obiectivele noastre din Timișoara. Ghiroda și Remetea
-
Angajam agenti paza ptr Timișoara in condiții avantajoase Oferim salariu atractiv +tichete de masa.
-
Promovat
Cris-Tim angajeaza vanzatoare pentru magazine de producator, in Bucuresti Salariu: 3300-3500 lei net, pe luna Program: se lucreaza in 2 ture de cate 8 ore zi + un weekend da, unul nu Ce iti oferim? Un job intr-o companie de renume, Stabilitate Contract pe perioada nedeterminata Pachet de venituri motivant, format din salariu fix si bonusuri de performanta Asigurare medicala privata Alte beneficii ocazionale Posibilitatea de avansare Ce cautam? O persoana pozitiva si optimista cu Foarte bune abilitati de comunicare Orientare catre rezultate Customer care Initiativa Empatie, atitudine pozitiva si o conduita corecta, civilizata fata de toate persoanele cu care intra in contact Ce trebuie sa ai? Experienta in domeniu minim 1 an Cursurile de calificare reprezinta un avantaj Cunostinte P.C. constituie un avantaj Spirit de echipa, implicare, rigurozitate Studii minim medii reprezinta un avantaj Responsabilitati: Receptia produselor primite; Aranjarea rafturilor si verificarea periodica a marfii expuse; Intampinarea si servirea clientilor; Incasarea contravalorii bunurilor; Participarea la inventarele periodice;I Intocmirea corecta si transmiterea la timp a comenzilor, privind aprovizionarea magazinului; Mentinerea magazinului curat si ordonat; Descrierea companiei Pe langa numele atat de cunoscut si eticheta curata cu care ne mandrim, suntem si un grup integrat din punct de vedere organizațional, cu 2600 de angajați care activează și performează în toate liniile de business-producție de preparate din carne, preparate din lactate, ready meal, fermă de animale, podgorie, ospitalitate, clinică de medicină integrativă si firmă de contrucții civile și industriale. Cea mai importantă valoare pe care o avem, o apreciem și o prețuim sunt oamenii. Oamenii Cris-Tim. Echipa!
-
Laborator incercari materiale de constuctii cautam coleg pentru activitatea din Bucuresti.
-
Promovat
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Condiții de muncă: fără stres, scaun la casa de marcat, program flexibil (4 sau 8 ore) Atribuții: Vânzare produse, recepție marfă, aranjare produse pe raft, curățenie, etc... Cerințe: CV Abilități de comunicare: recomandare produse în funcție de necesitățile clientului, oferte. Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 2500 - 4000 Punctaj suplimentar pentru: Studii economice Permis de conducere cat. B Mai multe detalii, la interviu.
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Constanta Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitati: Livrarea marfii (piese auto) la sediul clientilor; Preluare retururi; Respectarea traseelor si graficelor de livrare stabilite de superiorul ierarhic; Incasarea de la clienti a contravalorii produselor livrate si depunerea sumelor la banca; Cerinte: - Posesor permis de conducere categoria B, minim 2 ani experienta ; - Abilitati de comunicare si relationare; - Abilitati de organizare; - Seriozitate si responsabilitate Beneficii: - Salariu motivant - Bonuri de masa de 40 lei zi - Bonus de performanta - Abonament medical, Clinica Medlife - zi libera de ziua de nastere - Masina de serviciu serveste transportului spre domiciliu - Mediu de lucru motivant si posibilitatea dezvoltarii profesionale
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Timisoara. Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitatile postului: - Efectueaza receptia cantitativa si calitativa a produselor primite de la depozitul central, in baza documentelor de insotire; - Semnaleaza orice neconformitate aparuta din punct de vedere calitativ si cantitativ; - Pregateste comenzile pentru clienti folosind scanerul WMS; - Impacheteaza si eticheteaza produsele in colete - Dirijeaza aranjarea marfii respectand layout-ul din receptie; - Gestioneaza procesul de retururi in garantie; - Efectuează periodic inventarul produselor aflate in gestiune. Cerinte: - studii medi - experienta diversa de lucru in depozit constituie avantaj - disponibilitate pentru efort fizic moderat, stare de sanatate buna si fara cazier judiciar - organizat, responsabil, motivat, dedicat, eficient, flexibil, corect; - atentie la detalii, rapiditate in efectuarea activitatilor; - dornic sa invete si sa se dezvolte in cadrul firmei noastre; Beneficii: - pachet salarial motivant 2700-2900 lei net: - bonuri de masa (40 lei zi) ; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Slobozia Responsabilitati: 1. Operarea chitantelor de la agentii livratori si verificarea chitantelor reprezentantilor de vanzari; 2. Aranjarea, verificarea si indosarierea facturilor fiscale; 3. Inregistrarea retururilor in programul de retur si emiterea facturilor de retur; 4. Consilierea clientilor cu privire la comenzile efectuate de ei si urmarirea lor; 5. Identificare piese in sistem in programe specializate 6. Asigurarea si verificarea corespondetentei cu Depozitul Central si celelate filiale din tara; 7. Efectuarea de operatiuni in programul de gestiune Charisma si VMS Mantis (alocari comenzi, verificare stocuri) 8. Intocmirea pontajelor zilnice Cerinte: - cunostinte medii in utilizarea MS Office; - cunoasterea programelor Charisma Mantis picking-reprezinta avantaj - abilitati de comunicare, relationare si negociere; - persoana organizata si atenta la detalii. - permis conducere categoria B (minim 2 ani experienta) Beneficii - pachet salarial motivant - bonuri de masa (40 lei zi) ; - zi libera de ziua de nastere a salariatului; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
Suntem in cautarea unui nou coleg care doreste sa-si suplimenteze veniturile cu un job part-time si program flexibil la alegere. Experienta nu este necesara deoarece se ofera training si in mare parte activitatea se v-a desfasura in prezenta altei persoane. Ca si sarcini de indeplinit pe parcursul unui shift ar fi urmatoarele: - vanzarea produselor din magazin - aranjarea produselor pe raft - intretinerea curateniei - scrierea facturilor Daca va incanta oferta noastra, putem discuta mai multe la telefon sau prin mesaje.
-
Promovat
Angajam femei de serviciu pentru curatenie in spatii comune cladiri de birouri: - 4 ore pe zi de luni pana vineri - program 17:00 - 21:00 - locatie Otopeni Salariu motivant + tichete de masa + asigurare medicala privata Mai multe informatii la tel: Persoanele interesate sunt rugate sa sune pentru programare si sa se prezinte de luni pana vineri, intre orele 09.00-18.00, in sediul din Sos. Fabrica de Glucoza, nr.9B, bloc B, intrarea A, etaj 1, sector 2, Bucuresti. (zona Metrou Pipera).
-
Promovat
Iubesti copii? Esti empatica si responsabila? Te integrezi usor in echipa? Atunci, felicitari! Asteptam CV-ul tau pe c o n t a c t @ i n i m a c u l o r i l o r . r o sau la numarul de telefon 0 7 4 2 9 0 8 8 9 5 Programul serviciului este intre orele 14 - 18.
-
Ești în căutarea unui loc de muncă? La Meda ai oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și ambițioasă, într-una dintre cele mai mari și moderne fabrici de preparate din carne din România. Suntem în căutarea unui agent de paza. Cautam: - seriozitate; - punctualitate; - pastrarea confidentialitatii; Este obligatoriu atestatul de paza. Oferim: - salariu fix si la timp - program 12 24 si 12 48 - masa calda - contract de munca pe perioada nedeterminata.
-
Promovat
angajam personal curatenie cladiri de birouri,curieri tazz glovo bold.oferim scutere biciclete .carte de munca ore de lucru suplimentare clatite
-
Angajam agent de securitate. Obiectiv Voluntari. Salarizare, program de lucru la interviu.