Anunțuri
Gestionari depozit-
Acest anunț nu mai este valabil.
Îți propunem anunțuri similare din aceeași categorie.
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Hai in echipa din magazinul Cora! Realizezi controlul cantitativ si calitativ al marfurilor si ambalajelor livrate si returnate, asiguri curatenia si buna functionare a platformei de receptie si a echipamentelor, mentii bune relatii de colaborare cu furnizorii si colegii din raioanele comerciale. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la
-
Promovat
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Manipulant marfa depozit Program de lucru de luni pana Vineri intre orele 08.00 si 16.30 cu jumatate de ora pauza de masa Locatie Popesti-Leordeni Mediul de lucru placut Colectiv tanar Suntem o companie in plina asccensiune ce activam pe piata de termopane . Descrierea job : - Scaneaza marfa care iese de pe linia de productie cu repozitionarea acesteia in depozit. -Pregatirea marfurilor pentru livrare -Participarea proactiva la optimizarea procesului de manipulare marfa -Asigura marfa din depozit - Asigura ridicarea marfi de catre clientii externi si interni -Se asigura ca documentele de ridcare a marfi sunt corecte si semnate de catre clienti la preluare( aviz ) - Pastreaza curatenia la locul de munca . CERINTE : -Studii medii -Abilitate de lucru in echipa -Spirit de initiativa -Cunostiinte operare PC -Experienta pe un post similar Asiguram un mediu de lucru placut Renumeratie platibila la timp Traininng de specialitate periodic
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Operator comenzi (Order Picker) în Olanda, salariu EXCELENT, multe companii din care să alegi! Cauți un loc de muncă plăcut și bine plătit? Hai în Olanda pentru postul de operator comenzi! Poți lucra cu o gamă largă de produse de la produse alimentare în depozitele Jumbo sau Albert Heijn, la depozite cu îmbrăcăminte și accesorii precum depozitele TOMMY HILFIGER sau GXO (haine ZARA, H&M), la cărți, jucării, electronice (EDCO) și multe altele. Locație: Olanda (multe orașe) Ce câștigi alături de OTTO? Tarif orar ridicat chiar și peste 13.50 euro oră Extra sporuri avantajoase (spor weekend, indemnizație vacanță, indemnizații pentru ore suplimentare) Salariu oferit mereu la timp cu plata săptămânală! Cazare excelentă și transport la de la locul de muncă asigurat Participarea la programul de fidelitate OTTO Mega Rewards Program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 ore pe săptămână) Posibilitatea de a alege oferta de muncă pe termen lung sau pe termen scurt Contract de muncă temporar olandez Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (toate documentele le puteți semna online) Suportul coordonatorilor la locul de muncă și centrul de asistență angajați care lucrează 24 7 Acces la cursuri de limbi străine gratuit, training online și alte programe interesante, precum FitOTTO sau Happy OTTO Wish! Acces facil la programul de lucru și la fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă alături doar de companii de încredere și dovedite Ce ai de făcut ca operator comenzi? Pe scurt, primești un scaner sau o listă cu produsele din depozit ce trebuie preluate de pe rafturi și pregătite pentru expediere. Pot fi produse alimentare, îmbrăcăminte, accesorii pentru casă, accesorii mașină, electronice de mici dimensiuni și multe altele Pentru articolele mai grele vei folosi un EPT se asigură training Simplu nu? Chiar este Ce așteptăm de la tine? Bune abilități de limbă engleză - obligatoriu Seriozitate, flexibilitate și deschidere Posibilitatea de a începe munca imediat Permis de conducere reprezintă avantaj, NU este obligatoriu Te atrage oferta și consideri că îndeplinești cerințele? Nu sta pe gânduri, aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Promovat
Hai in echipa din magazinul Cora! Realizezi controlul cantitativ si calitativ al marfurilor si ambalajelor livrate si returnate, asiguri curatenia si buna functionare a platformei de receptie si a echipamentelor, mentii bune relatii de colaborare cu furnizorii si colegii din raioanele comerciale. Iti oferim: Un loc de munca stabil si de incredere, contract pe perioada nedeterminata, tichete de masa, abonament medical la o clinica privata, formare la locul de munca, colaborarea cu o echipa energica si dinamica, lucrezi in schimburi 5 zile saptamana, 1-2 weekenduri luna si beneficiezi de intelegere in realizarea programului de lucruI. Alatura-te unei echipe centrate pe satisfacerea clientilor! Trimite-ti CV-ul la: sau suna la
-
Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 EURO oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Luxor Global Trading SRL angajează gestionar marfa depozit la centrul Agro Transilvania Dezmir ! Cerinte :cunoștințe minime de operare calculator, facturare ! Program de lucru 4:00 -12:00 ! Salar atractiv !
-
Matt Design & Production este in cautarea unui Lucrator Gestionar. Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara - minimum 2 ani; - Cunostinte de contabilitate primara; - Cunostinte de legislatie gestiune stocuri; - Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office; - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare; Responsabilitati: - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit; - Pregateste materiile prime pentru livrare; - Efectueaza transferurile de marfa catre punctele de lucru ale companiei; - Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma; - Intocmeste si transmitere documentele de evidenta a deseurilor.
-
Candidatul ideal - Absolvent studii medii; - Experienta de lucru in depozit de minim 1 an; - Abilitati de lucru in echipa; - Persoana dinamica, activa, foarte organizata, atenta la detalii, responsabila; - Permis de conducere categoria B constituie un avantaj, Descrierea jobului - Asigura receptia cantitativa si calitativa a produselor care intra in depozit; - Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate; - Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate; - Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare; - Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune; - Participa la inventarele periodice; OFERIM SERIOZITATE SI SIGURANTA IMPREUNA CU UN PACHET ATRACTIV Program: Luni-Vineri 08.00-16.30 -pauza de masa 12.30-13.00, Sambata+Duminica-Inchis, Locatie: Timisoara str Dacilor 14- curtea langa Podul Dacilor din Piata Badea Cartan,intrare din bulevard mare Asteptam CV la telefon Whatsapp si mail:
-
Candidatul Ideal Esti in cautarea unui loc de munca? La Meda ai oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica si ambitioasa, intr-una dintre cele mai mari si moderne fabrici de preparate din carne din Romania. Suntem in cautarea unui Electrician Automatist pentru echipa tehnica a fabricii! Cerinte: -studii medii - calificare de electrician; -experienta relevanta pe un post similar minim 3-5 ani ; -abilitati de comunicare si organizare; -seriozitate; -atitudine pozitiva; -disponibilitate de a lucra in ture. Descrierea jobului: Ce ne dorim de la tine: -Sa stii sa faci programare de utilaje mari din punct de vedere electric. -Sa stii sa programezi calculatoarele care le asista in asa fel incat sa evite pene de curent, supraincarcarea, etc -Sa verifici, repari, si sa într tii instal tiil lectric ; -Sa monitorizezi buna functionare a tablourilor electrice si sa intervii atunci cand este cazul -Prezinta avantaj daca esti din domeniul de productie si mentenanta la utilaje mari specifice acestui domeniu Daca iti doresti sa faci parte din echipa Meda, asteptam sa ni te alaturi!
-
Job de vară în Olanda aplică acum, pleacă în vacanță! Anunțăm deschiderea recrutărilor pentru perioada vacanțelor! Dacă vorbești limba engleză cel puțin nivel conversațional , aplică acum și alege pentru tine cea mai bună dintre toate ofertele de muncă pentru perioada vacanței înainte ca toată lumea să facă acest lucru! Mergi în Olanda, pune deoparte o sumă frumoasă și întoarce-te după vacanțe sau rămâi mai mult timp, așa cum au făcut mulți dintre angajații noștri. Vrei să ieși cu prietenii tăi? Nicio problemă! Vom încerca să gestionăm totul astfel încât să nu vă separăm! În prezent căutăm angajați pentru posturi în depozite și producție cu responsabilități ușoare precum: - colectarea comenzilor - sortarea expedierilor - ambalarea produselor - descărcarea coletelor - controlul calității produselor alimentare sau a îmbrăcămintei - etichetarea și pregătirea pachetelor pentru expediere - operarea stivuitorului - lucrul pe linia de producție (de exemplu, ambalarea produselor alimentare, tăierea legumelor proaspete) CONDIȚII DE MUNCĂ: - Venituri atractive și plăți în EURO întotdeauna la timp - Sporuri pentru munca de seară, turele de noapte, orele suplimentare, weekenduri și sărbători legale - Un minimum de 32 de ore de muncă pe săptămână garantat - Asigurare și îngrijire medicală - Contract de muncă temporar în condiții olandeze - Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! - Cazare modernă cu Wi-Fi gratuit - Transport gratuit la de la locul de muncă (bicicletă obișnuită, bicicletă electrică sau mașină, în funcție de distanță) - Posibilitatea de a trece la un contract direct în compania în care vei lucra - Oportunitatea de a câștiga experiență într-o companie internațională bine-cunoscută - Posibilitate de dezvoltare directă în structurile OTTO - Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ - Asistență telefonică 24 7 Call Center pentru angajați - Participarea la programul de loialitate OTTO Rewards - Acces la cursuri de limbi străine, traininguri online și alte proiecte și programe pentru angajații noștri, cum ar fi FitOTTO sau Happy OTTO Wish! CERINȚE: Cunoștințe de limbă engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Nu aștepta! Cu cât aplici mai devreme, cu atât putem să-ți oferim un loc de muncă mai bun. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Pestecandidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339 Detalii regăsești și la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Spectral Mobila angajeaza ingineri pentru diverse activitati in fabrica de mobila din Tutova. Se asigura transportul cu masinile societatii din Barlad si alte localitati limitrofe. Program de lucru de 8 ore pe zi de luni pana vineri. Salariu motivant si tichete de masa de 40 de lei zi. CV-urile se pot trimite pe e-mail folosind aplicatia din site sau se pot aduce la fabrica de mobila din Tutova de luni pana vineri in intervalul 8:00 - 15:30. DESPRE NOI Spectral Mobila SA este unul dintre cei mai mari producatori de mobilier din PAL melaminat si MDF din zona Moldovei. Fabrica detinuta de companie este situata in apropierea municipiului Barlad si reprezinta una din cele mai mari investitii locale cu capital integral privat. Gama de produse fabricata de Spectral Mobila SA este una completa si cuprinde piese de mobilier pentru dormitoare, sufragerii, bucatarii, holuri, birouri si alte piese de mic mobilier. Calitatea produselor fabricate de companie corespunde celor mai inalte exigente, fiind asigurata de un flux tehnologic automatizat care cuprinde circulare de taiat in pachet, masini automate de cantuit pe suprafete drepte sau curbe, centre de prelucrare cu comanda numerica sau prese vacuum cu membrana pentru infoliat piese din MDF. Utilajele utilizate in fabricarea pieselor de mobilier sunt produse de unii din cei mai mari jucatori la nivel mondial din domeniu si datorita varstei medii de pana in 3 ani a utilajelor ce compun fluxul tehonologic, acestea dispun de cele mai noi tehnologii de fabricare a mobilei la ora actuala. Spectral Mobila SA comercializeaza produsele fabricate printr-o retea de distribuitori care cuprinde peste 100 de magazine din toata tara. Compania asigura livrarea produselor catre partenerii sai in cel mai scurt timp datorita stocurilor mari de produse finite si a parcului auto propriu format din mai multe autoutilitare moderne. Toti partenerii societatii beneficiaza de consultanta specializata, transportul produselor gratuit si conditii comerciale avantajoase. Piesele de mobilier sunt coletate si dispun de schite de montaj, astfel nu sunt necesare spatii mari de depozitare ale magazinelor partenere si asigura o siguranta a livrarii produselor in cele mai bune conditii. Produsele livrate catre colaboratori sunt insotite de certificate de garantie si certificate de conformitate conform legislatiei in vigoare. Pe langa reteaua de colaboratori, Spectral Mobila SA opereaza 7 magazine proprii si 28 magazine in sistem de franciza sub brand-ul Spectral Mobila in Bacau, Baia Mare, Barlad, Botosani, Braila, Brasov, Bucuresti, Buzau, Calafat, Calarasi, Campulung Moldovenesc, Cluj-Napoca, Focsani, Galati, Iasi, Intorsura Buzaului, Mangalia, Moreni, Oltenita, Pitesti, Ramnicu Sarat, Roman, Sacele, Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Slatina, Slobozia, Suceava, Targu Frumos, Targu Jiu, Tecuci, Timisoara si Turda. In cele 35 de magazine Spectral Mobila clientii pot admira intreaga gama de piese de mobilier fabricate de companie. Produsele pot fi achizitionate cu plata pe loc (numerar sau cu card bancar) sau in rate prin diferite institutii de creditare. Indiferent de modalitatea de achizitie, clientii celor 35 de magazine Spectral Mobila beneficiaza de transport cu autoutilitare proprii in cel mai scurt timp din momentul achizitiei, montaj asigurat de personal specializat si garantie integrala a produselor cumparate pentru o perioada de 24 de luni. Incepand cu 2016 Spectral Mobila SA opereaza si un magazin online din care clientii pot achizitiona toata gama de produse fabricate de companie.
-
Angajam operatori electronica in Arad 3500 Venit Brut. Cerinte: Disponibilitate de a lucra in 3 schimburi Oferim : 3250 ron venitul brut lunar Prima de productie de 10%, Spor de noapte 30%, Ore suplimentare platite 200%; Tichete de masa in valoare de 30 lei zi; Asigurare de sanatate din prima zi pentru tine si copii tai; Transport gratuit (pe raza judetului Arad); Pregatire profesionala si posibilitati reale de dezvoltare; Prima cu ocazia zilei de nastere; Prime cu ocazia sarbatorilor; Echipament de lucru; Daca esti interesat, astept cu drag telefonul tau pe numarul din anunt.
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Slobozia Responsabilitati: 1. Operarea chitantelor de la agentii livratori si verificarea chitantelor reprezentantilor de vanzari; 2. Aranjarea, verificarea si indosarierea facturilor fiscale; 3. Inregistrarea retururilor in programul de retur si emiterea facturilor de retur; 4. Consilierea clientilor cu privire la comenzile efectuate de ei si urmarirea lor; 5. Identificare piese in sistem in programe specializate 6. Asigurarea si verificarea corespondetentei cu Depozitul Central si celelate filiale din tara; 7. Efectuarea de operatiuni in programul de gestiune Charisma si VMS Mantis (alocari comenzi, verificare stocuri) 8. Intocmirea pontajelor zilnice Cerinte: - cunostinte medii in utilizarea MS Office; - cunoasterea programelor Charisma Mantis picking-reprezinta avantaj - abilitati de comunicare, relationare si negociere; - persoana organizata si atenta la detalii. - permis conducere categoria B (minim 2 ani experienta) Beneficii - pachet salarial motivant - bonuri de masa (40 lei zi) ; - zi libera de ziua de nastere a salariatului; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Constanta Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitati: Livrarea marfii (piese auto) la sediul clientilor; Preluare retururi; Respectarea traseelor si graficelor de livrare stabilite de superiorul ierarhic; Incasarea de la clienti a contravalorii produselor livrate si depunerea sumelor la banca; Cerinte: - Posesor permis de conducere categoria B, minim 2 ani experienta ; - Abilitati de comunicare si relationare; - Abilitati de organizare; - Seriozitate si responsabilitate Beneficii: - Salariu motivant - Bonuri de masa de 40 lei zi - Bonus de performanta - Abonament medical, Clinica Medlife - zi libera de ziua de nastere - Masina de serviciu serveste transportului spre domiciliu - Mediu de lucru motivant si posibilitatea dezvoltarii profesionale
-
Angajam in Brașov vânzător vânzătoare Se lucrează 2 schimburi Tichete de masa Se lucrează weekend prin rotație Program de lucru 8 ore Pauza de masa jumătate de oră Decont transport Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UEGDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Promovat
-
Promovat
Cauți o oportunitate dinamică și provocatoare în domeniul logisticii? Ești orientat spre detalii și ai abilități de comunicare și negociere excelente? Manpower te invită să te alături echipei clientului nostru, o companie de top din industria alimentară! Responsabilități: Menținerea relației cu furnizorii de materii prime și materiale Negocierea și monitorizarea fluctuațiilor de preț ale pieței pentru reducerea costului și creșterea eficienței Realizarea evaluării de risc și a evaluării furnizorilor de materiale primare Găsirea de furnizori de back-up Dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a materialelor existente și a celor noi Negocierea, comandarea, recepționarea și înregistrarea contabilă a comenzilor de materii prime și materiale Verificarea incrucișată a stocurilor scriptic și fizic între cele două depozite Aprovizionarea magaziei SAS Productie cu materiale necesare producerii Arhivarea întregii documentații privind departamentul logistic Efectuarea inventarului lunar în magazia SAS și incrucișarea lunară cu depozitul Gestionarea stocurilor de produse finite și produse blocate Gestionarea comenzilor de transport curier la nevoie Intocmirea de rapoarte analize calcule cost produs Competențe: Abilități de comunicare și negociere dezvoltate Abilități organizatorice de planificare și urmărire Abilități de analiză Orientare spre găsirea de soluții Abilități de lucru în echipă Abilitatea de a lucra sub presiune Deschidere la schimbare Calificări de preferat: Cunoștințe în domeniul supply chain management Cunoștințe de customer service Abilități de negociere puternic dezvoltate Cunoașterea modulului de transport și a celui de warehouse management Capacitatea de a efectua taskuri multiple Capacitatea de a analiza și a decide în situații de criză Limba străină - engleză nivel avansat Microsoft Office - nivel avansat Beneficii: Salariu motivant Asigurare medicală pentru angajat și familie (soț soție, copil) Asigurare de viață pentru angajat Prime de sărbători: Crăciun (630 lei net), Paște (580 lei net), Vacanță (2520 lei net calculat la nr. luni lucrate în ultimele 12 luni - august 2023 - august 2024) Pachete cadouri pentru copii de Crăciun Ghiozdane pentru inceperea școlii pentru copii de la gimnaziu 7 carduri pentru activități sportive Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
ATENTIE la citirea anuntului: Avem nevoie de 27 de muncitori necalificati cu varstele cuprinse intre 18 si 60 de ani. Este vorba de un loc de munca simplu, usor. Mai pe scurt, munca la banda. Tot ce trebuie sa faci, este sa stai la banda, sa iei hainele de pe banda, sa le sortezi in anumite cosuri speciale. Programul de lucru este de 8 ore. Plecarea ORGANIZATA este pe data de 19 aprilie, dar se poate pleca si mai repede, cu masina personala sau alt tip de transport. SALARIZARE: Salariul pe ora este de 13.25e pe ora. 13.25e * 8 ore = 106e (pe zi) 106e * 22 de zile = 2.332e (pe luna) Se poate lucra si sambata si duminica, astea fiind platite EXTRA, cash la finalul zilei, acesti bani fiind platiti la negru(bani ne-specificati in contract). TRANSPORT: Transportul(120e) este achitat de catre firma, urmand sa fie retras din prima luna de salarizare. Plecarea este din Galati, cu ruta Galati - Slobozia - Buzau - Ploiesti - Brasov - Pitesti - Ramnicu Valcea - Sibiu - Alba Iulia - Deva - Arad - Ungaria - Austria - Germania. CAZARE: Cazarea este complet gratuita, aceasta fiind una modesta, pentru un nivel de trai MEDIU. In schimb, la cazare trebuie platite utilitatile, care sunt in valoare de 25e-75e de persoana. Cazarea este realizata in apartamente de 2 camere, in fiecare camera, pot locuii 2 persoane. ACTE: Actele de care aveti nevoie in momentul plecarii: - Copie dupa buletin - Adeverinta de la medicul de familie, precum ca sunteti apt fizic si psihic de munca IN STRAINATATE. - Cazier judiciar Daca la in momentul plecarii, una dintre persoanele care urmeaza sa plece, are dosarul incomplet la intalnirea pentru plecare, RAMANE ACASA. Nu sunt firma de recrutare, sunt persoana fizica, si lucrez alaturi de voi la depozit, locuiesc intr-o cazare exact ca si cea in care veti locuii dumneavoastra. Sunt cu voi, atat la plecare, cat si la locul de munca, cat si la cazare. Ca si implicare financiara, sunt necesari 100 de lei, pentru a platii inregistrarea contractului la ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca). Acesti bani, se platesc in mod direct catre ITM, fiind un contract de munca european, trebuie inregistrat la ITM, sa se faca dovada ca persoana angajata nu are pensie sau alt loc de munca, pe perioada contractului. Contractul se realizeaza pe o perioada de 3 luni de zile, cu posibilitate de prelungire pe o perioada nedeterminata.
-
Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea) Venit net lunar: 2900 3100 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore Luni-Vineri; Transport asigurat de la domiciliu la depozit (Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș); Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș
-
Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Dragomirești Deal, Ilfov) Venit net lunar: 3000 - 3350 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore, Luni-Vineri. Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Locație zona CT Park Km13, Dragomirești Deal, A1 - se asigură transport din București-zona Militari/ Chiajna. Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la depozitul nostru din loc. Dragomiresti Deal, Str. Virginia nr.4, Jud. Ilfov, CTPark (C4)
-
Pentru clientul nostru, un important producator de piese pentru caroserie, recrutam Operator productie in Craiova, cu program doar de weekend, sambata si duminica, 8h, 3 ture. Se lucreaza in 3 ture. Beneficii: Pachet salarial foarte atractiv; Tichete de masa 35 zi lucratoare; Bonus de Productie anual; Posibilitatea de dezvoltare in cadrul companiei; Mediu de munca la standard inalte, avand acces la toate facilitatile; Program de lucru 8h zi sambata si duminica. Responsabilitati : Realizarea normei zilnice pentru piesele asamblate; Utilizarea cu atentie a a masinilor de realizare a pieselor; Respectarea normelor de calitate.
-
Posturi disponibile: Operator CNC, cu sau fara experienta 3 posturi Candidatul ideal: - Absolvent de liceu tehnic sau scoala profesionala - Experienta in operare masini unelte cu comanda numerica reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie, candidatii fara experienta beneficiaza de o perioada de instruire la angajare Se oferă bonuri de masă, abonament transport, bonusuri de performanță. Asteptam CV urile dumneavoastra.