Anunțuri
Gestionari depozit-
Acest anunț nu mai este valabil.
Îți propunem anunțuri similare din aceeași categorie.
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam gestionar Atributii: -atributii de gestiune- receptie si eliberare marfa conform acte -efectuare verificari stocuri - coordonare personal depozit in subordine Se cer; Cazier Experienta in gestiune Permis de stivuitorist Se ofera: Salariu 3500 net Program avantajos Loc: bdul Timisoara sector 6, Bucuresti
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Astona Exclusiv srl în vederea completării echipei, angajează pentru depozitul alimentar din Antefrig str Fântânica nr 36 sector 2 Bucuresti ( zona Garii de est), șoferi distribuitori cat B si operatori depzoit Combinarea celor 2 posturi reprezinta un avantaj. Echipă tânără și dinamică , salariu motivant, posibilități de promovare în funcție de implicare Relații la telefoanele :
-
Promovat
Suntem în căutarea unei persoane motivate și dornice să se alăture echipei noastre din depozitul nostru în calitate de Manipulant de Marfă. Responsabilitățile postului includ manipularea și gestionarea corectă a mărfurilor, încărcarea camioanelor conform standardelor noastre de calitate. Salariu: intre 3300-3600 lei net (bani in mana) Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă; Atitudine pozitivă și orientare către rezultate; Fiabilitate și punctualitate. Beneficii: Pachet salarial competitiv; Mediu de lucru plăcut și stimulativ; Oportunități de avansare în cadrul companiei. Dacă ești o persoană harnică, organizată și dornică să îți construiești o carieră în domeniul logistic, te invităm să aplici pentru acest post. Detalii la numarul de telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
ATENTIE la citirea anuntului: Avem nevoie de 27 de muncitori necalificati cu varstele cuprinse intre 18 si 60 de ani. Este vorba de un loc de munca simplu, usor. Mai pe scurt, munca la banda. Tot ce trebuie sa faci, este sa stai la banda, sa iei hainele de pe banda, sa le sortezi in anumite cosuri speciale. Programul de lucru este de 8 ore. Plecarea ORGANIZATA este pe data de 19 aprilie, dar se poate pleca si mai repede, cu masina personala sau alt tip de transport. SALARIZARE: Salariul pe ora este de 13.25e pe ora. 13.25e * 8 ore = 106e (pe zi) 106e * 22 de zile = 2.332e (pe luna) Se poate lucra si sambata si duminica, astea fiind platite EXTRA, cash la finalul zilei, acesti bani fiind platiti la negru(bani ne-specificati in contract). TRANSPORT: Transportul(120e) este achitat de catre firma, urmand sa fie retras din prima luna de salarizare. Plecarea este din Galati, cu ruta Galati - Slobozia - Buzau - Ploiesti - Brasov - Pitesti - Ramnicu Valcea - Sibiu - Alba Iulia - Deva - Arad - Ungaria - Austria - Germania. CAZARE: Cazarea este complet gratuita, aceasta fiind una modesta, pentru un nivel de trai MEDIU. In schimb, la cazare trebuie platite utilitatile, care sunt in valoare de 25e-75e de persoana. Cazarea este realizata in apartamente de 2 camere, in fiecare camera, pot locuii 2 persoane. ACTE: Actele de care aveti nevoie in momentul plecarii: - Copie dupa buletin - Adeverinta de la medicul de familie, precum ca sunteti apt fizic si psihic de munca IN STRAINATATE. - Cazier judiciar Daca la in momentul plecarii, una dintre persoanele care urmeaza sa plece, are dosarul incomplet la intalnirea pentru plecare, RAMANE ACASA. Nu sunt firma de recrutare, sunt persoana fizica, si lucrez alaturi de voi la depozit, locuiesc intr-o cazare exact ca si cea in care veti locuii dumneavoastra. Sunt cu voi, atat la plecare, cat si la locul de munca, cat si la cazare. Ca si implicare financiara, sunt necesari 100 de lei, pentru a platii inregistrarea contractului la ITM (Inspectoratul Teritorial de Munca). Acesti bani, se platesc in mod direct catre ITM, fiind un contract de munca european, trebuie inregistrat la ITM, sa se faca dovada ca persoana angajata nu are pensie sau alt loc de munca, pe perioada contractului. Contractul se realizeaza pe o perioada de 3 luni de zile, cu posibilitate de prelungire pe o perioada nedeterminata.
-
SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Constanta Compania este infiintata in anul 2003 si are ca domeniu de activitate distributia de piese auto si consumabile pentru autoturisme. Responsabilitati: Livrarea marfii (piese auto) la sediul clientilor; Preluare retururi; Respectarea traseelor si graficelor de livrare stabilite de superiorul ierarhic; Incasarea de la clienti a contravalorii produselor livrate si depunerea sumelor la banca; Cerinte: - Posesor permis de conducere categoria B, minim 2 ani experienta ; - Abilitati de comunicare si relationare; - Abilitati de organizare; - Seriozitate si responsabilitate Beneficii: - Salariu motivant - Bonuri de masa de 40 lei zi - Bonus de performanta - Abonament medical, Clinica Medlife - zi libera de ziua de nastere - Masina de serviciu serveste transportului spre domiciliu - Mediu de lucru motivant si posibilitatea dezvoltarii profesionale
-
Specificatii SC CONEX DISTRIBUTION SA angajeaza personal in cadrul Depozitului din punctul de lucru Slobozia Responsabilitati: 1. Operarea chitantelor de la agentii livratori si verificarea chitantelor reprezentantilor de vanzari; 2. Aranjarea, verificarea si indosarierea facturilor fiscale; 3. Inregistrarea retururilor in programul de retur si emiterea facturilor de retur; 4. Consilierea clientilor cu privire la comenzile efectuate de ei si urmarirea lor; 5. Identificare piese in sistem in programe specializate 6. Asigurarea si verificarea corespondetentei cu Depozitul Central si celelate filiale din tara; 7. Efectuarea de operatiuni in programul de gestiune Charisma si VMS Mantis (alocari comenzi, verificare stocuri) 8. Intocmirea pontajelor zilnice Cerinte: - cunostinte medii in utilizarea MS Office; - cunoasterea programelor Charisma Mantis picking-reprezinta avantaj - abilitati de comunicare, relationare si negociere; - persoana organizata si atenta la detalii. - permis conducere categoria B (minim 2 ani experienta) Beneficii - pachet salarial motivant - bonuri de masa (40 lei zi) ; - zi libera de ziua de nastere a salariatului; - abonament medical (Clinica Medlife) - suportul intregii echipe
-
Promovat
Cauți o oportunitate dinamică și provocatoare în domeniul logisticii? Ești orientat spre detalii și ai abilități de comunicare și negociere excelente? Manpower te invită să te alături echipei clientului nostru, o companie de top din industria alimentară! Responsabilități: Menținerea relației cu furnizorii de materii prime și materiale Negocierea și monitorizarea fluctuațiilor de preț ale pieței pentru reducerea costului și creșterea eficienței Realizarea evaluării de risc și a evaluării furnizorilor de materiale primare Găsirea de furnizori de back-up Dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a materialelor existente și a celor noi Negocierea, comandarea, recepționarea și înregistrarea contabilă a comenzilor de materii prime și materiale Verificarea incrucișată a stocurilor scriptic și fizic între cele două depozite Aprovizionarea magaziei SAS Productie cu materiale necesare producerii Arhivarea întregii documentații privind departamentul logistic Efectuarea inventarului lunar în magazia SAS și incrucișarea lunară cu depozitul Gestionarea stocurilor de produse finite și produse blocate Gestionarea comenzilor de transport curier la nevoie Intocmirea de rapoarte analize calcule cost produs Competențe: Abilități de comunicare și negociere dezvoltate Abilități organizatorice de planificare și urmărire Abilități de analiză Orientare spre găsirea de soluții Abilități de lucru în echipă Abilitatea de a lucra sub presiune Deschidere la schimbare Calificări de preferat: Cunoștințe în domeniul supply chain management Cunoștințe de customer service Abilități de negociere puternic dezvoltate Cunoașterea modulului de transport și a celui de warehouse management Capacitatea de a efectua taskuri multiple Capacitatea de a analiza și a decide în situații de criză Limba străină - engleză nivel avansat Microsoft Office - nivel avansat Beneficii: Salariu motivant Asigurare medicală pentru angajat și familie (soț soție, copil) Asigurare de viață pentru angajat Prime de sărbători: Crăciun (630 lei net), Paște (580 lei net), Vacanță (2520 lei net calculat la nr. luni lucrate în ultimele 12 luni - august 2023 - august 2024) Pachete cadouri pentru copii de Crăciun Ghiozdane pentru inceperea școlii pentru copii de la gimnaziu 7 carduri pentru activități sportive Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon.
-
Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea) Venit net lunar: 2900 3100 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore Luni-Vineri; Transport asigurat de la domiciliu la depozit (Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș); Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș
-
Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Dragomirești Deal, Ilfov) Venit net lunar: 3000 - 3350 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore, Luni-Vineri. Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Locație zona CT Park Km13, Dragomirești Deal, A1 - se asigură transport din București-zona Militari/ Chiajna. Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la depozitul nostru din loc. Dragomiresti Deal, Str. Virginia nr.4, Jud. Ilfov, CTPark (C4)
-
Pentru clientul nostru, un important producator de piese pentru caroserie, recrutam Operator productie in Craiova, cu program doar de weekend, sambata si duminica, 8h, 3 ture. Se lucreaza in 3 ture. Beneficii: Pachet salarial foarte atractiv; Tichete de masa 35 zi lucratoare; Bonus de Productie anual; Posibilitatea de dezvoltare in cadrul companiei; Mediu de munca la standard inalte, avand acces la toate facilitatile; Program de lucru 8h zi sambata si duminica. Responsabilitati : Realizarea normei zilnice pentru piesele asamblate; Utilizarea cu atentie a a masinilor de realizare a pieselor; Respectarea normelor de calitate.
-
Operator comenzi (Order Picker) în Olanda, salariu EXCELENT, multe companii din care să alegi! Cauți un loc de muncă plăcut și bine plătit? Hai în Olanda pentru postul de operator comenzi! Poți lucra cu o gamă largă de produse de la produse alimentare în depozitele Jumbo sau Albert Heijn, la depozite cu îmbrăcăminte și accesorii precum depozitele TOMMY HILFIGER sau GXO (haine ZARA, H&M), la cărți, jucării, electronice (EDCO) și multe altele. Locație: Olanda (multe orașe) Ce câștigi alături de OTTO? Tarif orar ridicat chiar și peste 13.50 euro oră Extra sporuri avantajoase (spor weekend, indemnizație vacanță, indemnizații pentru ore suplimentare) Salariu oferit mereu la timp cu plata săptămânală! Cazare excelentă și transport la de la locul de muncă asigurat Participarea la programul de fidelitate OTTO Mega Rewards Program de lucru garantat contractual! (cel puțin 32-35 ore pe săptămână) Posibilitatea de a alege oferta de muncă pe termen lung sau pe termen scurt Contract de muncă temporar olandez Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (toate documentele le puteți semna online) Suportul coordonatorilor la locul de muncă și centrul de asistență angajați care lucrează 24 7 Acces la cursuri de limbi străine gratuit, training online și alte programe interesante, precum FitOTTO sau Happy OTTO Wish! Acces facil la programul de lucru și la fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă alături doar de companii de încredere și dovedite Ce ai de făcut ca operator comenzi? Pe scurt, primești un scaner sau o listă cu produsele din depozit ce trebuie preluate de pe rafturi și pregătite pentru expediere. Pot fi produse alimentare, îmbrăcăminte, accesorii pentru casă, accesorii mașină, electronice de mici dimensiuni și multe altele Pentru articolele mai grele vei folosi un EPT se asigură training Simplu nu? Chiar este Ce așteptăm de la tine? Bune abilități de limbă engleză - obligatoriu Seriozitate, flexibilitate și deschidere Posibilitatea de a începe munca imediat Permis de conducere reprezintă avantaj, NU este obligatoriu Te atrage oferta și consideri că îndeplinești cerințele? Nu sta pe gânduri, aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Matt Design & Production este in cautarea unui Lucrator Gestionar. Cerinte: - Experienta pe o pozitie similara - minimum 2 ani; - Cunostinte de contabilitate primara; - Cunostinte de legislatie gestiune stocuri; - Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office; - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare; Responsabilitati: - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit; - Pregateste materiile prime pentru livrare; - Efectueaza transferurile de marfa catre punctele de lucru ale companiei; - Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma; - Intocmeste si transmitere documentele de evidenta a deseurilor.
-
Posturi disponibile: Operator CNC, cu sau fara experienta 3 posturi Candidatul ideal: - Absolvent de liceu tehnic sau scoala profesionala - Experienta in operare masini unelte cu comanda numerica reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie, candidatii fara experienta beneficiaza de o perioada de instruire la angajare Se oferă bonuri de masă, abonament transport, bonusuri de performanță. Asteptam CV urile dumneavoastra.
-
Candidatul Ideal Esti in cautarea unui loc de munca? La Meda ai oportunitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica si ambitioasa, intr-una dintre cele mai mari si moderne fabrici de preparate din carne din Romania. Suntem in cautarea unui Electrician Automatist pentru echipa tehnica a fabricii! Cerinte: -studii medii - calificare de electrician; -experienta relevanta pe un post similar minim 3-5 ani ; -abilitati de comunicare si organizare; -seriozitate; -atitudine pozitiva; -disponibilitate de a lucra in ture. Descrierea jobului: Ce ne dorim de la tine: -Sa stii sa faci programare de utilaje mari din punct de vedere electric. -Sa stii sa programezi calculatoarele care le asista in asa fel incat sa evite pene de curent, supraincarcarea, etc -Sa verifici, repari, si sa într tii instal tiil lectric ; -Sa monitorizezi buna functionare a tablourilor electrice si sa intervii atunci cand este cazul -Prezinta avantaj daca esti din domeniul de productie si mentenanta la utilaje mari specifice acestui domeniu Daca iti doresti sa faci parte din echipa Meda, asteptam sa ni te alaturi!
-
Candidatului ideal: - Responsabilitate - Punctualitate - Implicare - Atentie la detalii - Memorie vizuală si abilitati de invatare rapida - Abilitati bune de comunicare verbala si in scris - Experienta in domeniu este considerata un avantaj Se ofera: -salariu atractiv -tichete de masa 30 RON zi lucrata -decontare transport -Luni -Vineri: program de lucru 8 ore zi, 2 schimburi Descrierea companiei SC PATILINE SRL este unul dintre principalii producatori si importatori de panificatie din Romania.
-
Salutare! Vreau sa va anunt ca, Strategic Ventures SRL, angajeaza GESTIONAR pentru depozitul de paine Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - sa aiba studii medii sau scoala profesionala - sa cunoasca principiile de gestiune si sa stie sa opereze pe calculator - sa fie o persoana ordonata, capabila de efort fizic de nivel mediu, cu temperament echilibrat si atentie distributiva - sa aiba capacitate de memorare, numarare, identificare erori - sa fie disponibil pentru program de lucru in 3 schimburi - sa aiba cazier curat Descrierea jobului: - sa monitorizeze stocurile pe termene de valabilitate, sa solicite semnatura pe fiecare dispozitie de livrare din partea angajatilor care primesc marfa pe fiecare factura emisa pentru parteneri - sa monitorizeze alcatuirea loturilor de produse, conform graficelor de livrare si cu respectarea procedurilor legate de termenele de valabilitate - sa opereze in timp real in programul informatic documentele de livrare - sa intocmeasca bonul de predare transfer restituire in situatii de retur marfa - sa intocmeasca documentele de retur si sa le opereze in aplicatia informatica - sa intocmeasca fisele de magazie - sa intocmeasca PV predare-primire a produselor finite - sa verifice concordanta intre cantitatile din sistemul informatic cu cele din Procesul verbal - sa se asigure de depozitarea produsele constatate neconforme in spatiile destinate acestui fapt - sa respecte normele de igiena la manipularea produselor de panificatie - sa intretina curatenia si ordinea in depozit si pe rampa de incarcare Descrierea ofertei: - Salariu net 3400 lei (dupa 3 luni salaeriul creste la 3770 lei) - Tichete de masa 30 lei tichet (aprox. 600 lei lunar) - Decont transport pentru fiecare zi lucrata in limita de 15 lei zi functie de distanta - Prima de Sarbatori 300 lei Descrierea companiei: - Firma cu capital romanesc ,Strategic Ventures SRL - Timis a pus in functiune in iunie 2020 cea mai mare si moderna fabrica de panificatie din Vestul tarii, langa Timisoara , in Dumbravita ,strada Bartok Bela nr.1-3 (langa statia Peco Mal) - Brandul nostru este Painea Dumbravita - Cu ajutorul tehnologiei si maiestriei brutarilor nostri, reusim sa oferim consumatorilor, produse de calitate, cu gust deosebit. Daca sunteti interesati de acest job, va rog sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sau sa sunati la numarul de telefon . Va multumesc!
-
M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.
-
ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. 1 post de Gestionar/ lucrător depozit in domeniul agriculturii - cereale Așteptări: Studii medii absolvite (diploma de bacalaureat); Abilitati de operare PC si Microsoft Office, experienta in operare sistem stocuri; Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara; Avantaj-Traininguri sau cursuri pentru cunosterea legislatiei in domeniu (Legea Gestiunii nr.22/1969); Candidatul ideal: Fire operaționala cu abilitati de gestiune; Cunostinte de gestiune stocuri; Aptitudini generale de invatare, comunicare, calcul si lucrul cu documente; Initiativa, memorie vizuala, abilitatea de a lucra in echipa, automotivare; Experienta in coordonare a unei echipe de cel putin 3 persoane; Descrierea postului Responsabilitati: Obiectivul postului este de a asigura conformitatea cantitatilor fizice de produse cu cantitatile scriptice; Asigurarea bunei functionari a operatiunilor de gestiune; Totodata, pozitia de Gestionar reprezinta filtrul de intrare si iesire a fiecarui produs comandat de catre client; Mentinerea realitatii stocului din depozit in concordanta cu actele legale (facturi, avize, etc.); Asigurarea miscarilor stocurilor; Introducerea marfurilor in stoc in baza documentelor de intrare.; Expedierea marfurilor catre clienti; Verifica corectitudinea comenzilor de intrare/iesire a bunurilor dpdv cantitativ si calitativ. Se supune legii gestiunii (Legea nr.22 /1969 modificata prin Legea nr. 54/1994 cu toate modificarile si completarile ulterioare). Se ofera salariu atractiv, tichete de masa, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de transport sau masina de serviciu. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon : sau pe adresa Persoane de contact: Mancaș Violeta- resurse umane (); Tavares Beatrice- director ().
-
Veniți și lucrați în cea mai cunoscută companie de curierat din Europa!! Lucrați în centre logistice moderne din Olanda!! Vă doriți un loc de muncă stabil? Doriți să vă alaturați unei echipe internaționale în Olanda? Sunteti în locul potrivit, vă oferim locuri de muncă sigure și stabile în Olanda. Și nu aveți nevoie de experiență!! Vă explicăm noi toate sarcinile încă din prima zi de muncă!! Cerințe: Limba engleză la nivel cel puțin conversațional; Dorință de muncă; Seriozitate; Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic de lucru. Câteva dintre sarcinile dvs: Procesarea comenzilor folosind un scaner manual Ambalarea, etichetarea, sortarea, descărcarea încărcarea coletelor, acceptarea retururilor și de asemenea: Introducerea în colectiv a noilor angajați Ce oferim? Tarife orare excelente de la 12.80 EURO oră Sporuri extra avantajoase (25-100%) pentru lucrul în weekend, sărbători, ore suplimentare, etc. Acestea vă vor permite să câștigați și mai mult! Salariu întotdeauna la timp cu plata săptămânală Cazare plăcută și ieftină de înaltă calitate și transport gratuit la de la serviciu Program de loialitate poți schimba punctele adunate pentru recompense suplimentare! Program de lucru garantat în calitate de lider al pieței garantăm prin contract câte ore pe săptămână vei lucra! Posibilitatea de a lucra cu familia sau prietenii vom face totul pentru a vă permite să locuiți și să lucrați împreună! Lucrează pe termen lung sau scurt tu alegi ceea ce ți se potrivește cel mai bine! Contract de muncă temporară semnat înainte de plecarea dvs. în Olanda! Asigurarea angajaților și accesul la asistență medicală Formalități minime (capacitatea de a semna toate documentele prin Internet) Sprijinul coordonatorilor la fața locului și biroul de asistență care lucrează 24 7 Posibilitatea de a începe munca imediat Acces la cursuri de limbi străine, training online și alte proiecte precum Fit@OTTO sau Happy OTTO Wish Acces facil la programul de lucru și fluturașul de salariu prin aplicația myOTTO Angajare stabilă - pentru companii cunoscute și dovedite Posibilitatea de a obține un contract direct Interesat de mai multe detalii despre ofertele noastre actuale de muncă? Aplică acum! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Societate comerciala- cauta SOFER ,categ. D,pentru microbuz, cu jumatate de norma !!Relatii la tel.
-
Angajare Gestionar- Coordonator Logistica KETOS RPODUCTION SRL FABRICA de ambalare produse alimentare- condimente. Experienta minim 3 ani. Atestat motostivuitor sau cunostinte de utilizare .
-
Inginer electrician/electromecanic/energetician/ mecanic-studii superioare postul-Proiectant-Productie (loc.Bocsa) postul-Tehnolog-Productie (loc.Bocsa) postul-Tehnolog-Aprovizionare (loc.Bocsa)
-
Candidatul ideal: Studii agricole medii ( liceu agricol, biologie ) sau universitare ( facultatea de agronomie) Cunostinte de baza de determinare a calitatii produselor agricole si detinerea atestatului Licenta de gradator - constituie un avantaj; Abilităţi de bază calculator şi de utilizare aplicaţii MS Office (Word, Excel) Descrierea jobului: Sondeaza, preleveaza probe si determina calitatea la receptie, livrare si stoc, in conformitatate cu standardele si reglementarile legale in vigoare; Stabileste analiza fizica a marfii umiditatea, hectolitrul si corpurile straine; Verifica umiditatea marfurilor intrate iesite: in din uscator, in din magazii sau din silozul de cereale; Inscrie si transmite valorile acestor determinari in machetele de raportare lunara a stocurilor; Urmareste executarea operatiunilor de tarare, uscare, aerare, transfer, la fiecare cantitate de produs supusa acestor miscari, cu respectarea procedurilor interne; Intocmeste situatiile aferente si le introduce in programul informatic de gestiune; BENEFICII - Salariu motivant - Munca într-un colectiv dinamic și comunicativ Dacă dorești să faci parte din echipa noastră și îndeplinești criteriile pentru această poziție, trimite CV-ul la adresa: office(at)glissando(punct)ro, cu mentiunea "laborant siloz" Te vom contacta pentru a stabili o primă întâlnire și pentru a ne cunoaște.