Anunțuri
Locuri de munca Mures Experienta: Experienta peste 3 ani-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilitati principale: Indentificarea si contractarea clientilor potentiali privind activitatea prestata de catre firma (door to door); Prezentarea posibilitatilor si oportunitatilor; Realizarea planului de contractatre clienti; Intocmirea rapoartelor saptamanale cu privire la activitatea de vizite si contractare. Cerinte: Studii medii sau superioare de inginerie absolvite; Permis de conducere categoria B; Masina proprie-reprezinta avantaj; Disponibilitate pentru munca de teren (aprox. aprox. 95% din timpul lucrat); Abilitati de comunicare; Atitudine proactiva; Orientare catre rezultat; Cunoscator a limbii engleze sau germana (mediu sau avansat); Disponibil pentru scolarizare in Germania; Domiciliul - din Romania. Beneficii: pachet salarial motivant fix + tichete de masa + bonus de performanta; contract pe perioada nedeterminata; training-uri de pregatire; oportunitatea de a lucra in cadrul unei companii internationale; Contact /
-
Angajez agent de vanzari piese auto. Domeniu de activitate: Comert cu piese auto Descrierea si responsabilitatile postului: Vanzare piese auto; Identifica si contracteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; Vizite clienti; Monitorizarea activitatii concurentei pe zona alocata; Prezinta si promoveaza produsele TOPRAN si MAPCO; Urmareste realizarea targetului de vanzari; Intocmeste rapoarte de vanzari. Cerinte: Experienta in vanzari; Studii medii/superioare; Cunostinte generale in domeniul auto; Abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare si negociere; Cunostinte operare PC, Pachetul Office; Experienta min. 5 ani in domeniul vanzari de piese auto; Cunoasterea pietei din judetele: MS, HR, BV, SB, CJ, BN si AB; Permis de conducere cat. B minim 3 ani. Beneficii: Masina de serviciu, laptop, telefon; Contract perioada nedeterminata; Salariu fix + comision din incasari; Bonusuri pentru indeplinit target-uri, prime. Contact:
-
Angajam Vanzatoare cu experiența ptr un chioșc alimentar situat in piata Dambu Pietros Program 8 orele zi .Tel
-
AUNDE C&S AUTOMOTIVE SRL, întreprindere de producție a elementelor de tapițerie pentru autovehicule, angajează Manager Resurse Umane. Responsabilități: I. Dezvoltarea Programelor de Retenție a Personalului: * Identificarea și implementarea strategiilor pentru creșterea satisfacției și retenției angajaților. * Elaborarea și administrarea programelor de dezvoltare profesională și de mentorat. * Monitorizarea climatului organizațional și luarea măsurilor necesare pentru îmbunătățirea acestuia. II. Recrutarea de Personal Nou: * Planificarea și coordonarea procesului de recrutare și selecție. * Identificarea surselor de recrutare potrivite și dezvoltarea relațiilor cu acestea. * Conducerea primului interviu cu candidații și evaluarea acestora pentru pozițiile deschise. III. Administrarea Politicilor și Procedurilor de Resurse Umane: * Asigurarea respectării și actualizării politicilor și procedurilor de resurse umane. * Coordonarea activităților departamentului HR, consilierea și ghidarea angajaților și a managementului cu privire la aspecte legate de resurse umane. IV. Evaluarea Performanței: * Dezvoltarea și implementarea procesului de evaluare a performanței, calculul și urmărirea KPI. * Asigurarea unui feedback constructiv și dezvoltarea planurilor de dezvoltare individuală pentru angajați. * Calculul salarial și al tuturor primelor și bonusurilor statutare, în baza performanțelor individuale raportate de celelalte departamente (producție, calitate și inginerie, logistică, mentenanță, admin, etc.) Cerințe: * Experiență minimă de 3 ani într-o poziție similară în domeniul resurselor umane. * Cunoaștere temeinică a Codului Muncii, cu toate actualizările, la zi. * Cunoștințe solide în dezvoltare a programelor de retenție a personalului și recrutare. * Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. * Capacitatea de a lucra în echipă și de a dezvolta relații cu angajații de la toate nivelurile. * Experiență în utilizarea instrumentelor și tehnologiilor HR moderne. * Abilități bune de planificare, organizare și rezolvare a problemelor. * Diplomă în domeniul resurselor umane sau a unei discipline conexe (avantaj). Colaborează direct și nemijlocit cu toate departamentele întreprinderii și raportează direct Directorului General. Remunerație corespunzătoare pregătirii și experienței profesionale, toate condițiile urmând a fi negociate. Puteți transmite CV prin mesaj sau la e-mail sau solicitați detalii direct la tel.