Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Mures Sanpaul

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Candidatul ideal: experienta minim 1 an; permis categ. B, C; card tahograf - constituie avantaj; experienta in distributie; cazier fara antecedente penale. Descrierea jobului: receptia marfii de la gestionar; predarea marfii la clienti; gestiunea documentelor

  • Absolvent școală profesională sau liceu tehnic cu profil mecanic; cu experiență în domeniu, serios, dornic de învățare, proactive, responsabil, abilități de comunicare, lucru în echipă. Asigură intretinerea si func ionarea masinilor si utilajelor, urmăre te zilnic functionarea ma inilor i a utilajelor în scopul identifiării de disfunc ionalită i; execută lucrări de între inere curentă conform prescrip iilor specifice fiecărui utilaj; Asteptam CV-urile dvs. la adresa de email

  • Candidatul ideal Studii medii sau superioare; Experienta: minim 3 ani in domeniul aprovizionare; Persoana analitica, atenta la detalii, perfectionista, meticuloasa, ambitioasa, organizata ; Cunostinte avansate operare PC, pachet MS Office ( in special Excel, Outlook ) cunostinte de VMS constituie avantaj; Bune cunostinte programe de contabilitate, opereaza cu usurinta in softuri de contabilitate Permis de conducere B. Descrierea jobului Stabileste necesarul de comandat si plaseaza catre furnizori comenzile. Ofera suport colegilor din cadrul departamentului productie si se asigura ca intreaga activitatea de achizitii din cadrul companiei se deruleaza corect, astfel incat procesul de productie sa se deruleze fara intreruperi ; Rezolva problemele aparute in relatia cu furnizorii; Raspunde de corespondenta cu furnizorii externi, in ceea ce priveste achizitia produselor, asigurandu-se in permanenta de finalizarea tuturor proceselor de achizitie. Urmareste confirmarea comenzilor transmise si le confirma in sistem. Este responsabil de administrarea interna a tuturor documentelor aferente procesului de achizitii (inregistrare, sortare, actualizare); Urmareste termenele de livrare pentru comenzile plasate si pentru care a fost confirmat un termen de livrare. Organizarea activitatii de prospectare a pietei pentru materialele ce urmeaza sa se actizitioneze etc ; Planificarea activitatii de aprovizionare. Asteptam CV-urile dvs. la adresa de email: . Daca indepliniti criteriile pentru aceasta pozitie va vom contacta pentru a stabili un prim interviu. Salariul se discuta in cadrul interviului. Activitatea se desfasoara in loc. Sanpaul, jud. Mures. Programul de lucru: de luni pana vineri, de la ora 08:00 la 16:00. Prin inregistrarea CV-ului, sunteti de acord ca S.C. OPREA AVI-COM S.R.L. sa prelucreze datele dvs. cu caracter personal in scopul recrutarii de personal, conform legislatiei in vigoare. Aveti dreptul de va opune prelucrarii, precum si dreptul de va retrage consimtamantul trimitandu-ne o cerere la adresa de email

  • Salveaza cautarea