Anunțuri
Locuri de munca Neamt-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din din Târgu Neamț, Str. Lalelelor, nr. 4 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Bune abilități d comunicare și d soluționare a problemelor Persoană asertivă și demnă d încredere Capacitate d organizare și orientare spre rezultate și implementare Spirit antreprenorial și gândire cost-beneficiu Cunoștințe bune în pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) Sarcinile tale Acorzi suport M nag rului d M gazin privind tribuțiile dministr tiv și org niz torice Ești perso n de contact între Ref r ntul Regional d R surse Um ne și ng jații din magazin Oferi suport în campania de recrutare a noilor angajați și administrezi dosarele de personal Colaborezi cu autoritățile și clinicile de medicina muncii pentru efectuarea analizelor și a controalelor medicale periodice Monitorizezi absențele și timpul de lucru, identifici erorile de pontare și efectuezi corecturile de timp în sistemul de înregistrare a timpului de lucru În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din din Târgu Neamț, Str. Lalelelor, nr. 4 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajăm Back-up Team Leader Depozit , pentru a coordona, supraveghea si acorda suport in procesul de repaletare. Locatie: Centrul Logistic Lidl Roman (E85, Roman); Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Ai cunoștinte minime de limbă Engleză; Experiență în coordonarea echipei; Abilități de comunicare și leadership Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme; Abilități de organizare și planificare Orientare către rezultate; Capacitatea de a oferi feedback; Exemplu pozitiv Program de lucru: 5 zile saptamana Ofertă: Salariu lunar NET 3000 Lei ( salariu fix + tichete de masa) Program de lucru: MIERCURI-DUMINICA- 8 ore zi; Contract individual de muncă pe durata nedeterminată Responsabilitati: Participarea activă în activitățile de repaletare; Instruieste echipa( traininguri) pentru a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare în domeniul repaletării; Menținerea legăturii strânse cu managerul de zonă; Transmiterea task-urilor și sarcinilor către colegii asiatici implicați în procesul de repaletare; Coordonarea și supravegherea activităților de repaletare; Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a regulilor de manipulare a materialelor; Colaborarea cu echipa asiatică pentru a asigura o cooperare eficientă și pentru a atinge obiectivele stabilite.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Se cauta muncitori pentru canalizari serioși, dornici de munca în domeniul Construcții ca necalificati (ajutor meseriaș,curatenie pe șantier,diferite munci pentru necalificati) in Belgia,cu începerea din data de 1 aprilie9 2024 Zonele de munca sint in Bruxelles și împrejurimi Se lucreaza 8-10 ore munca de șantier,cu pauza -cunoasterea limbii franceze engleza este un plus - salariu intre 1800-2400 e ,se plateste pe data de 25-30 a fiecărei luni -cazare 250e luna -se ajuta cu bani saptamanal pentru mâncare pana la primul salar Se lucrează cu acte în regula. Pentru mai multe detalii va rog sa contactați în privat sau la nr de tel PS:persoanele neserioase sau cu probleme cu alcoolul sa se abtina Dacă ne împărtășești viziunea și îți dorești să dai valoare muncii tale, te așteptăm în echipa noastră.
-
Se lucrează doar cu depozite ,nu se lucrează noaptea paletii se descarca la depozit (nu se manevrează) 2900
-
Caut echipa constructii sau meseriași pentru constructia la rosu a unui obiectiv situat in Vanatori Neamt. Salarizare atractivă pe măsura efortului depus si a experienței. Posturi disponibile fierari betonisti, dulgher, fasonator montator fier beton, zidari, sef de echipa.
-
Angajam tinere/tineri/doamne/domni pentru lucru in pizzerie.Sunati,sau lasati nr de tel sa va sunam.Multumim!
-
Firma transport angajez șofer tir pe ROMANIA,zona ROMAN. Mai multe informații la tel: .
-
Ofer gratuit sprijin tehnic si initiere unei tinere cu talent si aptitudini muzicale (voce),cu sau fara experienta in vederea colaborarii pe termen lung la evenimente gen petrecere (onomastice,nunti,botezuri,etc..).De preferinta fara obligatii,gandire libera,dezinvolta,motivata.Pentru mai multe detalii lasati mesaj cu modalitate de contact.
-
Promovat
Locuri de munca in Spania la cules de CAPSUNI, AFINE si ZMEURA in zona Huelva. Angajam personal DOAR FEMEI si CUPLURI. Plecarile sunt URGENTE. NU SE PLATESTE COMISION ! Se ofera 55,12 euro brut zi, iar orele suplimentare se platesc separat. Programul de lucru : 7 ore zi din care jumatate de ora pauza. Se asigura transport si CAZAREA ESTE GRATUITA. Transportul este asigurat de angajator si efectuat de firma Tabita Tour. Contractul de munca este intre 4-5 luni si se realizeaza direct cu angajatorul spaniol. Persoanele interesate de oferta noastra, ne pot contacta pentru informatii suplimentare si inscrieri la numarul de telefon din anunt (DOAR INTRE ORELE 09:00-17:00 de LUNI pana VINERI ) .
-
Cerințe: - Cerințe: Experiență în domeniu (chiar și minimă) Atitudine pozitivă și orientată către serviciul clienți Abilitatea de a lucra bine în cadrul unei echipe Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon . Vom fi bucuroși să stăm de vorbă cu tine și să te cunoaștem mai bine! Atribuțiuni: -promovare pe piata a produselor proprii -largirea portofoliului de clienti si imbunatatirea relatiilor cu clientii existenti Beneficii: -salar motivant si comisioane in functie de performante Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- format european pe mail: , sau personal la sediul din Str. 1 Decembrie 1918, nr. 100. Relatii la telefon: -cota paine
-
Societate comerciala- cauta SOFER ,categ. D,pentru microbuz, cu jumatate de norma !!Relatii la tel.
-
Promovat
Angajăm Back-up Team Leader Depozit , pentru a coordona, supraveghea si acorda suport in procesul de repaletare. Locatie: Centrul Logistic Lidl Roman (E85, Roman); Te invităm să te alături echipei Instore Power Provider, dacă: Ai cunoștinte minime de limbă Engleză; Experiență în coordonarea echipei; Abilități de comunicare și leadership Capacitatea de a lua decizii și de a rezolva probleme; Abilități de organizare și planificare Orientare către rezultate; Capacitatea de a oferi feedback; Exemplu pozitiv Program de lucru: 5 zile saptamana Ofertă: Salariu lunar NET 3000 Lei ( salariu fix + tichete de masa) Program de lucru: MIERCURI-DUMINICA- 8 ore zi; Contract individual de muncă pe durata nedeterminată Responsabilitati: Participarea activă în activitățile de repaletare; Instruieste echipa( traininguri) pentru a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare în domeniul repaletării; Menținerea legăturii strânse cu managerul de zonă; Transmiterea task-urilor și sarcinilor către colegii asiatici implicați în procesul de repaletare; Coordonarea și supravegherea activităților de repaletare; Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a regulilor de manipulare a materialelor; Colaborarea cu echipa asiatică pentru a asigura o cooperare eficientă și pentru a atinge obiectivele stabilite.
-
Ești în căutarea unui loc de muncă? HANUL RĂZEȘILOR din comuna Tupilați, județul Neamț, își reînnoiește echipa! Ne dorim persoane cu experiență în domeniul HORECA ( bucătari, lucrători bucătărie, vânzătoare la băcănie). Dacă pasiunea pentru gătit, atenția la detalii, responsabilitatea, energia și voia bună te caracterizează, atunci ești persoana potrivită pentru echipa Hanul Răzeșilor! Pentru abilitățile tale, noi te răsplătim cu: venituri motivante, program flexibil, un mediu de lucru plăcut și vesel plus o echipă tânără. Dacă ai citit anunțul și crezi că pe tine te căutăm, fă o programare la pentru o întâlnire confidențială și haide să ne cunoaștem!
-
Descrierea jobului: - Operarea masinii / utilajului pentru productia de mobilier - Asigura necesarul de materiale necesare - Supravegheaza masina cu care lucreaza - Asigura controlul automat al diferitelor instrumente de prelucrare pentru a prelucra piesele de mobilier - Studiaza comanda si pregateste masina pentru executarea lucrarii - Prelucreaza piesele de mobilier - Verificarea calitatii pieselor de mobilier - Depoziteaza si expediaza piesele prelucrate - Mentine ordinea si curatenia in aria de lucru si de productie - Materialul cu care se lucreaza este PAL melaminat, MDF Cerinte: - Deprinderi in citirea unui desen tehnic - Respectarea documentatiei de executie primita - Atentie la detalii si capacitatea de a sesiza defecte - Lucru in echipa - Precizie, indemanare, perseverenta, corectitudine - Preocupare pentru pregatire profesionala - Studii medii sau superioare - Constituie un avantaj cunoasterea modului de programare si functionare a utilajelor cu comanda numerica - Disponibilitatea de lucru in 2 schimburi Oferta angajare: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Salariu in functie de experienta - Bonus de performanta - Bonuri de masa - Decontare transport Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Candidatul Ideal: Esti pasionat(a) de design si proiectare mobilier si iti doresti sa te alaturi unei companii in cadrul careia poti sa inveti si sa cresti? Noi, la Prod Alcar, cautam colegi motivati si ambitiosi pentru departamentul nostru de proiectare. Vei fi intampinat de o echipa entuziasta si bine pregătita, a carei prioritate va deveni dezvoltarea ta personala si profesionala. Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Ne dorim ca tu: Sa fii comunicativ si dornic de a invata lucruri noi in fiecare zi; Sa ai abilitati de organizare, planificare și coordonare; Sa ai un spirit dezvoltat pentru a lucra in echipa; Sa ai o atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre obtinerea de rezultate; Sa ai bune cunostinte teoretice in domeniul absolvit; Sa ai experienta in proiectarea de mobilier; Sa cunosti utilizarea unui program de proiectare CAD (ex: AutoCAD); Responsabilitatile tale vor fi: Proiectarea produselor de mobilier; Elaborarea desenelor tehnice specifice fiecarei etape din flux; Implementarea si supervizarea produselor noi; Relationarea cu clientii persoane fizice; Planificarea comenzilor; Iti vom oferi: Pachet salarial motivant si tichete de masa; Transport decontat, fie ca este efectuat cu un mijloc de transport public sau personal; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Inductie si pregatire profesionala de specialitate; Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa bine pregatita; Posibilitatea de avansare profesionala; Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.
-
Cerinte: Studii superioare tehnice, de preferinta in domeniul mecanic, masini si utilaje; Capacitate de organizare; Abilitati de lider de echipa; Persoana dinamica, energica, implicata; Discernamant si capacitate de a rezolva problemele; Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre obtinerea de rezultate; Gandire analitica, spirit de observatie, atentie distributiva; Bune cunostinte de operare PC (Word, Excel); Experienta de minim 3 ani intr-un departament tehnic, de productie si minim 1 an cu atributii manageriale; Disponibilitate de a lucra in schimburi; Responsabilităti: Asigura si incurajeaza calitatea lucrului in echipa; Gestioneaza intreaga capacitate de productie; Intocmeste si raspunde pentru atingerea planului de productie prestabilit; Intocmeste raportul asupra stadiului lucrarilor; Coordoneaza direct echipa de productie pentru executarea lucrarilor atribuite; Asigura livrarea la timp a comenzilor, conform obiectivului trasat; Colaboreaza cu toate departamentele pentru eficientizarea activitatii in aria sa de expertiza Alocarea eficientă a tuturor resurselor necesare (materiale, utilaje, resurse umane etc.); Îți vom oferi: Pachet salarial motivant, tichete de masa si transport; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Inducție și pregătire profesională de specialitate; Dezvoltare profesională într-un mediu dinamic, alături de o echipă bine pregătită; Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi.
-
Descriere Candidatul ideal: - atitudine pozitiva, deschisa si colaborativa; - abilitati de comunicare si orientare spre client (identifica usor si intelege nevoile clientului, interesat de dezvoltarea unei relatii credibile cu clientii); - capacitate de relationare si lucru in echipa; - orientare constanta catre atingerea obiectivelor echipei; - adaptabilitate, eficienta si initiativa; - capacitate permanenta de acumulare a noilor informatii; - cunostinte de operare PC; EXPERIENTA IN DOMENIU NU ESTE NECESARA DAR CONSTITUIE UN AVANTAJ. Descrierea jobului - contactul permanent cu clientii; - realizarea procesului de vanzare si post vanzare a produselor si serviciilor TELEKOM; - gestiunea stocurilor - intocmirea situatiilor periodice de vanzari; - pachet salarial 2000-2800 RON constand in salariu fix + comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari - dezvoltarea unei cariere solide in vanzari. - full time Cautam colaboratori pe termen lung si foarte lung. Program de lucru Luni - Vineri 09:00-18:00 Sambata 09:00 -14:00
-
SC.SEPADENT.SRL caută asistent medical pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre în cabinetul de stomatologie și radiologie dentară. Diploma de asistent medical este obligatorie. Experiența anterioară constituie un avantaj. Pentru informații suplimentare: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de e-mail:
-
Conditie necesara: permis de conducere Nu este necesara experienta Căutăm persoane cu abilități de comunicare, organizare și de lucru și în echipă pentru activitatea de citire contoare de energie electrica si gaz. Oferim: - salariu fix + bonusuri lunare de performanta; - tichete de masa; - tichete cadou de Sarbatori (Paste, Craciun, 1 Iunie, Ziua de nastere etc); - decontare partiala a cheltuielilor de concediu; - decontare abonamente transport pentru zona urbana; - deplasare în judet cu masinile firmei (zona rurala); - echipament de lucru.
-
Reprezentantul comecial desfasoara urmatoarele activitati: Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, etc - Intocmeste oferte de marfuri; - Acorda asistenta . tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu; In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor. depozitul se afla in Bacau (OFERIM CAZARE)
-
Angajez șofer cu categoria C pentru distribuție în rețeaua Profi la depozitul Roman jud. Neamț . Ofer seriozitate și continuitate ! Cer seriozitate!
-
Oportunitate de Angajare: Broker de Asigurări la Destine Holding Alătură-te echipei noastre dinamică și ambitioasă în calitate de broker de asigurări la Destine BROKER! Suntem în căutarea unor colaboratori pasionați și dornici să ofere servicii de încredere și soluții adaptate în domeniul asigurărilor. Despre Noi: Firma Destine este o companie de brokeraj cu o reputație solidă și o experiență vastă în industria asigurărilor. Ne angajăm să oferim clienților noștri o gamă completă de produse de asigurare, inclusiv asigurare auto, asigurare de viață, asigurare de imobil, asigurare de credit și asigurare de vacanță. Avem un portofoliu diversificat de clienți și suntem dedicați să le oferim servicii de cea mai înaltă calitate. Cerințe de Angajare: Finalizarea minimă a studiilor de 12 clase Diplomă de bacalaureat Capacitatea de a lucra atât part-time, cât și full-time Angajamentul personal față de dezvoltarea continuă și dedicarea față de clienți Beneficii: Oportunități de creștere și avansare în cadrul companiei Program flexibil, adaptat nevoilor tale Acces la traininguri și programe de dezvoltare profesională Mediu de lucru dinamic și stimulant Pachet competitiv de beneficii și compensații Cum poți Aplica: Dacă ești o persoană motivată, orientată către rezultate și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email Menționează în subiectul email-ului "Aplicare Broker de Asigurări". Vom lua în considerare fiecare candidatură cu atenție și vom contacta persoanele selectate pentru interviu. Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul continuu al Firma Destine în oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru clienții noștri!