Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 5

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 4

    tehnoredactez diverse lucrari, disertatie, licenta, doctorat, carti.In latex, program de prelucrari statistice R, suita Microsoft.Prelucrari tabelare in R, prezentari sub forma de slide in Pover Point. tel.0766728236

  • 21

    Institut Privat de Invatamant - Scoala de limba Engleză/Germana Dacă vrei să faci parte dintr-un colectiv profesionist și să lucrezi într-un mediu plăcut, în care te poți dezvolta, te invităm să ne trimiți CV-ul tău, pentru a te înregistra în baza noastră de date. Te așteptăm să fii colegul nostru! info@0761606070 Se fac angajări pentru urmatoarele posturi: -OPERTOR CALL CENTER (PART TIME -FULL TIME ) -PROFESOR DE LIMBA ENGLEZA https://www.facebook.com/englishcenterTM/

  • 4

    Atentie, oportunitate pentru toate localitatile. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de email:

  • 36

    casa schimb valutar angajeaza casieri valuta baieti /fete inclusiv Moldova . Conditii: operare P.C., experienta in relatia cu clientul . Program de lucru 8.00-19.30 doua zile si doua libere sau 9.00-18, Luni-Vineri , ore suplimentare la cererea salariatului. Salariul 2000 roni net -Angajare Part time -daca dovediti cu adeverinta ca sunteti angajatul altei firme cu norma intreaga. rog cv pe adresa e-mail sau telefon 0787757663

  • 7

    Jobul presupune ambalarea bijuteriilor si accesoriilor intr-un magazin, aranjarea la raft. Program flexibil. Posibilitate rapida de promovare. Locatie centrala, zona Cotroceni. Studii: Minim - Liceul Pentru aplicare depuneti CV pe adresa de email georgeapreutesei arond yahoo.com Tel

  • 2

    Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!! Pret - 1200 lei Durata cursului: 4,5 luni

  • Buna ziua, ARGO SECURITY angajeaza Dispecer Centru de Alarma, cu sau fara experienta. Program de lucru: 12/24 - 12/48. Locatie: Drumul Sarii, General V.Macarovici, nr.23, training in cadrul companiei, inscrierea la curs pentru obtinerea atestatului profesional, angajare pe perioada nedeterminata, pentru mai multe detalii se poate suna la nr. 0766.417.185 Multumesc frumos !

  • Oferta extra. Lucru la calculator. Recomandat. Valabil in toate judetele. Pornire acum. Te decizi si castigi. Aici nu ai obligatii. Te hotarasti si castigi. Vino acum in echipa noastra. Pas cu pas, spre castiguri. O oportunitate excelenta. Exact ceea ce cautai. Te-ai saturat sa mai mergi la serviciu? Trimite-mi mesajul VREAU MAI MULTE INFORMATII, la adresa mea de email:

  • 5

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă. După o experiență de 11 ani în Arad, FinProm a deschis un nou punct de lucru în Oradea!

  • 10

    Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă. După o experiență de 11 ani în Arad, FinProm a deschis un nou punct de lucru în Oradea!

  • 11

    budoland.ro se afla in cautarea unor persoane entuziaste care sa ocupe postul de Operator Calculator in cadrul urmatoarelor departamente: documentare, tehnic (service) si relatii clienti/call center. Candidatul ideal: - studenti/absolventi de facultate; - cu bune cunostinte de MS Office; Wordpress; Magento; Corel; Photoshop; Facebook - responsabili, sociabili si cu spirit de echipa; - proactivi, cu atentie deosebita la detalii; - punctuali si dispusi la un program de lucru full-time; - cu dorinta de a-si forma o cariera intr-o companie moderna din domeniul echipament sportiv. Descrierea jobului: Viitorii nostri colegi vor avea ca atributii, in functie de pozitia ocupata, urmatoarele: - pentru departamentul de documentare: preluarea informatiilor legate de produsele pe care le comercializam de pe site-ul nostru si introducerea acestora intr-o interfata web si ulterior pe site-ul companiei; - creearea de campani "newslatter" - pentru departamentul tehnic (service); - pentru departamentul de relatii clienti (call center): preluarea comenzilor primite telefonic sau pe e-mail si fidelizarea clientilor. - Carnet auto Beneficii: - program de 8 or/zi de luni pana vineri - decontare transport; - achizitii de produse la pret de furnizor; - acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale; - locatie str.cpt Nedelcu Ilie nr 2F (intre Margeanului si Antiaeriana) Poti aplica si sunand la 0722 312 769 sau pe mail la

  • 63

    Cerinte: - EXPERIENȚA în domeniu NU este necesară ! - perseverență și să te simți confortabil în rezolvarea problemelor prin telefon, zâmbind; - să-ți placă să lucrezi independent. Descrierea jobului - Procesarea comenzilor online (din browser); - Gestionarea mesajelor clientiilor (persoane juridice); - Comunicare cu clientii: informatii, inregistrare comenzi, rezultat convorbire; - Poti incepe imediat. Pentru toate acestea, noi iti oferim: • salariu incepand cu 1600 lei net ( in mana ) + bonificatii pentru realizarea targetului, la program Full Time (uzual 2000 - 2750 lei) - contract de munca pe perioada nedeterminata; • mediu de lucru restrans (putini colegi); • fara ore suplimentare; - zile libere oficiale (toate) si concediu de odihna; • alte beneficii: bonusuri de performanta pe baza rezultatelor evaluate. Punct de lucru - zona Bucuresti Mall (Calea Vitan) - Sector 3 Program de lucru: Luni - Vineri 9:00 - 17:00 sau (part-time, minim 4 ore/zi) Luni - Vineri 10:00 - 16:00 Niciodata sambata, duminica sau alte zile libere. Nu ne intereseaza varsta, ANGAJĂM ȘI PENSIONARI (dar si persoane sub 40 ani) și nici cerința de a avea studiile terminate. Trimite-ne C.V.-ul tau (ca mesaj pe publi24.ro) si hai sa ne cunoastem ! Intelegerea cerintelor formulate in anunt sunt primul criteriu de evaluare in selectia candidatilor. Selectia candidatilor pentru interviu face abstractie de ordinea primirii CV-urilor/datelor de inscriere, primordiale fiind criteriile de compatibilitate cu fisa postului. ! ! ! Toate mesajele vor primi feedback ! ! !

  • 2

    Esti in cautarea unui loc de munca stabil care sa iti ofere siguranta? Ei bine, am o veste buna pentru tine. Noi suntem pregatiti sa ne marim echipa si sa atingem impreuna cele mai ambitioase obiective. Daca prezinta interes pentru tine,atunci hai la noi in echipa! Post disponibil: operator Call Center · romana - spaniola · romana - italiana · romana – engleza · romana - franceza Ce vrem de la tine: · abilitati bune de comunicare si prezentare; · atentie distributiva · atitudine proactiva si orientare catre client · rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate · cunostinte de utilizare a calculatorului Ce iti oferim: · mediu de lucru placut · posibilitatea de a te dezvolta atat pe plan profesional cat si personal · sanse de promovare in cadrul companiei · salariu motivant Asteptam CV cu Foto

  • 5

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 4

    J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • Siclog S.R.L angajeaza coordonator transport. Necesar experienta in domeniul logistic - aptitudini de comunicare, planificare si negociere - seriozitate, dinamism, si adaptabilitate - Cunoasterea la nivel avansat unui limb starine - Salariu atractiv plus bonusuri. Responsabilitati: - Relationare cu clientii existenti si potentiali in primirea si rezolvarea cererilor de transport marfa - Cautarea si gasirea de solutii adecvate de transport de la furnizori ( transportatori) - Negocierea tarifelor de transport cu furnizorii in vederea obtinerii unor tarife cit mai convenabile pentru clientii companiei; - Crearea si completarea dosarului operational de import pentru fiecare transport conform normelor interne ale companiei ; - Urmarirea primirii si corectitudinii facturilor de la furnizori si identificarea acestora in relatie cu transportul pentru care au fost efectuate serviciile respective ; - Intocmirea de evidente si rapoarte pentru transporturile efectuate. Cerinte: - Foarte buna capacitate de comunicare si planificare, orientare catre client si catre rezultat, atitudine proactiva si dorinta de dezvoltare - Cunoasterea la nivel conversational scris / vorbit a cel putin o limba de circulatie internationala - Utilizarea calculatorului la nivel avansat - Bun negociator Beneficii Oferite : parte dintr-o echipa tanara si dinamica; - Pachet salarial motivant.- Stres redus Asteptam CV la speditie Aron gmail.com

  • 6

    -Caut persoane descurcărețe, hotărâte și ambițioase , cărora le plac produsele de top în materie de frumusețe și sănătate pe bază de GEL PUR ALOE VERA de o calitate înaltă, și vor să câștige bani în timpul liberh/ zi , alături de o companie GERMANĂ : LR HEALTH & BEAUTY!!! Ai parte de : ➡️Catalog gratuit la înscriere! ➡️ Reducere de 28 % per produs ! ➡️Transport sigur la tine acasă : curier TNT! ➡️Fără obligații lunare ! Îți comanzi ce vrei , când vrei ! ➡️Susținere si îndrumare atât din partea mea cât și din partea companiei ! ➡️Îți poți dezvolta afacerea în 28 de țări din Europa! ⚠️Dacă te regăsești în descrierea mea , te rog să îmi lași un mesaj privat ! SUCCESUL E GARANTAT ! Lasă mesaj pe pagina mea de partener : https://www.facebook.com/Partener-Independent-Maria-Ic%C4%83-Compania-LR-Rom%C3%A2nia/

  • 11

    Candidatul ideal: -Studii medii: diploma de Bacalaureat reprezinta o conditie obligatorie; -Cunostinte de operare PC si utilizare a internetului; -Abilitati bune de comunicare; -Orientare catre rezultat si dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor; -Atentie la detalii. Responsabilitati: -Verificarea si evaluarea garantiilor - obiecte/bijuterii din aur si argint, obiecte electronice; -Intocmirea documentatiei pentru acordarea imprumuturilor; -Efectuarea platilor si a incasarilor; -Efectuarea operatiunilor de schimb valutar; -Consilierea clientilor. Beneficii: -Aprecierea si recunoasterea performantelor; -Activarea intr-o companie de succes; -Siguranta locului de munca; -Posibilitatea de avansare; -Program flexibil; -Salariu motivant; -Comisioane; -Bonuri de masa; -Prime oferite cu ocazia sarbatorilor; -Abonament medical Clinica Medlife; -Oferirea de training-uri pentru ocuparea postului, lipsa de experienta nu reprezinta un dezavantaj.

  • Salveaza cautarea