Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Căutați ceva diferit fata de jobul standard? O echipă în creștere rapidă caută asistență pentru clienți talentați și extrem de motivați pentru o poziție cu normă întreagă sau cu jumătate de normă pentru a se alătura echipei noastre din București. Oferim asistență pentru clienți pentru diverse industrii. Nu trebuie să fii super-erou: dar ne-ar plăcea să credem că sunteți capabil de multitasking și puteți comunica cu clienții noștri prin chat, e-mail și, uneori, prin telefon. nu trebuie să știți toate limbile de pe pământ, dar cea pentru care aplicati trebuie stapânită la un nivel avansat, atât în ​​scris cât și în vorbire. Limba engleza este necesara atat scris cat si vorbit. Asa ca nu mai sta pe ganduri si trimite Cv-ul tau la : cv.job.angajare@ gmail. com

  • Esti vorbitor de limba italiana si esti in cautarea unui job? Te asteptam in echipa noastra, Ed Media Plus, call center cu sediul in Constanta . Cautam personal in cadrul serviciului Asistenta Clienti ( inbound ), pentru companie telefonica italiana, cu un nivel minim de experienta in domeniu. Pentru mai multe informatii, contactati 0725032748

  • Cautam vorbitori de Limba Franceza pentru o companie multinationala din Cluj- Napoca. Pentru mai multe detalii, putem discuta telefonic sau printr-un mesaj privat. *SALES CONSULTING S.R.L. respecta prevederile Regulamentului General pentru Protectia Datelor (GDPR). Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Prin transmiterea datelor dvs.personale va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate. Procesam aceste date doar in scopuri de recrutare. Am dori sa pastram aceste date pana in momentul ocuparii pozitiei vacante. Nu putem estima cu exactitate perioada, dar vom considera perioada ca fiind incheiata atunci cand un candidat accepta propunerea noastra pentru pozitia vacanta. Cand perioada respectiva s-a incheiat, fie iti vom sterge datele, fie te vom informa ca le vom mentine in baza noastra de date pentru pozitii viitoare SALES CONSULTING S.R.L. a implementat masuri adecvate care sa asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dumneavoastra personale, care vor fi stocate timp de 3 ani in cazul neangajarii dumneavoastra in compania client. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dumneavoastra personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. Mai multe informatii despre politica noastra de confidentialitate gasiti pe site-ul nostru www.salesconsulting.ro. Va asiguram ca nu vom oferi niciodata informatii despre dumneavoastra altor companii care au in vedere programe de marketing.

  • Angajam urgent operator/operatoare pt agentiile stanleybet din toate sectoarele din bucuresti program flexibil salariul este format din 9 lei/h+300 lei bonuri de masa+bonusuri de vechime (dupa 3 luni) Pt mai multe informatii sunati la nr de tel 0763991806 sau trimiteti cv la adresa de mail si veti fi contactat pt a programa un interviu

  • Angajam operatoare pariuri sportive .Program 2 zile cu 2.

  • Daca doriți să faceți bani de acasă din fața calculatorului în timpul liber, timp de 2-3 ore sau în funcție de timpul disponibil, și introducând doar niște coduri , este un job prin care noi cei înscriși, prin tastarea unui cod de trei cifre în mod repetat , pentru fiecare tastare fiind platit. Este potrivit pentru mamici, studenti , șomeri, chiar și angajati . Acesta este linkul unde puteti sa accesati : https://aopmoney.club/4716239893170/ cu copy si paste pe google . Multa bafta.

  • Operare PC domeniul juridic si ni numai / bona part time.

  • CRITERII DE SELECȚIE Cunostințe de limba italiană Candidatul ideal Cautam pentru 1 echipa de agenti de Customer Support in limba italiana: Team Leaderi / Traineri / Analisti calitate Cerinte; - limba italiana la nivel avansat (vorbit/scris) - experienta profesionala de cel putin 6 luni in unul dintre cele 3 roluri: Team Leader / Trainer / Analist calitate - excelente abilitati de comunicare si relationare - background profesional in domeniul BPO / contact center - orientare catre cresterea performantelor si motivarea echipei - atitudine pozitiva, proactivitate Descrierea jobului Indiferent de rolul pentru care candidezi, vei ajuta la consolidarea unei noi echipe de customer support de peste 30 de agenti. Team Leader: - Vei coordona si monitoriza activitatea zilnica a agentilor si vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative si calitative specifice; - Vei sprijini echipa in atingerea obiectivelor prin acordarea de suport agentilor si preluarea telefonica a solicitarilor complexe; - Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, oferire de feedback, coaching si training pentru agentii noi/existenti; - Vei gestiona relatia cu managerul de proiect si clientul extern prin intalniri punctuale, sedinte lunare si rapoarte; - Te vei ocupa de evaluarea lunara a activitatii agentilor din subordine; Trainer: - Vei planifica si sustine traininguri de proiect/produs pentru clientii interni; - Vei identifica nevoile de training; - Vei elabora materialele de training; - Vei evalua participantii la cursuri; - Vei raporta activitatea desfasurata in timpul trainingului. Quality Analyst: - Vei evalua apeluri si vei oferi feedback agentilor pe baza criteriilor evaluate; - Te vei asigura de respectarea procedurilor de lucru si de indicatorilor de calitate; - Vei aduce imbunatiri activitatii prin actualizarea procedurilor si prin feedback constructiv; - Vei informa echipa de management cu privire la rezultatele calitative si cantitative, evolutia volumelor de activitate si vei veni cu propuneri de eficientizare a proiectelor. Beneficii: - Echipa dinamica, in continua crestere; - Abonament medical la Regina Maria; - Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster; - Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala; - Alti 300 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa; - Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.

  • Condiții: - studii medii absolvite; - cunoștințe minime de operare PC; Oferim training și posibilitate de obținere a calificărilor, în cadrul societății. Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către societatea noastră în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.

  • Despre Trenta Pizza Trenta Pizza este o companie 100% romaneasca ce ofera serviciul de livrare pizza la in Bucuresti. Trenta Pizza activeaza pe segmentul de livrari pizza la domiciliu din 2005 si opereaza in 10 locatii de unde se comercializeaza pizza la pachet si se se livreaza pizza la domiciliu. Candidatul ideal Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru; - Atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere; - Capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune; - Capacitatea de a se adapta usor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor; - Rezistent la stres si la lucrul sub presiune; - Rabdare, calm, diplomatie; - Bune cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba engleza (vorbit) nivel mediu/avansat; - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; Descrierea jobului: - preluarea comenzilor telefonice din partea clientilor; - comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente; - gestionarea prompta a solicitarilor, comenzilor, sesizarilor venite din partea clientilor; - introducerea corecta a datelor primite de la clienti in aplicatia interna; - cunoasterea meniului si a ofertelor, vanzare sugestiva; - indeplineste obiectivele de vanzari. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: - salariu motivant; - bonuri de masa; - bonusuri de vanzare/performanta; - training; - un mediu de lucru placut si dinamic. O echipa grozava te asteapta! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau la sau contacteaza-ne la numarul de telefon: 0751 309 890.

  • Depozit de legume,fructe,produse alimentare,cu sediul in Mangalia,jud Constanta,Str.M.I.Dobrogeanu 83,angajam:soferi,manipulanti si operatori facturare.Informatii la nr. 0749 551 003

  • Descriere Cerved Credit Collection SpA (CCC) - noul jucator de pe piata colectarii de creante, s-a constituit in urma fuziunii dintre 2 societati lider de sector RECUS SpA si FINSERVICE SpA. Cu un istoric impresionat, cele doua companii au castigat, de-a lungul anilor, un portofoliu important de clienti si au gestionat milioane de cazuri din toate sectoarele de business: Utilitati, Telecom, Financiar - Bancar si Comercial, atat la nivel de B2B cat si B2C. Cu trei sedii in Italia (Treviso, Sassari si Milano) si trei in Romania (Cluj-Napoca, Oradea si Craiova), Cerved Credit Collection SpA continua traditia, punand accent pe cresterea numarului de clienti, a performantei si totodata a numarului de angajati. In prezent societatea numara peste 450 de persoane in cele 6 sedii. Cerved Credit Collection SpA este parte a Cerved Group - liderul italian in analiza riscului de credit si principalul jucator, independent, de pe piata colectarii de creante Daca: - ai un nivel bun de italiana - ai o buna capacitate de comunicare si interactiune la telefon - esti o persoana organizata si iti place sa lucrezi in echipa Te vrem alaturi de noi! Responsabilitati: - analiza dosarelor din gestiune - contactarea telefonica a rau-platnicilor si informarea asupra sumei restante - identificarea de solutii in vederea achitarii debitului - gestionarea eventualelor contestatii si documente venite de la rau-platnici Oferim: - program de munca flexibil part-time sau full-time - salariu fix (net), tichete de masa, bonusuri stimulante, decontare transport si asigurare medicala privata - cresterea salariului de incadrare, in functie de vechimea in cadrul societatii - training, cursuri de formare si oportunitate de a-ti crea o cariera in domeniu - teambuildinguri, petreceri anuale si alte activitati de motivare Te-ai regasit in descriere? Atunci asteptam candidatura ta!

  • Agentie de pariuri sportive anagajeaza operatori pentru punctele de lucru din zona colentina.puteti trimite cv la sau contacta telefonic la numarul 0759012340

  • Agentie de pariuri sportive angajeaza operator pariuri sportive pentru puncte de lucru din zona colentina. Puteti trimite cv la adresa cv@safebet.ro.

  • Angajam casiera cu sau fara experienta, , salariu fix +comision din vanzari, program flexibil. Vor fi contactate doar persoanele care au aplicat un CV.

  • Activitatea se va desfășura în București, respectiv în cadrul COTROCENI BUSINESS CENTER, situat lângă mall AFI Cotroceni (la stația de metrou Politehnică). Responsabilități: • Operare calculator; • Introducere și validare date. Cerințe: • Absolvenți de liceu, cu sau fără diplomă de bacalaureat, cu disponibilitate de angajare imediată; • Seriozitate și atenție sporită la detalii, atât în ceea ce privește aranjarea documentelor cât și la corectitudinea datelor introduse; • Rapiditate în tastare; • Abilitate de învățare rapidă a aplicațiilor utilizate; • Disponibilitate de lucru în ture (6:00-14:30; 13:30-22:00). Ofertă: • Salariu net: 2.000 lei/lună; • Bonusuri în plus la salariu în funcție de performanță în valoare de până la 500 lei net; • Contract pe perioada determinată (6 luni), cu posibilitate de prelungire.

  • Societate Italiană care se ocupă de vânzări online caută o persoană disponibilă pentru asistență clienți pentru achiziționare produse online. Cerințe: cunoștințe limba italiană scris și vorbit, utilizare PC și rețele sociale. Locație: Timișoara

  • Societate Italiană care se ocupă de vânzări online, cautăm să angajăm o persoană care să se ocupe de gestiunea site-ului internet cu inserare de produse și programarea unui noi site internet Cerințe: utilizare PC, cunoștințe în PhotoShop. Locație: Timișoara

  • Societate Italiană care se ocupă de vânzări online caută o persoană disponibilă pentru asistență clienți pentru achiziționare produse online. Cerințe: cunoștințe limba italiană scris și vorbit, utilizare PC și rețele sociale.

  • Un Concept Unic in Romania a pornit din Ramnicu Sarat.Casa de Comenzi Vindem-Ieftin.ro Un vis indraznet, a devenit astazi un mod de viata pentru cei 14.000 de clienti din toata tara, pe care i-am ajutat sa ecomoniseasca atat timp cat si bani, in cei 5 ani de activitate online. Multumim voua, colegilor nostri, fara de care nu am fi putut sa fim astazi in acest stadiu si ne vom ocupa in continuare de dezvoltarea voastra profesionala, pentru a fi din ce in ce mai buni. Ne continuam povestea si asteptam noi colegi ce pun pret pe dezvoltarea lor personala, pe linistea si siguranta unui loc de munca in care sa te simti important si sa fii rasplatit pe masura implicarii tale. Poti trimite cv-ul tau sau poti suna.Poti indrazni, discutia va fi confidentiala.

  • Salveaza cautarea