Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Recrutam LUCRATOR GESTIONAR. Locatie : Bucuresti • Se lucreaza in 2 ture zilnice: Tura de zi in intervalul 08:30-17:30; tura de noapte in intervalul 21:00-05:00; • Orele de week-end si orele de noapte sunt platite cu spor de 25%; • Orele suplimentare sunt platite cu 175% spor; • Orele se sarbatoare legala sunt platite cu 200%; • Salariul de incadrare este 2508 brut (1500 net); Bonus de prezenta 300 lei net ; Bonus de productivitate -10,20 sau 30% din salariul net; • Se acorda tichete masa in valoare de 300 lei lunar; • Transport asigurat; Cerintele sunt: • Studii medii/ scoala profesionala/ 10 clase absolvite ; • Experienta in domeniul depozitelor/logistica minim 1 luna; • Cunostinte medii PC , experienta de lucru cu computerul/ scannerul, • Seriozitate, corectitudine si onestitate; • Conditie fizica buna / rezistenta la efort fizic, dorinta de perfectionare; • Fara Cazier Persoanele interesate pot suna la nr de telefon: 0756 577 969

  • 21

    Institut Privat de Invatamant - Scoala de limba Engleză/Germana Dacă vrei să faci parte dintr-un colectiv profesionist și să lucrezi într-un mediu plăcut, în care te poți dezvolta, te invităm să ne trimiți CV-ul tău, pentru a te înregistra în baza noastră de date. Te așteptăm să fii colegul nostru! info@0761606070 Se fac angajări pentru urmatoarele posturi: -OPERTOR CALL CENTER (PART TIME -FULL TIME ) -PROFESOR DE LIMBA ENGLEZA https://www.facebook.com/englishcenterTM/

  • 10

    Candidatul ideal: -Studii medii: diploma de Bacalaureat reprezinta o conditie obligatorie; -Cunostinte de operare PC si utilizare a internetului; -Abilitati bune de comunicare; -Orientare catre rezultat si dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor; -Atentie la detalii. Responsabilitati: -Verificarea si evaluarea garantiilor - obiecte/bijuterii din aur si argint, obiecte electronice; -Intocmirea documentatiei pentru acordarea imprumuturilor; -Efectuarea platilor si a incasarilor; -Efectuarea operatiunilor de schimb valutar; -Consilierea clientilor. Beneficii: -Aprecierea si recunoasterea performantelor; -Activarea intr-o companie de succes; -Siguranta locului de munca; -Posibilitatea de avansare; -Program flexibil; -Salariu motivant; -Comisioane; -Bonuri de masa; -Prime oferite cu ocazia sarbatorilor; -Abonament medical Clinica Medlife; -Oferirea de training-uri pentru ocuparea postului, lipsa de experienta nu reprezinta un dezavantaj.

  • 10

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,aspect fizic placut,perseverent -abilitati de comunicare verbala si scrisa -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare si urmareste fidelizarea clientilor Se ofera: -parte fixa ( 1500 ron) -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Asteptam CV-ul la adresa de e-mail:

  • 3

    Firmă de pază angajează operatori dispeceri. Cerințe: - cunoștințe minime de lucru pe PC; - disponibilitate la program; - disciplină, seriozitate, punctualitate; - bune abilitati de relationare si comunicare; - rezistență la stres; - atenţie distributivă, organizat/a, atentie la detalii. Deținerea permisului de conducere constituie un avantaj Oferim salariu atractiv 1700-2000, transport gratuit din orașul Ploiești Locație Parcul Industrial Ploiesti-Prahova Pentru stabilirea unui interviu sunați la telefonul 0722595172

  • 1

    Ricerchiamo URGENTEMENTE per nostro cliente italiano 5 operatrici per effettuare data entry in lingua italiana e centraliniste in lingua rumena. Si richiede ottima conoscenza italiano scritto e parlato e ottima capacità di effettuare in modo veloce e corretto la trascrizione di testi in italiano.

  • 1

    8ore/zi 1500-1900ron Detalii tel 0747157800

  • 11

    andidatul ideal: Avem nevoie de un (o) coleg (a) a ne intregii echipa, apreciem atat tineretea cat si maturitatea ! NU ITI TREBUIE EXPERIENTA ! Te invatam noi insa trebuie sa stii limba engleza si sa fii o persoana creativa. Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa dinamica aplica la job-ul nostru Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu fix si bonusuri de performanta - tichete de masa : cate unul in valoare de 15 lei pentru fiecare zi lucratoare din luna - spor pentru orele lucrate suplimentar; - te impulsionam sa vii la munca prin bonusuri de performanta; - program de lucru in ture/ flexibil, poti face schimb de tura cu colegii tai astfel sa mai poti face si alte lucruri A SA NU TE AMETIM ITI SPUNEM CA VEI PRIMI CU TOT CU SPORURI APROXIMATIV 2000LEI(dupa perioada de training, perioada de training vei intra pe un sistem de bonusare unde vei primi si bonusuri de performanta) - lucrul in ture : flexibil, astfel poti face schimb de zile - program de 5 zile lucratoare si 2 zile libere in functie de tura - poti sa faci schimb de tura cu colegii tai astfel mai poti face si alte lucruri intre timp Descrierea jobului: Ce vrem de la tine : - sa ai studii medii cu sau fara BAC- vrem sa ajuti; - vrem sa fii amabil, cald si prietenos cu toti colegii tai; - vrem sa fii corect.

  • 35

    casa schimb valutar angajeaza casieri valuta baieti /fete inclusiv Moldova . Conditii: operare P.C., experienta in relatia cu clientul . Program de lucru 8.00-19.30 doua zile si doua libere sau 9.00-18, Luni-Vineri , ore suplimentare la cererea salariatului. Salariul 2000 roni net -Angajare Part time -daca dovediti cu adeverinta ca sunteti angajatul altei firme cu norma intreaga. rog cv pe adresa e-mail sau telefon 0787757663

  • 1

    Cerinte: - cunostinte medii Corel Draw; - seriozitate; - abilitati tehnice; - dorinta de a invata lucruri noi; - reprezinta un avantaj experienta de lucru cu imprimante UV, cutter-plottere, etc. Beneficii : - loc de munca stabil, fara stres si presiune; - bonusuri in functie de performante si nivelul de implicare; - program L-V 09:00-17:00 - salariul se discuta in urma interviului.

  • Position Rеquires: - еxpеriеncе (preferred) - Oral and writtеn communicаtions skills - Rate negotiаtion and closing skills - Bаsic computеr proficiеncy iе. excеl, loаd boards, emаil - Ability to work full timе - Being on time, prompt and prеpared on a daily basis General Duties: - Booking freight and developing relationships with brokers and customers - Staying up to date on freight trends - Knowing backhaul/ head-haul markets and the relevant pricing - Soliciting new shippers to gain direct freight - Checking broker creditworthiness to ensure a prompt payment history - Completing new customer set up packets - Pre-planning your assigned drivers and tacking their daily moves - Inputting rate confirmations into dispatch software Salary is based on experience. Probationary period will go into effect upon hire. Performance will be reviewed on a regular basis.

  • 6

    job de informare si reclama produse de top cu suport al indrumatorului cerinte;seriozitate, perseverenta,munca in echipa,instruibil Oferim; fara investitii instruire gratuita,perseverent,bonus pt recomandare,plan activitate unic incearca si vei reusii!

  • Caut job operator facturare/asistent manager/recepționeră în București. Experiența mea este de șase ani în logistică și telecomunicații.

  • 1

    Compania Meda Prod '98 este in cautare de Operatori PC! Obiectivul postului: Inregistreaza si opereaza in programul de gestiune intregulul fluxul de marfa, materie prima si produse finite si se asigura de emiterea corecta a documentelor aferente acestui flux. Responsabilitati: - Preia si inregistreaza in sistemul informational comenzile primite; - Emite documentele justificative (avize de insotire a marfii, facturi) pentru marfa ce urmeaza a fi livrata; - Verifica corectitudinea documentelor emise si le repartizeaza conform destinatiilor; - Arhiveaza documentele conform procedurilor interne; Cerinte - experienta de lucru cu programul SAP; - experienta de min. 1 an pe o pozitie asemanatoare (rapiditate in operare PC); - disponibilitate de a lucra in ture (inclusiv noaptea); - persoana organizata, cu initiativa.

  • 2

    Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova,Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!! Pret - 1200 lei Durata cursului: 4,5 luni

  • 17

    - Medic Medicina de Familie; - Medic Medicina Generala; - Medic Specialist Recuperare medicala; - Asistenti medicali; - Infirmiere; - Dispeceri; - Soferi autosanitara; - Brancardieri; - Fiziokinetoterapeut

  • 10

    Candidatul ideal Seriozitate Reale calitati interpersonale Abilitati de comunicare, relationare. Ambitios; Spirit de echipa si personalitate dinamica. Experienta MS Office (Outlook, Word, Excel); Experienta in curierat reprezinta un avantaj dar nu o conditie obligatorie Descrierea jobului Preluare apeluri telefonice Verificarea expeditiilor in sistem Rezolvarea expeditiilor fara status Importul expeditiilor in sistem Verificarea reclamatiilor precum si rezolvarea lor Instiintarea curierilor cu privire la modificarile aparute in procesul de livrare/ridicare colete Gestionarea si verificarea despagubirilor alocate clientilor companiei Alte responsabilitati ce revin activitatii din departament Birourile sunt situate pe Soseaua Alexandriei 99A Bragadiru Cv-urile pot fi transmise si direct pe adresa de HR a companiei! Salariu 1900 Ron Luna Program Luni - Vineri 9 - 17

  • 6

    Cerinţe: • Cunoasterea limbii italiene / franceze la un nivel avansat • Experienta de munca in domeniul asistentei telefonice clienti si a activitatii administrative (constituie avantaj) • Aptitudini de comunicare si negociere dezvoltate • Adaptare la un climat organizațional dinamic • Cunostinte de operare calculator (pachet Office) • Orientare catre client Responsabilităţi: • Efectuarea si / sau preluarea de apeluri • Inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice • Indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu • Transmite fax-uri, sms-uri, scrisori de solicitare clientilor • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (numere de telefon, adrese etc.) • Redirectioneaza apelurile primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate BeneficiiPachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri atractive) • Tichete de Masa • Creșterea salariului pe baza vechimii în companie și pe baza dezvoltării profesionale • Orar flexibil (Full Time sau Part Time) • Asigurare medicală privată • Team building • Cursuri de formare și dezvoltare personală

  • 6

    Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338

  • 8

    Candidatul ideal: - cunostinte medii: Microsoft Word, Excel, Corel Draw, Abobe Photoshop; - experienta medie in lucrul cu programe de facturare: Saga, SmartBill; - reprezinta un avantaj experienta de lucru cu imprimante pentru textile DTG, cutter-plottere, prese termice pt. tricouri, cani si sepci; - reprezinta un avantaj experianta de lucru in domeniul productiei publicitare; Descrierea jobului: Responsabilitati: - procesarea pe calculator a comenzilor primite online si in magazin; - verificarea disponibilitatii produselor dintr-o comanda; - realizarea imprimarii produselor cu grafica aleasa de client: tricouri, cani, sepci, cadouri; - ambalarea produselor si pregatirea acestora pt. livrare prin curier sau posta;

  • Salveaza cautarea