Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Doresc angajare ca operator calculator (preluare comenzi,facturare) program 8 ore/zi, 1/1 zi,2/2 zile..... sa lucrez intr-o unitate serioasa, cu personal respectat,si retributia platita la timp. Am studii superioare, curs de contabilitate asistata de calculator, (programe word-excel.atlas) experienta in sistemul delivery. Retributia minima neta de 2200 lei /luna.

  • Operator Call-Center Job-ul constă în apelarea clienților și programarea vizitei echipelor de teren pentru intervenții sau instalări de servicii telefonie, televiziune și internet. Nu se fac vanzări! Programul de lucru: full-time/part-time, 8 ore, intervalConditiile minimale de angajare: - limba GERMANĂ obligatoriu, nivel foarte bun conversațional, scris, citit (minim B2) - cunostinte de utilizare computer (Microsoft Office, Internet Explorer) Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, trimite un CV pe adresa

  • contacteaza telefonic clienti farmacii ,face oferte ,factureaza ,intocmeste rappoarte cunostinte operare calculator ,xls , nivel mediu abilitatiin comunicare ,lucru in echipa absolvent facultate avantaj nu se cere experienta

  • SC Otto SRL , depozit de pal melaminat si accesorii mobilier, angajeaza Operator introducere date, pentru punctul de lucru din Timisoara. Candidatul ideal Studii medii sau superioare Excelente abilitati de comunicare Cunostinte medii de operare PC Descrierea jobului Promovarea serviciilor companiei,mentinerea relatiilor profesionale cu clientii existenti. Preluarea comenzilor de la clienti Transmiterea comenzilor catre furnizori Intocmirea documentelor precum facturi, chitante si registru de casa. Program: L-V 8-17 S : 8-12 Se ofera : Pachet salarial fix atractiv, Tichete de masa

  • Cautam persoane energice, entuziaste, perseverente si dornice de stabilitate la locul de munca, pentru pozitia de "operator call center limba romana", pentru promovarea si vanzarea de servicii pentru un important client, partener din Romania. Oferim un loc de munca stabil, cu contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu fix de 1300 Ron net si tichete de masa in valoare de 15 Ron/zi, plus castiguri substantiale din comisioane, in functie de vanzarile personale, lunare, un mediu de lucru placut si organizat cu toate instrumentele necesare pentru a face performanta. Oferim si posibilitatea, pentru cei fara experienta in domeniu, de a invata totul despre acest proiect in cadrul cursului initial de pregatire. Cerinte: - cunostinte medii de calculator; - experienta anterioara in domeniul Call Center sau in activitati similare constituie un avantaj; - abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana – scris corect gramatical, vocabular bogat, comunicare eficienta; - abilitatea de a acumula informatii din scurt timp; - atitudine pozitiva si placerea de a comunica cu potentiali clienti la telefon; - abilitati de lucru in echipa si de buna relationare cu colegii si clientii; - bune abilitați de vanzare, de negociere, persuasiune; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare si dornice sa-si depaseasca limitele. Descrierea jobului Responsabilitati: Activitatea operatorilor presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: pomovarea serviciilor partenerului nostru catre potentiali clienti, oferirea de informatii relevante si corecte si trimiterea de oferte personalizate cu scopul de a incheia un contract telefonic la distanta. Beneficii: - training si formare continua la locul de munca; - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru full time; - posibilitatea de a avansa si a se dezvolta in cariera; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - pachet salarial compus din: salariu fix NET de 1300 cu posibilitate de crestere imediata, plus bonuri de masa de 15 Ron/ zi lucratoare; - bonusuri saptamanale sau lunare ; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an) Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • - Asistenti medicali; - Infirmiere; - Dispeceri; - Soferi autosanitara

  • Angajam casier încasator / supraveghetor sala de jocuri pt agenție pariuri și slots Machine in Sos Alexandriei, nr 22, Giurgiu . JOCURI Responsabilitati - acceptarea si intocmirea biletelor de pariuri sportive; - incasarea si plata biletelor de pariuri sportive; - evidenta contabila a operatiunilor de incasari si plati; - verificarea si intocmirea gestiunii financiare pentru activitatea de pariuri si slot machine; - mentinerea si asigurarea curateniei in incinta punctului de lucru; - furnizarea de informatii corecte si utile referitor la oferte si regulamentul de joc; - emiterea rapoartelor financiare la finalul zilei. Cerinte - bune abilitati de comunicare; relationare cu clentii - bune abilitati de calcul matematic; - notiuni de contabilitate primara; - disponibilitate pentru a lucra in ture; - rezistenta la sters; - aspect fizic placut; - persoana responsabila, echilibrata, energica, serioasa si punctuala; - cunostinte de operare PC Beneficii Oferite: - un loc de munca stabil; - noi iti oferim un post de munca alaturi de o echipa tanara . Descrierea firmei Activitate de jocuri de noroc si pariuri in cota fixa. 0769523823

  • Fan Courier angajează personal depozit Funcția: încărcător-descarcator Cerinte: - persoana responsabilă - sa fie respectate procedurile de lucru - sa se asigure ca isi îndeplinește atribuțiile conform procedurii de lucru - nu necesita experiență Pentru mai multe detalii va asteptam la sediul Fan Courier pe str ștefan cel mare nr 22B.

  • Societate Comerciala, angajeaza Operator Receptii- Facturi pentru Supermarket Alimentar. Cerinte: - Studii medii/superioare - Experienta pe un post similar (preferabil dar nu obligatoriu). - Cunostinte bune operare PC(Microsoft Office). - Abilitati de analiza si planificare. - Perseverenta si abilitate de a respecta termenele. Responsabilitati: - Verificarea corectitudinii intrarilor de marfa in baza documentelor primite de la magazine (facturi interne, facturi externe) - Intocmirea si transmiterea comenzilor necesare. - Gestionarea distributiei stocurilor de marfa-intrari/iesiri. - Asigura mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul companiei. - Este responsabil cu actualizarea nomenclatoarelor sistemului informatic (produse, preturi, furnizori). Beneficii: - Salariu atractiv-se negociaza in urma interviului; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare; - Mediu de lucru placut si posibilitati reale de avansare profesionala;

  • Despre Trenta Pizza Trenta Pizza este o companie 100% romaneasca ce ofera serviciul de livrare pizza la in Bucuresti. Trenta Pizza activeaza pe segmentul de livrari pizza la domiciliu din 2005 si opereaza in 10 locatii de unde se comercializeaza pizza la pachet si se se livreaza pizza la domiciliu. Candidatul ideal Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru; - Atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere; - Capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune; - Capacitatea de a se adapta usor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor; - Rezistent la stres si la lucrul sub presiune; - Rabdare, calm, diplomatie; - Bune cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba engleza (vorbit) nivel mediu/avansat; - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; Descrierea jobului: - preluarea comenzilor telefonice din partea clientilor; - comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente; - gestionarea prompta a solicitarilor, comenzilor, sesizarilor venite din partea clientilor; - introducerea corecta a datelor primite de la clienti in aplicatia interna; - cunoasterea meniului si a ofertelor, vanzare sugestiva; - indeplineste obiectivele de vanzari. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: • salariu motivant; • bonuri de masa; • bonusuri de vanzare/performanta; • training; • un mediu de lucru placut si dinamic. O echipa grozava te asteapta! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau la sergiu.cojocariu@trentapizza.ro sau contacteaza-ne la numarul de telefon: 0751 309 890.

  • S.C. FOTO BABY S.R.L. angajeaza operator calculator, bun cunoscator al programului Adobe Photoshop. Salariu motivant. Relatii la tel. 0722519980

  • Atentie: CASA PARIURILOR face angajari pentru functia de casier, daca esti o persoana sociabila, responsabila si dornica sa invete lucruri noi alaturi de o echipa tanara si solidara vino cat mai curand in cea mai apropiata agentie si depune Cv-ul tau sau trimite-mi in privat si il voi da eu persoanei responsabile cu angajarile! Vino si vei avea sansa sa inveti in cadrul unui training de specialitate tot ceea ce nu stii: lucrul cu casa de marcat, fluxul monetar, intocmirea actelor contabile primare (monetar, dispozitie de plata, registre de casa, completari de date in sistemul electronic etc, si relationarea cu publicul! De ce sa optezi pentru job-ul asta? Simplu: pentru ca pe langa toate beneficiile informatilor primite vei avea si castig financiar motivational precum: -training platit (din prima zi de scolarizare vei fi angajat si surprinzator si platit!) -bonuri de masa, -prime de Sarbatori, -salariu motivant, -ore suplimentare platite, -program flexibil, -posibilitatea unui schimb de tura. -asigurare privata de sanatate. P.s: nu rata sansa unei experiente unice, vino si invata alaturi de noi!

  • Candidatul ideal Esti o persoana empatica si vorbareata care poate rezolva orice problema cu zambetul pe buze? Imbarca-te in calatoria carierei tale si alatura-te noii noastre echipe de suport clienti! Viitorii colegi vor asigura cu profesionalism si entuziasm suportul necesar pentru pasagerii Blue Air. Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta! Ce ne dorim de la tine? Cunostinte de limba Engleza si Italiana la nivel avansat; Foarte bune abilitati de comunicare si claritate in exprimare; Empatie, adaptabilitate si orientare catre clienti; Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; Spirit de echipa si mult entuziasm; Flexibilitate pentru un program in ture 8 ore/zi (pentru turele de weekend se ofera liber in timpul saptamanii); Descrierea jobului Care va fi rolul tau? Prezentarea companiei in relatiile cu pasagerii, respectand standardele de calitate specifice activitatii; Preluarea telefonica a solicitarilor pasagerilor in limba romana/engleza/italiana; Oferirea de detalii referitoare la serviciile companiei, tarife, conditii de calatorie; Rezolvarea prompta si intr-un mod profesionist a situatiilor intampinate de pasageri; Comunicarea eficienta cu celalalte departamente vizavi de situatiile complexe ce pot interveni. Ce iti oferim? Mediu de lucru placut; Colaborare de lunga durata si training de start platit; Servicii medicale private la Regina Maria; Posibilitatea de a imprumuta carti din biblioteca Bookster; Posibilitati reale de crestere profesionala si promovare in cadrul companiei; Training-uri ocazionale de dezvoltare profesionala; Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;

  • Candidatul ideal In cautarea unui nou plan de cariera? Ce zici de un job stabil prin care noi sa te sustinem in dezvoltarea ta profesionala? Avem colegi faini, atmosfera pozitiva si un program flexibil! P.S : Iti poti lua si prietenii cu tine daca doriti sa faceti parte din aceeasi echipa. Iar noi iti oferim un bonus consistent pentru fiecare recomandare :) Ce ne dorim de la tine? Bune ablilitati de comunicare; Cunostinte PC si viteza de scriere pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta; Reprezinta un avantaj cunoasterea limbii engleze la nivel conversational. Descrierea jobului Care va fi rolul tau? Vei beneficia de training pentru a invata procedurile si aplicatiile specifice activitatii; Vei prelua diverse solicitari prin chat / telefon / e-mail si vei oferi suport curierilor Glovo, precum si partnerilor/clientilor Glovo; Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute. Ce iti oferim? Program flexibil in intervalul 8:00 AM – 02:00 AM; Poti opta pentru ture: Part-Time 6 ore sau Full-Time 8 ore/zi; Se lucreaza in ture, 5 zile din saptamana (+ 2-3 week-end-uri cu liber in timpul saptamanii) + se ofera spor pentru orele de noapte; Alte beneficii Training-uri de start-up si traininguri de dezvoltare profesionala; Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa; Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.

  • Candidatul ideal Daca esti in cautarea unui job stabil care sa iti ofere startul in dezvoltarea profesionala, atunci te asteptam in echipa noastra. Noi nu cautam sa ai experienta, ci oferim experienta! Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine? Bune ablilitati de comunicare Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta. Care va fi rolul tau? Vei gestiona apeluri telefonice; Vei nota si actualiza in aplicatia interna, informatiile obtinute; Vei raspunde solicitarilor clientilor si le vei oferi suport prin e-mail; Activitate de back office, prelucrare date. Ce iti oferim? Program de lucru flexibil, 8h/zi, Abonament medical la Regina Maria, posibilitatea de a comanda carti prin Bookster; Training-uri de start-up si traininguri de dezvoltare profesionala Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa; Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.

  • Candidatul ideal In cautarea unui nou plan de cariera? Ce zici de un job stabil prin care noi sa te sustinem in dezvoltarea ta profesionala? Avem colegi faini, atmosfera pozitiva si un program flexibil! Ce ne dorim de la tine? Bune ablilitati de comunicare; Cunostinte PC si viteza de scriere pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta; Reprezinta un avantaj cunoasterea limbii engleze la nivel conversational. Descrierea jobului Care va fi rolul tau? Vei beneficia de training pentru a invata procedurile si aplicatiile specifice activitatii; Vei prelua diverse solicitari prin chat / telefon / e-mail si vei oferi suport curierilor Glovo, precum si partnerilor/clientilor Glovo; Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute. Ce iti oferim? Program flexibil in intervalul 8:00 AM – 02:00 AM; Poti opta pentru ture: Part-Time 6 ore sau Full-Time 8 ore/zi; Se lucreaza in ture, 5 zile din saptamana (+ 2-3 week-end-uri cu liber in timpul saptamanii) + se ofera spor pentru orele de noapte; Salariu fix + tichete de masa + bonusuri lunare in functie de performanta. Alte beneficii Training-uri de start-up si training-uri de dezvoltare profesionala; Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa; Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei; Abonament medical la o clinica privata; Abonament Bookster - alegi ce vrei sa citesti, iar cartile vin direct la tine.

  • Candidatul ideal Esti o persoana tehnica, ti-ai invatat atat de bine parintii sa se descurce cu Windows 10 si deja nu te mai suna din 5 în 5 minute? E timpul sa iti trasformi abilitatile intr-un job full time! Cautam Suport Tehnic pentru proiectul Bitdefender si avem nevoie de cineva ca tine! Descrierea jobului Activitatea este in limba engleza si presupune preluarea solicitarilor primite din partea clientilor Bitdefender, prin telefon, e-mail si chat. Program de lucru flexibil part time/full time, organizat in functie si de disponibilitatea ta. De exemplu avem cele 3 ture clasice 06:00 - 14:00 / 14:00 - 22:00 / 22:00 – 06:00 si 6 ture intermediare 16:00 - 00:00 / 17:00 - 01:00 / 18:00 - 02:00 / 19:00 - 03:00 / 20:00 - 04:00 / 21:00 - 05:00; Traininguri specializate platite; Salariu fix + tichete de masa + bonusuri lunare de performanta, ce vor creste progresiv odata cu experienta acumulata de tine pe proiect; Posibilitati reale de promovare in cadrul companiei. Oportunitatea de a acumula experienta in domeniul IT - Software. Si pentru ca intelegem importanta imbinarii lucrului cu o atmosfera relaxanta - concursurile, zilele tematice si iesirile intre echipe sunt nelipsite. PS. Iti poti lua si prietenii cu tine daca doriti sa faceti parte din aceeasi echipa :)

  • ◊Esti tanar, entuziast si iti place sa vorbesti la telefon? ◊Ai cunostinte de operare PC? ◊ Ai cel putin studii medii? ◊ Alatura-te echipei noastre si vei avea: - contract de munca perioada nedeterminata, - program flexibil, - abonament la clinica privata de sanatate; - atmosfera prietenoasa, echipa ambitioasa si pozitiva, oportunitati de dezvoltare si concursuri interne. Da-ne de veste la adresa / 0740088563 iar noi te vom contacta :)

  • Daca esti in cautarea unui job stabil care sa iti ofere startul in dezvoltarea profesionala, atunci te asteptam in echipa noastra. Noi nu cautam sa ai experienta, ci oferim experienta! Ce ne dorim de la tine? - Bune ablilitati de comunicare - Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre - Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta Care va fi rolul tau? - Vei gestiona apeluri telefonice; - Vei nota si actualiza in aplicatia interna, informatiile obtinute; - Vei raspunde solicitarilor clientilor si le vei oferi suport prin e-mail; - Activitate de back office, prelucrare date. Ce iti oferim? - Program de lucru flexibil, 8h/zi, 5/7 zile, - Abonament medical la Regina Maria, posibilitatea de a comanda carti prin Bookster; - Training-uri de start-up si traininguri de dezvoltare profesionala - Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa; - Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei; - Salariu: fix + tichete de masa+bonusuri - Contract de munca pe perioada nedeterminata

  • Siclog S.R.L angajeaza coordonator transport. Necesar experienta in domeniul logistic - aptitudini de comunicare, planificare si negociere - seriozitate, dinamism, si adaptabilitate - Cunoasterea la nivel avansat unui limb starine - Salariu atractiv plus bonusuri. Responsabilitati: - Relationare cu clientii existenti si potentiali in primirea si rezolvarea cererilor de transport marfa - Cautarea si gasirea de solutii adecvate de transport de la furnizori ( transportatori) - Negocierea tarifelor de transport cu furnizorii in vederea obtinerii unor tarife cit mai convenabile pentru clientii companiei; - Crearea si completarea dosarului operational de import pentru fiecare transport conform normelor interne ale companiei ; - Urmarirea primirii si corectitudinii facturilor de la furnizori si identificarea acestora in relatie cu transportul pentru care au fost efectuate serviciile respective ; - Intocmirea de evidente si rapoarte pentru transporturile efectuate. Cerinte: - Foarte buna capacitate de comunicare si planificare, orientare catre client si catre rezultat, atitudine proactiva si dorinta de dezvoltare - Cunoasterea la nivel conversational scris / vorbit a cel putin o limba de circulatie internationala - Utilizarea calculatorului la nivel avansat - Bun negociator Beneficii Oferite : parte dintr-o echipa tanara si dinamica; - Pachet salarial motivant.- Stres redus Asteptam CV la speditie Aron gmail.com

  • Salveaza cautarea