Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 16

    Candidatul ideal În drumul tău spre un loc de muncă potrivit, te invităm să îți îndrepți atenția și către noi, iar pentru că știm că timpul este o resursă importantă, mai jos regăsești succinct toate informațiile necesare postului nostru vacant. Am fi bucuroși să îți aduci aportul în cadrul echipei partenerului nostru Telekom, Departamentul BPO –Back Office. Care este viziunea noastră asupra candidatului Ideal? Te căutăm pe tine, persoana atentă la detalii, cu mare capacitate de concentrare, care să ne ajute în demersul nostru de a ne menține clienții fericiți, oferind la schimb o experiență semnificativă și mediul în care să te dezvolți! Îți prezentăm succinct câteva aptitudini cheie pe care le vizăm la tine: Abilități avansate de operare pe calculator; Dexteritate digitală; Abilități de învăţare activă, capacitate de autoevaluare, exprimare verbală fluentă Abiliăți de organizare și planificare a activității; Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă; Capacitate de concentrare și focalizare pe detalii; Disponibilitatea de a lucra full time; Studii medii, studiile superioare reprezintă un avantaj. Descrierea jobului Avem nevoie de tine să ne ajuți la introducerea şi prelucrarea datelor pe suport electronic în funcţie de proiectele desfăşurate de organizaţie. Ce responsabilități vei avea: Vei introduce date în aplicaţiile specifice proiectelor; În funcţie de specificul proiectului poți realiza activităţi de indexare; Vei verifica corectitudinea datelor introduse şi efectua corecturi în momentul identificării neconformităţilor; Vei prelucra datele introduse prin utilizare de programe specifice, în concordanţă cu cerinţele formulate de beneficiar; Vei respecta deadline-urile stabilite în cadrul proiectului Vei avea posibilitate să îți aduci aportul în dezvoltarea cunoștințelor profesionale ale noilor membrii ai echipei La ce să te aștepți dacă vei fi recrutat și ce beneficii vei avea? Vei fi recompensat financiar cu un salariu fix, bonuri de masă, dar și un sistem de comisionare atractiv și tangibil pe baza performanțelor; Îţi vei dezvolta abilităţile de comunicare alăturându-te unei echipe tinere și profesioniste; Beneficiezi de cel mai bun program de mentoring, training pentru dezvoltarea abilităţilor de customer care. Alătură-te echipei pentru a crea noi experiențe împreună! Descrierea companiei Pro Solutions Leasing este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie! O echipa tanara si profesionista, entuziasta si responsabila pentru care moralitatea, umanitatea, eficienta, inovatia reprezinta valori puternice dupa care ne conducem zi de zi. Va asteptam pentru a descoperi mai multe!

  • 12

    Angajez operator calculator, secretara, contabil fără experiența, cunoștințe calculator

  • Angajez Emesista cu experienta in domeniu la domiciliu cu comision foarte atractiv. Asigur echipament daca este necesar. (PC+ MONITOR+ CAMERA) Se lucreaza pe un site foarte bine facut si gandit la detaliu cu mentenanta constanta si fara probleme tehnice. Pentru mai multe informatii sunati la nr. de telefon: 0759094538

  • 2

    Service auto multimarca autorizat RAR - angajeaza operator calculator. Rog seriozitate.

  • 1

    Cerinţe: • Cunoasterea limbii italiene / franceze la un nivel avansat • Experienta de munca in domeniul asistentei telefonice clienti si a activitatii administrative (constituie avantaj) • Aptitudini de comunicare si negociere dezvoltate • Adaptare la un climat organizațional dinamic • Cunostinte de operare calculator (pachet Office) • Orientare catre client Responsabilităţi: • Efectuarea si / sau preluarea de apeluri • Inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice • Indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu • Transmite fax-uri, sms-uri, scrisori de solicitare clientilor • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (numere de telefon, adrese etc.) • Redirectioneaza apelurile primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate BeneficiiPachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri atractive) • Tichete de Masa • Creșterea salariului pe baza vechimii în companie și pe baza dezvoltării profesionale • Orar flexibil (Full Time sau Part Time) • Asigurare medicală privată • Team building • Cursuri de formare și dezvoltare personală

  • Operator SAP , facturare, productie . Experienta in programul SAP.

  • 2

    Esti in cautarea unui loc de munca stabil care sa iti ofere siguranta? Ei bine, am o veste buna pentru tine. Noi suntem pregatiti sa ne marim echipa si sa atingem impreuna cele mai ambitioase obiective. Daca prezinta interes pentru tine,atunci hai la noi in echipa! Post disponibil: operator Call Center · romana - spaniola · romana - italiana · romana – engleza · romana - franceza Ce vrem de la tine: · abilitati bune de comunicare si prezentare; · atentie distributiva · atitudine proactiva si orientare catre client · rabdare in transmiterea si explicarea informatiilor solicitate · cunostinte de utilizare a calculatorului Ce iti oferim: · mediu de lucru placut · posibilitatea de a te dezvolta atat pe plan profesional cat si personal · sanse de promovare in cadrul companiei · salariu motivant Asteptam CV cu Foto

  • Candidatul ideal - cunoştinţe dе legislaţie cu privire la gestionarea materialelor; - minim studii medii; - experienta pe un post similar dе minim un an; - cunostinte dе operare PC (MS Office)/ programe gestiune; - abilități dе organizare și gestionare a timpului; - bune abilități dе comunicare şi lucru în echipă; - punctualitate, seriozitate și corectitudine; - etică profesională. Descrierea jobului - asigurа gestiuneа fizicа а mаteriаlеlor din mаgazie; - primeste/ еlibereaza materialеle din mаgazie doаr pе bаzа de documente specifice ( NIR-uri, bonuri de consum, avize de insotire, note de restituire, facturi fiscale) pe care le inregistreaza in programul de gestiune; - participa la receptia materialelor; - primeste bunurile, le identifica si le verifica din punct de vedere cantitativ si calitativ;

  • 5

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • Candidatul ideal Abilități crescute de comunicare, organizare și planificare; Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic; Experiență anterioară în domeniul transporturilor/ logisticii; Cunoștințe pachet Office, Excel – nivel mediu; Cunoștințe bune de geografia României; Atestat ISCIR - constituie avantaj. Descrierea jobului Organizarea zilnică a activității de distribuție; Optimizarea rutelor de distribuție; Alocarea mărfurilor clienților pe camioane; Recuperarea documentelor de transport și redirecționarea către alte departamente; Planificarea necesarului de autovehicule și coordonarea acestora; Participarea activă la procesul de încărcare/ descărcare, scanare și sortare a mărfurilor; Verificarea încărcării pe autocamionul corect a mărfurilor expediate. Oferta noastra Pachet atractiv de beneficii; Sediu usor accesibi - str. Interioara, nr. 2, Constanta; Program de lucru de luni pana vineri, in intervalul 11:30 - 20:00; Mediu de lucru dinamic, echipa tanara si implicata. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail sau sa sune la tel. 0728.133.253. Despre companie Gebrüder Weiss este una dintre cele mai importante companii la nivel global din industria de logistica şi transporturi. Este reprezentata la nivel mondial de peste 6.500 de angajati, in 150 de filiale din 27 de tari, avand reprezentante regionale in Europa, Europa de Est, Asia si SUA. Prezenta in Romania inca din anul 1994, Gebrüder Weiss ofera solutii integrate de logistica, precum si o gama completa de servicii de transport rutier international si domestic, in regim de grupaj, camioane complete sau partiale, transport feroviar, aerian si maritim. Gebrüder Weiss opereaza prin 8 terminale logistice de cross-docking si puncte de lucru situate in Bucuresti, Arad, Sibiu, Cluj, Bacau, Craiova, Constanta si Brasov, performantele sale fiind sustinute de o echipa de peste 550 de specialisti in domeniu. Pentru mai multe informatii puteti vizita site-urile noastre www.gw-world.com si www.gw-world.ro.

  • 1

    Cautam vorbitori de limba germana/franceza la nivel avansat pentru cea mai mare companie care activeaza in domeniul comertului online. Activitatea consta in actualizarea, dezvoltarea bazei de date cu transcrierile unor inregistrari, pe langa corectarea transcrierilor deja existente. Cerinte: - cunoasterea limbei germane/franceze la nivel avansat (in special scris) - cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat - cunostinte de utilizare a calculatorului - absolvent de studii medii sau superioare Salariu motivant + multiple beneficii Locatie: Bucuresti (remote si on site) Daca ti-am trezit interesul, pot fi contactata la adresa de e-mail sau la numarul de telefon 0739850444.

  • Lucru la domiciliu, special in 2020. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Varsta peste 18 ani. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul :DORESC MAI MULTE DETALII. Prin intermediul e-mail-ului o să vă trimit un document Pdf cu detaliile acestei oferte. ATENȚIE NU ESTE VORBA DE VANZAREA SAU PROMOVAREA PRODUSELOR COSMETICE SAU PRODUSE DESTINATE CURATENIEI. ANUNTUL ESTE VALABIL IN TOATA ȚARA.

  • 1

    Lucru la domiciliu, special in 2020. Nu trebuie experienta. Asiguram instruire GRATIS la distanta si online. Cerem: cunostinte minime utilizare calculator (word, pdf, email, internet), seriozitate, lucru 2 ore pe zi. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul:DORESC MAI MULTE DETALII. Prin intermediul e-mail-ului o să vă trimit un document Pdf cu detaliile acestei oferte. ATENȚIE NU ESTE VORBA DE VANZAREA SAU PROMOVAREA PRODUSELOR COSMETICE SAU PRODUSE DESTINATE CURATENIEI

  • 32

    Selectam urgent moderatori de anunturi. Primiti plata pentru fiecare anunt moderat. Trebuie sa verificati anunturile pe care alte persoane le posteaza, apoi sa le aprobati afisarea in sistem. Nu este necesara experienta. Va invatam noi totul. Cereti detalii la adresa de email: beruhborman@gmail.com

  • 12

    Internet caffe 2 locatii,Romana,Piata Sudului, angajeaza operatori/supraveghetori,varsta minima 18 ani.

  • Caut de lucru cu plata la zi urgent rog seriozitate telefon0771281838

  • 1

    Suntem in cautare de domnisoare sau doamne care doresc un loc de munca relaxant care imbina utilul cu placutul , mobilitatea de a alege singure orele de munca si un salariu (mai bine zis castig) foarte ridicat bazat pe alegerea lor , se ofera intimitate deplina si se ofera seriozitate cu rugamintea de a se primii acelasi lucru. Sa vorbim si de castiguri "zic" , fiecare model sau reprezentant isi poate pune singur/singura cat vrea sa castige pe minut. Jobul acesta este doar in fata calculatorului si dumneavoastra aveti optiunea de a bloca tarile pe care nu doriti sa fiti vazuta, castigurile pot ajunge intre 2.500 si 4.500 sau chiar mai mult pe luna , Iar plata se va face integral la fiecare 2 saptamani in euro. Daca doriti mai multe detalii va rog nu ezitati sa lasati un mesaj . Va multumim pentru intelegera si atentia acordata.

  • 1

    Angajam Specialist / Tehnician Ofertare cu experienta, pentru calcul oferte Constructii metalice industriale, Conducte, Constructii civile Cerinte: - Absolvent de studii superioare, de preferat tehnice; - Experienţă profesională într-un post similar; - Cunostinte avansate de operare in programul specific de devize Doclib; - Cunoasterea materialelor si constructiilor metalice si industriale; - Abilităţi organizatorice in realizarea sarcinilor atribuite; - Abilitati de comunicare; - Capacitatea de a lucra sub presiune, de a respecta termenele limită si de a îndeplini sarcinile la timp; - Siguranţă de sine, capacitate de comunicare si relationare foarte buna, cu initiativa. Responsabilitati: - realizeaza oferte tehnico-economice complete pe baza proiectelor primite de la beneficiari, respectând cerințele tehnice din proiect și raportul calitate-preț; - întocmește bugetul de cost al proiectului, in forma tabelara in programul specific de devize Doclib; - certifica bugetul de cost cu Managerul de Proiect; - elaborează situații de lucrări parțiale și finale; - solicită oferte de preț furnizorilor si producatorilor agreati si alege produsul / materialul conform proiectului și al pretului corespunzător; - negociaza ofertele de pret; - organizează și dezvoltă o bază de date cu furnizori și prețuri. BENEFICII: - salariu motivant; Va rugam sa trimiteti CV-urile dvs la adresa:

  • Caut loc de muncă urgent în domeniu calculatoarele. Rog seriozitate maximă

  • 4

    J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • Salveaza cautarea