Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Iti doresti un loc de munca unde sa inveti lucruri interesante si sa te simti apreciat, sa simti ca apartii unei echipe care te ajuta? Aplica din timp! Formam o noua echipa de vanzari. Cerinte: - Dorinta si capacitatea de a invata informatii despre produsele Companiei. - Orientare spre indeplinirea obiectivelor - Bune abilitati de planificare, negociere si comunicare - Capacitatea de adaptare in diferite situatii de vanzare si de a veni cu cele mai bune solutii - Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu oamenii - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren - Disponibilitate pentru deplasari Descrierea postului: - Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia - Mentine si dezvolta relatiile cu clientii - Promoveaza serviciile companiei. - Dezvoltarea pietei prin patrunderea in noi locatii. Beneficii: - comisioane si bonusuri atractive - poti ajunge usor la un venit de 2000-3000 de lei pe luna - acces la traininguri in vanzari pentru a te dezvolta profesional - posibilitatea de a te integra intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. - posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata Trimite CV-ul tau prin mesaj privat sau pe adresa de mail , sau la tel.0754860618.

  • Cerinte: - Studii medii curs calificare dispecer sisteme alarmare sau similar (reprezinta avantaj) - Experienta minim 2 ani (reprezinta avantaj), dar acceptam si incepatori - Mod riguros de organizare - Perseverenta, tenacitate, abilitati de gandire spre latura tehnica a sistemelor de alarmare - Disponibilitate program de noapte, seriozitate, loialitate, dinamic, entuziasta - Spirit de echipa, rezistenta la stress, abilitati de comunicare si de prezentare - Gandire analitica, aptitudini de organizare a timpului delucru, atentie la detalii - Diplomatie, perseverenta, discretie, atitudine profesionala - Persoana cu initiativa, ordonata, comunicativa, receptiva, cu excelente abilitati de comunicare interpersonale. Descrierea postului: - Cunoasterea operarii pe calculator ( lucru efectiv cu instrumente Office_NU se cer cursuri de operare pe calculator) - Ofera suport in folosirea sistemelor de alarmare catre clienti; - Verifica sesizarile clientilor si propune solutii si masuri pentru rezolvare; - Cunoaste si respecta regulamentul si proceduriile din firma, - Cunoasterea legislatiei specifice in vigoare, - Colaboreaza cu toate departamentele din firma De preferinta persoana trebuie sa fie de gen feminin

  • J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • Ne dezvoltam constant si ne dorim oameni ca tine! Vino alaturi de noi si vei face parte dintr-o ECHIPA de peste 1400 de colegi, care isi desfasoara activitatea in cele aproximativ 500 de agentii ale brand-ului Fortuna din toata tara! Vei beneficia de:  Salariu si bonusuri pentru prestatiile tale excelente  Program de lucru flexibil, in ture  Loc de munca stabil, aproape de casa  Bonusuri in cazul in care ne recomanzi viitori colegi  Tichete de masa (15 lei/tichet)  Prime de Paste si de Craciun  Traininig de specialitate si formare profesionala continua, pentru ca ne dorim cei mai buni coechipieri Experienta sau diplomele/calificarile anterioare nu conteaza pentru noi, trebuie doar sa:  Fii sociabil si sa iti placa sa lucrezi cu oamenii  Ai o atitudine pozitiva  Fii un bun coleg  Ai abilitati de lucru cu cifre Descrierea jobului:  Emiterea tichetelor de pariere in sistemul informatic al companiei;  Intocmirea zilnica a documentelor de contabilitate primara;  Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale;  Crearea unui mediu agreabil pentru clienti. Vino sa evoluezi alaturi de noi si aplica aici cu CV-ul tau.

  • Salveaza cautarea