Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bacau Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Iti doresti un loc de munca unde sa inveti lucruri interesante si sa te simti apreciat, sa simti ca apartii unei echipe care te ajuta? Aplica din timp! Formam o noua echipa de vanzari. Cerinte: - Dorinta si capacitatea de a invata informatii despre produsele Companiei. - Orientare spre indeplinirea obiectivelor - Bune abilitati de planificare, negociere si comunicare - Capacitatea de adaptare in diferite situatii de vanzare si de a veni cu cele mai bune solutii - Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu oamenii - Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderent in teren - Disponibilitate pentru deplasari Descrierea postului: - Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia - Mentine si dezvolta relatiile cu clientii - Promoveaza serviciile companiei. - Dezvoltarea pietei prin patrunderea in noi locatii. Beneficii: - comisioane si bonusuri atractive - poti ajunge usor la un venit de 2000-3000 de lei pe luna - acces la traininguri in vanzari pentru a te dezvolta profesional - posibilitatea de a te integra intr-o echipa tanara, profesionista, motivata. - posibilitatea de a promova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata Trimite CV-ul tau prin mesaj privat sau pe adresa de mail , sau la tel.0754860618.

  • J@M APPEAL ANGAJEAZA PERSONAL pentru BACK OFFICE si OPERATORI TELEFONICI! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • Angajam persoana/student din Bacau pentru intretinere magazin on-line. Abilități: - Minim de experiență în lucrul cu platformele Prestashop; - Design grafic și editare poze ; - Cunoștințe HTML și Webdesign ; - Cunoștințe SEO la nivel mediu ( optimizarea paginilor web cu meta-description, meta-title, folosirea de keywords, hyperlink-uri și elemente de navigare în descrierile produselor ) ; - Cunoștințe minime de limba engleză. - Dorinta de a invata Oferim: Pachet salarial atractiv Program flexibil Creșteri salariale în funcție de performanță Mediu de lucru plăcut și bine organizat Relatii la 0753368695 CV se trimit la adresa de e-mail

  • Candidatul ideal Daca iti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze; iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii; iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica; stii sa negociezi si, de obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui; esti spontan si pasionat de social media; esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin de serviciile si produsele. Atunci te asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam. Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? sa preiei apelurile din partea clientilor si sa le oferi informatii despre serviciile si produsele; sa efectuezi diferite schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne; sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate de catre clienti; sa identifici si sa oferi solutii adaptate nevoilor pe care le au clientii; De la tine asteptamonestitate, interes si entuziasm; sa fii absolvent de liceu sau student; sa te descurci in limba engleza; sa stii sa editezi un text in Word pentru a trimite mailuri; iar de restul ne ocupam noiPentru inceput vrem sa stii caiti propunem un contract leasing determinat cu posibilitatea de prelungire; programul de lucru este in ture de 8 ore, in intervalulde Luni pana Duminica, cu zilele libere aferente; Punem accent pe nevoia fiecaruia de a-si dezvolta cariera, iar in acest sens facilitam accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online; iti oferim un pachet corespunzator, prin care ne asiguram ca esti motivat luna de luna; pentru a fi mai clari iti spunem ca pachetul presupune: salariu fix + tichete de masa + asigurare medicala + abonament telefonie mobila - voce si date; procesul de recrutare are 2 etape: test si interviu.

  • Candidatul ideal: Esti in cautarea unui nou plan de cariera? Ce zici de un job stabil prin care noi sa te sustinem in dezvoltarea ta profesionala? Avem colegi faini, atmosfera pozitiva si un program flexibil! Ce ne dorim de la tine? Bune ablilitati de comunicare; Cunostinte PC si viteza de scriere pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta; Reprezinta un avantaj cunoasterea limbii engleze la nivel conversational. Descrierea jobului Care va fi rolul tau? Vei beneficia de training pentru a invata procedurile si aplicatiile specifice activitatii; Vei prelua diverse solicitari prin chat / telefon / e-mail si vei oferi suport curierilor Glovo, precum si partnerilor/clientilor Glovo; Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute. Ce iti oferim? Program flexibil in intervalul 8:00 AM – 22:00 PM; Se lucreaza in ture 8h/ zi Se lucreaza in ture, 5 zile din saptamana (+ 2-3 week-end-uri cu liber in timpul saptamanii) + se ofera spor pentru orele de noapte; Alte beneficii: Training-uri de start-up si traininguri de dezvoltare profesionala; Colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si alte activitati de echipa; Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.

  • Candidatul ideal Esti descurcaret si iti place sa socializezi pe telefon/chat/mail? Te invitam sa te alaturi noii noastre echipe de suport clienti pentru o multinationala ce ofera servicii de cumparare, preluare si livrare rapida. Daca esti entuziast si vrei sa te alaturi unei echipe la inceput de drum, hai sa crestem impreuna! Fii unul dintre cei 30 de colegi noi! Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta! Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine? - Bune abilitati de comunicare; - Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; - Flexibilitate si adaptabilitate; - Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta; Care va fi rolul tau? - Vei raspunde solicitarilor primite si vei oferi suport prin telefon/chat/mail; - Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute; - Vei ajuta la implementarea celor mai bune practici de lucru si consolidarea unei echipe; Beneficii: - Echipa tanara care se extinde; - Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala; - Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.Program flexibil: Poti opta pentru ture: Full-Time 8 ore/zi in intervalul: 8:00- 22:00 - Se lucreaza in ture, 5 zile din saptamana (+ 2 week-end-uri cu liber in timpul saptamanii)

  • Candidatul ideal Esti descurcaret si iti place sa socializezi pe telefon/chat/mail? Vino in echipa noastra de suport clienti pentru o companie multinationala ce ofera servicii de cumparare, preluare si livrare rapida. Vrei sa crestem impreuna? Devino unul dintre cei 10 colegi noi din echipa noastra numeroasa! Noi nu cerem experienta, noi oferim experienta! Ce ne dorim de la tine? - Bune abilitati de comunicare si adaptabilitate; - Sa fii o persoana empatica si sa iti placa sa ajuti; - Cunostinte PC pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre; - Perseverenta si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta; - Flexibilitate pentru un program in ture (8 ore/zi sau 6h/zi) in intervalul 08:00-02:00 (pentru turele de weekend se ofera liber in timpul saptamanii; se ofera spor de noapte in intervalul 22:00 -02:00 si se asigura transport pentru turele de seara). Descrierea jobului Ce iti oferim? - Mediu placut de lucru; - Colaborare de lunga durata si training de start platit; - Posibilitati reale de crestere profesionala si promovare in cadrul companiei; - Training-uri ocazionale de dezvoltare profesionala; - Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa. Care va fi rolul tau? - Vei raspunde solicitarilor si vei oferi suport utilizatorilor si curierilor GLOVO prin telefon/chat/mail (aproximativ 50% dintre interactiuni sunt pe chat si e-mail); - Vei nota si actualiza in aplicatia interna informatiile obtinute; - Vei ajuta la implementarea celor mai bune practici de lucru si consolidarea unei 2 echipe orientata catre rezultate.

  • Daca vorbesti limba italiana si esti in cautarea unui loc de munca, te asteptam sa faci parte din echipa noastra. Pentru mai multe detalii sunati la nr de tel 0771402904

  • Salveaza cautarea