Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Brasov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal Communicates with assigned customers; Perform activities related to product selling and after selling services; Places orders in ERP and makes follow-up; Translate a Request for Quotation into an offer (offer follow up); Book and confirming orders for customized enclosures; Follow up orders, payments, non-conformity`s; The delivery and shipping process is done by logistics department; Ensure delivery of products at requested time; Descrierea jobului Pro-active/ full of energy; Likes to be a spin in the web by communicating to company’s all over the world and to other departments within Eldon; Language: English and Spanish – advanced level. Able to read and translate a drawing into an offer/ Eldon solution; After a training, to understand the standard products; Able to work with Excel, software tools and ERP system; Able to have customer contact in a foreign language (e-mail/ phone); Able to follow up offers, orders, payments and non-conformities by e-mail/ phone Minimum 2 years’ experience in a similar position or in planning/logistics/purchase;

  • Vorbesti limba italiana? Angajam operatori call center full time/part time Brasov Inbound: asistenta tehnica Asus Italia Outbound: produse /servicii Telecom Italia Cerinte: Cunostinte de limba italiana nivel mediu -avansat Cunostinte medii de calculator (Word, Excel) Experienta anterioara in domeniul Customer Care sau in activitati similare constituie un avantaj; Oferim: Program de munca lejer (luni-vineri)nu se lucreaza sambata si duminica Contract de munca pe perioada nedeterminata Bonuri de masa in valoare de 15/lei pe zi lucratoare Bonusuri saptamanale plus Lunare indiferent de performanta Training si formare continua la locul de munca; Transport Asigurat (pt pers din afara orasului ) Tombola saptamanala pentru bilete la cinema/ piscina; Sala de distractie pentru angajatii nostri; Teambuilding (de 2-3 ori pe an in BRASOV/IASI); Pachet salarial ATRACTIV Grupul Open Mind a fost infiintat acum 11 ani si a devenit leader pe piata din Romania in sectorul BPO impunandu-se prin calitatea serviciilor oferite .Dupa doar 7 luni de activitate in Iasi, Open Mind se dubleaza cu nasterea unei filiale in Brasov Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului. Aici vei gasi o echipa prietenoasa si Open Mind! APLICA ACUM LA : m.harsa@openmindgroup.it SAU NE PUTETI CONTACTA 0755050198 PENTRU MAI MULTE DETALII VINO IN ECHIPA NOASTRA !!

  • Candidatul ideal Esti comunicativ si iti doresti sa iti incepi o cariera in aria relatiilor cu clientii? Recrutam pentru partenerul nostru, companie de outsourcing renumita, Operatori Contact Center. Cautam atat persoane cunoscatoare a limbii romane, cat si engleza, germana, franceza, spaniola, rusa, italiana si maghiara. Chiar tu esti persoana potrivita daca: • Esti motivat sa lucrezi intr-o echipa formata din persoane tinere si deschise; • Iti face placere sa vorbesti la telefon; • Te consideri, sau iti doresti sa devi un bun negociator; • Esti o persoana implicata. Descrierea jobului Rolul tau va fi unul foarte important, deoarece activitatea presupune: • Identifiicarea si cercetarea nevoile clienţilor alocati; • Propunerea de solutii personalizate, in functie de nevoile clientului; • Oferirea de suport si indrumare clienţilor; • Îndeplinirea obiectivelor stabilite, din punct de vedere cantitativ si calitativ; • Participarea la îmbunătăţirea proceselor de lucru; Iti oferim o gama larga de beneficii, precum: • Posibilitatea de a-ti mari veniturile prin bonusuri de performanta; • Tichete de masa; • Concursuri motivationale si premii; • Posibilitatea de a te dezvolta profesional alaturi de noi, in cadrul unei companii aflate in plina ascensiune ; • Acces la training-uri de formare continua, suportate si organizate de companie; • Stabilitate si contract de munca pe perioada nedeterminata • Un mediu de lucru placut cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala • Cafea la discretie :) • Vei lucra alaturi de colegi dinamici, amuzanti, orientati spre rezultate; • Abonament 7cards • Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala orientata catre client Descrierea companiei B.V.B. RECRUIT și-a început activitatea în anul 2014, fiind o companie cu capital integral românesc.Viziunea noastră este de a deveni principalul partener în domeniul resurselor umane şi de a contribui la integrarea pe piaţa muncii a tuturor persoanelor care doresc fie să păşească în câmpul muncii, fie să se recalifice şi să aiba un impact pozitiv asupra climatului economic. Pentru a ne cunoaste ne puteti trimite un CV la adresa: sau sa ne sunati la numarul de telefon 0749 585 090.

  • Cautam persoane energice, entuziaste, perseverente dornice de stabilitate la locul de munca pentru pozitia de "Operator Call Center in limba romana" pentru promovare&vanzare de bunuri si servicii. Iti oferim un loc de munca stabil, cursuri de formare pentru cei fara experienta in domeniu, un salariu fix plus castiguri substantiale in functie de competentele dobandite, un mediu de lucru placut si organizat cu toate instrumentele necesare pentru a face performanta. Cerinte: - abilitati excelente de comunicare in limba romana, vocabular bogat, comunicare eficienta; - abilitatea de a acumula informatii din scurt timp; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare si dornice sa-si depaseasca limitele; - cunostinte medii de calculator; - experienta anterioara in domeniul Call center sau in activitati similare vanzarii constituie un avantaj. Responsabilitati: Activitatea operatorilor presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: pomovarea serviciilor partenerilor nostri catre potentiali clienti, oferirea de informatii relevante si corecte si trimiterea de oferte personalizate cu scopul de a incheia contracte. Beneficii: - training si formare continua la locul de munca; - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - posibilitatea de a avansa si a se dezvolta in cariera; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - pachet salarial net atractiv cu posibilitate de crestere imediata; - bonuri de masa 15 lei /zi lucratoare; - bonusuri saptamanale sau lunare; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an). Vrei sa stii mai multe detalii, sa ne cunosti? Suna si programeaza-te la un interviu:0755050198

  • Angajam operatori call center in Brasov Cerinte: -bune abilitati de comunicare si relationare cu clientii -persoana dinamica -cunostinte operare PC - nu este obligatorie experienta dar constituie avantaj BENEFICII: -salariu competitiv -bonuri de masa in valoare de 15 lei -comisioane in functie de rezultate RESPONSABILITATI: -identificarea nevoilor clientilor -oferirea informatiilor corecte referitoare la produsele si serviciile promovate. Pentru mai multe detalii,contactati-ne la nr 0771 205 352.

  • Angajez persoana vorbitoare de lb GERMANA (nivel avansat) + lb ENGLEZA (nivel incepator\mediu) - activitatea presupune preluare de apeluri telefonice si solutionarea problemelor aparute Program de lucru -> Luni pana Vineri, in ture de la 9 la 18/10 la 19. Se ofera perioada de training, reducere 20% Regina Maria, plus multiple beneficii. Pachetul salarial este continuit din salariul net + bonuri + bonusuri in functie de performante. Pentru informatii suplimentare 0724-599-332 .

  • Descriere G4S Cash Solutions, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a G4S plc., cea mai importantă companie de securitate integrată din lume – cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru postul de OPERATOR INTRODUCERE SI VALIDARE DATE. Cerinte post: - Studii medii absolvite, - Cunostinte solide de operare PC, - Experienta profesionala de minim un an de zile intr-o pozitie similara - avantaj, - Capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, abilitati manuale, - Disponibilitate de lucru in ture, preponderent de noapte. Descrierea jobului Resposabilitati: - raspunde de introducerea datelor in sistemul informatic - introduce in sistemul informatic valorile nominale, pe cupiuri, corespunzatoare unui sac cu valori, conform borderourilor primite - scoate rapoarte din sistem Beneficii: - oferta salariala motivanta; - tichete de masa in valoare neta de 300 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - spor fidelitate dupa 3 luni de munca; - spor de noapte: 25%; spor de week-end: 8%; - posibilitate ore suplimentare - spor 100% - 22 zile concediu de odihna platit/an; - contract de munca pe perioada NEDETERMINATA, plata salariului la timp, siguranta locului de munca; - tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitate de promovare in cadrul echipei; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si conform Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal in procesul de recrutare si selectie, pe care va invitam sa o consultati la https://www.g4s.com/ro-ro/careers/nota-informare.

  • Firma prestatoare pentru Electrica angajeaza 5 operatori date pentru zona Brasov.

  • Descrierea locului de munca Candidatul ideal: • Studii medii (liceu, cu sau fara bac / scoala profesionala); • Abilitati de comunicare si atitudine orientata catre client; • Rapiditate in operare documente si gestionare numerar; Descrierea jobului: • Emiterea tichetelor de pariere in sistemul informatic al companiei; • Intocmirea zilnica a documentelor de contabilitate primara; • Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale; • Crearea unui mediu agreabil pentru clienti; Beneficii: • Salariu competitiv si tichete de masa; • Loc de munca stabil; • Program flexibil adaptat nevoielor fiecaruia; • Training de specialitate intr-o echipa tanara si dinamica; • Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca; • Ore suplimentare platite 175%; • Bonusuri de performanta; • Bonusuri pentru recomandarea colegilor noi. Descrierea companiei S.C. HATTRICK BET S.R.L. este cea mai mare companie de pariuri sportive din Romania ce activeaza pe piata locala sub brandul Casa Pariurilor. Cele peste 700 de agentii la nivel national ofera clientilor cele mai diversificate oferte, bonusuri consistente si cote atractive. Hattrick Sports Group este prezent in 7 tari din Europa si reprezinta o a doua casa pentru mai mult de 1800 de angajati.

  • Firma prestatoare de servicii pentru Electrica angajeaza 8 operatori date pentru Brasov si 1 operator date pentru Sacele.

  • Societate comerciala de distributie produse de uz veterinar si hrana pentru animale angajeaza cu contract de munca contabil / gestionar depozit, cu bune cunostinte de contabilitate primara / operare calculator / gestiuni.

  • Lucrator comercial cu sau fara experienta angajam la atelier copiere chei si operatori calculator, pt. mai multe detalii sunati la nr. de telefon. Salariul se va negocia in urma interviului;

  • Firma FW analiza! Oferta part-time. Cautam urgent persoane interesate sa lucreze pe operari. Rugam seriozitate maxima ! SUPER USOARA si accesibila oricui!!! Inscrierea este absolut GRATUITA. 1. Colaboratori online - Doar fac publicitate online pe internet (nu trebuie sa vinda nimic) 2. Consumatori - Cumpara produse pt consum propriu 3. Distribuitori - Distribuie produsele companiei Detalii numai la email:

  • Doar cu contract. Lucrezi in timpul tau liber, ai nevoie doar de calculator si internet. Activitatea este online,deci nu conteaza din ce zona a Romaniei esti. Primesti instructiuni gratuite! Trimite un mesaj formulat la alegere ,doar sa stim ca e legat de acest anunt, la adresa de e-mail :reteauaromaneasca@gmail,com

  • Companie tanara in plina expansiune cauta reprezentant domeniul vanzari pe zona centru-sud. Selectionam aplicanti din toata tara. - Aplica la email pentru detalii. Descriere post: - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - mentinerea legaturii cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - acceptam candidati din toata tara - zona centru-sud: Alba Iulia, Sibiu, Brasov, Arges, Bucuresti, Craiova, Slatina, Calarasi Nivel experienta: - fara experienta - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei - sau experienta minima, medie ori avansata, dar de asemenea se ofera pregatire in raport cu politica firmei Aptitudini solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare - cunostinte minime operare pc - cunostinte minime word, excel, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism - comunicare si adaptare la nou Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze pe email .

  • Locuri De Munca remote. Cautam urgent persoane interesate sa lucreze pe calculator. Rugam seriozitate maxima ! Detalii numai la email:

  • Salveaza cautarea