Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bucuresti

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam call CENTER cu experienta minima in vanzari online si Promovari online..promovarea produselor companiei noastre..Foarte buna comunicare verbala si scrisa...Cladire birouri... Punct de reper Metrou Republica PROGRAM L-V 9-18 .Salariu net 1600-2100..

  • AngajamCALL CENTER cu experienta minima promovari online .Foarte buna comunicare verbala. Seriozitate si punctualitate. Conostinte calculator. Loctie birouri. Bd basarabia .metrou Republica. Program L V 9-18 .Salariu net 1600 2100 Relati la. Tel 0735540408.

  • Cautam persoana serioasa dornica de afirmare

  • Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtv Candidatul ideal - minim studii medii; - cunostiinte minime operare pc - abilitati de comunicare telefonica; - experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj; Descrierea jobului - program de lucru in ture zi/noapte; - opereaza si intretine aparatura din dotare; - coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren; - mentine legatura telefonica cu Inspectorii; - editeaza si updateaza periodic baza de date a dispeceratului; - mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren; - salariu platit la timp; - 12 lei/ora (intre 1900 si 2500 lei, in functie de ore) - - contract de munca in conditiile legii; 0727 730 762

  • Firma de paza angajeaza dispecera,program flexibil si salariu motivant.

  • Required profile: -French and English language proeficiency -Customer oriented person, excellent communication skills, quick learner; -Proactive and a great team player; What you will be doing: -Your role will be to offer customer service by providing information about travels and bookings; -You will be a responsible for maintaining our client’s presence on social media; -As a customer service specialist you will use your creativity to help generate brand awareness and promote customer service through the social media nerworks; What we offer: - we offer a great income and a pleasant working enviroment in the city center; -WELCOME BONUS: 2000 ron net -Attractive salary package: 4000 ron net + 320 flexible benefits;

  • CASA DE PARIURII sector 3 VITAN ANGAJAM PERSONAL PENTRU OPERATOR CALCULATOR CU SAU FARA EXPERIENTA PENTRU ORICE DETALII NE PUTETII CONTACTA LA 0786121313

  • Condiții: · persoana comunicativa, deschisa catre nou, cu indemanare si initiativa, cu atentie la detalii si atentie distributiva · bun organizator · abilitati de lucru in echipa, de a indeplini concomitent sarcini diferite; Beneficii: ​ Un mediu de lucru interesant, oportunitatea de a lucra alaturi de profesionisti intr-un domeniu de activitate fascinant si aflat intr-o continua schimbare, sanse de dezvoltare si a face parte din echipa noastra.

  • Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900. Va rugam apelati in intervalul orar 13-19 Multumim

  • Despre Trenta Pizza Trenta Pizza este o companie 100% romaneasca ce ofera serviciul de livrare pizza la in Bucuresti. Trenta Pizza activeaza pe segmentul de livrari pizza la domiciliu din 2005 si opereaza in 10 locatii de unde se comercializeaza pizza la pachet si se se livreaza pizza la domiciliu. Candidatul ideal Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru; - Atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere; - Capacitatea de a gestiona optim situatiile dificile/conflictuale, persuasiune; - Capacitatea de a se adapta usor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor; - Rezistent la stres si la lucrul sub presiune; - Rabdare, calm, diplomatie; - Bune cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba engleza (vorbit) nivel mediu/avansat; - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; Descrierea jobului: - preluarea comenzilor telefonice din partea clientilor; - comunicarea intr-un mod eficient cu colegii din alte departamente; - gestionarea prompta a solicitarilor, comenzilor, sesizarilor venite din partea clientilor; - introducerea corecta a datelor primite de la clienti in aplicatia interna; - cunoasterea meniului si a ofertelor, vanzare sugestiva; - indeplineste obiectivele de vanzari. Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: - salariu motivant; - bonuri de masa; - bonusuri de vanzare/performanta; - training; - un mediu de lucru placut si dinamic. O echipa grozava te asteapta! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau la sau contacteaza-ne la numarul de telefon: 0751 309 890.

  • CASA DE PARIURII TEIUL DOAMNEI NR.10 SECTOR 2 ANGAJAM PERSONAL PENTRU OPERATOR CALCULATOR CU EXPERIENTA PENTRU ORICE DETALII NE PUTETII CONTACTA LA 0720490320/0761410718

  • Angajam inginer ofertare instalatii sanitare(sanitare,termice,HVAC).Studii superioare cu experienta minim 1an in domeniu.Se ofera pachet salarial atractiv(+alte beneficii,tel,laptop}.Pentru detalii Ana Berbecaru(de L-V intre 8-16).

  • Desfasoara activitate comerciala de: licitare si derulare contracte pentru produse medicale din domeniile de distributie ale firmei, organizare documente de licitatie, intocmire dosare. Raspunde pentru corecta executare a contractelor incheiate cu clientii. Factureaza marfa livrata pentru beneficiari, verifica si evidentiaza stocurile. Raporteaza ori de cate ori este necesar stadiul indeplinirii obiectivelor. Raspunde de intocmirea corecta a documentelor pentru clienti. Raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor. Este responsabil de intocmirea documentelor de transport marfa, conform normativelor. Candidatul ideal: - prezinta coerenta in gandire - are capacitate organizatorica - are simtul datoriei, loialitate si atasament fata de firma - are spirit de responsabilitate - dispune de flexibilitate si initiativa - are capacitate foarte buna de relationare si comunicare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie - are personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta -experienta minim 2 ani in domeniu comercial/ achizitii/ facturare - lb.engleza nivel mediu

  • Cel mai platit panel de sondaj din Romania Pentru participarea la sondaje primesti intre 0.20€ si 2€ pentru un sondaj. Bonus la inregistrare 1,50 Euro Pt detalii trimite un email la adcrys01@gmx.com

  • Candidatul ideal Daca esti o persoana dinamica, sociabila si comunicativa; Daca iti place sa lucrezi in echipa; Te asteptam sa ni te alaturi! Descrierea jobului Ne dorim persoane dinamice pentru postul de operator call center. Preluarea comenzilor online si confirmarea acestora. Beneficii: Oferim training; Contract de munca; Conditii excelente si colectiv tanar; Salariul creste in functie de vechime; Prime de sarbatori; Salariu motivant; Programul este de 8 ore, intervalul 8:30- 17:00, cu pauza de 30 minute, weekend-ul fiind liber Punct de lucru aproape de Mall Vitan, sector 3. Descrierea companiei Suntem o companie care se ocupa cu comert online, avand mai multe magazine cu specifice diferite. https://www.mynails.ro/

  • Descrierea jobului: • Monitorizare magazin online, • Actualizare magazin online – adaugare produse, prelucrare fotografii, actualizare / adaugare descrieri, realizare bannere pentru prezentarea promotiilor actuale, adaugare/modificare preturi • Alte activitati specifice, necesare bunei desfasurari a activiti Salariul 800 ron 0722518840 0213117001

  • Agentie de pariuri sportive CANDITATUL IDEAL - Studii medii absolvite; - Cunoștințe de operare PC – nivel mediu; - Dornică să se dezvolte într-un domeniu într-o continuă dezvoltare - Atitudine orientată către client și bune capacități de comunicare; - Persoană echilibrată, responsabilă, conștiincioasă si loiala; RESPONSABILITĂȚI - Informează clienții în legatură cu promoțiile și regulile jocurilor aflate în desfașurare - Creează un mediu plăcut pentru clienți - Încaseaza banii pentru vânzarea serviciilor și produselor specific - Acceptă si validează biletele de pariere - Întocmește zilnic documente de închidere și deschidere agenție BENEFICII - Instruire de specialitate și dezvoltare profesională; - Echipă tânără și dinamică, motivată și orientată spre atingerea obiectivelor - Training personal în locații special destinate și perioadă de acomodare - Prima pentru concediu si prime de sarbatori Locatiile pentru care angajam sunt in: - sect 2, Bucuresti, sos. Colentina

  • Candidatul ideal Vrei un job stabil, bine platit si aproape de casa? Vrei un program flexibil si sanse reale de promovare? Fie ca ai sau nu experienta in campul muncii, daca raspunsul la intrebarile de mai sus tau este DA, atunci esti candidatul potrivit pentru noi. HCCResource recruteaza pentru clientul sau SUPERBET, una din cele mai mari companii de pariuri sportive din Romania, avand peste 2000 de angajati si 650 de agentii aflate in toate judetele tarii. Toate agentiile sunt operate direct de catre Superbet si reprezinta investitii semnificative in amenajari moderne, mobilier, aparatura electronica si de telecomunicatii. Operatorii SUPERBET sunt selectati si pregatiti cu grija, astfel incat nevoile clientilor sa fie intotdeauna pe primul loc, iar experienta clientilor sa fie cat mai placuta. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - Informeaza clientii in legatura cu promotiile si regulile jocurilor aflate in desfasurare - Incaseaza banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice - Accepta si valideaza biletele de pariere - Intocmeste zilnic documentele contabile primare - Creeaza un mediu placut pentru jucatori BENEFICII: - Salariu MOTIVANT - BONUSURI de performanta si sanse reale de a-ti dubla venitul lunar - Tichete de masa - Asigurare medicala - Cursuri GRATUITE de specializare - Oportunitati de PROMOVARE - Loc de munca stabil, aproape de casa - Colegi tineri si ambitiosi - Program de lucru FLEXIBIL Vino sa lucram impreuna in domeniul Betting and Gaming! Descrierea companiei HCCResource - firma de servicii specializate in resurse umane

  • HCCResource recrutează Operator Calculator pentru Barsbet Locatia: • Bucuresti CERINTE: • Cunostinte operare PC; • Studii medii absolvite; RESPONSABILITATI: • Incasarea banilor pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice; • Validarea biletelor de pariere; • Informarea clientilor in legatura cu produsele si regulile jocurilor aflate in derulare; BENEFICII: • Salariu 2200 lei net; PROGRAM: • 2 zile lucratoare cu 2 zile libere de la ora 10:00 – 22:00

  • Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,aspect fizic placut,perseverent -abilitati de comunicare verbala si scrisa -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare si urmareste fidelizarea clientilor Se ofera: -parte fixa -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Asteptam CV-ul la adresa de e-mail: agtopcompany@yahoo.com

  • Salveaza cautarea