Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • We are in search of Customer Care Representatives with any of the following languages: • German (up to 1400 euro net); • French (up to 1300 euro net); • English (min. 450 euro net); • Polish (min. 900 euro net); • Italian (min. 500 euro net); • Spanish (min. 500 euro net); • Russian (min. 600 euro net); • Romanian (min. 350 euro net). BONUS: For celebrating your first 3 months in the company, you will receive a bonus of 500 euro after the 3rd month! You are the right person for the job if you are self-motivated, detail-oriented and well organized, with excellent communication skills. No previous experience required. Job description: • Answering or making calls to clients; • Responding efficiently and accurately to callers, explaining possible solutions, and ensuring that clients feel supported and valued; • Establish a good working relationship with customers and other professionals Benefits • Attractive salary package (meal tickets, transport, bonuses) • 4h/6h/8h/day shifts; • Professional development through training programs; • Real possibilities of career development; • A multicultural and multilingual work environment that is modern, dynamic and friendly; • New building, at 10 minutes from Unirii Square, Bucharest. You can apply to this job opportunity by sending us your resume at (please, specify the language for which you are applying).

  • Firma Cresida Management cauta operator calculator in vederea intocmirii documentelor pentru asociatiile de proprietari (liste de plata ,rapoarte, registre, etc.). Cunoasterea temeinica a programului Blocmanager este obligatorie. Un avantaj este experienta in lucrul cu asociatiile de proprietari. Salariu net 3000 lei net, cu posibilitatea de a creste in urmatoarele trei luni. Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email

  • Candidatul ideal Seriozitate Reale calitati interpersonale Abilitati de comunicare, relationare. Ambitios; Spirit de echipa si personalitate dinamica. Experienta MS Office (Outlook, Word, Excel); Experienta in curierat reprezinta un avantaj dar nu o conditie obligatorie Descrierea jobului Preluare apeluri telefonice Verificarea expeditiilor in sistem Rezolvarea expeditiilor fara status Importul expeditiilor in sistem Verificarea reclamatiilor precum si rezolvarea lor Instiintarea curierilor cu privire la modificarile aparute in procesul de livrare/ridicare colete Gestionarea si verificarea despagubirilor alocate clientilor companiei Alte responsabilitati ce revin activitatii din departament Birourile sunt situate pe Soseaua Alexandriei 99A Bragadiru Cv-urile pot fi transmise si direct pe adresa de HR a companiei! Salariu 1800 Ron Luna Program Luni - Vineri 9 - 17

  • Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Responsabilităţi: • Întocmeşte situaţii/rapoarte necesare în decontarea serviciilor prestate cu utilaje/mijloace mecanizate la autorităţile contractante • Răspunde de întocmirea/completarea/actualizarea/corectarea/definitivarea raportului de dispecerat pentru operaţiuni de deszăpezire şi de salubrizare stradală în concordanţă cu datele furnizate de sistemul GPS, coroborându-le cu cele deţinute de Biroul Producţie • Scanează foile de parcurs ale utilajelor implicate în acţiunea de deszăpezire, în vederea completării jurnalului • În vederea urmăririi lunare a parametrilor de performanţă, prelucrează situaţiile zilnice cu reclamaţiile şi sesizările telefonice primite de la secretariat - completare, actualizare, corectare, centralizare date • La solicitarea şefului direct sau a conducerii departamentelor Diviziei Salubritate, întocmeşte rapoarte detaliate cu privire la activităţile prestate de unul sau mai multe utilaje Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă pe un post similar (operator date) • Cunoştinţe foarte bune de operare PC • Disponibil pentru program în ture Persoanele interesate pot trimite CV-ul la adresa de e-mail recrutare(a)romprest.ro Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • Call center in Bucuresti isi mareste echipa ! Suntem o echipa unita, ambitiosa, talentata si ne place performanta ! Cautam colegi care sa-si doreasca sa munceasca, sa fie punctuali, ambitiosi, cu bun simt si dornici de performanta. Oferim: - salariu fix - comision atractiv din vanzari- bonus - o masa pe zi - mediu de lucru placut, echipa tanara, atmosfera prietenoasa Trimite C.V si hai sa ne cunoastem !

  • Ideal candidate - Experience in usage of Internet-based applications - Confident MS-Office-User, especially MS Excel - MANDATORY - Basic telecommunication knowledge would represent an advantage - Language skills: very good English (verbal and written) - MANDATORY - Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic - Organization and prioritization abilities - You like to work in a structured, independent way as well as part of a team - You are self-motivated and a goal-oriented, salary motivates you to top efficiency - Additional languages are a big plus (especially German) - Loyal, trustworthy and hard working. Job description - Testing of connection and audio quality of telephone-connections. - Processing of trouble tickets in our ticket-system and our own highly accessible administration-platform 42one - Assessment of the quality statistics by appropriate parameters (ACD, ASR, SC, PDD, Call Attempts) - Identification of problematic destinations - Autonomous development and implementation of optimizing courses of action - Testing and surveillance of the implemented optimizing measures - Cooperation with involved and affected departments - Documentation of procedures and measures - Build routing scenarios for the customers in order to establish the correct flow on a call; - Change or interconnect from Soft switch interface routing groups, equipment’s, accounts, customers, vendors - Enable or disable routes for a specific call/destination; - Make SIP Debug, searching the issue and solve it as soon as possible; - Periodically monitor the routes to different destinations 42COM offers - Maintain the costs on the routes as low as possible without affecting the quality Company details 42com Telecommunication GmbH was founded 2002 in Berlin. A significant year in the development of the European telecommunication market that had just recently created a sensation by the initiation of the so-called “Telecom Package”. The new laws for harmonization of electronic communications networks outlined new rules while lowering the entrance barriers for free providers and allowing open competition.

  • Angajam operat magazin online, call center . Detalii la nr de tel 0741352483

  • Firma din Bucuresti, zona Carrefour - Colentina, sector 2 angajeaza part time Operator calculator, Web Content Editor. Cunostinte Web Basic, HTML, CSS, WORDPRESS, engleza nivel mediu.

  • Jobul presupune ambalarea bijuteriilor si accesoriilor intr-un magazin, aranjarea la raft. Program flexibil. Posibilitate rapida de promovare. Locatie centrala, zona Cotroceni. Studii: Minim - Liceul Pentru aplicare depuneti CV pe adresa de email georgeapreutesei arond yahoo.com Tel

  • budoland.ro se afla in cautarea unor persoane entuziaste care sa ocupe postul de Operator Calculator in cadrul urmatoarelor departamente: documentare, tehnic (service) si relatii clienti/call center. Candidatul ideal: - studenti/absolventi de facultate; - cu bune cunostinte de MS Office; Wordpress; Magento; Corel; Photoshop; Facebook - responsabili, sociabili si cu spirit de echipa; - proactivi, cu atentie deosebita la detalii; - punctuali si dispusi la un program de lucru full-time; - cu dorinta de a-si forma o cariera intr-o companie moderna din domeniul echipament sportiv. Descrierea jobului: Viitorii nostri colegi vor avea ca atributii, in functie de pozitia ocupata, urmatoarele: - pentru departamentul de documentare: preluarea informatiilor legate de produsele pe care le comercializam de pe site-ul nostru si introducerea acestora intr-o interfata web si ulterior pe site-ul companiei; - creearea de campani "newslatter" - pentru departamentul tehnic (service); - pentru departamentul de relatii clienti (call center): preluarea comenzilor primite telefonic sau pe e-mail si fidelizarea clientilor. - Carnet auto Beneficii: - program de 8 or/zi de luni pana vineri - decontare transport; - achizitii de produse la pret de furnizor; - acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale; - locatie str.cpt Nedelcu Ilie nr 2F (intre Margeanului si Antiaeriana) Poti aplica si sunand la 0722 312 769 sau pe mail la

  • Cunostinte operare PC ( efectuare facturi/oferte, lucru excell, creare awb-uri curier, adaugare anunturi, postare retele socializare etc.) Cunostinte medii limba engleza Dorinta de invatare este cea mai importanta, nu cunostintele, acestea se vor deprinde in timp. Locatie: Calea 13 Septembrie nr 162, Cladirea cu Shop&Go la parter, etajul 1, Best Invest Group Domeniul jobului este unul mai amplu, avand activitate in mai multe domenii ( principalele activitati sunt vanzarea materialelor pentru amenajari interioare, creare siteuri web ). Exista posibilitatea de avansare, dar acest lucru depinde doar de dvs. Daca sunteti interesati contactati-ne pe email, telefonic ori whatsap si stabilim un mini-interviu. Cautam persoane tinere.

  • Suntem in cautarea de consilieri suport clienti, vorbitori de una dintre limbile de mai jos: • Germana (pana la 1400 euro net); • Franceza (pana la 1300 euro net); • Engleza (min. 450 euro net); • Poloneza (min. 900 euro net); • Italiana (min. 500 euro net); • Spaniola (min. 500 euro net); • Rusa (min. 600 euro net); • Romana (min. 350 euro net). BONUS: Pentru implinirea a 3 luni in cadrul companiei, vei primi o prima de 500 la sfarsitul celei de-a treia luni! Candidatul ideal: • persoana sociabila, motivata, sa doreasca sa invete lucruri noi si sa impartaseasca din experienta lui; • Cunostinte tehnice de operare cu calculatorul (Microsoft Office, gestionare email, navigare internet etc); • Orientat spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestuia; Beneficii: • Salariu atractiv (bonuri de masa, decontare transport) • Ture de 8 ore/zi • Dezvoltare profesionala prin intermediul programelor de training; • Mediu de lucru multicultural, modern, dinamic si prietenos; • Posibilitati reale de promovare; • Locatie noua, la 10 minute de Pta. Unirii. Daca esti interesat, trimite CV-ul tau la adresa de email: si te vom contacta cat de curand.

  • Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza +germana Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii engleza si germana -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa. Dupa primele 3 luni de proba veti primi un bonus de 600 EUR net adaugat la salariul normal Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la 0726614351 Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Franceza si engleza  -engleza -franceza -italiana si engleza -Portugheza si engleza -spaniola si engleza

  • Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza + franceza Conditii de munca si salarizare foarte bune, Cerinte : -cunoasterea foarte buna a limbilor engleza si franceza -cunostiinte utilizare PC Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa Pentru cei care nu locuiesc in Bucuresti oferim: -120 euro net pe luna ca ajutor chirie -asigurarea cazarii la hotel pe perioada acordarii interviurilor - ( pana la 30 nopti ) -rambursarea costurilor de transport pana la Bucuresti ( pana la 150 EUR net ) In timp , in functie de performante se poate ajunge la peste 4000-4500 lei net Se poate munci in ture de zi si de noapte, part-time sau full time Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -engleza -franceza -italiana si engleza -Portugheza si engleza -spaniola si engleza daca sunteti interesati va rog sa trimiteti un CV in limba straina pentru care aplicati la adresa mentionata sau cereti relatii la numarul de telefon afisat.

  • Doresc angajare ca operator calculator (preluare comenzi,facturare) program 8 ore/zi, 1/1 zi,2/2 zile..... sa lucrez intr-o unitate serioasa, cu personal respectat,si retributia platita la timp. Am studii superioare, curs de contabilitate asistata de calculator, (programe word-excel.atlas) experienta in sistemul delivery. Retributia minima neta de 2200 lei /luna.

  • Cerchiamo back office che parli TURCO-ITALIANO con esperienza in call center in particolare bravo venditore , ottima conoscenza del computer . OFFRIAMO: - Contratto di lavoro a tempo indeterminato a norma di legge rumena - Orario di lavoro flessibile 8 ore - Bonus de massa - Stipendio a partire da 2700 ron + Bonus in funzione della esperienza e capacità che viene stabilita in fase di colloquio cerchiamo persone serie e che desiderano un posto di lavoro impegnativo e duraturo . per informazioni o fissare un colloquio chiamare il numero 0772149876

  • Cerchiamo un formatore / supervisore di centri che parli perfettamente tre lingue INGLESE-ITALIANO-SPAGNOLO ed anche FRANCESE con esperienza in call center in particolare bravo venditore , ottima conoscenza del computer . OFFRIAMO: - Contratto di lavoro a tempo indeterminato a norma di legge rumena - Orario di lavoro flessibile 8 ore - Bonus de massa - Stipendio a partire da 3500 ron + Bonus in funzione della esperienza e capacità che viene stabilita in fase di colloquio cerchiamo persone serie e che desiderano un posto di lavoro impegnativo e duraturo . per informazioni o fissare un colloquio chiamare il numero 0772149876

  • andidatul ideal: Avem nevoie de un (o) coleg (a) a ne intregii echipa, apreciem atat tineretea cat si maturitatea ! NU ITI TREBUIE EXPERIENTA ! Te invatam noi insa trebuie sa stii limba engleza si sa fii o persoana creativa. Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa dinamica aplica la job-ul nostru Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - salariu fix si bonusuri de performanta - tichete de masa : cate unul in valoare de 15 lei pentru fiecare zi lucratoare din luna - spor pentru orele lucrate suplimentar; - te impulsionam sa vii la munca prin bonusuri de performanta; - program de lucru in ture/ flexibil, poti face schimb de tura cu colegii tai astfel sa mai poti face si alte lucruri A SA NU TE AMETIM ITI SPUNEM CA VEI PRIMI CU TOT CU SPORURI APROXIMATIV 2000LEI(dupa perioada de training, perioada de training vei intra pe un sistem de bonusare unde vei primi si bonusuri de performanta) - lucrul in ture : flexibil, astfel poti face schimb de zile - program de 5 zile lucratoare si 2 zile libere in functie de tura - poti sa faci schimb de tura cu colegii tai astfel mai poti face si alte lucruri intre timp Descrierea jobului: Ce vrem de la tine : - sa ai studii medii cu sau fara BAC- vrem sa ajuti; - vrem sa fii amabil, cald si prietenos cu toti colegii tai; - vrem sa fii corect.

  • Angajam personal pentru internet cafe, puncte de lucru in zona Piata Sudului si Piata Romana. Programul de lucru este in ture de 12 ore ziua si noaptea. Interviul se stabileste doar in urma unei convorbiri telefonice la numarul 0769258900. Va rugam apelati in intervalul orar 13-19 Multumim

  • Salveaza cautarea