Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Bucuresti

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 11

    budoland.ro se afla in cautarea unor persoane entuziaste care sa ocupe postul de Operator Calculator in cadrul urmatoarelor departamente: documentare, tehnic (service) si relatii clienti/call center. Candidatul ideal: - studenti/absolventi de facultate; - cu bune cunostinte de MS Office; Wordpress; Magento; Corel; Photoshop; Facebook - responsabili, sociabili si cu spirit de echipa; - proactivi, cu atentie deosebita la detalii; - punctuali si dispusi la un program de lucru full-time; - cu dorinta de a-si forma o cariera intr-o companie moderna din domeniul echipament sportiv. Descrierea jobului: Viitorii nostri colegi vor avea ca atributii, in functie de pozitia ocupata, urmatoarele: - pentru departamentul de documentare: preluarea informatiilor legate de produsele pe care le comercializam de pe site-ul nostru si introducerea acestora intr-o interfata web si ulterior pe site-ul companiei; - creearea de campani "newslatter" - pentru departamentul tehnic (service); - pentru departamentul de relatii clienti (call center): preluarea comenzilor primite telefonic sau pe e-mail si fidelizarea clientilor. - Carnet auto Beneficii: - program de 8 or/zi de luni pana vineri - decontare transport; - achizitii de produse la pret de furnizor; - acordarea de concediu in limitele prevazute de lege si zile libere de sarbatorile legale; - locatie str.cpt Nedelcu Ilie nr 2F (intre Margeanului si Antiaeriana) Poti aplica si sunand la 0722 312 769 sau pe mail la

  • 65

    Cerinte: - EXPERIENȚA în domeniu NU este necesară ! - perseverență și să te simți confortabil în rezolvarea problemelor prin telefon, zâmbind; - să-ți placă să lucrezi independent. Descrierea jobului - Procesarea comenzilor online (din browser); - Gestionarea mesajelor clientiilor (persoane juridice); - Comunicare cu clientii: informatii, inregistrare comenzi, rezultat convorbire; - Poti incepe imediat. Pentru toate acestea, noi iti oferim: • salariu incepand cu 1600 lei net ( in mana ) + bonificatii pentru realizarea targetului, la program Full Time (uzual 2000 - 2750 lei) - contract de munca pe perioada nedeterminata; • mediu de lucru restrans (putini colegi); • fara ore suplimentare; - zile libere oficiale (toate) si concediu de odihna; • alte beneficii: bonusuri de performanta pe baza rezultatelor evaluate. Punct de lucru - zona Bucuresti Mall (Calea Vitan) - Sector 3 Program de lucru: Luni - Vineri 9:00 - 17:00 sau (part-time, minim 4 ore/zi) Luni - Vineri 10:00 - 16:00 Niciodata sambata, duminica sau alte zile libere. Nu ne intereseaza varsta, ANGAJĂM ȘI PENSIONARI (dar si persoane sub 40 ani) și nici cerința de a avea studiile terminate. Trimite-ne C.V.-ul tau (ca mesaj pe publi24.ro) si hai sa ne cunoastem ! Intelegerea cerintelor formulate in anunt sunt primul criteriu de evaluare in selectia candidatilor. Selectia candidatilor pentru interviu face abstractie de ordinea primirii CV-urilor/datelor de inscriere, primordiale fiind criteriile de compatibilitate cu fisa postului. ! ! ! Toate mesajele vor primi feedback ! ! !

  • 9

    Call center in Bucuresti isi mareste echipa ! Suntem o echipa unita, ambitiosa, talentata si ne place performanta ! Cautam colegi care sa-si doreasca sa munceasca, sa fie punctuali, ambitiosi, cu bun simt si dornici de performanta. Oferim: - salariu fix - comision atractiv din vanzari- bonus - o masa pe zi - mediu de lucru placut, echipa tanara, atmosfera prietenoasa Trimite C.V si hai sa ne cunoastem !

  • E foarte simplu . Intri, faci cont si bagi niste coduri sa te uiti la reclame. La 150$ poti sa scoti banii! Incearca nu ai nimic de pierdut. Acesta este link.ul https://awymoney.xyz/637748924549669/

  • Ideal candidate - Experience in usage of Internet-based applications - Confident MS-Office-User, especially MS Excel - MANDATORY - Basic telecommunication knowledge would represent an advantage - Language skills: very good English (verbal and written) - MANDATORY - Team player with excellent communication skills and goal driven work ethic - Organization and prioritization abilities - You like to work in a structured, independent way as well as part of a team - You are self-motivated and a goal-oriented, salary motivates you to top efficiency - Additional languages are a big plus (especially German) - Loyal, trustworthy and hard working. Job description - Testing of connection and audio quality of telephone-connections. - Processing of trouble tickets in our ticket-system and our own highly accessible administration-platform 42one - Assessment of the quality statistics by appropriate parameters (ACD, ASR, SC, PDD, Call Attempts) - Identification of problematic destinations - Autonomous development and implementation of optimizing courses of action - Testing and surveillance of the implemented optimizing measures - Cooperation with involved and affected departments - Documentation of procedures and measures - Build routing scenarios for the customers in order to establish the correct flow on a call; - Change or interconnect from Soft switch interface routing groups, equipment’s, accounts, customers, vendors - Enable or disable routes for a specific call/destination; - Make SIP Debug, searching the issue and solve it as soon as possible; - Periodically monitor the routes to different destinations 42COM offers - Maintain the costs on the routes as low as possible without affecting the quality Company details 42com Telecommunication GmbH was founded 2002 in Berlin. A significant year in the development of the European telecommunication market that had just recently created a sensation by the initiation of the so-called “Telecom Package”. The new laws for harmonization of electronic communications networks outlined new rules while lowering the entrance barriers for free providers and allowing open competition.

  • 1

    Firma Cresida Management cauta operator calculator in vederea intocmirii documentelor pentru asociatiile de proprietari (liste de plata ,rapoarte, registre, etc.). Cunoasterea temeinica a programului Blocmanager este obligatorie. Un avantaj este experienta in lucrul cu asociatiile de proprietari. Salariu net 3000 lei net, cu posibilitatea de a creste in urmatoarele trei luni. Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa de email

  • 2

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 4

    Te vrem in echipa noastra! Cum se va desfasura activitatea ta? - vei prezenta clientilor oferta noastra; - vei mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare; - vei efectua simple rapoarte la inchiderea de zi; - vei pastra standardul de magazin. Ce vei primi in schimb? - training de specialitate, platit de noi; - salariu fix, bonuri de masa in valoare de 15 lei si bonusuri suplimentare; - majorari salariale anuale; - program de lucru flexibil, ca sa mai ai timp sa le faci si pe-ale tale; - tinem la sanatatea colegilor nostri, tocmai de aceea iti oferim gratuit asigurarea medicala Medicover; - iti oferim un bonus pentru ziua ta de nastere; - prime de sarbatori; - chiar poti promova daca iti doresti, pentru ca noi suntem cu ochii pe oamenii care “prind repede”; - iti facem contract de munca pe perioada nedeterminata, ca sa iti poti face planuri de viitor. Stii cine suntem? Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, oamenii sunt tineri, prietenosi si de treaba! Nu vrem sa ne laudam dar in anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”. Trimite-ne CV-ul tau si hai sa povestim putin.

  • 5

    Compania Romprest Service, lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie angajează Lucrător gestionar pentru depozitul Punctului de lucru Chitila. Responsabilităţi: • Organizează și răspunde de activitatea din depozitul în care își desfaşoară activitatea • Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă • Păstrează documentele justificative legate de stocuri • Efectuează lunar inventarul stocului de marfă • Efectuează recepția fizică a mărfii la intrarea în magazia firmei Cerinţe: • Studii medii/superioare • Experienţă în gestiune de minim 1 an • Operare PC – nivel avansat (word, excel, outlook), Oracle/ERP – constituie avantaj • Gândire clară, raționament logic • Capacitate de analiză și sinteză • Capacitate de organizare • Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficienţă Ofertă şi beneficii: - salariul fix - tichete de masă - transport asigurat către şi de la punctul de lucru - training de specialitate pentru o cât mai bună adaptare şi îndeplinire a sarcinilor de serviciu - posibilitatea de a lucru şi a vă dezvolta în cadrul unei companii de top pe piaţa serviciilor de profil Dacă eşti interesat, aşteptăm cv-ul tău pe adresa de mail recrutare(a)romprest.ro sau poţi suna pentru orice detalii suplimentare la numărul de telefon 0756.169.807. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteţi de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfăşurarea procesului de recrutare. Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceştia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.

  • 1

    angajăm operatoare calculator, firma de vânzări.

  • 11

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti de engleza + franceza Conditii de munca si salarizare foarte bune, Cerinte : -cunoasterea foarte buna a limbilor engleza si franceza -cunostiinte utilizare PC Salariu de debut incepe de la 2500 lei net+ bonuri de masa In timp , in functie de performante se poate ajunge la peste 4000-4500 lei net Se poate munci in ture de zi si de noapte, part-time sau full time Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -engleza -franceza -germana daca sunteti interesati va rog sa trimiteti un CV in limba straina pentru care aplicati la adresa mentionata sau cereti relatii la numarul de telefon afisat.

  • Casa de amanet cu sediul in sector 3, angajeaza persoana serioasa cu experienta anterioara (obiecte din aur) pentru postul de operatoare amanet. Cerințe: • studii medii sau superioare; • experienta anterioara pe un post similar. • cunostinte medii de operare PC și utilizare a internetului; • seriozitate, bune abilitati de comunicare si relationare​; • buna capacitate de organizare, proactivitate. Condiții: • salariu motivant • comisioane de performanta Responsabilități:​ Verificarea si evaluarea garantiilor - obiecte/bijuterii din aur; Intocmirea documentatiei pentru acordarea imprumuturilor; Efectuarea platilor si a incasarilor; Consilierea clientilor.

  • 44

    Suntem in cautarea de consilieri suport clienti, vorbitori de una dintre limbile de mai jos: • Germana (pana la 1400 euro net); • Franceza (pana la 1300 euro net); • Engleza (min. 450 euro net); • Poloneza (min. 900 euro net); • Italiana (min. 500 euro net); • Spaniola (min. 500 euro net); • Rusa (min. 600 euro net); • Romana (min. 350 euro net). BONUS: Pentru implinirea a 3 luni in cadrul companiei, vei primi o prima de 500 la sfarsitul celei de-a treia luni! Candidatul ideal: • persoana sociabila, motivata, sa doreasca sa invete lucruri noi si sa impartaseasca din experienta lui; • Cunostinte tehnice de operare cu calculatorul (Microsoft Office, gestionare email, navigare internet etc); • Orientat spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestuia; Beneficii: • Salariu atractiv (bonuri de masa, decontare transport) • Ture de 8 ore/zi • Dezvoltare profesionala prin intermediul programelor de training; • Mediu de lucru multicultural, modern, dinamic si prietenos; • Posibilitati reale de promovare; • Locatie noua, la 10 minute de Pta. Unirii. Daca esti interesat, trimite CV-ul tau la adresa de email: si te vom contacta cat de curand.

  • 10

    Candidatul ideal -persoana serioasa cu spirit de echipa -dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera -dinamic,aspect fizic placut,perseverent -abilitati de comunicare verbala si scrisa -putere de convingere Descrierea jobului -promoveaza produsele si imaginea companiei -contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia -implementeaza strategia de vanzare si urmareste fidelizarea clientilor Se ofera: -parte fixa ( 1500 ron) -bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual -posibilitatea de promovare permanenta in functie de rezultate -training-uri in strainatate -dezvoltarea profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si strainatate -mediu de lucru placut si munca in echipa Asteptam CV-ul la adresa de e-mail:

  • 1

    Ne marim echipa! Cautam 4 fete sociabile pentru postul de operatoare call center part time. Ce oferim? Un loc de munca stabil, într-o echipa tanara,dinamica și unita. Programul de lucru este 10:30-15:00, si include pauza de masa de jumatate de ora Pentru a ne motiva colegii oferim salariu fix + comision. Așteptam CV-urile dumneavoastra!

  • 2

    Firma simar gold import export angajeaza vanzatoare ! salariu fix , program flexibil . magazim situat in bucuresti , sector 2 , sos andronache 201 bis . PENTRU MAI MULTE DETALII SUNATI LA NR : 0726768390 .

  • 4

    Magazin Online angajeaza pentru postul de operator calculator - procesare comenzi o persoana dinamica(preferabil fata) , organizata, cunostinte IT, capabila de a asimila lucruri noi, cu dorinta de implicare in activitatea pe care o presteaza. Atributii : - procesare comenzi - preluare apeluri clienti - solutionare sesizari - urcare produse Prestashop Alte cerinte : - abilitati de comunicare - cunostinte operare Prestashop - cunostinte Photoshop - sociabila - spirit de echipa - seriozitate Experienta anterioara de munca intr-un magazin online reprezinta un avantaj. Programul nostru de lucru este L- V 08.30 - 17.00 , Sambata si Duminica - liber. Locatia noastra este in Sector 3 (cartier 23 August). Salariu net - 2500 lei.

  • 7

    Jobul presupune ambalarea bijuteriilor si accesoriilor intr-un magazin, aranjarea la raft. Program flexibil. Posibilitate rapida de promovare. Locatie centrala, zona Cotroceni. Studii: Minim - Liceul Pentru aplicare depuneti CV pe adresa de email georgeapreutesei arond yahoo.com Tel

  • 1

    Seriozitate, atentie la detalii, minima experienta.

  • Buna ziua, ARGO SECURITY angajeaza Dispecer Centru de Alarma, cu sau fara experienta. Program de lucru: 12/24 - 12/48. Locatie: Drumul Sarii, General V.Macarovici, nr.23, training in cadrul companiei, inscrierea la curs pentru obtinerea atestatului profesional, angajare pe perioada nedeterminata, pentru mai multe detalii se poate suna la nr. 0766.417.185 Multumesc frumos !

  • Salveaza cautarea