Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Tanara 35 de ani ,caut un loc de munca stabil.Acuma fac liceul la seral ,sunt punctuala ,ordonata,atenta!

  • Responsibilities Join the Hoxton Team! Work from home associates in Romania! Join our 600+ employees’ team! This role is responsible for assisting in using our software to write data on magnetic cards and employee security cards. No experience necessary! $500-40 hours paid training and competitive $2400 monthly pay + 2 extra salaries per year for full time employees! ESSENTIAL FUNCTIONS: • Shift= 10AM to 6PM or 10PM to 7AM and rotating Saturdays • We will ship to your desired home office address 4500 data cards monthly to be processed • No Sales, No Telemarketing • Paid 40 hours training by certified instructors ($500) • Overtime available (we are very busy) • Free travel to our cooperate office in Switzerland yearly! Qualifications Background and Minimum Years’ Experience: • Near-native level of English Language (our company language) • Must own a Laptop or Desktop • Must be at least 18 years of age • Punctuality (Good Attendance) • Positive and Professional Demeanor • Detailed Oriented • Strong verbal communication skills • Able to work in a fast pace environment We equip successful candidates with a complete training, To join our team please call or visit us at https://hoxton.pw/

  • Angajăm vorbitori ai limbii italiene pentru muncă de birou (operatori introducere date) în Cluj-Napoca Cerințe: • studii medii • limba italiană, nivel mediu sau avansat • cunostințe minime de lucru cu calculatorul • muncă de birou, nu este call-center, nu se vorbește la telefon Beneficii: • salariu 2250 lei net (în mână) • bonuri de masă (200 lei pe lună) • decontare transport pe 2 linii de transport în comun Program de lucru: • Luni-Vineri, un singur schimb: 9:00-17:00 Detalii la telefon 0770.636.079 sau puteti trimite un CV in mesaj

  • Pentru mai multe detalii sunati la nr:0741279971

  • Daca vorbesti limba italiana la un nivel avansat si vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica te invitam sa descoperi oportunitatile ce le avem deschise in Cluj-Napoca. Se asigura training tehnic full-time, platit, astfel ca nu este necesara experienta. Pentru mai multe detalii, te rog, sa imi scrii un mesaj privat sau sa imi trimiti un CV detaliat iar noi te vom contacta.

  • Cerinţe: • Cunoasterea limbii italiene / franceze la un nivel avansat • Experienta de munca in domeniul asistentei telefonice clienti si a activitatii administrative (constituie avantaj) • Aptitudini de comunicare si negociere dezvoltate • Adaptare la un climat organizațional dinamic • Cunostinte de operare calculator (pachet Office) • Orientare catre client Responsabilităţi: • Efectuarea si / sau preluarea de apeluri • Inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice • Indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu • Transmite fax-uri, sms-uri, scrisori de solicitare clientilor • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (numere de telefon, adrese etc.) • Redirectioneaza apelurile primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate BeneficiiPachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri atractive) • Tichete de Masa • Creșterea salariului pe baza vechimii în companie și pe baza dezvoltării profesionale • Orar flexibil (Full Time sau Part Time) • Asigurare medicală privată • Team building • Cursuri de formare și dezvoltare personală

  • Cerinţe: • Cunoasterea limbii italiene / franceze la un nivel avansat • Experienta de munca in domeniul asistentei telefonice clienti si a activitatii administrative (constituie avantaj) • Aptitudini de comunicare si negociere dezvoltate • Adaptare la un climat organizațional dinamic • Cunostinte de operare calculator (pachet Office) • Orientare catre client Responsabilităţi: • Efectuarea si / sau preluarea de apeluri • Inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice • Indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu • Transmite fax-uri, sms-uri, scrisori de solicitare clientilor • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (numere de telefon, adrese etc.) • Redirectioneaza apelurile primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate BeneficiiPachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri atractive) • Tichete de Masa • Creșterea salariului pe baza vechimii în companie și pe baza dezvoltării profesionale • Orar flexibil (Full Time sau Part Time) • Asigurare medicală privată • Team building • Cursuri de formare și dezvoltare personală

  • SC ALLSYS ENERGY SA angajeaza Operator Date Cerinte: Studii Medii, Program : 40 ore /saptamana de Luni -Vineri

  • Angajam Customer Suport Representative cu limba Spaniola – Locatie Cluj-Napoca Iti oferim: Posibilitatea de dezvoltare pe plan personal Mediu de lucru multinational. Beneficii: salariu fix + bonusuri trimestriale, asigurare medicala privata si alte beneficii. Cerinte: Nivel avansat de limba Spaniola – scris si vorbit NU este necesara experienta in domeniu. Punem la dispoziţie programe intensive de training (platite), coaching, totul pentru a ne asigura că activitatea ta este una de succes. Pentru detalii, trimite CV-ul la adresa: alexandra.pop@salesconsulting.ro si te vom contacta!

  • ANGAJAM DISPECER TRANSPORT PERSOANE,

  • Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate primara si operare PC ( Ms-Office/ Word / Outlook / Excel ) - Abilitati calcul matematic - Absolvire studii economice ( avantaj ) - Persoana responsabila , organizata , dinamica . - Bune abilitati de relationare / comunicare cu colegii Descrierea jobului -Gestioneaza baza de date(clienti, informatii) -prelucreaza datele -indentifica neconcordantele si informeaza superiorii

  • Companie in expansiune cauta consultant vanzari. Din toata tara. - Aplica la email pentru detalii. Descriere post: - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - mentinerea legaturii cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - acceptam candidati din toata tara Nivel experienta: - experienta minima - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei Aptitudini solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare - cunostinte minime operare pc - cunostinte minime word, excel, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism - comunicare si adaptare la nou Contactati-ne cu un mesaj la email .

  • Venituri Pe Internet. Cautam urgent persoane interesate sa lucreze pe calculator. Rugam seriozitate maxima ! Detalii numai la email:

  • Angajare. Cautam urgent persoane interesate sa lucreze pe pc. Rugam seriozitate maxima ! Detalii numai la email:

  • Ti se pare cool un post de moderator sau de manager de departament pe o noua platforma online? De ce n-ar fi.... dar poti face fata? Te descurci in mediul online? Esti priceput pe calculator si ai cunostinte medii de marketing sau publicitate? Poti incerca incepand cu a cere detalii la adresa de e-mail: Vei primi detalii in cel mai scurt timp ! Te asteptam,totul depinde de tine !

  • Contract legal afacerea anului 2019/ Operatori calculator Primesti instructiuni gratuite intr-un timp scurt. Pentru detalii, trimite un mesaj cu textul - Info -, la adresa de e-mail : claudiu.capitanu.1@gmail,com

  • Firma tanara, in continua expansiune, cautam Operator pc si distribuitor pe divizia produse de igiena. Selectionam aplicanti din toata tara. - Aplica la email pentru detalii. Aptitudini solicitate: - obligatoriu studii medii sau superioare - cunostinte minime operare pc - cunostinte minime word, excel, email, navigare net - perseverenta, tenacitate, dinamism - comunicare si adaptare la nou Nivel experienta: - fara experienta - se ofera pregatire, suport permanent si metode de lucru in raport cu politica companiei - sau experienta minima, medie ori avansata, dar de asemenea se ofera pregatire in raport cu politica firmei Descriere post: - prospecteaza piata in cautare de noi clienti si contracte - mentine legatura cu clientii existenti - intocmeste rapoarte si comenzi centralizate catre structurile superioare ale companiei - se asigura ca livrarea comenzilor este conforma cu solicitarea clientului - gaseste alternative si oprtunitati noi, dar adecvate companiei, pentru prezentarea produselor oferite Localitati: - toata tara Cei interesati sunt rugati sa ne contacteze cu un mesaj la email pentru toate detaliile.

  • G4S Cash Solutions, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a G4S plc., cea mai importantă companie de securitate integrată din lume – cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru postul de OPERATOR INTRODUCERE SI VALIDARE DATE. Cerinte post: - Studii medii absolvite, - Cunostinte solide de operare PC, - Experienta profesionala de minim un an de zile intr-o pozitie similara - avantaj, - Capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, abilitati manuale, - Disponibilitate de lucru in ture, preponderent de noapte. Descrierea jobului Resposabilitati: - raspunde de introducerea datelor in sistemul informatic - introduce in sistemul informatic valorile nominale, pe cupiuri, corespunzatoare unui sac cu valori, conform borderourilor primite - scoate rapoarte din sistem Beneficii: - oferta salariala motivanta; - tichete de masa in valoare neta de 300 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - spor fidelitate dupa 3 luni de munca; - spor de noapte: 25%; spor de week-end: 8%; - posibilitate ore suplimentare - spor 100% - 22 zile concediu de odihna platit/an; - contract de munca pe perioada NEDETERMINATA, plata salariului la timp, siguranta locului de munca; - tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitate de promovare in cadrul echipei; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si conform Politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal in procesul de recrutare si selectie, pe care va invitam sa o consultati la https://www.g4s.com/ro-ro/careers/nota-informare.

  • BAUM GAMES Angajam operatori sala jocuri, cautam persoane responsabile carora le face placere sa lucreze cu oamenii,intr-un mediu de munca dinamic si placut. Experienta nu este necesara salariu motivant! Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati !

  • Cautam vorbitori de limba Germana la un nivel avansat pentru un rol deschis in cadrul unei multinationale cu renume din Cluj-Napoca.

  • Salveaza cautarea