Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Cluj

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Incaseaza tichete de parcare Emite facturi Intocmeste necesar Are grija de buna functionare a aparatelor

  • Angajam receptionera pentru sala fitness Oncos Tonus Gym din Marasti, Str. Scortarilor, nr 26. Se lucreaza in doua schimburi. Post disponibil part time si full time. Detalii la receptia salii sau la telefon 0720 600 253

  • ANGAJAM DISPECER TRANSPORT PERSOANE, DEPARTAMENT CALL CENTER, PROGRAM

  • G4S Cash Solutions, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a G4S plc., cea mai importantă companie de securitate integrată din lume – cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru postul de OPERATOR INTRODUCERE SI VALIDARE DATE. Cerinte post: - Studii medii absolvite, - Cunostinte solide de operare PC, - Experienta profesionala de minim un an de zile intr-o pozitie similara - avantaj, - Capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, abilitati manuale, - Disponibilitate de lucru in ture, preponderent de noapte. Descrierea jobului Resposabilitati: - raspunde de introducerea datelor in sistemul informatic - introduce in sistemul informatic valorile nominale, pe cupiuri, corespunzatoare unui sac cu valori, conform borderourilor primite - scoate rapoarte din sistem Beneficii: - oferta salariala motivanta; - tichete de masa in valoare neta de 300 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - spor fidelitate dupa 3 luni de munca; - spor de noapte: 25%; spor de week-end: 8%; - posibilitate ore suplimentare - spor 100% - 22 zile concediu de odihna platit/an; - contract de munca pe perioada NEDETERMINATA, plata salariului la timp, siguranta locului de munca; - tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitate de promovare in cadrul echipei; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare.

  • Candidatul ideal - Notiuni de contabilitate primara si operare PC ( Ms-Office/ Word / Outlook / Excel ) - Abilitati calcul matematic - Absolvire studii economice ( avantaj ) - Persoana responsabila , organizata , dinamica . - Bune abilitati de relationare / comunicare cu colegii Descrierea jobului -Gestioneaza baza de date(clienti, informatii) -prelucreaza datele -indentifica neconcordantele si informeaza superiorii

  • Cautam vorbitori de Limba Franceza pentru o companie multinationala din Cluj- Napoca. Pentru mai multe detalii, putem discuta telefonic sau printr-un mesaj privat. *SALES CONSULTING S.R.L. respecta prevederile Regulamentului General pentru Protectia Datelor (GDPR). Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Prin transmiterea datelor dvs.personale va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate. Procesam aceste date doar in scopuri de recrutare. Am dori sa pastram aceste date pana in momentul ocuparii pozitiei vacante. Nu putem estima cu exactitate perioada, dar vom considera perioada ca fiind incheiata atunci cand un candidat accepta propunerea noastra pentru pozitia vacanta. Cand perioada respectiva s-a incheiat, fie iti vom sterge datele, fie te vom informa ca le vom mentine in baza noastra de date pentru pozitii viitoare SALES CONSULTING S.R.L. a implementat masuri adecvate care sa asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dumneavoastra personale, care vor fi stocate timp de 3 ani in cazul neangajarii dumneavoastra in compania client. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dumneavoastra personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. Mai multe informatii despre politica noastra de confidentialitate gasiti pe site-ul nostru www.salesconsulting.ro. Va asiguram ca nu vom oferi niciodata informatii despre dumneavoastra altor companii care au in vedere programe de marketing.

  • Descriere Cerved Credit Collection SpA (CCC) - noul jucator de pe piata colectarii de creante, s-a constituit in urma fuziunii dintre 2 societati lider de sector RECUS SpA si FINSERVICE SpA. Cu un istoric impresionat, cele doua companii au castigat, de-a lungul anilor, un portofoliu important de clienti si au gestionat milioane de cazuri din toate sectoarele de business: Utilitati, Telecom, Financiar - Bancar si Comercial, atat la nivel de B2B cat si B2C. Cu trei sedii in Italia (Treviso, Sassari si Milano) si trei in Romania (Cluj-Napoca, Oradea si Craiova), Cerved Credit Collection SpA continua traditia, punand accent pe cresterea numarului de clienti, a performantei si totodata a numarului de angajati. In prezent societatea numara peste 450 de persoane in cele 6 sedii. Cerved Credit Collection SpA este parte a Cerved Group - liderul italian in analiza riscului de credit si principalul jucator, independent, de pe piata colectarii de creante Daca: - ai un nivel bun de italiana - ai o buna capacitate de comunicare si interactiune la telefon - esti o persoana organizata si iti place sa lucrezi in echipa Te vrem alaturi de noi! Responsabilitati: - analiza dosarelor din gestiune - contactarea telefonica a rau-platnicilor si informarea asupra sumei restante - identificarea de solutii in vederea achitarii debitului - gestionarea eventualelor contestatii si documente venite de la rau-platnici Oferim: - program de munca flexibil part-time sau full-time - salariu fix (net), tichete de masa, bonusuri stimulante, decontare transport si asigurare medicala privata - cresterea salariului de incadrare, in functie de vechimea in cadrul societatii - training, cursuri de formare si oportunitate de a-ti crea o cariera in domeniu - teambuildinguri, petreceri anuale si alte activitati de motivare Te-ai regasit in descriere? Atunci asteptam candidatura ta!

  • BAUM GAMES Angajam operatori sala jocuri, cautam persoane responsabile carora le face placere sa lucreze cu oamenii,intr-un mediu de munca dinamic si placut. Experienta nu este necesara salariu motivant! Pentru mai multe detalii asteptam sa ne contactati !

  • Cerinţe: • Cunoasterea limbii italiene / franceze la un nivel avansat • Experienta de munca in domeniul asistentei telefonice clienti si a activitatii administrative (constituie avantaj) • Aptitudini de comunicare si negociere dezvoltate • Adaptare la un climat organizațional dinamic • Cunostinte de operare calculator (pachet Office) • Orientare catre client Responsabilităţi: • Efectuarea si / sau preluarea de apeluri • Inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice • Indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu • Transmite fax-uri, sms-uri, scrisori de solicitare clientilor • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (numere de telefon, adrese etc.) • Redirectioneaza apelurile primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate BeneficiiPachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri atractive) • Tichete de Masa • Creșterea salariului pe baza vechimii în companie și pe baza dezvoltării profesionale • Orar flexibil (Full Time sau Part Time) • Asigurare medicală privată • Team building • Cursuri de formare și dezvoltare personală

  • Cerinţe: • Cunoasterea limbii italiene / franceze la un nivel avansat • Experienta de munca in domeniul asistentei telefonice clienti si a activitatii administrative (constituie avantaj) • Aptitudini de comunicare si negociere dezvoltate • Adaptare la un climat organizațional dinamic • Cunostinte de operare calculator (pachet Office) • Orientare catre client Responsabilităţi: • Efectuarea si / sau preluarea de apeluri • Inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice • Indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu • Transmite fax-uri, sms-uri, scrisori de solicitare clientilor • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (numere de telefon, adrese etc.) • Redirectioneaza apelurile primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate BeneficiiPachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri atractive) • Tichete de Masa • Creșterea salariului pe baza vechimii în companie și pe baza dezvoltării profesionale • Orar flexibil (Full Time sau Part Time) • Asigurare medicală privată • Team building • Cursuri de formare și dezvoltare personală

  • Angajam Customer Suport Representative cu limba Spaniola – Locatie Cluj-Napoca Iti oferim: Posibilitatea de dezvoltare pe plan personal Mediu de lucru multinational. Beneficii: salariu fix + bonusuri trimestriale, asigurare medicala privata si alte beneficii. Cerinte: Nivel avansat de limba Spaniola – scris si vorbit NU este necesara experienta in domeniu. Punem la dispoziţie programe intensive de training (platite), coaching, totul pentru a ne asigura că activitatea ta este una de succes. Pentru detalii, trimite CV-ul la adresa: alexandra.pop@salesconsulting.ro si te vom contacta!

  • Pentru mai multe detalii sunati la nr:0741279971

  • Cautam persoane vorbitoare de limba germana la nivel avansat pentru un job de birou in cadrul unei multinationale cu renume din Cluj-Napoca.Compania ofera un pachet de beneficii complex si dezvoltare profesionala. Experienta nu este necesara, se asigura training pentru tot ce trebuie sa faci. Pentru a intra in contact, te rog sa imi atasezi un CV actualizat la adresa

  • Cautam persoane vorbitoare de limba spaniola la nivel mediu-avansat pentru un job de birou in cadrul unei multinationale cu renume din Cluj-Napoca. Compania ofera un pachet de beneficii complex si dezvoltare profesionala. Experienta nu este necesara, se asigura training pentru tot ce trebuie sa faci Pentru mai multe informatii te rog sa imi trimiti un CV actualizat la adresa

  • Angajam casier incasatot

  • - Se ofera suport tehnic Business to Business, pentru reprezentantii companiei client in legatura cu aplicatiile pe care acestia le folosesc - Suport prin telefon, email si chat.

  • Cautam vorbitori de Limba Daneza pentru o companie multinationala din Cluj- Napoca. Pentru mai multe detalii, putem discuta telefonic sau printr-un mesaj privat. *SALES CONSULTING S.R.L. respecta prevederile Regulamentului General pentru Protectia Datelor (GDPR). Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Prin transmiterea datelor dvs.personale va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate. Procesam aceste date doar in scopuri de recrutare. Am dori sa pastram aceste date pana in momentul ocuparii pozitiei vacante. Nu putem estima cu exactitate perioada, dar vom considera perioada ca fiind incheiata atunci cand un candidat accepta propunerea noastra pentru pozitia vacanta. Cand perioada respectiva s-a incheiat, fie iti vom sterge datele, fie te vom informa ca le vom mentine in baza noastra de date pentru pozitii viitoare SALES CONSULTING S.R.L. a implementat masuri adecvate care sa asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dumneavoastra personale, care vor fi stocate timp de 3 ani in cazul neangajarii dumneavoastra in compania client. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dumneavoastra personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. Mai multe informatii despre politica noastra de confidentialitate gasiti pe site-ul nostru www.salesconsulting.ro. Va asiguram ca nu vom oferi niciodata informatii despre dumneavoastra altor companii care au in vedere programe de marketing.

  • Ti se pare cool un post de moderator sau de manager de departament pe o noua platforma online? De ce n-ar fi.... dar poti face fata? Te descurci in mediul online? Esti priceput pe calculator si ai cunostinte medii de marketing sau publicitate? Poti incerca incepand cu a cere detalii la adresa de e-mail: Vei primi detalii in cel mai scurt timp ! Te asteptam,totul depinde de tine !

  • Contract legal afacerea anului 2019/ Operatori calculator Primesti instructiuni gratuite intr-un timp scurt. Pentru detalii, trimite un mesaj cu textul - Info -, la adresa de e-mail : claudiu.capitanu.1@gmail,com

  • SC ALLSYS ENERGY SA angajeaza Operator Date Cerinte: Studii Medii, Program : 40 ore /saptamana de Luni -Vineri

  • Salveaza cautarea