Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Iasi

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Castigurile sunt super motivante in 2020, volum de munca lejer. Foarte rapid totul. Doar online. Asiguram instruire GRATUITA. Trebuie sa ai varsta de peste 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. FIRMA LDS EU SRL 20 / pozitie 10. Cu peste 20 de ani de activitate in vanzarea si distributia de produse de larg consum. Ai vrea sa castigi in plus (full sau part time) fara sa te coste nimic? Poti incepe imediat dupa ce aplici. Aplica Acum! Iti pun GRATUIT la dispozitie metoda simpla, cu toti pasii in detaliu. Totul se desfasoara online de la tine de acasa sau chiar din mers daca calatoresti. Urmezi doar niste pasi usori care se repeta zilnic pe un interval de timp forate scurt. Eu promit sa-ti explic pe intelesul tau si cat mai clar posibil. Iti voi explica in scris fiecare etapa. NU trebuie sa dai clicuri, sa dai telefoane, sa cumperi ceva sau sa alergi dupa clienti. Merita sa incerci iar daca nu-ti place sau nu iti convine poti sa renunti oricand fara nici o obligatie. Dar nu o vei face, pentru ca vei vedea ca apar rapid rezultate si incep sa vina castigurile. Nu iti trebuie nici un plan de afaceri, nici un bilet de avion si nici blog personal sau site, esti platit, faci totul de acasa, fara teama de target-uri sau planuri lunare. Si eu am incercat multe variante de a castiga, apoi m-am trezit intr-o zi ca vreau sa fac altceva, ceva al meu online, dupa ce am aflat ca altii castiga intr-o zi cat mine intr-o luna din afacerile online. Trimit detalii doar pe e-mail. Pentru a aplica la această activitate usoara, trimite mesaj cu textul ”APLIC” la adresa oferta.actuala@ gmail.com APLICA ACUM!

  • S.C. EmmeGlobal Serivice S.R.L. angajeaza operatori limba Italiana pentru sondaje de opinie Cerinte minime: - cunoasterea limbi italine la nivel incepator - punctualitate - seriozitate - peste 18-ani Program de 8 ore de luni pana vineri 9-17 Salariul format din baza, bonuri, si bonus individual

  • Angajam agenti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor Vodafone. Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 9-18, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (15 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • Ți-ai petrecut un sfert de viață pe băncile școlii iar în momentul în care vrei să te angajezi toți îți cer experiența? Ți-ai terminat studiile în domeniile: IT , ÎNVĂȚĂMÂNT , PSIHOLOGIE … iar după acești ani de studiu îți găsești doar un post ca și vânzatoare ? Te-ai săturat de rutină ? Te-ai săturat de un job mediocru în care câștigurile nu depășesc salariul minim pe economie , în care nu ești apreciată la adevărata ta valoare și nu poți avansa în grad ? Noi îți oferim posibilitatea de a-ți pune în evidență adevărata ta valoare și prin training-ul oferit de echipa noastră putem îmbunătăți atât dezvoltarea ta personală cât și statutul financiar.

  • Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu tanar si sa te dezvolti permanent? Alatura-te echipei Unik House si construieste-ti viitorul impreuna cu noi. Ce dorim noi de la tine? O atitudine proactivă, motivare si perseverenta in indeplinirea indatoririlor, abilitati de comunicare si empatizare cu nevoile clientilor si, nu in ultimul rand, o doza ridicata de umor. Incurajam aplicatii atat de la candidati cu experienta, cat si de la incepatori in domeniul imobiliarelor. Alege si tu o cariera in domeniul imobiliar, cu rezultate materiale imediate si posibilitati crescute de afirmare Te putem primi in echipa noastra daca esti: • Nice and open minded, • Bun comunicator, • Organizat, • Persoana care isi ia in serios responsabilitatile si vrea sa castige bani. Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra si vrei sa afli mai multe detalii asteptam CV-ul tau la adresa de mail

  • Cautam persoane energice, entuziaste, perseverente si dornice de stabilitate la locul de munca, pentru pozitia de "operator call center limba romana", pentru promovarea si vanzarea de servicii pentru un important client, partener din Romania. Oferim un loc de munca stabil, cu contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu fix de 1300 Ron net si tichete de masa in valoare de 15 Ron/zi, plus castiguri substantiale din comisioane, in functie de vanzarile personale, lunare, un mediu de lucru placut si organizat cu toate instrumentele necesare pentru a face performanta. Oferim si posibilitatea, pentru cei fara experienta in domeniu, de a invata totul despre acest proiect in cadrul cursului initial de pregatire. Cerinte: - cunostinte medii de calculator; - experienta anterioara in domeniul Call Center sau in activitati similare constituie un avantaj; - abilitati excelente de comunicare si scriere in limba romana – scris corect gramatical, vocabular bogat, comunicare eficienta; - abilitatea de a acumula informatii din scurt timp; - atitudine pozitiva si placerea de a comunica cu potentiali clienti la telefon; - abilitati de lucru in echipa si de buna relationare cu colegii si clientii; - bune abilitați de vanzare, de negociere, persuasiune; - persoane ambitioase, competitive, muncitoare si dornice sa-si depaseasca limitele. Descrierea jobului Responsabilitati: Activitatea operatorilor presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: pomovarea serviciilor partenerului nostru catre potentiali clienti, oferirea de informatii relevante si corecte si trimiterea de oferte personalizate cu scopul de a incheia un contract telefonic la distanta. Beneficii: - training si formare continua la locul de munca; - mediu profesionist de lucru, colegi simpatici; - program de lucru full time; - posibilitatea de a avansa si a se dezvolta in cariera; - contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile; - pachet salarial compus din: salariu fix NET de 1300 cu posibilitate de crestere imediata, plus bonuri de masa de 15 Ron/ zi lucratoare; - bonusuri saptamanale sau lunare ; - teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an) Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!

  • Firma de distributie papetarie angajeaza Analist Servicii Clienti. Atributii si responsabilitati: - introducerea, prelucrarea si verificarea datelor introduse; - emiterea documentelor pentru produsele livrate. Cerinte: - Studii medii absolvite; - Foarte bune cunostinte de operare PC (Excel, Word, Outlook), cunostintele de utilizare a programului SAP constituie un avantaj; - Gandire logica, munca in echipa, mare atentie la detalii si responsabilitate. Pentru mai multe detalii, va rog sa sunati la nr. de telefon 0741 / 323 209 sau sa lasati CV-ul dumneavoastra intr-un mesaj. Oferim si rugam seriozitate! Multumesc!

  • “Succesul echipei noastre se regasește în fiecare membru, succesul fiecărui membru se regasește în echipă.” Casa Pariurilor se extinde, avand in prezent o echipa formata din peste 1800 de colegi, care își desfasoară activitatea în cele aproximativ 750 de agenții ale brand-ului Casa Pariurilor din toată țara! Ne-ar plăcea să ai: - abilități de lucru cu cifre; - capacitate de organizare; - abilități de comunicare și relaționare; - autonomie; Vei beneficia de: - program de lucru flexibil, în ture;  - loc de munca stabil, aproape de casa;  - salariu si bonusuri;  - bonusuri în cazul în care ne recomanzi viitori colegi;  - tichete de masă (15 lei/tichet);  - prime de Paște și de Crăciun;  - traininig de specialitate și formare profesională continuă, pentru că ne dorim cei mai buni coechipieri; Ce presupune acest job?  - emiterea tichetelor de pariere în sistemul informatic al companiei;  - întocmirea zilnică a documentelor de contabilitate primară;  - informarea clienților cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promoționale;  - crearea unui mediu agreabil pentru clienți. Eşti o persoană responsabilă și amabilă? Hai să ne cunoaștem!

  • Activitatea presupune operarea unui PC,corespondenta si consultata clientilor printr-o platforma pusa la dispozitie de catre firma! Angajam fete/studente si nu numai,care doresc sa lucreze si sa isi depaseasca conditia! Cerintele angajatorului: -varsta minima 18 ani impliniti -cunostinte de limba engleaza la un nivel macar conversational -persoana comunicativa si deschisa -notiuni de baza de utilizare a unui calculator+navigare pe internet -dexteritate in scris -abilitati de comunicare -nu necesita experienta Beneficii: --program flexibil creat special pentru tinerele studente si nu numai -colectiv tanar si dinamic,gata sa iti ofere un ajutor atunci cand ai nevoie -salariu motivant -training specializat pentru fiecare angajat in parte inca din prima zi Daca iti doresti sa faci parte din colectivul nostru,atunci depune CV-ul tau chiar aici sau lasa un mesaj si te vom contacta in cel mai scurt timp .

  • Angajam fete minim 18 ani ca operator calculator,munca de birou,part-time sau full time.Conditii minime de angajare: - cunostinte medii/dexteritate de utilizare pc( browsing internet,navigare rapida si eficienta pe multe situri simultan) - limba engleza scris (mediu-avansat) - daca esti dispus/a sa inveti limba engleza, nivel mediu este jobul pentru tine. - cei care au lucrat ca operatori data entry,call center sau care au avut joburi adiacente sunt compatibili pentru acest job. Cerinte - abilitatea de a putea dactilografia cursiv pe tastatura - abilitatea de a putea naviga rapid si eficient pe internet - persoana flexibila, responsabila; - foarte bun spirit de organizare; - capacitate de concentrare; Oferta (bonusuri, beneficii) - in functie de perseverenta angajatului, bonusurile pot ajunge pana la de 2,3 ori cat salariul. - program flexibil; - training de instruire; - posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala in domeniu; Lasa ti mesaj sau o adresa de facebook si va vom raspunde in cel mai scurt timp.

  • Candidatul ideal pentru acest post trebuie sa aiba urmatoarele calitati: - cunostinte de limba engleza – nivel mediu; - bună capacitate de relaţionare şi comunicare; - cunoştinte de operare in Microsoft Office - abilitati organizatorice si atentie la detalii; - capacitate de a rezolva probleme; - prezenta fizica agreabila si respectuoasa, atitudine pozitiva; Descrierea jobului - Intampinarea vizitatorilor si a membrilor - Prezentarea centrului - Preluarea apelurilor telefonice - Monitorizarea membrilor - Mentinerea unor documente de evidenta - Servirea cu produse - Tinerea inventarului - Preluarea reclamatiilor si gestionarea cat mai eficienta a acestora - Instiintarea membrilor pentru respectarea regulamentului Pachet salarial avantajos, posibilitate de promovare. Programul este de 8 ore/zi, de luni pana vineri,un weekend liber,unul ocupat.

  • Candidatul ideal Vino la Fortuna Romania sa lucrezi intr-un colectiv tanar, ambitios si placut, care sa te ajute sa te dezvolti profesional, sa ai un job stabil si atractiv cu un program flexibil si unde sa fii apreciat. Daca iti place sa comunici cu oamenii te asteptam sa facem impreuna cea mai buna echipa. Daca te caracterizeaza urmatoarele aspecte: - Personalitate dinamica, deschisa, cu dorinta de afirmare; - Ambitios, competitiv, consecvent; - Bune capacitati de comunicare si atitudine orientata catre client; - Disponibilitate pentru lucru in ture; - Abilitati de calcul matematic; - Studii medii; - Cunostinte operare PC; Vei beneficia de: - Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata, forme legale de munca; - Diverse bonusuri; - Oportunitatea unui loc de munca stabil; - Tichete de masa; - Instruire de specialitate si dezvoltare profesionala; - Posibilitati de avansare; - Echipa tanara si dinamica, motivata si orientata spre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Alaturi de ceilalti membri ai echipei, vei fi implicat in activitati care presupun: - Informarea clientilor cu privire la serviciile oferite, regulamentul de joc, campanii promotionale; - Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti; - Acceptarea si validarea tichetelor de pariere; - Incasarea si gestionarea numerarului pentru vanzarea serviciilor si produselor companiei; - Intocmirea zilnica a documentelor financiar-contabile; - Crearea unui mediu agreabil pentru clienti. Descrierea companiei Fortuna Entertainment Group (FEG) is part of Penta Investments Group, a Central European investment group founded in 1994, specializing in long-term value investing. Today, the Group actively develops companies and projects, primarily in healthcare, financial services, retail, manufacturing, media and real estate. Fortuna Entertainment Group provides a broad suite of gaming products such as real-time betting, sports wagering, virtual action and lotto games. Fortuna Entertainment Group (FEG) is present in Central and South-East part of Europe in 5 countries, including Romania.

  • Angajam/ cautam colaboratori evaluatori autorizati Anevar. Cerinţele principale: Membru titular ANEVAR cu specializarea EPI; Orice altă specializare suplimentară (EI, EBM) constituie un avantaj; Cunoştinţe bune de utilizare a Microsoft Office; Persoana organizată, serioasă, ordonată, perseverentă; Carnet de conducere categoria B. Responsabilităţile principale: Stabilește și efectuează inspecţii; Întocmește rapoarte de evaluare; Arhivează dosarul evaluării.

  • Ce ne dorim: Cunostinte cel putin medii hardware si software Capacitatea de a gestiona relatii cu clientii Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate Candidatii ideali detin : Abilitati de comunicare, abilitati de ascultare, abilitatea si disponibilitatea de a lucra in echipa dar si individual Cunostinte de limba engleza nivel avansat Capacitatea de a gestiona situatii de stress Respectarea procedurilor companiei si implementarea acestora Flexibilitate din punct de vedere al programului Semnalarea imediata a problemelor care nu tin de competenta sa Mentinerea confidentialitii datelor si informatiilor la care are acces Ce oferim: Pachet salarial atractiv corelat cu performanta Mediu de lucru profesionist, antrenant si jovial Oportunitati de dezvoltare profesional Contact: 0757 908 070 CV-urile se trimit pe adresa de email:

  • Candidatul ideal: Abilitati foarte bune de customer service Persoana comunicativa, amabila, calma, orientata catre client Team player, proactiv Bune cunostinte Microsoft Office Cunoasterea limbii italiene - cel putin nivel mediu Disponibilitate pentru efectuarea programului în ture de lucru Experienta in gestionarea apelurilor Inbound constituie un avantaj  Descrierea job-ului: Preluarea apelurilor telefonice, gestionarea sau transferul lor, dupa caz Semnalarea cazurilor specifice Oferirea informatiilor necesare clientilor cu privire la diverse situatii

  • Caut loc de munca serios,part-time 2,3 ore/zi in Iasi.Am experienta in comert si call center domeniu medical.

  • Salveaza cautarea