Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Operatori calculator Ilfov

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • - preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari, resp clientii firmei, in baza procedurilor interne; - intocmeste facturi si alte documente de iesire marfuri din depozit; - tine evidenta formularelor cu regim special; - executa lucrari de registratura; - opereaza si inregistreaza documente specifice in sistem; - indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului. Detalii la tel 0734995598, 0734995414

  • Candidatul ideal - persoana responsabila si dinamica; - constituie un avantaj experienta in scanare / impachetare produse; - rapiditate, dexteritate, atentie distributiva; - orientare buna in spatiul de lucru. Descrierea jobului - pregatirea produselor pentru ambalare; - introducerea manuala a marfurilor in cutii; - asamblarea cutiilor pentru transport; - sigilarea manuala a cutiilor; - depozitarea produselor ambalate; - asigurarea curateniei la locul de munca - manipularea, scanarea si procesarea coletelor sosite in depozit Pentru acest post cautam un baiat deoarece implica si manipularea coletelor in depozitul companie Depozitul se afla in Sos Alexandriei 99A Bragadiru Program Luni - Vineri 09:00 - 17:00 Salariu 1800 ron Luna Puteti aplica si direct pe adresa de HR la sectiunea Cariere a companiei Bookurier

  • Conform Regulamentului UE 679/2016 al Parlamentului European și al consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE), GOLDEN FISH SRL este operator de date, având sediul social în Ștefăneștii de Jos, str. Șos. de Centură nr.6, Platforma betonată D.1.1., Biroul nr.12, Jud. Ilfov. Colectarea și utilizarea datelor existente în CV-ul dumneavoastră se vor face numai în scopul recrutării conform art.6.1.b din Regulamentul 679/2016 și vor fi stocate în baza noastră de date pe o perioadă de 30 de zile calendaristice, după care acestea vor fi șterse. Cerințe: • Studii medii/ superioare finalizate; • Experienta în activitati de logistica/depozite minim 1 an • Cunoștințe operare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook), sistem de gestiune WMS/ERP; • Cunostinte limba engleza nivel mediu-avantaj; • Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii; • Persoana organizată, responsabilă, dinamică, loială, atentă la detalii; • Abilitati de comunicare, organizare și relaționare • Este responsabil de atingerea eficientei si performantei respectand standardele de calitate si siguranta. Responsabilități: • Opereaza in sistemul de gestiune WMS si ERP al companiei; • Introduce , verifica , actualizeaza date produse; • Activeaza , inchide , urmareaste comenzile de livrare; • Activeaza , inchide , urmareaste comenzile de transport; • Genereaza , activeaza , inchide , urmareaste comenzile de transfer; • Prioritizeaza activitatile de livrare in functie de categoria de clienti sau modul de livrare ; • Urmareste corectitudinea si realizarea task-urilor in sistemele de lucru; • Ofera informatii suport gestionarilor sau operatorilor din depozit; • Operare miscari stoc si inventariere in sistem; • Semnaleaza sefului de depozit eventualele inadvertente sau erori din comenzile de livrare , transport , transfer • Participa la inventarele periodice; • Efectueaza activitati de control al stocurilor; • Mentine relatii de colaborare cordiale cu partenerii si clientii si colegii; • Ordoneaza , arhiveaza documentele, pe categorii, in bibliorafturi si dosare, pe termen mediu ; • Respecta procedurile si instructiunile de lucru ; • Raspunde de curatenia si ordinea locului sau de munca ; • Efectuarea de alte operatiuni legate de programul informatic de gestionare ; • Efectueaza orice alta sarcina specifica departamentului solicitata de superiorul direct; Beneficii: - pachet salarial motivant; - bonusuri de performanţă; - card servicii medicale MedLife. Condiții oferite: Un mediu de lucru plăcut și dinamic, într-o companie aflată în plină dezvoltare; Posibilități de dezvoltare profesională și instruire constantă; Teambuildinguri, petreceri anuale și alte activități de motivare.

  • - preia si proceseaza comenzile venite de la agentii de vanzari, resp clientii firmei, in baza procedurilor interne; - intocmeste facturi si alte documente de iesire marfuri din depozit; - tine evidenta formularelor cu regim special; - executa lucrari de registratura; - opereaza si inregistreaza documente specifice in sistem; - indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului. Detalii la tel 0734995598, 0734995414

  • Profil candidat: Studii superioare sau medii 1-3 ani experienta in domeniu notiuni de contabilitate primara cunostinte de limba engleza nivel conversational buna cunoastere a pachetului MS Office, experienta de lucru cu un ERP abilitati de comunicare si organizare Responsabilitati: Procesarea cererilor de oferta si comenzilor primite de la clienti Lansarea comenzilor in productie si urmarirea acestora pana la livrarea/expedierea catre clienti Acordarea de suport clientilor in alegerea produselor Furnizarea de informatii clientilor cu privire la termenele de livrare Realizarea facturilor si urmarirea platilor

  • Cautam o persoana care sa se ocupe de adaugare produse, descrieri, preturi, in magazin online, urcarea acestora pe marketplace-uri... Experienta in domeniu este un plus foarte mare. Program lucru L-V 07:00 -16:00 Locatie: Dobroesti, Ilfov Nu se poate lucra de acasa. Puteti trimite cv la Salariu: de la 2300 lei in mana cu posibilitate de crestere rapida Tel 0724345333

  • Firma transport angajeaza personal operare pc, locatia Voluntari, salariu atractiv, bonusuri performanta, colectiv tanar. contact 0766 350 338

  • OPERATOR PARIURI SPORTIVE CERINTE: - persoana serioasa, organizata - studii medii finalizate - bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client - bune abilitati de lucru cu documentele si numerarul - cunostinte de baza operare pc - rezistenta la stres - RESPONSABILITATI - Informeaza clientii in legatura cu promotiile si regulile jocurilor aflate in desfasurare - Incaseaza banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice - Accepta si valideaza biletele de pariere - Intocmeste zilnic documentele contabile primare - Creeaza un mediu placut pentru clienti BENEFICII: - Salariu MOTIVANT - BONUSURI - Cursuri GRATUITE de specializare - Instruire permanenta asigurata de companie

  • Angajam operator introducere date pentru statie revizii tehnice(ITP),Sos.Fundeni.Sunt necesare cunostinte medii de calculator ,emitere facturi,etc.Pentru relatii tel.0762219620.

  • Pregatire comenzi, intocmire acte contabilitate primara, incasari. Program 07:00-15:00 de luni pana sambata, salariu avantajos. Detalii: 0754767202.

  • Angajam operator calculator facturare in Doraly-Afumati.Doar persoane seriose.salariu atractiv!!!

  • Dem Electronics recruteaza pentru sediul din Voluntari, Ilfov, un operator facturare date. - studii minime necesare : economice, medii - experienţa minimă necesară - cunoştinţe necesare : programe de gestiune, MS Office - aptitudini şi abilităţi : de învăţare, de comunicare, de lucru cu cifrele; inteligenţă de nivel mediu, atenţie distributivă, echilibru emoţional, capacitatea de a lucra în echipă, rezistenţă la stres, punctualitate, persoană organizată, uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare. Descrierea jobului: - Respectă procedura de lucru privind întocmirea avizelor, chitanţelor şi facturilor conform legilor în vigoare şi conform cerinţelor interne; - Răspunde de evidenţa documentelor fiscale (facturi şi avize) completate şi eliberate; - Vor fi introduse diverse documente în programul de gestiune conform comenzilor sau dispoziţiilor de livrare primite, completând toate câmpurile pe care programul le cere; - Închide sesiunea de facturare astfel încât livrarea comenzilor să se facă în timp util; - Facturile vor fi verificate şi semnate de operatorul de facturare care le-a emis - Pentru avizele emise se întocmeşte factura ţinând cont de toate modificările apărute şi aprobate de departamentul livrare(gestionar) - Implementarea rapoatelor de activitate la sfarsitul zilei si saptamanii de munca

  • Daca vrei sa lucrezi intr-un loc unde colegii iti sunt si prieteni, te asteptam in echipa noastra. Varsta nu conteaza. Asteptam CV-ul tau la adresa de e-mail: Poti sa fii tu candidatul ideal daca: • Iti place sa comunici cu lejeritate cu ceilalti; • Detii cunostinte medii de utilizare a calculatorului; • Iti doresti sa inveti neincetat lucruri noi; • Dai dovada de abilitati de negociere si esti convingator; • Privesti proiectele in care esti implicat ca pe o provocare si o oportunitate de dezvoltare. Descrierea jobului O zi in Cycle European pentru un agent arata astfel: • Contactezi telefonic debitorii in vederea informarii cu privire la situatia debitelor restante; • Negociezi termenele de plata prin furnizarea de informatii corecte si complete cu privire la datorie; • Oferi solutii de plata adaptate la situatia financiara actuala a debitorilor conform nevoilor de business; • Dai dovada de profesionalism in discutia cu debitorii in acord cu standardele de calitate; • Introduci un scurt rezumat al apelului de colectare in aplicatia software interna. Iti putem oferi: • Oportunitatea de a lucra intr-o echipa profesionista, tanara si dinamica; • Proiecte interesante si oportunitate de cariera; • Acces la sesiuni de training; • Excelent Know-How cu experienta internationala; • Management dedicat, orientat spre atingerea obiectivelor. La Cycle European, poti sa obtii si: • Contract perioada nedeterminata; • Pachet salarial atractiv (salariu, tichete de masa, decontare transport, abonament Bookster); • Bonusuri lunare si trimestriale, in functie de performanta; • Bonus de recomandare angajat; • Plan de cariera prin instruire continua; • Posibilitati reale de crestere profesionala intr-o companie multinationala; • Sesiuni de training.

  • Angajeaza operator PC (cunostinte word,excel)- SC KTS CONSTRUCT SRL cu sediul in Str. Sperantei, nr. 65,Bragadiru-Ilfov (zona Leroy Merlin). Se asigura transport de la iesirea din Bucuresti pana la sediul firmei. Pentru detalii:tel; 021 780 24 12

  • Angajez agent paza pentru ansamblu de blocuri in Berceni ,pentru mai multe detalii sunati la nr 0756129941

  • Pregatire colete (haine/incaltaminte) Cerinte: -Seriozitate si atentie la detalii Punct de lucru: -Dragonul Rosu Oriental Salariu 2000-2300 lei net + comision

  • Salveaza cautarea