Anunțuri
Locuri de munca Prahova Disponibil din: 2020-03-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal - Dorinta de munca; - Deschidere, seriozitate, atentie, implicare, punctualitate; - Experienta de 2 ani in domeniul climatizare si ventilatie; - Permis de conducere cat B Se ofera salariu motivant in functie de abilitati si performante incepand de la 4000 lei net. Mediu de lucru dinamic; Colectiv tanar si atmosfera deschisa si colegiala.
-
Promovat
Detin cat b,c,e card tahograf și atestat marfa nu am experiență am domiciliul în Cioranii de Sus dar locuiesc în Târgsorul nou dacă mă poate ajuta cineva vă rog contactați-mă la nr mulțumesc frumos
-
Promovat
Ce vei face? - vei descarca încărca marfurile in din mijloacele de transport, utilizand stivuitorul; - pregateste marfa pentru clienti - participa activ la desfasurarea activitatii din zona de vanzare; - manipuleaza si aseaza marfurile in locatiile stabilite, atat manual cat si cu ajutorul stivuitorului; - depoziteaza materialele conform indicatiilor; - menține utilajul în condiții optime și îi verifică periodic starea tehnică; - identifică oportunități de îmbunătățire eficientizare a activități Abilitati bune de vanzare, relationare si organizare.Ce iti oferim? Pachet salarial ( 2550net) Tichete de masa electronice in valoare de 40 lei !Decont transport 550 lei lunar!
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Comarnic, Str. Republicii, nr. 4 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DezAlex Autoserv SRL anjajeaza vanzatori piese auto provenite din dezmembrari auto. Activitati principale: - preluarea clientilor, promovarea produselor si vanzarea acestora; - Asigura, la telefon suport tehnic pentru clienti. Va raspunde la telefon si va prelua clienti, oferind informatii despre produsele cerute, va vinde produsul respectiv anuntand departamentul de gestiune despre vanzare, care va prelua informatia.
-
Societate comerciala cu vechime de peste 20ani in domeniul reparații echipamente de ridicat si manipulat, echipamente de construcții, angajează , pe baza de contract individual de munca : - mecanic - ajutor mecanic Se solicita: - cunoștințe minime in domeniu : mecanica, hidraulica, electrica (motoare, transmisii,instalație frânare, instalație hidraulica, instalație electrica) - permis de conducere cat.B Program : 8h/zi L-V
-
-Demontare piese la cerere in functie de vanzarile din ziua respectiva -Demontare piese fara distrugerea acestora -Garaj dotat cu elevator, scule precum pistol, flex, bormasina, taietor caroserii toate pe baterie, compresor aer de mare presiune. Pentru exterior avem cort cu deschidere rapida de 3x4mtr, cric ridicare rapida, scule electrice fara fir, stivuitor de mare tonaj pentru orice tip de automobil etc.
-
Angajez vulcanizator cu experienta în Ploiești zona sud salariu 4200 lei (în mână), 2 zile libere pe saptamana, în sezon 5000 lei + presiunea+20%la vânzarea de anvelope +10% la îndreptat jante. Mai multe detalii la Vulcanizare KTF vizavi de autogara Sud.Tel.
-
NEXTGEN, ANGAJEAZA AGENTI PENTRU PROMOVAREA SI VANZAREA SERVICIILOR DE INTERNET,TELEVIZIUNE SI TELEFONIE FIXA CATRE CLIENTI PERSOANE FIZICE IN SISTEM DOOR TO DOOR(DIN USA IN USA) . Activitatea se desfasoara in Campina si localitatile limitrofe ( Urleta, Banesti, Poiana Campina, Cornu de Jos si Valea Doftanei) Responsabilități: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Cerințe: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Beneficii: Recompensă financiară: salariu fix si bonuri de masa (2400 lei) + comision si bonus din vânzări + Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil;
-
Magazin Mega Image Shop&Go din piata Muzicanti isi mareste echipa Cautam Vanzatoare cu experiente pentru a se alatura echipei nostre. Te asteptam cu un program de 8 ore in 2 schimburi Training gratuit de 1 saptamana
-
Promovat
S.C. VITADEF TRANS S.R.L, cu sediul în Filipeștii de Târg, județul Prahova, angajează șofer pe basculantă. Detalii: curse interne, salariu:7000. Contact
-
- studii medii - permis categ. B - experienta in distributia de marfuri (masina 3.5 tone) - atent la detalii, corectitudine, rezistenta la stres - fara antecedente penale - abilitati de comunicare si putere de convingere Descrierea jobului - distribuie marfa la clientii de pe zona alocata conform routingului zilnic - functie de politica comerciala a companiei face si incasari cash Se ofera: - salariu peste media domeniului - prime de Paste si Craciun - reduceri la produsele distribuite de companie - contract de munca pe durata nedeterminata - posibilitatea de a lucra intr-o companie de renume, alaturi de o echipa de profesionisti
-
Firma de constructii din Ploiesti angajeaza secretara pentru sediul aflat in Ploiesti, zona Gara de Sud. Cerinte: - sa fie ordonata, organizata, sa pastreze curatenia - sa aiba o atitudine placuta si cooperanta - sa aiba cunostinte de operare calculator - sa stapaneasca aplicatiile Microsoft Office (Outlook, Word, Excel). Indatoriri: - sa duca la indeplinire toate sarcinile trasate de conducerea societatii si a celorlalte departamente - sa transmita in timp util catre conducere email-urile relevante primite - sa transcrie pe calculator oferte devize, sa scaneze documente si sa trimita email-uri conform indicatiilor primite - sa comande papetarie birotica conform necesarului intocmit de departamente - sa pastreze in bune conditii si in ordine dosarele incredintate - sa foloseasca cu grija electrocasnicele (cafetiera, espressor etc.) - sa faca si sa mentina curatenia in birouri si in zonele adiacente (bucatarie, toaleta etc.) Salariu: 3200 net (bani in mana)
-
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
SC angajează lucrător comercial brânzeturi și afumături. Program de lucru flexibil. Se cere experiență. Detalii la telefon
-
SC cu activitate de comerț brânzeturi și produse din carne angajează 2 vânzătoare. Pentru detalii vă rugăm accesați nr de telefon destinat anunțului.
-
-
angajam agent marketing publicitate,asistent manager. relatii la telefon intre orele 8-18
-
CERINTE: -Seriozitate, disponibilitate pentru incarcarea-descarcarea, sortarea si presarea deseurilor, -Experienta anterioara constituie un avantaj. OFERTA: -Contract de munca, -Tichete de masa de 30 lei/zi si posibilitati de promovare, -Transport asigurat in functie de domiciliu. Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la telefon .
-
angajam instalatori si electricieni in constructii. program de 8 ore,contract de munca,salariu motivant. pentru mai multe detalii la telefon:
-
Închiriez post lucru salon frizerie,situat pe strada Poștei Preț închiriere lună 1.250Lei,utilități incluse
-
Societate Comerciala cu sediul în Ploiești angajeaza: 1.Instalator 2. Electricieni 3. Sudor 4Muncitorii necalificati
-
Doamna serioasa, 50 ani ,ma ofer sa ingrijesc persoane vârstnice care se pot deplasa,în regim intern.