Anunțuri
Locuri de munca Prahova Boldesti-Scaeni-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm personal pentru laborator cofetărie, patiserie cu experiență și fără experiență.
-
Conditii:studii medii,permis conducere cat B,experienta în vânzări constituie avantaj. Tel
-
-
-
-
Caut persoană serioasa pentru îngrijire bătrână,și menaj,3 ,4 ore pe zi,1400 lei lunar,din zona Boldesti Scaeni,jud.Prahova.
-
Complex "Casa Prahoveană" din Boldesti-Scăeni face angajări pentru: postul de Bucătar si personal shaorma. Ne dorim alături profesionisti, oameni motivați, orientați spre rezultate, energici, onesti, loiali, pozitivi si educați. Este necesară experiența pe posturi similare. Oferim: venit garantat si motivant; oportunitatea de a lucra împreună cu oameni tineri, cu chef de viață, profesionisti; un loc de muncă stabil si sigur. Prin urmare, a teptăm CV-ul tău sau un apel telefonic pentru a programa o întâlnire.
-
Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: • perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; • cu spirit antreprenorial; • care deține o capacitate de analiză și sinteză; • cu abilități de comunicare și negociere; • care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: Responsabilitățile tale: Inspector: • Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei; • Planificarea și organizarea activității; • Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei; • Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de consultanță financiară; • Identificarea oportunităților de dezvoltare a afacerii. Intermediar în asigurări • identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; • recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; • oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; • atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: • formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară; • pentru inspectori: salariu fix, bonuri de masa, asigurare de sanatate, comisioane suplimentare in functie de performanta, plan de cariere; • pentru agenti: venit fix, comisioane competitive, plan de cariera: • oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); • un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; • premii pentru îndeplinirea obiectivelor; • pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; • posibilitatea de avansare pe trepte de carieră conform contractului. Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Grawe Asigurari!