Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • 1

    Recrutăm pentru clientul nostru, o companie multinațională specializată în producție, un ★ SPECIALIST SALARIZARE în Piatra Neamț. Dacă îţi doreşti o colaborare pe termen lung, iar provocările nu te sperie, te invităm să ne cunoaștem. Sună pentru detalii la 0744 603 135 Responsabilități • Introducerea în sistemul informatic a datelor angajaților și a raporturilor de muncă; • Verificarea documentelor, datelor și informațiilor referitoare la angajați, pentru efectuarea calculului salarial și elaborarea declarațiilor privind veniturile și deducerile; • Verificarea datelor din prontajul electronic, semnalarea și corectarea erorilor; • Preluarea datelor în sistemul informatic și efectuarea calculului salarial; • Efectuarea și înregistrarea corecțiilor de plată aferente erorilor anterioare; • Urmărirea concediilor de odihnă, de boală și a altor tipuri de concedii; • Furnizarea informațiilor către angajați și către manageri, cu privire la probleme de salarizare, probleme fiscale, beneficii și alte prevederi ale contractului colectiv; • Menținerea evidențelor privind acordarea tichetelor de masă și a altor tipuri de tichete; • Pregătirea și elaborarea rapoartelor în vederea plăților salariilor; • Întocmirea altor rapoarte statistice cu privire la veniturile angajaților, bugetul de salarizare și alți indicatori monitorizați și livrarea lor către management sau departamentele solicitante; • Întocmirea și transmiterea declarațiilor privind veniturile și deducerile angajaților; • Eliberarea diferitelor adeverințe și alte documente la cererea angajaților; • Întocmirea dosarelor pentru recuperarea sumelor privind concedii şi indemnizaţii de asigurări sociale de sănătate; • Menținerea relației cu instituțiile statului (ITM, AJOFM, Casa de Sanatate, Casa de Pensii); • Urmărirea modificărilor legislative și a modului în care se aplică dispozițiile referitoare la salarizare; • Participarea, alaturi de echipă, la alte activități specifice departamentului HR. Educatie + Experiență • Studii superioare în domeniul economic; • Experiență 3+ ani în calcul salarial, în organizații cu procese de producție; • Experiență relevantă în utilizarea sistemelor informatice de evidență și cacul salarial, pontaje și HR; • Experiență în utilizarea Microsoft Office software, inclusive Outlook, Excel, PowerPoint și Word; • Cunoașterea detaliată a cerințelor legale privind salarizarea, incluzând încadrarea salariilor și cerințele legale privind adaosurile salariale; • Capacitate foarte bună de organizare și administrare, lucru cu termene scurte și sub presiune; • Excelente abilități de comunicare, verbal și în scris; • Excelentă atenție la detalii, prioritizare a activităților și lucru simultan cu diferite priorități; • Capabil să mențină confidențialitatea; • Limba engleză sau italiană – nivel converațional;

  • For our client, we are looking for a Senior Consultant HR IT – SAP HCM Solution Manager EMEA in Timisoara. Requirements:  Academic degree in computer science, business management or related field with focus on IT;  Experience in managing external IT service providers and implementation partners;  Experience in the HR technology field as Subject Matter Expert, project lead or IT service manager, preferably with SAP HCM knowledge or SAP Success Factors Employee Central;  Technical knowledge of the SAP HCM modules PY/PT desirable;  Advance English language. Tasks:  Responsible for the SAP HCM on Premise systems for the countries Romania, Czech Rep. and Hungary and you lead, steer and ensure efficient and effective IT system operations to support the correct and on-time payment of the employees both through the internal payroll management team and through the external BPOs;  Manage external IT service providers and implementation partners;  Act as an IT service and project lead for managing the technical implementation of all employee;  Lead and design an effective change process for new business requirements. Looking forward to speaking with you: Lucia Arion phone: 0746047580/ Email

  • 6

    Angajam si Calificam pt Call Center Programul este doar schimbul 1: de luni pana vineri ;Iar Weekend-ul este liber . Dorim sa ne marim echipa cu noi colegi. Activitatea consta in munca de birou , cu telefonul si calculatorul alaturi. C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - (Foarte) Bune cunostinte de Limba ENGLEZA Cautam persoane ( chiar "Necalificate" ) cu dictie buna si care au un caracter sociabil , deschis si orientat spre client ,cu usurinta si placere de a vorbi (" vorbaretze "), dornice sa invete si sa se afirme si le vom califica pentru a deveni colegii nostri . Ne intereseaza persoane ambitioase ,dornice sa isi depaseasca conditia actuala si care doresc un castig banesc semnificativ si motivat . Nu ne deranjeaza lipsa de experienata ,deoarece mergem pe principiul ca totul se invata pe principiul meritocratiei. La noi vei invata si te vei perfectiona in toate tainele activitatii de Call Center. Oferim o cariera intr-o firma de import-export si distributie nationala . Activitatea se va desfasura in limba Romana si/sau partial in Limba ENGLEZA , deci ( buna) cunoasteare a Limbii Engleze ar fi necesara. Daca consideri ca cele de mai sus se aseamana cu caracterul tau ,scrie un raspuns si cateva date despre pregatirea profesionala impreuna cu un numar de Telefon pentru o planificare la un interviu . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata . Asteptam cu deosebit interes sa ne vedem la interviu ,si sa colaboram impreuna . Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • Psiholog in domeniul psihologiei muncii si transporturilor efectuez evaluari psihologice la angajare si periodic pentru toate ocupatiile din Romania, evaluari psihologice pentru obtinerea permisului de conducere auto( toate categoriile), consiliere psihologica diverse probleme- depresie, anxietate, atacuri de panica, fobii,traume, etc, testarea nivelului de inteligenta, evaluari psihologice pentru autocunoastere si dezvoltare personala, lucrul cu copii cu autism( terapie comportamentala aplicata);

  • Inspector resurse umane cu vasta experienta si atestat ofer on-line servicii externalizate de RESURSE UMANE ptr firme din toate orasele: Administrare de Personal (contracte de munca, Raportare Revisal, fise de post, etc.)Salarizare (state de salarii, pontaje, fluturasi, D112, etc.)Intocmire, revizuire Regulament Intern, Contract Colectiv de MuncaConsultanta Resurse UmaneRecrutare

  • 5

    Manager HR, cu o experienta de 7 ani in domeniul resurselor umane, caut societati pt colaborare part-time. RESPONSABILITATI Realizarea calculului salarial conform cerintelor legale, proceduri interne si specifice companiei, intocmire/vericare pontaje, verificarea certificatelor medicale si completarea acestora conform cerintelor legale. Reprezentarea societatii la controalele cu institutiile statului. Intocmirea, gestionarea, verificarea si actualizarea documentelor de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosar personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare, etc. Administrare bazei de date, de evidenta a personalului. Introducerea, actualizarea si verificarea permanenta a datelor din Registrul Electronic al Salariatilor si transmiterea lor in conformitate cu prevederile legale. Intocmirea si actualizarea fiselor de post, regulamentul intern, a altor decizii si proceduri interne ale companiei. Eliberarea adeverintelor salariatilor. Intocmirea documentelor necesare cercetarii disciplinare si participare activa in procesul de cercetare. tel. 0742.87.80.41

  • Am lucrat ca inspector ssm.

  • 2

    Firma JOSKO , cu sediul in Campina cauta un agent de recrutari pe teritoriul Romaniei . Candidatul ideal : cunostinte limba engleza avansat vorbit si scris fara limita de virsta permis de conducere full time/ part time abilitati de organizare , comunicare si relationare cu oamenii genul feminin / masculin Oferim : salariul conform legislatiei muncii in functie de pregatire, experienta etc. Autoturism pentru deplasarile necesare in activitatile de recrutare, oficiu complementar unor conditi civilizate de functionare, laptop , telefon cu abonament international neliminat . Persoanele interesate sunt rugate sa aplice solicitarea cu trimiterea unui CV la adresa de email :

  • Persoana calificată în domeniul resurselor umane,cu experiența de peste 18 de ani,bun cunoscător al programului REVISAL.Studii superioare,diploma de inspector resurse umane,cunoștințe PC nivel avansat.Doresc colaborare full-time/part-time cu societati comerciale ,firme de contabilitate,pe probleme de resurse umane (revisal,intocmire fise post,eliberare adeverinta de salariat etc).Preturi avantajoase. • tel 0740032464

  • 15

    Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • 6

    SC NEW HOPE SRL, centru de formare profesionala cu traditie, organizeaza cursuri de initiere/calificare/specializare in diverse domenii de activitate. Cursurile organizate de SC NEW HOPE SRL: Îngrijitor bătrâni la domiciliu Îngrijitor bolnavi la domiciliu Asistent manager Contabil Inspector resurse umane Operator introducere, validare și prelucrare date Barman Bucătar Cameristă Lucrător comercial Ospătar Patiser Coafor – Frizer Dermopigmentist Make-up (machior) Manichiurist – Pedichiurist Gaterist la tăiat bușteni Motorist la motoagregate și masini în silvicultură (taf, încărcătoare frontale, mașini și echipamente agricole) Operator la recoltarea și toaletarea arborilor forestieri Asfaltator Dulgher-tâmplar-parchetar Instalator apă canal Lucrător în izolații Mașinist la mașini pentru terasamente (excavatoare, încărcătoare frontale, buldozere, scarificatoare, screpere, gredere, compactoare, utilaje pentru mecanizarea ușoară și grea a lucrărilor de cale) Zidar-pietrar-tencuitor Vopsitor industrial Lucrător în creșterea animalelor Lucrător în cultura plantelor Cioplitor în piatră și marmură Cursuri finalizate cu certificat de participare: Agricultură ecologică Agromediu și climă Comunicare Limba germană Operator de date cu caracter personal Evaluare și emitere certificate EFESC (Consiliul European pentru Activitatea Forestieră și de Mediu) pentru nivelele ECC 1 – ECC 4 Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati la numerele de telefon: CARANSEBEȘ, str. General Dragalina, nr. 2 Tel./fax: 0255/516607 Mobil: 0752 110 149 – Ionela Lăzăroni 0752 110 249 – Diana Știrbu REȘIȚA, Bulevardul Muncii, Complex Agroindustrial Reșița Nord, etaj 2 Tel./fax: 0255/218739 Mobil: 0726 144 074 – Iosif Drăgan 0752 110 291 – Oana Mocîrț

  • Job ca aj bucatar Dnata cheteting ,hanul berarilor ,unde am avut ocazia să beneficiez de o pregatire tematică. Doresc un loc de muncă ca aj bucatar detin doi ani experiență in domeniu ,varsta 41 ani studii 10 clase caut un job unde să existe si posibilitatea unei eventuale cazari Tel 0726577897

  • INSPECTOR RESURSE UMANE OFER SERVICII HR SI SALARIZARE.

  • Redactez intr-un mod profesional, competitiv si atragator Cv-uri in limba romana, engleza si germana. Va ofer un CV personalizat, adaptat experientei dvs de munca, profilului dvs profesional si cerintelor specifice job-ului. De asemenea va pot scrie si scrisoarea de intentie. Prezentarea unui CV profesionist, coerent si cu un continut relevant pentru pozitia pentru care urmeaza sa aplicati, va asigura o sansa mai mare de angajare.

  • Inspector Resurse Umane autorizat, ofer servicii de administrare personal si salarizare.

  • Inspector resurse umane , atestat valabil , caut colaborare / angajare . Telefon : 0752 943 569.

  • 2

    Şcoala Primară Just4Kids îşi măreşte echipa! Candidatul ideal Cerinte: - Absolventa a Liceului Pedagogic sau a Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei; - Experienta anterioara in alta institutie scolara de stat/ privata, constituie avantaj; - Inventivitate, spontaneitate, abilitati pedagogice reale; - Bune capacitati de relationare cu parintii; - Buna cunoscatoare a metodelor de predare, creativa cu mult entuziasm; - Punctualitate, corectitudine, sociabilitate; - Atentie distributiva buna; - Persoana echilibrata,responsabila si ordonata; - Implicare in realizarea temelor, supraveghere continua. Descrierea jobului Responsabilitati: - Organizarea si coordanarea activitatilor instructiv-educative; - Planificarea si proiectarea activitatilor instructiv-educative; - Organizarea si amenajarea mediului educational; - Monitorizarea si evaluarea performantelor copiilor. Beneficii: - Program de lucru/: 8 ore; - Salariu motivant, in conformitate cu experienta profesionala. Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de e-mail: Telefon: 0727380801

  • Specialist resurse umane, cu o experiență de peste 20 ani în domeniu, ofer servicii profesionale de salarizare, administrare personal, operațiuni Revisal. Asigur garanția întocmirii tuturor documentelor în temenele legale și conform cerintelor legii. Servicii oferite: • Gestionarea dosarelor de personal; • Întocmirea contractelor individuale de muncă; • Întocmirea actelor adiționale la contractele individuale de muncă; • Întocmirea adeverințelor de vechime; • Întocmirea de adeverințe de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, fise de post, etc.) • Calculul salarial • Generarea statelor de plată • Generarea fluturașilor de salariu • Întocmirea declaratiei 112 • Completarea rapoartelor statistice • Întocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului. • Completarea în Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ; • Inregistrarea în Registrul general de evidență a salariaților (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă; • Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale. Pentru mai multe detalii, vă rog sunați la: 0757563567

  • 2

    Societate comerciala din Alexandria Teleorman angajeaza inspector resurse umane. Program full time.

  • Salveaza cautarea