Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Recruitment Fees 0% We bring workers from India,Nepal,Bangladesh,Sri lanka for a variety of specialties: * skilled, unskilled workers * bricklayers * carpenters * welders * electricians * locksmiths * laborers * heavy machinery operators * engineering engineers * mechanics * truck drivers, shooting * factory masters, factory bosses * butcher. * slaughterhouse workers * IT sector complete team * Gas & oil * Hospitality

  • Si sofer fara limite de distanta ,Km.

  • Vizioneaza anunturi online si gastiga banii direct in cont https://whimoney.xyz/3763933022975/

  • Castiga si tu bani prin vizionarea reclamelor online si primesti banii direct in cont https://whimoney.xyz/3763933022975/

  • Ofer servicii de contabilitate, resurse umane, salarizare, infiintari și modificări societăți, Psi, Ssm, Medicina Muncii, Consiliere juridica de specialitate. Nu este nevoie sa va deplasați la sediul firmei pentru acte, se asigura preluarea acestora. Experienta de 15 ani în domeniile mai sus menționate. Andreea Popescu Tel:0758653519

  • Domeniu de activitate : =================== - Online Dezvoltare Web - Marketing : Local and global marketing , email marketing , youtube marketing , google rank, social medias marketing, adwords, facebook ads,SEO Creare Website etc Competente si aptitudini: ====================== Abilitati bune de comunicare si de negociere, capacitate de analiza si sinteza, abilitati organizatorice, gandire strategica, invatare continua, creativitate si inovare; Imi plac provocarile si obiectivele ambitioase, cea mai mare puterea a mea este abilitatea de a combina aptitudinile analitice cu abilittatile mele interpersonale bine dezvoltate. Pot sa construiesc si sa mentin relatii de inalta calitate cu clientii nostri .Sunt un candidat entuziast comis care doresc sa pot luat parte la un interviu, pentru a detalia mai exact, si pentru a putea intelege si eu si dvs daca as putea fi de folos ,prj, comapinie dvs.. Ma conformez urmatoarelor criteri: =========================== Realizarea si implementarea planului de marketing al companiei, pentru a atrage noi clienti; Dezvoltarea strategiei de brand, crearea profilului clientului si a textelor si mesajelor publicitare care sa se adreseze acestuia; Analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare; Suport in dezvoltarea strategiei de vanzare si de produs; Managementul si dezvoltarea elementelor de identitate corporate; Monitorizarea concurentei si a vanzarilor; Negocierea contractelor cu partenerii externi; Analizarea si raportarea rezultatelor tuturor activitatilor de marketing; - Elaborarea, implementarea si coordonarea planurilor si strategiilor de marketing conform misiunii, obiectivelor si strategiilor companiei; Organizare de evenimente - lansari de companii/ produse, conferinte, targuri de profil, etc. Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din tara; Asigurarea unei bune desfasurari a raporturilor contractuale cu clientii si solutionarea problemelor aparute in derularea acestor; Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor; Monitorizarea concurentilor si identificarea avantajelor competitive; Permanenta monitorizare a tendintei din industriei, cu scopul de a atinge obiectivele de performanta de brand si de a construi o buna intelegere a clientilor; Consolidarea si cresterea cotei de piata pentru brandurile existente in portofoliu; Imbunatatirea portofoliului de clienti cu 10%. Astept telefoanele voastre: Tel: 0736.121.785

  • Suntem in cautarea unor persoane care sa ocupe pozitiile descrise mai jos.Asteptam aplicatia ta daca: – Esti student sau absolvent de studii superioare sau liceu (limita de varsta fiind 50 ani) – Ai o foarte buna cunoastere a limbii romane (vorbit si scris); – Ai cunostinte de operare PC si Internet – Esti responsabil, sociabil; – Experienta anterioara in cadrul unui magazin online reprezinta un avantaj Descrierea jobului Viitorii nostri colegi vor avea ca atributii, in functie de pozitia ocupata in departament: 1) Operator Calculator Atributii: – Administrare magazin online – preluare comenzi, facturara, adaugare produse etc. – raspunde solicitarilor clientilor (pe e-mail); Program Lucru - 9.00 - 17.00 de luni pana vineri 2)Lucrator comercial Atributii: -incarcat/descarcat primire/livrare marfa -asezarea produselor pe rafturi -pregatirea de comenzi la clienti Program de lucru:07:00-16:00 de luni- sambata Ce oferim? – Salariu 2300 - 2700 lei net ( in mana ) -carte de munca -respect Sediu: Dobroesti-Ilfov si Stefanestiide jos(intrare)

  • Societate din Bucuresti angajeaza asistent/asistenta manager ce va avea ca si atributii urmatoarele: -centralizarea facturilor si a avizelor de insotire a marfii de pe fiecare santier; -centralizarea alimentarilor cu carburant de pe fiecare santier; -intocmirea rapoartelor lunare de venituri si cheltuieli a centrele de cost; - sa intocmeasca pontajul; Cerințe minime: -cunostinte Office -persoana organizata -atitudine proactiva

  • Persoana cu dizabilități ( deficienta de Vedere, gradul 1) caut loc de munca în Cluj. Absolvent studii superioare.

  • ŞCOALA PRIMARĂ ST. NIKLAS Str. Aleea Veronica, Nr.4, Com. Corbeanca, Sat Tamași, Jud. Ilfov Tel. 0721148225, E-mail: ANUNT Scoala Primara ST. NIKLAS, cu sediul in str. Aleea Veronica, nr.4, Tamasi, Corbeanca, Ilfov organizează concurs pentru ocuparea a 3 posturi de invatatoare. Concursul se va desfășura în perioada 14.02 - 26.02.2020, conform gaficului: - înregistrarea cererilor la secretariatul școlii 14.02 - 17.02.2020; - evaluarea dosarelor depuse și înregistrate 17.02.2020; - afișarea listei candidaților pentru susținerea probelor de concurs/planificarea probei practice 18.02.2020; - proba practică - inspecția la clasă: 24.02.2020; - proba scrisă: 26.02.2020; - afișarea rezultatelor: 26.02.2020; - depunerea contestațiilor: 26.02.2020; - afișarea rezultatelor finale și repartizarea candidaților: 26.02.2020. Concursul se va desfășura conform prevederilor Metodologiei de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în unitățile de învățământ particular din învățământul preuniversitar, aprobată prin OMECTS nr.5625/2012. Se pot înscrie la concurs absolvenți cu diplomă ai învățământului superior, postliceal sau mediu, care au înscrise pe diplomă/diplome specializarea/specializările corespunzătoare postului didactic conform Centralizatorului privind disciplinele de învățământ, domeniile și specializările, precum și probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învățământul preuniversitar. Proba scrisă se va susține în specializarea postului, conform Centralizatorului. Nu au dreptul să participle la concurs persoanele care au fost înlăturate din învățământ printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală, persoanele care nu prezintă un document medical din care să reiasă faptul că nu există incompatibilități de ordin medical cu funcția didactică, precum și persoanele care au fost eliminate pentru faudă sau tentativă de fraudă în cadrul concursului de ocupare a posturilor didactice în învățământul preuniversitar. La cererea de înscriere vor fi atașate următoarele documente: - copii ale actelor de studii/foaia matricolă și certificat profesional (acesta doar pentru absolvenții liceului pedagogic); - copii ale certificatelor de obținere a gradelor didactice; - copii ale cerificatului de naștere și de căsătorie (unde este cazul); - copie carte identitate; - avizul medical; - declarație pe propria răspundere că nu desfășoară activități incompatibile cu funcția didactică și nu a fost exclus din învățământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală; - Cazier. Concursul se va desfășura conform prevederilor Metodologiei de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/ catedrelor vacante/ rezervate în unitățile de învățământ particular din învățământul preunuversitatr, aprobată prin OMECTS nr.5625/2012.

  • La infiintarea unei noi firme, partenera a companiei NR. 1 pe piata energiei, se angajeaza personal pentru a ocupa diverse locuri de munca. Experienta nu este necesara, formarea profesionala este oferita de catre firma,limita de varsta este 40 ani! Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau la adresa noastra de mail: cvinterviuri(.)gmail.com si vei fi contactat de catre echipa noastra in cel mai scurt timp sau ne poti suna la numarul de telefon: (0723) 146 800 de luni-vineri de la ora 08:30 pana la ora 17:00!!

  • Suntem o firma tânăra care dorește sa crească impreuna cu angajații săi. Oferim stabilitate și respect program flexibil și posibilitate de promovare. Salariu atractiv! Locație: Dobroesti-Ilfov și stefanesti Domeniu: comerț ne-gros Program:luni-sâmbătă

  • Candidatul ideal Ne dorim colaborarea cu o persoana care urmareste perfectionarea si acumularea de experienta in domeniul resurselor umane. Persoana responsabila, punctuala, comunicativa si cu o mare dorinta/capacitate de a acumula informatii/cunostinte. Descrierea jobului Persoana angajata va desfasura activitate de resurse umane si salarizare sub supravegherea unui senior cu o vasta experienta . Fisa postului cuprinde: intocmire declaratii / documente de HR, activitati de arhivare a documentelor, depunerea declaratiilor fiscale la Anaf.

  • Shipping Company is recruiting Crewing Officer for Operational Department . Selection criteria : good English level, previous experience as Crewing Officer or recruitment for Human Resource Department ( min. 2 years). Duties : recruitment for maritime personnel, for offshore vessels, applying for visa, flight tickets, transportation details and other employment formalities, according to internal procedures. Location : Constanta office Schedule : Monday - Friday / 09-18 Salary: to be discussed according to experience and specific studies or certification. Cv's : recrutareconstanta1 at gmail.com

  • Cerinte: - Studii minime obligatorii, stabilite prin lege - Studii de psiho-pedagogie in curs sau finalizate pentru posturile oblígate prin lege - Valoram cunoasterea de limbi straine: engleza, spaniola, francesa, germana, etc. Oferim: - Un pachet salarial motivant si cu mari beneficii - Posibilitate de a lucra full-time sau part-time - Asigurarea mesei de pranz - Grupuri de copii reduse - Zona centrala cu transport public la indemana (linea 1 de metro chiar langa cladire)

  • Candidatul ideal Te vrem in echipa noastra daca esti un bun profesionist in domeniul resurselor umane. Experienta in firma de contabilitate constituie un avantaj. Descrierea jobului Daca ai experienta, te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de: Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a carnetelor de munca. Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor. Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul clientilor firmei. Ce iti oferim? Oferim salariu motivant, contract de munca, tichete masa si decontarea transportului. Lucrul intr-o echipa dinamica; Acces la o baza de date generoasa din punct de vedere al spetelor din domeniu; Lucrul alaturi de profesionisti cu experienta in domeniu; Posibilitatea de a colabora cu societati mari, de referinta in domeniile lor de activitate; Descrierea companiei Societate specializata de contabilitate, consultanta fiscala si financiara, audit financiar si servicii conexe, acreditata CECCAR, CAFR si CCFR.

  • Candidatul ideal Te vrem in echipa noastra daca esti un bun profesionist in domeniul resurselor umane. Experienta in firma de contabilitate constituie un avantaj. Descrierea jobului Daca ai experienta, te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de: Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a carnetelor de munca. Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor. Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul clientilor firmei. Ce iti oferim? Oferim salariu motivant, contract de munca, tichete masa si decontarea transportului. Lucrul intr-o echipa dinamica; Acces la o baza de date generoasa din punct de vedere al spetelor din domeniu; Lucrul alaturi de profesionisti cu experienta in domeniu; Posibilitatea de a colabora cu societati mari, de referinta in domeniile lor de activitate; Descrierea companiei Societate specializata de contabilitate, consultanta fiscala si financiara, audit financiar si servicii conexe, acreditata CECCAR, CAFR si CCFR.

  • Firma serioasa de sondaje de opinie cu experienta de peste 20 de ani in domeniu,recrutam in regim de part time si project based colaboratori de toate varstele pentru operare de sondaje door to door foarte bine platite!Oferim contract de colaborare si castiguri motivante in functie de nr de proiecte efectuate!Pentru detalii sunati la numarul afisat in anunt!Oferta este una pt part time in timpul liber puteti fi studenti elevi angajati sau pensionari.

  • Salveaza cautarea