Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Bucuresti, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Sediul este langa Primaria Capitalei

  • Evolution HCC angajeaza Junior Immigration Consultant pentru unul din clientii sai, o firma internationala de consultanta, in plina ascensiune, din Bucuresti. Clientul nostru este un actor principal în servicii fiscale, juridice, contabile și de salarizare, care asista la un portofoliu internațional divers de clienți, are o reputație deosebita in ceea ce priveste munca de inalta calitate, care foloseste talentul individului si energia echipei in folosul clientului. Cerinte Junior Immigration Consultant: -Studii superioare finalizate; -Experienta in domeniul HR de minim 2 ani; -Cunostinte juridice/legislatia muncii-salarizare; -Limba engleza nivel avansat; -Operare PC ( MS Office, Excel avansat ); -Cunoasterea pietei locale a fortei de munca, a pietelor fortei de munca din UE cat si din afara UE. Responsabilitati Junior Immigration Consultant: – Mentinerea contactului cu clientii, consiliere, oferirea de solutii specifice imigrarii; – Consultanta si pregatirea de dosare pentru obtinerea tipului potrivit de viza a autorizatiilor de munca, a permiselor de sedere, precum si a documentelor de prelungire a dreptului de sedere; – Asistenta si ajutor practic pe probleme legate de imigrari si fiscalitate, atat inainte cat si dupa procesul de imigrare; – Pregatire dosare pentru obtinerea certificatelor de atestare a platii impozitului, a certificatelor E 101 si E 102; – Tratarea aspectelor legate de impozite si contributii sociale datorate statului român. muncii; – Evaluare si planificare financiară pentru expatriați; – Asigurarea interfetei cu autoritatile publice ( Oficiul Roman pentru Imigrari, Ministerul Educatiei); – Informarea continua cu privire la noutatile legislative, pe probleme de imigrari sau de fiscalitate; – Pregatirea de buletine legislative; – Elaborarea diferitelor tipuri de template-uri pentru a fi folosite in structurile de imigrare; Beneficii: – Pachet salarial motivant; – Mediu de lucru dinamic, echipa tanara; – Posibilitatea dezvoltarii profesionale continua in cadrul unei companii in plina ascensiune.

  • Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centraa. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie sau persoana autorizata ISCIR ca si RSVTI, RVT, RSL. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana cu program de 4 ore pentru activitate de birou de relatii cu publicul, raspuns la tel, contracte, facturi. Biroul este in Sibiu langa piata. Preferam un pensionar cu studii superioare, invatamant, armata, industrie, cercetare. Salar 1000 lei. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • Angajam instalatori pe sanitare si termice .Salariu motivant 5000 ron.

  • Angajam persoane 18-37 ani pentru postul Dealer, Casino Online - Bucuresti. * Nu este necesara experienta. Se ofera training 2 saptamani + contract pe perioada nederminata. * NU estevideochat sau Call Center ‼️! * Salariul la angajare (inca din prima zi de training) este de 2400 RON net + bonus de performanta. * Dupa perioada de proba, salariul va fi de 3000 RON net + Bonus de performanta + alte bonusuri (de noapte, de sarbatori, de weekend etc) * Beneficii – asigurare medicala privata, acces 7card la majoritatea sălilor de fitness din București, bonuri de masa. * In cateva luni se poate ajunge la peste 4000 de RON, in functie de performanta. * Persoanele angajate pot urca in ierarhie de la Dealer 1 la Dealer 4, cu cresteri salariale la fiecare promovare. Trimite-ne CV sau numarul de telefon si te contactam pentru detalii si programarea la interviu. Sau ne poti contacta telefonic sau pe whatsup

  • Consultanta si audit in domeniul resurselor umane si salarizarii si auditarea sunt procese de consultanta care au la baza implementarea urmatoarelor proiecte: Auditarea si implementarea structurii organizatorice a companiei. Designul departamentelor si posturilor. Mecanisme de guvernare a companiei. Fiecare post de management are definit nivelul de autonomie pe post: responsabilitatile, limitele de competenta, nivelul de ratificare ( aprobare, supervizare, avizare, propunere ). Management prin obiective. Auditarea functiunilor si al mediului intern al companiei. Trading Resurse Umane prin consultantii sai cu expertiza in domeniu, va pot ajuta in implementarea managementului in resurse umane.

  • ManPizza angajeaza operatori preluari comenzi, - 1600ron relatii la 0746480444

  • Descrierea activitatilor: - gestionarea ambalajelor returnabile; - evidentierea stocurilor in sistemul informatic, actualizarea zilnica a informatiilor privind gestiunea ambalajelor; - manipularea ambalajelor; - organizarea manipulantilor cu atributii privind curatenia locului de munca si spalarea ambalajelor; - program in 2 schimburi(1 si 2). Cerinte: - studii - min. 10 clase, de preferinta studii medii finalizate; - varsta - min. 21ani impliniti; - cunostinte medii operare PC; - exeperienta in activitati de depozit - min. 6 luni. Pachet salarial: - salariu net lunar ~2100-2200lei; - tichete de masa 15lei; - decont transport; - alte beneficii conform politica salariala.

  • Angajam urgent secretara cunoscatoare a calculatorului, prezenta agreabila care sa munceasca in Brasov. Posibilitate cazare. Salar motivant

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer. Cerinte domiciliul in Cluj-Napoca, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Timisoara, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Targu Mures, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Angajam urgent secretara cunoscatoare a calculatorului, prezenta agreabila care sa munceasca in Brasov. Posibilitate cazare. Salar motivant

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • Our mision is to come with our experience to support local businesses in Romania with the following type of services: 1. Payroll services: => computation of the attendance file, medical leaves, overtime, nightshift, bonuses, meal tickets, biks, advances, retainings/garnishments. => we will deliver to you: monthly payroll reports, payslips, payments details for social contributions and salary taxe, monthly D112 form submission, salary certificates for employees, Health house reimbursement amounts submission request - if is the case. 2. Human resources administration services: => preparing employment contracts for new employees, addenda, termination / suspension decisions, => preparing seniority statements, salary statements or other types of certificates 3. Electronic Register of Employees - REVISAL: => registration of the new employees, modifications, termintion, suspension of the contracts, => submission of the registration/changes of the employment contracts to the local Labour Authority meeting the legal deadline. 4. Labour law consulting. The offer is personalised according to client needs and to the number of employees. Call us over the phone or leave your message using whatsapp: 04.0774.952.367. We will revert to you with details.

  • Daca iti place sa-ti petreci timpul pe internet poti s-o faci muncind de acasa.Este o oportunitate de a castiga un venit suplimentar si de asemenea un prilej de a petrece timpul intr-un mod placut! Ce zici? Trimite mesaj pentru detalii.

  • Oferta unica ! Se cauta persoane serioase pentru munca part time care isi doresc un venit suplimentar.Cerinte: seriozitate si implicare.Varsta peste 18 ani,training gratuit.Pentru mai multe detalii trimite mesaj.

  • Resurse umane ,consultanta locuri de munca studii superioare,evaluari imobiliare ,cladiri si spatii comerciale.Tf/contact 0767060127/

  • Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ mobil: 0739881585, 0722588038 e-mail:

  • Salveaza cautarea