Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Consultanta si audit in domeniul resurselor umane si salarizarii si auditarea sunt procese de consultanta care au la baza implementarea urmatoarelor proiecte: Auditarea si implementarea structurii organizatorice a companiei. Designul departamentelor si posturilor. Mecanisme de guvernare a companiei. Fiecare post de management are definit nivelul de autonomie pe post: responsabilitatile, limitele de competenta, nivelul de ratificare ( aprobare, supervizare, avizare, propunere ). Management prin obiective. Auditarea functiunilor si al mediului intern al companiei. Trading Resurse Umane prin consultantii sai cu expertiza in domeniu, va pot ajuta in implementarea managementului in resurse umane.

  • Serviciile oferite de echipa cu expertiza in resurse umane, ofera firmelor: Audit dosare de personal. Restaurare, audit, gestionare Revisal. Gestionare/intocmire dosare de personal. Gestionare/intocmire: acte aditionale, delegari, detasari, incetari, etc. Consultanta la angajare cu clauzele specifice. Consultanta in cazul concedierilor. Consultanta privind sporurile obligatorii. Intocmire dosare de pensionare. Intocmire dosare de crestere copil. Intocmire dosare de somaj. Salarizare cu tot ceea ce inseamna spete. Intocmire si depunere D112. Procedura de cercetare disciplinara. Consultanta privind: Prezenta/pontajul privind evidenta salarialor la lucru; Concediile de toate tipurile; Cazuri de concediere; Clauze contract individual de munca. Intocmirea tuturor rapoartelor cerute de client: Centre de cost; Categorii de varsta, sex; Productivitatea muncii: productivi, indirect productivi, neproductivi. Definirea si implementarea legala a promovarii pe alt post, precum si retrogradarea.

  • Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • SCOALA PRIVATA SECTOR 6 BUCURESTI angajeaza cadre didactice si auxiliare pentru gradinita si scoala primara Posturi disponibile: - Educatori principali gradinita - Supraveghetori gradinita - Invatatori scoala primara - Profesor/Profesoara sport - Profesor/Profesoara IT - Profesor/Profesoara religie - Profesor/Profesoara spaniola - Profesor/Profesoara engleza - Psiholoaga - Administrator financiar-contabil - Asistenta medicala - Receptionist(a) Cerinte: - Studii minime obligatorii, stabilite prin lege, pentru fiecare post - Studii de psiho-pedagogie in curs sau finalizate pentru posturile oblígate prin lege - Valoram cunoasterea de limbi straine: engleza, spaniola, francesa, germana, etc. Oferim: - Un pachet salarial motivant si cu mari beneficii - Posibilitate de a lucra full-time sau part-time - Asigurarea mesei de pranz - Grupuri de copii reduse - Zona centrala cu transport public la indemana (linea 1 de metro chiar langa cladire) Asteptam CV-ul dumneavoastra la urmatoarea adresa de email: Termen limita: 30 noiembrie 2019. Doar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.

  • Vorbitor de limba germana, ofer servicii de mediere, resurse umane , traducere, pentru firme sau persoane private in țara sau străinătate .

  • *Angajam personal feminin cu voce placuta pentru call-center!Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru - Capacitatea de a se adapta uşor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; *Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. *Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: • salariu motivant; • bonusuri de vanzare/performanta; • training; • un mediu de lucru placut si dinamic. *O echipă grozavă te așteaptă! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la nr de tel 0770531358

  • CASTING - #ÎNCĂUTAREAADEVĂRULUI -Serial TV - KANAL D (cei care nu cunosc formatul acestui proiect sunt rugați să acceseze linkul de mai jos ) https://youtu.be/iPUsP54kYrU Roluri principale/secundare pentru #actori amatori și persoane fãrã experiențã, care locuiesc in #București(permanent, chirie, flotant, studenți...etc) vârsta 18 -45 ani. Plata 100-400 ron/zi in functie de rol. Inscrie-te foarte simplu pe waap la numãrul de telefon +40772271893 sau pe mail intercastingset@gmail.com cu 2 poze (bust si fullbody, fãrã ochelari de soare) numele complet, vârsta, inãlțimea și numãrul de telefon la care poți fi contactat/ă . Te vom contacta imediat și te vom programa la casting. ATENTIE - NU SE PERCEP TAXE NICI COMISIOANE !

  • Se solicita cunostinte in: - Contabilitate primara; - Revisal; - Resurse Umane; - S.S.M si S.U Cv-urile se depun la sediul firmei din Baba Novac, nr 15, Brasov sau se transmit pe adresa de mail

  • Angajam Specialist resurse umane: Descriere job/ responsabilitati: Asigurare managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati: - Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna; si a celor fara plata in sistemul de salarizare; - Recrutare si selectie personal; - Intocmire CIM si fisa post; - Intocmire acte aditionale personal; - Generarea si transmiterea fisierului Revisal; - Actualizează la zi registrul de evidenta a salariaților si il transmite in timpul legal catre ITM; - Intocmeste statele de plata si fluturasii de salariu; - Gestionarea popririlor; - Intocmirea diverselor rapoarte specific; - Intocmire statistica ; - Gestionarea dosarelor de personal; - Comanda tichete de masa; - Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate; - Completarea certificatelor medicale; - Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, adeverinta stagiu cotizare; - Intocmire decizii de suspendare ; - Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare; - Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.); - Întocmește adeverințe de salariat/ de vechime/medic de familie; - Menține legătura cu serviciul de medicina muncii; - Responsabilitati SSM; - Întocmește planificarea concediilor. Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar ; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj; -Atestat Inspector Resurse Umane- constituie un avantaj; -Cunoștințe avansate de legislație a muncii. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Lucru in echipa; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dynamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.: recrutare>termoconstruct.com; alexandru.silaghi>termoconstruct.com

  • Key Duties and Responsibilities: • To be "the face" of the Company delivering expert knowledge and superior gaming quality • Representing and maintaining the company`s brand by consistently adhering to the company presentation and grooming policy • To present all games in the required professional manner, showcasing exceptional presenting skills at all times in line with the Company performance expectations • The ability to engage players • Maintaining a professional level of technical proficiency in all games with the ability to remain fully aware of your performance at all times and ensure compliance with the company`s Brand Guidelines • To have an active role in the company’s continuous improvement plan to achieve plans for future growth within the company

  • Posturi disponibile: - Educatori principali gradinita - Supraveghetori gradinita - Invatatori scoala primara - Profesor/Profesoara sport - Profesor/Profesoara IT - Psiholoaga - Administrator financiar-contabil - Asistenta medicala - Receptionist(a) Cerinte: - Studii minime obligatorii, stabilite prin lege, pentru fiecare post - Studii de psiho-pedagogie in curs sau finalizate pentru posturile oblígate prin lege - Valoram cunoasterea de limbi straine: engleza, spaniola, francesa, germana, etc. Oferim: - Un pachet salarial motivant si cu mari beneficii - Posibilitate de a lucra full-time sau part-time - Asigurarea mesei de pranz - Grupuri de copii reduse - Zona centrala cu transport public la indemana (linea 1 de metro chiar langa cladire) Asteptam CV-ul dumneavoastra la urmatoarea adresa de email: Termen limita: 30 noiembrie 2019. Doar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate.

  • Oferta de empleo: - Maestros(as) de educación infantil - Ayudantes de educación infantil - Profesores(as) de educación primaria - Profesor(a) de deporte - Profesor(a) de informática - Psicóloga - Administrador financiero – contable - Asistente médico - Recepcionista Requisitos: - Estudios mínimos obligatorios, tal como establece la ley, para cada puesto - Estudios de psicopedagogía en curso o finalizados para los puestos requeridos por la ley - Valoramos el conocimiento de idiomas extranjeros: inglés, español, francés, alemán, etc. Ofrecemos: - Un paquete salarial motivador con grandes beneficios - Posibilidad de trabajar a tiempo completo o parcial - Comida incluida - Grupos de niños reducidos - La oportunidad de trabajar en una zona central con fácil acceso al transporte público (línea 1 de metro está al lado del edificio) Esperamos su CV en la siguiente dirección de correo electrónico: Fecha límite: 30 de noviembre de 2019. Solo las personas seleccionadas para la entrevista serán contactadas.

  • Available positions: - Kindergarten educators - Kindergarten helpers - Primary school teachers - P.E. teacher - IT teacher - Psychologist - Financial administrator - accountant - Nurse - Receptionist Requirements: - Minimum mandatory studies, established by law, for each position - Psycho-pedagogy studies in progress or completed, as required by law, for specific positions - Foreign languages highly valued: English, Spanish, French, German, etc. We offer: - Great salary package with extra benefits - Possibility to work full or part time - Lunch included - Reduced groups of children in the classroom - The opportunity to work in central area with easy access to public transportation (metro line 1 is located next to the building) Please send your CV to the following email address: Deadline: November 30th 2019. Only candidates selected for the interview will be contacted.

  • Firma East West Recruitment SRL din Oradea caută colaboratori în toată țara, cu scopul de a creea o rețea națională. Plata se face la ora lucrata de către candidatul recrutat. Cerințe: laptop, scanner, cunoașterea limbii engleze pentru a putea testa candidații. Programul este flexibil, comunicarea se face cu biroul nostru din Oradea. Dacă sunteți interesați ne puteți apela la nr de telefonsau prin mail la adresa

  • Daca vorbesti limba italiana la un nivel avansat si vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica te invitam sa descoperi oportunitatile ce le avem deschise in cadrul unei companii multinationale din Cluj-Napoca. Se asigura training tehnic full-time, platit, astfel ca nu este necesara experienta. Pentru mai multe detalii, te rog, sa imi scrii un mesaj privat sau sa imi trimiti un CV detaliat iar noi te vom contacta. SALES CONSULTING S.R.L. respecta prevederile Regulamentului General pentru Protectia Datelor (GDPR). Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. Prin transmiterea datelor dvs.personale va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate. Procesam aceste date doar in scopuri de recrutare. Am dori sa pastram aceste date pana in momentul ocuparii pozitiei vacante. Nu putem estima cu exactitate perioada, dar vom considera perioada ca fiind incheiata atunci cand un candidat accepta propunerea noastra pentru pozitia vacanta. Cand perioada respectiva s-a incheiat, fie iti vom sterge datele, fie te vom informa ca le vom mentine in baza noastra de date pentru pozitii viitoare SALES CONSULTING S.R.L. a implementat masuri adecvate care sa asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dumneavoastra personale, care vor fi stocate timp de 3 ani in cazul neangajarii dumneavoastra in compania client. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dumneavoastra personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. Mai multe informatii despre politica noastra de confidentialitate gasiti pe site-ul nostru www.salesconsulting.ro. Va asiguram ca nu vom oferi niciodata informatii despre dumneavoastra altor companii care au in vedere programe de marketing.

  • Descrierea jobului * Supravegheaza sala de jocuri * Prezinta clientilor modul de functionare al aparatelor si explica regulile de joc * Efectueaza operatiunile de plati si incasari de la si catre client * Raporteaza sefului ierarhic neregulile aparute in sala de jocuri * Intocmeste actele necesare pentru evidenta casieriei * Creeaza si mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare. BENEFICII * Salariu atractiv- maxim 2200 lei net in functie de performante si minim 1800 lei (valorea bonurilor de masa este inclusa in aceasta suma) * Perioada de training asigurata * Bonusuri si prime de sarbatori * Bonuri de masa * Perioada de acomodare * Posibilitati reale de avansare * Loc de munca stabil, aproape de casa. Studii obligatorii-Diploma de 10 clase(minim) Experienta nu este obligatorie dar se cere recomandare de la vechiul loc de munca sau verificare telefonica iar cazierul trebuie sa fie curat. Posturi disponibile in locatiile din:sect 4, 5, 6-București ,Bragadiru, Mihăilești.

  • Angajam urgent secretara cunoscatoare a calculatorului, prezenta agreabila care sa munceasca in Brasov. Posibilitate cazare. Salar motivant

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centrala. Preferam pensioner pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Bucuresti, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Sediul este langa Primaria Capitalei

  • Salveaza cautarea