Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Director de Vinzari( Se cere seriozitate) . .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  • Angajez urgent asistent manager personal ( femeie) Persoanele interesate sunt rugate sa lase mesaj cu nr de tel si doua poze

  • ManPizza angajeaza operatori preluari comenzi,(fete) - program in ture - 7ore / zi - 1600ron relatii la 0746480444

  • Consiliul de administratie al Gradinitei Arlechino & Friends, cu sediul in Bucuresti, str. Cezar Boliac nr.22-24, sector 3, tel 07232644032, anunta organizarea concursului pentru ocuparea urmatoarelor posturi didactice/catedre titularizabile, in asociere cu urmatoarele unitati particulare: Gradinita sapte ani, Gradinita Eurokid sector 4, Bucuresti pentru 4 posturi de educatoare. Concursul se va desfasura conform urmatorului grafic: 1. Inregistrarea cererilor la secretariatul unitatii 14-15 octombrie 2019 intre orele 10 00-1500 2. Afisarea listei candidatilor admisi pentru sustinerea probelor de concurs 15.10.2019 3. Proba practica /inspectia speciala la clasa 16-18 octombrie 2019 4. Proba scrisa –21 octombrie 2019 5. Afisarea rezultatelor 21 octombrie 2019 6. Depunerea contestatiilor 21 octombrie 2019 7. Afisarea rezultatelor finale si repartizarea candidatilor 22 octombrie 2019 Actele necesare la inscrierea la concurs sunt mentionate in cererea de inscriere.

  • Prestam urmatoarele servicii: -salarizare si administrare personal; -intocmire documente in relatia cu angajatii (proces verbal,referat,fisa postului personalizata,evaluarea performantei angajatului); -transmitere Revisal; -depunere Declaratie 112; -asistenta recrutare personal; -asistenta in fata organelor de control( Inspectia Muncii,Autoritati fiscale); -intocmire Regulament de Ordine Interioara adaptat la necesitatile companiei,in conformitate cu legile in vigoare; -notificari de informare legat de orice modificari legislative aparute in timp. Telefon 0728156833 -

  • Prestam urmatoarele servicii: -salarizare si administrare personal; -intocmire documente in relatia cu angajatii (proces verbal,referat,fisa postului personalizata,evaluarea performantei angajatului); -transmitere Revisal; -depunere Declaratie 112; -asistenta recrutare personal; -asistenta in fata organelor de control( Inspectia Muncii,Autoritati fiscale); -intocmire Regulament de Ordine Interioara adaptat la necesitatile companiei,in conformitate cu legile in vigoare; -notificari de informare legat de orice modificari legislative aparute in timp. Telefon 0728156833 -

  • Manager HR, cu o experienta de 7 ani in domeniul resurselor umane, caut societati pt colaborare part-time. RESPONSABILITATI Realizarea calculului salarial conform cerintelor legale, proceduri interne si specifice companiei, intocmire/vericare pontaje, verificarea certificatelor medicale si completarea acestora conform cerintelor legale. Reprezentarea societatii la controalele cu institutiile statului. Intocmirea, gestionarea, verificarea si actualizarea documentelor de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosar personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare, etc. Administrare bazei de date, de evidenta a personalului. Introducerea, actualizarea si verificarea permanenta a datelor din Registrul Electronic al Salariatilor si transmiterea lor in conformitate cu prevederile legale. Intocmirea si actualizarea fiselor de post, regulamentul intern, a altor decizii si proceduri interne ale companiei. Eliberarea adeverintelor salariatilor. Intocmirea documentelor necesare cercetarii disciplinare si participare activa in procesul de cercetare. tel. 0742.87.80.41

  • Cerinte - Studii - min. 10 clase; - Experienta in munca min. 2ani, vechime minima de 1 an in activitatea de gestionar; - Cunostinte medii de operare PC; - Disponibilitate lucru in 3 schimburi; - Persoana cu competente de coordonare a echipei si capacitate de gestionare a eventualelor conflicte. Responsabilitati - Gestionarea produselor finite, rebut si ambalaje; - Operare transferuri intre gestiunea de productie si cea de vanzare sau rebut in sistemul informatic(SAP); - Organizare si coordonare activitate personal cu atributii de ambalare produse. Beneficii - salariu net 2200-2300lei; - tichete de masa(15lei); - decontare integrala transport; - alte beneficii conform politicii salariale a companiei.

  • Descrierea jobului * Supravegheaza sala de jocuri * Prezinta clientilor modul de functionare al aparatelor si explica regulile de joc * Efectueaza operatiunile de plati si incasari de la si catre client * Raporteaza sefului ierarhic neregulile aparute in sala de jocuri * Intocmeste actele necesare pentru evidenta casieriei * Creeaza si mentine relatia cu clientii in scopul atingerii obiectivelor de vanzare si incasare. BENEFICII * Salariu atractiv- maxim 2200 lei net in functie de performante si minim 1800 lei (valorea bonurilor de masa este inclusa in aceasta suma) * Perioada de training asigurata * Bonusuri si prime de sarbatori * Bonuri de masa * Perioada de acomodare * Posibilitati reale de avansare * Loc de munca stabil, aproape de casa. Studii obligatorii-Diploma de 10 clase(minim) Experienta nu este obligatorie dar se cere recomandare de la vechiul loc de munca sau verificare telefonica iar cazierul trebuie sa fie curat. Posturi disponibile in locatiile din:Popești Leordeni, sect 4 și 5 București

  • Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • Agentie Detectivi caut fata capabil să joace un rol Toate detaliile prin telefon plata va fi de 1000 RON suna sau lasa un mesaj și vei fi contactat.

  • Candidatul ideal Experienta anterioara in activitati de recrutare de volum si selectie pentru diverse tipuri de posturi; Cunoasterea proceselor de recrutare,cunostinte REVISAL si Legislatia Muncii. Abilitatea de a planifica in mod eficient si de a lucra sub presiune; Atitudine flexibila si proactiva; Persoana pozitiva, autonoma si orientata catre rezultate. Obiectivele postului: Recrutarea si selectia necesarului de personal conform necesitatilor Companiei. Responsabilitati: -selectarea candidatilor in functie de profilurile discutate cu managerii; -indentificarea celor mai potrivite si rentabile surse de recrutare; -redactarea si publicarea anunturilor de recrutare specifice; -monotorizarea pietei interne a muncii prin metode specifice-salarii, tendinte, pachete aditionale salariului; -cunoasterea si respectarea politicilor si procedurilor companiei. Se ofera pachet salarial motivant, contract de munca pe perioada nedeterminata, masina si telefon de serviciu

  • Consiliul de administratie al Gradinitei Arlechino & Friends, cu sediul in Bucuresti, str. Cezar Boliac nr.22-24, sector 3, tel 07232644032, anunta organizarea concursului pentru ocuparea unui post titularizabil de educatoare, in asociere cu Gradinita Don Castor, sector 2. Concursul se va desfasura conform urmatorului grafic: 1. Inregistrarea cererilor la secretariatul unitatii 14-15 octombrie 2019 intre orele 10 00-1500 2. Afisarea listei candidatilor admisi pentru sustinerea probelor de concurs 15.10.2019 3. Proba practica /inspectia speciala la clasa 16-18 octombrie 2019 4. Proba scrisa –21 octombrie 2019 5. Afisarea rezultatelor 21 octombrie 2019 6. Depunerea contestatiilor 21 octombrie 2019 7. Afisarea rezultatelor finale si repartizarea candidatilor 22 octombrie 2019 Actele necesare la inscrierea la concurs sunt mentionate in cererea de inscriere.

  • #ÎNCĂUTAREAADEVĂRULUI -Serial TV - KANAL D https://m.youtube.com/watch?v=3QRGeO8lMFk&feature=youtu.be Roluri principale/secundare pentru #actori amatori și persoane fãrã experiențã, care locuiesc in #București(permanent, chirie, flotant, studenți...etc) vârsta 18 -45 ani. Durata filmãrilor, 1-8ore, plata 100-500 ron/zi in functie de rol. Inscrie-te foarte simplu pe waap la numãrul de telefon +40772271893 sau pe mail cu 2 poze (bust si fullbody, fãrã ochelari de soare) numele complet, vârsta, inãlțimea și numãrul de telefon la care poți fi contactat/ă . Te vom contacta imediat și te vom programa la casting. ATENTIE - NU SE PERCEP TAXE NICI COMISIOANE !

  • Scoala Privata din Bucuresti, sectorul 3, angajeaza Profesor After School (clasele I-IV) Candidatul ideal Cerinte: - Studii de specialitate (invatamant primar); - Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si ascultare; - Seriozitate si responsabilitate fata de sarcinile zilnice atribuite; - Experienta in lucru cu copii constituie avantaj; - Atitudine empatica, proactiva; - Punctualitate, corectitudine, sociabilitate; - Atentie distributiva buna. Descrierea jobului Responsabilitati: - Ofera copiilor ajutor la efectuarea temelor; - Organizeaza zilnic activitati recreative cu copiii; - Program de lucru 11:00- 18:30. Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Mediu de lucru tanar si dinamic; - Perspectiva de dezvoltare profesionala.

  • Consiliul de administratie al Gradinitei Arlechino & Friends, cu sediul in Bucuresti, str. Cezar Boliac nr.22-24, sector 3, tel 07232644032, anunta organizarea concursului pentru ocuparea urmatoarelor posturi didactice/catedre titularizabile, in asociere cu Gradinita Hello Kids, jud PH, pentru 3 posturi de educatoare. Concursul se va desfasura conform urmatorului grafic: 1. Inregistrarea cererilor la secretariatul unitatii 14-15 octombrie 2019 intre orele 10 00-1500 2. Afisarea listei candidatilor admisi pentru sustinerea probelor de concurs 15.10.2019 3. Proba practica /inspectia speciala la clasa 16-18 octombrie 2019 4. Proba scrisa –21 octombrie 2019 5. Afisarea rezultatelor 21 octombrie 2019 6. Depunerea contestatiilor 21 octombrie 2019 7. Afisarea rezultatelor finale si repartizarea candidatilor 22 octombrie 2019 Actele necesare la inscrierea la concurs sunt mentionate in cererea de inscriere.

  • ANGAJAM FUNCTIONAR ADMINISTRATIV Candidat ideal : -Prezenta placuta; -Tinuta business; - Limba engleza,nivel avansat-scris,vorbit,tradus - experienta in domeniu (administrativ- resurse umane) constitue avantaj - cunoasterea sistemului de operare Microsoft Office, Windows; - capacitate crescuta de intelegere si ascultare, atentie la detalii; - aptitudini avansate de comunicare orala si scrisa; - abilitati de organizare si planificare a propriei activitati; -disponibilitatea de colaborare pe termen lung Pentru inscrieri si detalii asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa de email sau la SC Gathering For Jobs S.r.l Tulcea, Str. Pacii, Nr.3, Bl S2 Ap 3, Parter Fix /Fax: +40340401538 Fax: +40340815336 Mobile: +40770972040-DIGI +40724165855-VODAFONE +40746600559-ORANGE

  • Suntem o companie in continua expansiune cu un colectiv tanar si orientat catre performante. Daca vrei sa inveti ceva nou si sa te alaturi echipei noastre , avem nevoie de colegi noi : Posturi disponibile: -Agent vanzari - teren -Agent vanzari si livrator - teren -Agent vanzari - call center ( part-time / Full- time) -Optometrist - teren -Medic specialist Oftalmolog - teren Cerinte : - Studii finalitzate - Permis auto - cat. B - Disponibilitate la deplasari de L-V - Rezistenta la stres - Dorinta de afirmare - Orientare catre performate - Experienta in interactiunea cu clientul - orientare catre client - Dorinta de munca in echipa tanara si de invatare , perfectionare constanta - Responsabilitate , seriozitate si asumarea deciziilor luate Oferta: - full-time - salar fix + comision + beneficii C.V - cornean_cristian @ yahoo.com informatii suplimentare tel.

  • *Angajam personal feminin cu voce placuta pentru call-center!Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru - Capacitatea de a se adapta uşor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; *Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. *Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: • salariu motivant; • bonusuri de vanzare/performanta; • training; • un mediu de lucru placut si dinamic. *O echipă grozavă te așteaptă! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la nr de tel 0770531358

  • Salveaza cautarea