Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Cluj-Napoca, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Job ca aj bucatar Dnata cheteting ,hanul berarilor ,unde am avut ocazia să beneficiez de o pregatire tematică. Doresc un loc de muncă ca aj bucatar detin doi ani experiență in domeniu ,varsta 41 ani studii 10 clase caut un job unde să existe si posibilitatea unei eventuale cazari Tel 0726577897

  • Agenție de recrutare și selecție personal, oferim locuri de muncă în Olanda. OBSERVAȚIE! Avem neplăcerea să vă comunicăm faptul că, datorită situației create de pandemie, o mare parte a colaboratorilor noștri din Olanda și-a suspendat activitatea. De asemenea, și transportul din România în Olanda se realizează cu dificultate sau deloc. Ca urmare a acestui fapt, selecția și recrutarea de personal CONTINUĂ, dar locurile de muncă sunt pentru perioada de după Sărbătorile Pascale, sau în funcție de cum evoluează lucrurile în Olanda. DUPĂ SĂRBĂTORI Căutăm femei VORBITOARE DE LIMBA ENGLEZĂ pentru un depozit de flori în Olanda. Activitatea presupune așezarea florilor în ghiveci și fixarea bețelor de susținere. Se lucrează 8 ore/ zi într-un singur schimb. Munca se desfășoară în interior, la temperaturi normale de aprox. 20 grade C, în depozitul serei sau efectiv în seră. Căutăm bărbați din luna APRILIE pentru munca într-o companie care se ocupă cu amenajarea spațiilor verzi și siguranța pe autostrăzi. Activitatea presupune întreținerea spațiilor verzi cu motocoasa și îngrijirea autostrăzilor. Munca se desfășoară în exterior, în două schimburi. Salarizarea este €10,17 brut/ oră. VORBIREA LIMBII ENGLEZE ESTE OBLIGATORIE! Locul de muncă este foarte activ și este sezonier. Detalii DOAR la telefon: 0737 890 398 OFERIM: - Loc de munca într-un colectiv plăcut - Salarizare atractivă conform unei convenții colective - Cazare în locuință, singură în cameră, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curenta, televiziune) - €85/ săptămână - Asigurare de sănătate - Transport gratuit de la locul de muncă la cazare - Identitate olandeză, cont bancar olandez - Contract de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână - Salarizare săptămânală - FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!

  • Căutăm un coordonator responsabil de proiecte care să administreze și să organizeze toate tipurile de proiecte, de la activități simple la planuri mai complexe. Responsabilitățile coordonatorului de proiect includ colaborarea strânsă cu managerul nostru pentru a pregăti planuri de acțiune cuprinzătoare, inclusiv resurse, perioade de timp și bugete pentru proiecte.Pentru a reuși în acest rol, ar trebui să aveți abilități excelente de gestionare a timpului și de comunicare, deoarece veți colabora cu clienții și echipele interne pentru a oferi rezultate la termenele limită. În cele din urmă, coordonatorul de proiect se asigură că toate proiectele sunt finalizate la timp, în limitele bugetului și respectând standarde de înaltă calitate. RESPONSABILITĂŢI: * Coordonează activitățile de gestionare a proiectelor, resurselor, echipamentelor și informațiilor * Distribuie proiectele în acțiuni realizabile și setează perioadele de timp * Menține legătura cu clienții pentru a identifica și defini cerințele, scopul și obiectivele * Distribuie sarcini echipelor interne și asigură suport în gestionarea programului * Se asigură că nevoile clienților sunt satisfăcute pe măsură ce proiectele evoluează * Acordă sprijin la pregătirea bugetelor * Analizează riscurile și oportunitățile * Supraveghează managementul achizițiilor de proiect * Monitorizează progresul proiectului și tratează orice problemă apărută * Acționează ca punct de contact și comunică starea proiectului tuturor participanților * Lucrează cu Managementul pentru a elimina problemele * Folosește instrumente pentru a monitoriza orele de lucru, planurile și cheltuielile * Emite toate documentele legale adecvate (de exemplu, contracte și condiții de acord) * Creează și menține documentația proiectelor, planurilor și rapoartelor complete ale proiectului * Se asigură că standardele și cerințele sunt îndeplinite prin efectuarea de teste de asigurare a calității CERINŢE * Experiență de muncă dovedită ca coordonator de proiect sau rol similar * Cunoștinte solide Excel (formule, tabele, etc) *Cunoașterea limbii engleze scris și vorbit * Experiență în management de proiect, de la concepție până la livrare * Abilitatea de a pregăti și interpreta diagramele de flux, planificările și planurile de acțiune pas cu pas * Abilități solide de organizare, inclusiv multi-tasking și gestionarea timpului * Abilități puternice de rezolvare a problemelor cu care se confruntă clienții și abilități de lucru în echipă * Familiaritatea cu managementul riscului și controlul asigurării calității * Experiență practică cu instrumente de management de proiect * Licențiat în administrarea afacerilor sau în domeniul aferent CV in engleza la info@vvc. Pentru informații suplimentare, ne puteti contacta la 0755.99.55.99

  • Căutăm un manager relații clienți cu experiență care să ofere servicii excelente clienților noștri și să promoveze această idee în întreaga organizație. Scopul este de a menține departamentul funcționând într-o manieră eficientă și profitabilă, de a crește satisfacția, loialitatea și păstrarea clienților și de a răspunde așteptărilor acestora. RESPONSABILITĂȚI: * Îmbunătățirea experienței serviciilor pentru clienți, formarea de clienți implicați și dezvoltarea relației cu aceștia * Preluarea solicitărilor și problemelor clienților și urmărirea problemelor până la rezolvare * Stabilirea unei misiuni clare și implementarea strategiilor axate către misiunea respectivă * Dezvoltarea procedurilor, politicilor și standardelor serviciilor * Păstrarea documentației, acțiunilor și discuțiilor privind serviciul clienților * Analizarea statisticilor și alcătuirea de rapoarte precise * Recrutarea, îndrumarea și dezvoltarea de agenți de servicii pentru clienți și crearea unui mediu în care aceștia pot excela prin încurajare și mentorat * Urmărirea noutăților din domeniu și aplicarea celor mai bune practici în domenii de îmbunătățire * Controlarea resurselor și utilizarea potențialului pentru a atinge obiective calitative și cantitative * Respectarea și gestionarea bugetului aprobat * Menținerea unui flux de lucru ordonat în funcție de priorități CERINŢE * Experiență profesională dovedită în calitate de manager servicii clienți, manager de retail sau asistent manager * Cunoștințe solide Excel (formule, tabele, etc) * Experiență în furnizarea de asistență pentru clienți * Cunoaștere excelentă a metodelor și tehnicilor de management * Cunoaștere foarte bună a limbii engleze * Cunoștințe de lucru despre software, baze de date și instrumente pentru serviciul clienți * Conștientizarea ultimelor tendințe și a aplicaților tehnologice din industrie * Abilitatea de a gândi strategic și de a conduce * Abilități puternice de orientare către client și comunicare * Abilități de remediere imediată a problemelor și abilități multi-tasking * Orientarea către serviciul relații clienți * Licență în Administrarea Afacerilor sau domeniu conex Cei interesați pot trimite CV-ul în engleză, cu foto, la Pentru informații suplimentare, putem fi contactați la 0755.99.55.99

  • Doresc angajare ca șofer personal.nu am vicii,am experienta,cazier curat.

  • Caut loc de munca în Iaşi .Licentiat, studii superioare, casatorit, cu profesie pe domeniul in care activez. Doresc orice profil administrativ, biblioteca etc. sau alte profile, pentru a mă apropia de oraşul Iaşi si de familie.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centrala. Preferam pensioner pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Angajam si Calificam pt Call Center Programul este doar schimbul 1: de luni pana vineri ;Iar Weekend-ul este liber . Dorim sa ne marim echipa cu noi colegi. Activitatea consta in munca de birou , cu telefonul si calculatorul alaturi. C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - (Foarte) Bune cunostinte de Limba ENGLEZA Cautam persoane ( chiar "Necalificate" ) cu dictie buna si care au un caracter sociabil , deschis si orientat spre client ,cu usurinta si placere de a vorbi (" vorbaretze "), dornice sa invete si sa se afirme si le vom califica pentru a deveni colegii nostri . Ne intereseaza persoane ambitioase ,dornice sa isi depaseasca conditia actuala si care doresc un castig banesc semnificativ si motivat . Nu ne deranjeaza lipsa de experienata ,deoarece mergem pe principiul ca totul se invata pe principiul meritocratiei. La noi vei invata si te vei perfectiona in toate tainele activitatii de Call Center. Oferim o cariera intr-o firma de import-export si distributie nationala . Activitatea se va desfasura in limba Romana si/sau partial in Limba ENGLEZA , deci ( buna) cunoasteare a Limbii Engleze ar fi necesara. Daca consideri ca cele de mai sus se aseamana cu caracterul tau ,scrie un raspuns si cateva date despre pregatirea profesionala impreuna cu un numar de Telefon pentru o planificare la un interviu . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata . Asteptam cu deosebit interes sa ne vedem la interviu ,si sa colaboram impreuna . Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • INSPECTOR RESURSE UMANE OFER SERVICII HR SI SALARIZARE.

  • SC NEW HOPE SRL, centru de formare profesionala cu traditie, organizeaza cursuri de initiere/calificare/specializare in diverse domenii de activitate. Cursurile organizate de SC NEW HOPE SRL: Îngrijitor bătrâni la domiciliu Îngrijitor bolnavi la domiciliu Asistent manager Contabil Inspector resurse umane Operator introducere, validare și prelucrare date Barman Bucătar Cameristă Lucrător comercial Ospătar Patiser Coafor – Frizer Dermopigmentist Make-up (machior) Manichiurist – Pedichiurist Gaterist la tăiat bușteni Motorist la motoagregate și masini în silvicultură (taf, încărcătoare frontale, mașini și echipamente agricole) Operator la recoltarea și toaletarea arborilor forestieri Asfaltator Dulgher-tâmplar-parchetar Instalator apă canal Lucrător în izolații Mașinist la mașini pentru terasamente (excavatoare, încărcătoare frontale, buldozere, scarificatoare, screpere, gredere, compactoare, utilaje pentru mecanizarea ușoară și grea a lucrărilor de cale) Zidar-pietrar-tencuitor Vopsitor industrial Lucrător în creșterea animalelor Lucrător în cultura plantelor Cioplitor în piatră și marmură Cursuri finalizate cu certificat de participare: Agricultură ecologică Agromediu și climă Comunicare Limba germană Operator de date cu caracter personal Evaluare și emitere certificate EFESC (Consiliul European pentru Activitatea Forestieră și de Mediu) pentru nivelele ECC 1 – ECC 4 Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactati la numerele de telefon: CARANSEBEȘ, str. General Dragalina, nr. 2 Tel./fax: 0255/516607 Mobil: 0752 110 149 – Ionela Lăzăroni 0752 110 249 – Diana Știrbu REȘIȚA, Bulevardul Muncii, Complex Agroindustrial Reșița Nord, etaj 2 Tel./fax: 0255/218739 Mobil: 0726 144 074 – Iosif Drăgan 0752 110 291 – Oana Mocîrț

  • Societate comeerciala cu sediul in mun. Bucuresti,sect.2, angajeaza in conditiile legii GESTIONAR, MECANIC pt. reglare utilaje, si MANIPULANT MARFURI. Pentru programari interviuri si relatii suplimentare tel. 021.252.54.53, L-V intre orele 10-16.

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • Descrierea jobului Receptionarea reperelor aflate in gestiune si intocmirea corecta a rapoartelor de gestiune, operarea in sistemul informatic Efectuarea intrarilor si iesirilor Verificarea corectitudinii inregistrarilor; Participarea la inventare lunare; Curatenie la locul de munca. Candidatul ideal Studii medii, min. sc. profesionala; Vechime minima in munca, min. 2 ani din care 1 an in activitatea de gestionar; Cunostinte medii de operare PC; Disponibilitate efort fizic; Disponibilitate lucru in 3 schimburi. Beneficii Salariu net 2400-2500lei Tichete de masa (15.18lei) Contract de munca(cf. prevederilor legale) pe perioada nedeterminata, decontare transport, alte beneficii acordate cf. politicii salariale

  • Fabrica de paine angajeaza personal pentru ambalarea produselor de panificatie. Beneficii tichete de masa, decontare transport. Mai multe informatii la tel. 0749020037

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSALA CRAIOVA organizează cursuri de formare profesională acreditate. Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tele-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Timisoara, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Nu sunati la telefon. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Timisoara, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • Doresc să lucrez cu carte de muncă,chiar ca bonă,îngrijitor copii grădiniță.Sunt o persoană răbdătoare,linistiita,nu fumez,beau.Îmi place curățenia,corectitudinea,respectul.Un loc de muncă de luni până vineri,8 ore.Rog oferte serioase,mulțumesc

  • Daca esti serios si esti interesat de un venit suplimentar esti la locul potrivit! E nevoie de seriozitate, implicare si acces la internet.Detalii in sectiunea de mesaje.

  • Salveaza cautarea