Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: http://loc-de-munca-job-suplimentar.business.site/ mobil: 0739881585, 0722588038 e-mail:

  • Atribuțiile cheie ale jobului vor include: • Recrutarea angajatilor în conformitate cu procedura internă pentru departamentele desemnate • Gestionarea și integarea datelor corecte, relevante pentru procesul de Onboarding • Construirea unei legături puternice cu ceilalti angajații, oferindu-le sprijinul și consultarea necesară pe teme relevante • Contribuția la crearea unei atmosfere pozitive vizavi de munca în echipă • Conștientizarea obiectivelor și contribuirea activă la performanță • Menținerea bazelor de date la zi, înregistrarea angajaților și oferirea de informații acestora • Responsabilități de administrare: contracte de muncă, documente și declarații suplimentare. • Rapoarte furnizate periodic la cererea managementului • Responsabilitate fata de rapoartele zilnice: prezența și absențele săptămânale și zilnice și toate documentele aferente trebuie să respecte legislația muncii și să fie furnizate echipei de salarizare Candidații pentru această funcție trebuie să îndeplinească următoarele criterii: • Cunostinte PC (Word, Excel, Outlook, etc) • Nivel mediu de limba engleză atât citit, cât și scris • Abilități puternice de comunicare, capacitate de conectare cu oamenii • Autoorganizarea și capacitatea de a lucra independent, în combinație puternică cu munca în echipă Veți câștiga £500 lunar pentru primele 4 luni și în funcție de performanță, după această perioadă este posibila o crestere de 20% a salariului. Nr. Telefon: 0741744151

  • ai nevoie de ceva oczional sau permanent vrei ajutor an vreo problema vrei sa transporti ceva sa faci rost de ceva orice se poate rezolva eu 48 de ani respectuos auto personal descurcaret etc etc

  • Fraher Distribution angajeaza pe durata nedeterminata: INSPECTOR RESURSE UMANE si SALARIZARE Candidatul ideal Atitudine pozitiva si bune abilitati de comunicare; Experienta in domeniu (constituie avantaj); Abilitatea de a pastra confidentialitatea asupra tuturor documentelor emise; Capacitate de concentrare si atentie distributiva; Cunostinte operare PC - Microsoft Office. Pentru informatii suplimentare legate de program, pachet salarial si alte beneficii va asteptam in Tulcea, Str. Forestierului, nr. 34.

  • Remuneratie intre 80-350 lei Cautam persoane care sa foloseasca cosmetice pentru fata sau corp la centru sau acasa. Remuneratia se primeste la sfarsitul studiului si depinde de durata studiului,durata vizitei! Locatie : Bucuresti Toate studiile sunt realizate sub atenta supraveghere a unui medic specialist dermatolog.Inainte de a participa la studii,beneficiati de o vizita gratuita la medicul nostru dermatolog. Toate studiile sunt efectuate conform Legislatiei Romane in vigoare,Protocoalelor Internationale si Bunei Practici Medicale (Good Clinical Practice). Principalele criterii de includere : - nu ati mai participat la studii cu cosmetice - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana - carte de identitate romana valabila - femei intre 18-70 ani - barbati intre 15-70 ani - cu pigmentul pielii usor masliniu la culoare sau deschis - nu sunteti alergic/a - nu ati fost la solar sau plaja in ultimele 3 luni - nu sunteti insarcinata - nu sunteti in perioada de alaptare - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie anticipata,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fie cazul de pilozitate excesiva pe spate (omoplati) - luati sau ati luat medicamente ? - minorii trebuie sa vina la inscriere cu parintii Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.pe . Pentru mai multe informatii : Grup facebook: Pagina facebook: fb.me/Recrutarepersonal17

  • angajez contabil pentru contabilizarea unei firme cu sediul in cluj-napoca

  • Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să ai curaj. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, - Colegi de gașcă (+eu inclusa la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV. Grăbește-te, mai sunt 2 locuri disponibile!

  • Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centraa. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie sau persoana autorizata ISCIR ca si RSVTI, RVT, RSL. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • Compania Intermed Activ Center selecteaza Operator CallCenter Cautam o persoana tanara si intreprinzatoare, capabila de a reprezenta cu succes compania noastra. Descrierea postului: - preluare apeluri telefonice; - asistenta clienti, - informare promotii si oferte speciale - operare soft administrare comenzi Training platit Un loc de munca stabil Angajarea se face pe baza de contract de munca conform legii. Salariul din anunt este pentru inceput crescand in functie de realizarile fiecaruia. Asteptam CV-ul dumneavoastra la adresa noastra de mail : Locatia birourilor noastre este in sectorul 5, zona Rahova . Compania noastra activeaza inca din 2013 pe piata comertului online atat pe sectorul comertului online cat si pe cel al productiei , operand in baza legii 123/2012 si a normelor ANRE, avand un portofoliu in crestere si o prezenta in toate judetele din tara pana la aceasta data.

  • Agentie imobiliara, sediu ultracentral, angajeaza agenti vanzari/imobiliari, cu/fara experieta in vanzari. Intermediere imobile. Cerinte: Putere de concentrare, dorinta de a castiga bani peste medie, hotararea de a face cariera in vanzari, seriozitate. Oferta (bonusuri, beneficii) Se ofera contract de munca, portofoliu proprietari/cumparatori, decont transport, decont telefon, bonusuri periodice, posibilitate suma fixa si comision. Posibilitate castig pste 1000 Euro. Va rugam sa trimiteti CV-ul al adresa de e-mail

  • Societate de recrutare cauta recrutor in domeniul naval si confectiilor metalice. Candidatul ideal : Sa stie sa intocmeasca un CV ( formatare), Sa aiba experienta in domeniul naval si confectii metalice, Sa aiba experienta in recrutare, Sa aiba abilitati de comunicare in limba engleza, Sa stie sa utilizeze calculatorul (e-mail , microsoft office, motoare de cautare pe internet ), Dornic de afirmare , Seriozitate, Restul de informatii se pot obtine la interviu.

  • Clientul nostru reprezinta creatorii primului curriculum STEAM (science, technology, engineering, arts and math) pentru prescolari, in 2014 au fost recunoscuti de Fundatia Lego in primele 10 proiecte educationale din lume. Din 2016 livreaza acest curriculum in propria gradinita in sector 1, zona Baneasa (transport asigurat zilnic de la Piata Victoriei). Candidatii admisi sunt inclusi in propriul program de training si mentorat in primii ani de angajare. Profilul candidatului ideal: Studii finalizate psiho-pedagogie sau studii conexe + voluntariate in domeniu; Persoana entuziasta, dornica sa invete si sa lucreze cu copiii (grupe de varsta: 2, 3, 4-5, 5-6 ani); Persoane cu atitudine calda, politicoasa, calma, echilibrata si organizata; Cunostintele de limba engleza la nivel minim mediu; Este important sa ai zambetul pe buze, transmitand incredere copiilor; Cautam o persoane dedicate activitatilor desfasurate. Descrierea postului: Se va ocupa de un grup de max. 8 copii; Va aplica planul de activitate, implicandu-se activ in dezvoltarea si implementarea acestuia; Supravegheaza copiii pe tot parcursul programului de lucru, chiar si atunci cand acestia dorm; Să aiba abilitatea de a lucra cu obiective prestabilite și capacitatea de a înțelege “de ce-ul?” din spatele activităților educaționale; Ofera zilnic feedback parintilor fiecarui copil pe email, unde adauga si poze facute pe timpul zilei; Participa activ la documentarea și implementarea corectă și precisă a planurilor de lecție. Oferta: Salariul oferit incepe de la 1900-2400 lei net negociabil (cu contract individual de munca) daca nu exista experienta si 2400 lei-2800 lei net (negociabil) pentru cei cu experienta; Transport asigurat de la piata Victoriei-Gradinita zilnic; Gradinita este in zona Baneasa, sector 1, langa Universitatea Bioterra; Program full-time, 8 h/zi (8:30-17:30) cu 1 h pauza de masa. Asteptam cv-ul dvs atasat la mesaj aici si revenim pentru detalii. Succes!

  • Candidatul ideal We are cheerful recruiters that are looking for new colleagues to help us build 3 new operational teams (full cycle recruitment). The ideal candidate has at least 1 year of experience in recruitment, preferably in BPO services / recruitment agency. We offer a great working environment and the opportunity to work within a positive and experienced recruitment team. Job requirements: Strong verbal and written communications skills; Ability to function independently in a high-volume fast paced environment; Strong attention to detail; Ability to work collaboratively and effectively with employees of all levels; Experienced with the Microsoft Office suite; Bachelor’s degree; Previous experience: 1+ years recruiting experience / 2+ years of sourcing experience Descrierea jobului Job Responsibilities: Proactively source, recruit and evaluate passive and non-passive candidates through database/resume searches, social media, candidate research, networking, etc; Work collaboratively and strategically with hiring managers to obtain an understanding of clients’ business needs and culture to ensure successful recruitment efforts; Establish and maintain strong relationships with the operational departments, hiring managers and HR staff in order to assure on going and future hiring needs; Conduct face to face and phone interviews, reference checks, stay-interviews for newcommers; Other Benefits: Multicultural work environment and mixed age teams; Benefits package – meal tickets, performance-related monthly bonus, Regina Maria private health services, all you can read with Bookster; Team activities planned by the company: Fruit Day, Breakfast at work, thematic contests, celebration days (Halloween, Valentine’s day) – check out our Facebook & Instagram pages;

  • Candidatul ideal Ne dorim : - Minimum 1 an de experienta ca recruiter - avantaj recrutare de volum/agentie de recrutare; - Sa ai o atitudine pozitiva si sa fii pasionat/a de interactiunea cu oamenii; - Sa fii sociabil/a si sa transmiti siguranta candidatilor; - Sa iti poti organiza timpul asa incat la sfarsitul zilei sa pleci cu zambetul pe buze. Descrierea jobului - In calitate de recruiter, vei fi prima persoana din cadrul companiei cu care potentialii angajati vor interactiona, asadar principala ta responsabilitate va fi reprezentarea imaginii Valoris Center in fata candidatilor. - Vei cauta cei mai buni candidati pentru pozitiile deschise (sourcing) - Te vei asigura de respectarea strategiei de recrutare, selectie, instruire si integrare in cadrul companiei pentru noii angajati. - Vei programa si sustine interviurile cu cei recrutati si te vei asigura ca acestea sunt corelate cu nevoile interne de recrutare; Beneficii: - colectiv vesel si prietenos (aprox. 300 de colegi); - o echipa de recruiteri pozitivi + „can do attitude”; - acces la biblioteca Bookster; - abonament la clinica de sanatate Regina Maria; - sansa de a te dezvolta si a creste impreuna cu noi. Succes!

  • Ofer cu maxima seriozitate servicii de evidenta a personalului si/sau servicii de salarizare! Intocmirea contractelor de munca, a fiselor de post si operarea in revisal a acestora, a actelor aditionale, deciziilor, intocmirea adeverintelor si dosarelor de pensionare! Intocmirea altor proceduri specifice profilului companiei Dvs! Costul serviciilor difera in functie de nr angajatilor unitatii si profilului companiei astfel: 150 lei pt un nr de la 1-15 salariati; 300 lei pt un nr de la 16-30 salariati; 500 lei pt un nr de la 31-60 salariati! Negociabil pt un nr mai mare de 60 de salariati! Tel: 0769683002

  • Reporting to Human Resources Manager, key duties will include: • Provides support for recruitment in accordance with the internal procedure for assigned departments • Will manage and integrate the correct data relevant to the on-boarding process • Building strong connection with employees, providing them necessary support and consultation on the relevant topics • Supporting and contributing to create positive atmosphere and culture of teamwork • Being aware of targets and contributing actively to performance • Answers general questions and inquiries in various areas of Human Resources to employees and supervisors • Maintains databases and employee records, and provides information to employees • Administration responsibilities: employment contracts, decisions, additional documents and statements. • Reports provided periodically per management request • Responsible with evidence: weekly and daily attendance & absences and all related docs to be following labour legislation and to be provided to payroll team Candidates for this position should meet the following criteria: • Strong computer literacy (spreadsheet skills with the ability to perform reports and statistics) • Medium level of English skills both reading and writing • Strong communication skills, ability to connect with people • Innovative, results driven and team player • Self-organization and ability to work independently in strong combination with teamwork You will earn £500 monthly for the first 4 months and based on the performance, after this period there will be a 20% increase. Please contact : 0741744151

  • Inspector Resurse Umane autorizat, ofer servicii de administrare personal si salarizare.

  • Candidatul ideal CERINTE GENERALE: -experienta lucru in Revisal, programe dedicate si calcul salarial; -cunoasterea legislatiei in vigoare; -cursul de inspector resurse umane poate constitui un avantaj; COMPETENTE ESENTIALE: • Comunicare şi muncă în echipă; • Planificare – organizare, auto-disciplină; • Managementul timpului; • Seriozitate, atitudine proactivă . RESPONSABILITATI: SALARII intocmeste statele de plata centralizeaza cererile de concediu de odihna; introduce concediile de odihna si concediile medicale in programul de salarii; calculeaza si verifica salariile; intocmeste dosare pentru CASS, somaj, sau alte institutii ale statului. RESURSE UMANE intocmeste dosarele de personal (contracte de munca,anexe, acte aditionale, decizii incetare); intretine fisele de post; transmite in termen catre ITM toate modificarile legate de salariati, Revisal; intocmeste diferite adeverinte solicitate de salariati; introduce datele angajatilor in sistemul intern de gestionare a acestora; urmareste intocmirea pontajului; SECRETARIAT

  • SC consultanta resurse umane cauta coleg/colega cu experineta teoretica si practica in domeniul resurselor umane din administratia publica. Conditii pe care trebuie sa le indeplineasca candidatii: - Studii medii/superioare; - Cunostinte operare PC-pachetul MS Office(Word, Excel, etc.) - Experienta in domeniul resurselor umane minim 3 ani in administratia publica - Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj - Bun cunoscator al legislatiei muncii - Persoana flexibila, orientata spre rezultate si catre respectarea termenelor - Persoana organizata, disciplinata,atenta la detalii Informatii suplimentare se pot obtine la tel: 0723.925.367; 0724.390.769

  • Locuri de munca Se cauta persoane indiferent de varsta si studii disponibile sa lucreze la domiciliu. Activitatea se desfasoara online si se poate lucra de acasa cu un program flexibil .Alegeti d-voastra cat doriti sa lucrati, cu cat mai mult cu atat mai bine. Se poate ajunge la incasari ca si in strainatate.Relatii la email :vergucarmen@yahoo.com

  • Salveaza cautarea