Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam si Calificam pt Call Center Programul este doar schimbul 1: de luni pana vineri ;Iar Weekend-ul este liber . Dorim sa ne marim echipa cu noi colegi. Activitatea consta in munca de birou , cu telefonul si calculatorul alaturi. C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - (Foarte) Bune cunostinte de Limba ENGLEZA Cautam persoane ( chiar "Necalificate" ) cu dictie buna si care au un caracter sociabil , deschis si orientat spre client ,cu usurinta si placere de a vorbi (" vorbaretze "), dornice sa invete si sa se afirme si le vom califica pentru a deveni colegii nostri . Ne intereseaza persoane ambitioase ,dornice sa isi depaseasca conditia actuala si care doresc un castig banesc semnificativ si motivat . Nu ne deranjeaza lipsa de experienata ,deoarece mergem pe principiul ca totul se invata pe principiul meritocratiei. La noi vei invata si te vei perfectiona in toate tainele activitatii de Call Center. Oferim o cariera intr-o firma de import-export si distributie nationala . Activitatea se va desfasura in limba Romana si/sau partial in Limba ENGLEZA , deci ( buna) cunoasteare a Limbii Engleze ar fi necesara. Daca consideri ca cele de mai sus se aseamana cu caracterul tau ,scrie un raspuns si cateva date despre pregatirea profesionala impreuna cu un numar de Telefon pentru o planificare la un interviu . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata . Asteptam cu deosebit interes sa ne vedem la interviu ,si sa colaboram impreuna . Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • UCMR-ADA, Asociatia pentru Drepturi de Autor a Compozitorilor, angajeaza inspector resurse umane – calcul salarizare. Inspector resurse umane si calcul de salarizare Cerințe: - Curs de Inspector Resurse Umane; - Cunostiinte CIEL - Experienta in domeniul resurselor umane minim 2 ani; - Cunostinte avansate de legislatia muncii; - Spirit de observatie; - Corectitudine; - Responsabilitate; - Abilitati de comunicare - Fara antecedente penale ; Mediu placut de lucru , se ofera salariu motivant , plus bonuri de masa . Relatii la sediul UCMR-ADA din Str. Ostasilor nr.12, Sector 1 Bucuresti E-mail sau tel. 021/3160.79.79. E-mail sau tel. 021/3160.79.79.

  • Vrei să lucrezi într-un spațiu curat și alături de o echipă tânără? Hai în orașul Brașov pentru a intra în echipa noastră vino la Hotel Kronwell unde vei primii toate detaliile despre locul de muncă și bineînțeles despre salariu ! Pentru mai multe detalii sunați la 0757194210

  • Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well", recruteaza persoane cu dizabilitati/handicap in vederea plasarii si integrarii in cadrul companiilor, pentru diferite posturi existente: - Program de lucru: 1 ora pana la 8 ore/zi in functie de posibilitatea persoanei cu handicap. - Durata contractului: Perioada determinata si nederminata. - Venit: Salariu avantajos, pentru un program de 1 ora pana la 8 ore/zi. - Alte beneficii: Decont transport sau transport asigurat si Tichete de masa. - Posibilitate lucru de acasa - Nr de joburi: 30 - Asiguram pregatire pentru interviu, asistenta in cadrul interviului si monitorizare post angajare. - Suportul echipei noastre va exista in toata perioada contractuala, astfel incat sa fie asigurata sinergia cu angajatorul Candidatul ideal - responsabil - dedicat - persoana serioasa - motivat - dornic sa se integreze intr-un colectiv Va rugam sa transmiteti certificatul de handicap, impreuna cu CV pe adresa: office@wellromania.org Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “wellromania.org” sau “welljobs.org”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well". Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" sau in cadrul altor entitati, realizarea unor rapoarte statistice asupra fortei de munca, participarea dvs. la diverse cursuri de formare profesionala, furnizarea de diverse servicii, datele putand fi comunicate clientilor si furnizorilor nostri, numai pentru scopurile mai sus mentionate, precum si autoritatilor publice, in baza unor solicitari legale. Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" a implementat masuri adecvate care sa se asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale, care vor fi stocate timp de 10 ani. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va pune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, varsta, sex, etnie, rasa, orientare politica, religioasa, starea de sanatate, adresa de domiciliu, resedinta, adresa de e-mail, cont bancar, ocupatia, venitul, fotografie, adresa IP, orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei personale. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre Asociatia Persoanelor cu Dizabilitati "Well" , va rugam sa va adresati ofiterului nostru de protectie a datelor personale la office@wellromania.org.

  • Candidatul ideal • Cautam spre angajare persoana cu experienta in recrutare. • Nivelul de studii: studii superioare de specialitate - licentiat la Facultatea de Psihologie, Drept sau Pedagogie • Calificările necesare: experiență de minim 3 ani experienta in zona de recrutare. Descrierea jobului Recrutare, selectie candidati; Programare interviuri, organizare interviuri si realizare teste online ale candidatilor; • Propune metode de recrutare, formuleaza anunturile pentru site-uri de specialitate si/sau contacteaza companiile care posteaza pe site, in vederea furnizarii informatiilor necesare recrutarii; • Administrarea si actualizarea bazei de date pentru candidati Avem rugamintea sa transmiteti C.V. la adresa de email de pe site-ul organizatiei. Descrierea companiei Asociația Persoanelor cu Dizabilități “Well” este înființata în anul 2014, datorită dragostei față de semeni și a unei perspective îndraznețe, dedicandu-ne cauzei noastre de a asigura un trai mult mai bun persoanelor, familiilor și comunităților persoanelor cu dizabilități din România prin generarea oportunității de dezvoltare și creare a noi locuri de muncă.

  • Noi, I Future, te vrem in echipa noastra pe tine! Daca iti doresti o cariera in resurse umane si esti la inceput de drum, atunci avem un job pentru tine: Junior Recruiter (Bucuresti). Suntem o echipa tanara mereu in cautare de solutii si ne dorim sa fim permanent mai buni decat am fost ieri. Tocmai de aceea, stim ca nu vei rata ocazia sa cauti si sa gasesti persoanele potrivite pentru rolurile pe care le avem deschise. Daca si tie iti plac provocarile la fel de mult cum ne plac si noua, hai sa vezi ce echipa faina gasesti in I Future! Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul stiintelor sociale sau resurse umane; - Exeprienta in domeniu sau finalizarea unui internship / stagiu de practica in domeniu (minim 3 luni); - Cunostinte de limba engleza (nivel mediu spre avansat); - Implicarea in activitati extracuriculare reprezinta un avantaj; - Cunostinte operare PC (MS Office); - Abilitati bune de comunicare, de persuasiune si negociere; - Atentie la detalii si dorinta continua de dezvoltare profesionala; Descrierea jobului: - Desfasurarea activitatilor de cautare (sourcing) pe platformele specifice si preselectia celor mai buni candidati; - Realizarea evaluarii comportamentale si motivationale a candidatilor prin interviuri structurate, bazate pe competente; - Alcatuirea intrebarilor necesare ghidului de interviu, in vederea surprinderii competentelor specifice rolului recrutat; - Oferirea feedback-ului candidatilor implicati in procesul de recrutare; - Actualizarea permanenta a bazei de date a departamentului de recrutare si realizarea rapoartelor periodice referitoare la activitatea desfasurata; - Colaborarea eficenta cu membrii echipei in vederea imbogatirii cunostintelor departamentului. Astept cv-ul tau pe adresa: i.kloss at ifuture.eu

  • Se solicita cunostinte in: - Contabilitate primara; - Revisal; - Resurse Umane; - S.S.M si S.U Cv-urile se depun la sediul firmei din Baba Novac, nr 15, Brasov sau se transmit pe adresa de mail

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSALA CRAIOVA organizează cursuri de formare profesională acreditate. Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tele-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • Agentie care se ocupa cu plasarea forței de muncă, angajam asistenta in HR. Candidatul ideal: cunoașterea limbii engleze,cunoștințe de operare pe calculator, instruire formala sau experienta in domeniul procedurilor si normelor specifice domeniului muncii. Salariu 3000 lei net . Program flexibil.Tel :0721 750 857 .

  • FARA COMISIOANE In contextul unei noi economii in cadrul careia competitia cunoaste un curs ascendent, iar angajatii opteaza pentru noi locuri de munca din ce in ce mai des, companiile trebuie sa se adapteze si sa gaseasca noi modalitati pentru selectarea si pastrarea personalului. SC Manpoer Euro group SRL, vine in intampinarea acestor nevoi oferind solutia optima pentru scaderea continua a fortei de munca din Romania: recrutarea si plasarea fortei de munca sau prestarea de servicii cu personal din Asia.\nCare este procedura? Va prezentam CV-urilor si selectam inpreuna viitorii angajati.\nAnalizam in totalitate nevoile companiei dumneavoastra, precum si cerintele in materie de recrutare. Selectam viitorii angajati impreuna cu dvs sau cu reprezentantii companiei Dvs in baza CV-urilor, precum si a interviulurilor prin intermediul internetului sau direct in tara de provenienta. In cazul in care se doreste, se poate organiza deplasarea dvs. in tara de provenienta a angajatilor in vederea selectarii personale a acestora.\nSemnarea contractului de prestari servicii Intocmirea fisei postului\nInaintarea catre noi a documentatiei necesare pregatirii dosarului in vederea obtinerii Autorizatiei de Munca Obtinerea avizului favorabil de la Inspectoratul General pentru Imigrari, expedierea autorizatiei de munca in tara de provenienta a angajatilor si obtinerea vizei de lunga sedere pentru incadrarea in munca Sosirea angajatilor Efectuarea testelor medicale aferente pozitiei ocupate Obtinerea permisului de sedere in Romania Reinnoirea permisului de sedere (dupa un an de la sosirea in Romania) In conditiile in care sunteti inreresati va rugam sa ne contactati in vederea unei discutii preliminare . Sorin Caluta ,Managing director Manpower Europa ,Tell and WATS up 0040724595462, Constanta, Romania

  • OFER SERVICII DE RESURSE UMANE, SSM / AII, MANAGER TRANSPORT MARFA. Pentru fiecare serviciu in parte am cursuri de specialitate, experienta si vechime peste 10 ani. Pentru serviciul de SSM/AII intocmesc documentatia si operez evaluarile periodice ale angajatilor in acest domeniu, inclusiv instruirea salariatilor la angajare si la locul de munca, precum si cea periodica. Lucrez cu medic de medicina muncii la un pret foarte mic fata de piata. Pretul e negociabil. mail :

  • agenția de modele Asociat Locul de muncă va fi să conectați modelele webcam-ului. Pentru fiecare model de webcam pe care îl găsiți și vă înregistrați pe site-ul nostru, veți primi o parte din venituri. Și există bonusuri pentru fiecare 10 modele de webcam-uri pe care le aveți găsi! Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați la

  • Optimum Interim cauta Asistenta de Directie cunoscator limba franceza . Avand o experienta in domeniul Resurselor Umane sau Agentie de Interim este un plus. Atribuţiile generale sunt următoarele: - asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; -Va veti ocupa de recrutare telefonica de candidati romani pentru contracte constructii , agricultura , transport ,restauratie si hotelerie - se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta - se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.); - întâmpină (şi conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească; - concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte; - poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent; - primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne; - animer reseaux sociaux de l’entreprise Va veti ocupa de retelele sociale ale societatii - pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces. Competenţele şi deprinderile solicitate sunt următoarele : - seriozitate şi responsabilitate; - integritate morală; - abilităţi şi experienţă organizatorică; - capacitate de planificare şi prioritizare; - atenţie distributivă; - abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale (în limba Romana precum şi în Franceza); - motivare şi eficienţă; - capacitate de luare a deciziilor; - cunoasterea unei software de genul Microsoft Office; - cunoasterea retelelor sociale. Loc de munca Bucuresti, in agencia noastra strada Barbu Vacarescu 3200/3500 ron net

  • Daca esti serios si esti interesat de un venit suplimentar esti la locul potrivit! E nevoie de seriozitate, implicare si acces la internet.Detalii in sectiunea de mesaje.

  • Căutăm lucrător SSM și SU colaborator sau angajare la o firmă de servicii externalizate în domeniu. Calificare și competențe pe baza cursului de 80 de ore SSM și curs de cadru tehnic PSI Bun utilizator al programelor din Microsoft office. Permis de conducere cat.B Cunoașterea limbii engleză avantaj. Vă rog lăsați CV prin mesageria site-lui

  • Kungfu pizza angajeaza soferi,livratori pentru firma catering in sectorul 6,urgent personal tanar,indiferent de varsta.

  • Angajam director HR. Cerinte Educaţie: • Studii superioare, ideal Master în Resurse Umane; • Cunoștinte solide de legislaţia muncii; • Limba engleză – nivel avansat; • Cunoştinţe foarte bune PC – MS Office, Internet, social media; Experienţă: • Experiență ca Manager sau Director Resurse Umane pentru organizații medii/mari. Competențe: • Interacţionarea cu ceilalţi; colaborarea cu oamenii; management; aderarea la politici, proceduri şi valori Aplicarea cunoştinţelor: • Organizarea activităţii; managementul stresului; planificare şi organizare

  • Centru de Evaluare Competente Profesionale cauta c olaboratori persoane care detin Cetificat de Evaluator Competente Profesionale pentru diverse meserii.

  • Caut serviciu in Deva, in resurse umane, am lucrat in domeniu,(ccm, acte adiționale, revisal, de izii, ccm, fișă post) posed atestat si studii superioare economice, facultatea de contabilitate,sau in contabilitate unde am lucrat:receptii, registru de casa, avize, facturi.Caut serviciu in DEVA, 8 ore sau lucrez acasa,. Neseriosii si arogantii sa se abțină.

  • Salveaza cautarea