Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez persoana pentru SSM,munca teren Arad.Mai multe detalii la nr.de telefon 0721798551

  • SKY mHR S.R.L. va ofera urmatoarele servicii: 1. ADMINISTRARE PERSONAL SI SALARIZARE - PRET - 30 lei/angajat/lunar pentru firmele cu 3 sau mai multi angajati (80 lei/lunar pentru firme cu 1-2 angajati): - intocmirea contractelor individuale de muncă, a actelor adiţionale si a documenelor referitoare la incetarea sau suspendarea acestora; - intocmirea Regulamentului de Ordine Interioară; - completarea şi depunerea Registrului de Evidenţă a Salariaţilor -REVISAL în termenele legale; - eliberare adeverinţe de salariat/ pentru medic/ venit/ şomaj/ stagiu de cotizare/intrarea in concediul pentru cresterea copilului, vechime etc.; - modele pentru toate tipurile de documente necesare la dosarul de personal, evaluare, GDPR etc.; - intocmirea si transmiterea anexelor 1A si 1B la AJOFM pentru angajatii noi; - servicii complete de calcul salarial: preluare şi verificare date primare; calcul bonus/concedii de odihna; evidenţierea absenţelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fără plata; inregistrarea modificărilor de natură salarială; inregistrarea reţineri / avansuri / propriri; calculul îndemnizaţiei pentru concediile medicale; intocmire stat de salarii, recapitulatie, OP/FV de plata şi generare fluturaşi; generare şi depunere declaraţie D112; - depunere primul revisal si obtinere parole de ITM, depunere notificare prestari servicii la ITM; - completare si depunere la Casa de Sanatate a dosarele pentru recuperarea sumelor din concedii medicale; - pregatirea documentatiei pentru control, conform instiintarii primite de la inspectorul ITM, precum si participarea in numele beneficiarului la control in calitate de imputernicit al acestuia. 2. SALARIZARE - PRET - 20 lei/angajat/lunar pentru firmele cu 4 sau mai multi angajati (80 lei/lunar pentru firme cu 1-3 angajati): - servicii complete de calcul salarial: preluare şi verificare date primare; calcul bonus/concedii de odihna; evidenţierea absenţelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fără plata; inregistrarea modificărilor de natură salarială; inregistrarea reţineri / avansuri / propriri; calculul îndemnizaţiei pentru concediile medicale; intocmire stat de salarii, recapitulatie, OP/FV de plata şi generare fluturaşi; generare şi depunere declaraţie D112; - eliberare adeverinţe de salariat/ pentru medic/ venit/ şomaj/ stagiu de cotizare/intrarea in ccc, vechime etc.; 3. SERVICII DE AUDIT SI CONSULTANTA - PRET - 60 lei/ora (se factureaza minim 2 ore pe deplasare): - verificare dosare de personal si salarizare, reconstituire acte lipsa etc.; - diverse servicii de consultanta, inclusiv formare profesionala pe parte de Resurse umane pentru angajatii beneficiarului. Nota: Preturile se pot negocia pentru firmele cu peste 50 de angajati. Pentru oferta detaliata si model standard de contract prestari servicii, va rog sa ma contactati.

  • Manager HR, cu o experienta de 7 ani in domeniul resurselor umane, caut societati pt colaborare part-time. RESPONSABILITATI Realizarea calculului salarial conform cerintelor legale, proceduri interne si specifice companiei, intocmire/vericare pontaje, verificarea certificatelor medicale si completarea acestora conform cerintelor legale. Reprezentarea societatii la controalele cu institutiile statului. Intocmirea, gestionarea, verificarea si actualizarea documentelor de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosar personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare, etc. Administrare bazei de date, de evidenta a personalului. Introducerea, actualizarea si verificarea permanenta a datelor din Registrul Electronic al Salariatilor si transmiterea lor in conformitate cu prevederile legale. Intocmirea si actualizarea fiselor de post, regulamentul intern, a altor decizii si proceduri interne ale companiei. Eliberarea adeverintelor salariatilor. Intocmirea documentelor necesare cercetarii disciplinare si participare activa in procesul de cercetare. tel. 0742.87.80.41

  • Sunt licentiata in stiinte economice si calificata ca si: - inspector resurse umane - contabil ,contabilitate primara.

  • Recruitment Fees 0% We bring workers from India,Nepal,Bangladesh,Sri lanka for a variety of specialties: * skilled, unskilled workers * bricklayers * carpenters * welders * electricians * locksmiths * laborers * heavy machinery operators * engineering engineers * mechanics * truck drivers, shooting * factory masters, factory bosses * butcher. * slaughterhouse workers * IT sector complete team * Gas & oil * Hospitality

  • Angajam urgent secretara cunoscatoare a calculatorului, prezenta agreabila care sa munceasca in Brasov. Posibilitate cazare. Salar motivant

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Sighet, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Targu Mures, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer. Cerinte domiciliul in Cluj-Napoca, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Timisoara, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Si sofer fara limite de distanta ,Km.

  • Firma ce desfasoara cursuri de calificare profesionala cauta reprezentant zonal pentru Iasi-Vaslui.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 45 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Timisoara, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • buna ziua caut un job part -time, mentionez ca am studii superioare.

  • orice domeniu punctual respectuos serios am lucrat an multe domenii capacitate de adaptare si anvatare posed autoturism pesonal nu conteaza programul daca sunt platit

  • Experienta de lucru de minim 3 ani consecutivi ca si Inspector Salarii; Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel ); Buna cunoastere a legislatiei in domeniul salarizarii; Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan; Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite; Abilitati de comunicare si de lucru in echipa Gestionarea dosarelor de personal; Verificarea zilnica a condicilor de prezenta si intocmirea pontajelor’ Inregistrarea datelor si transmiterea Revisal; Inregistrarea lunara in aplicatia payroll a tuturor datelor necesare efectuarii calculului salarial; Emiterea lunara a fiselor de pontaj, a statelor de plata, a fluturasilor, a rapoartelor de viramente ; Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele salariale; Transmiterea corecta, completa si la timp a rapoartelor solicitate de catre superiorul ierarhic; Emiterea si eliberarea tuturor adeverintelor solicitatea de salariatii companiei; Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii prevederilor legale in domeniul salarizarii; Efectuarea intregii activitati de salarizare conform legislatiei in vigoare; Consultarea permananeta a modificarilor legislative, raportarea si implementarea acestora in activitatea desfasurata.

  • Firma productie angajam inspector resurse umane. Detalii la tel 0740167649

  • Firma productie angajam inspector resurse umane. Detalii la tel 0740167649

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Galati, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • Salveaza cautarea