Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajam SPECIALIST in RECRUTARE In plina dezvoltare,Oncos isi mareste echipa,asadar, cautam: - o personalitate extroverta, empatică, comunicativă și bine organizată; -o atitudine pozitiva si pasionat/a de interactiunea cu oamenii; - sociabil/a si sa transmita siguranta candidatilor; - cunoștințe practice de vânzări, recrutare și intervievare , - cunoștințe operare PC (Microsoft Office); - experienta este o cerinta obligatorie. Principalele responsabilitati pe care le vei avea in calitate de Specialist in Recrutare: -Gasirea de noi canale alternative de recrutare în funcție de specificul poziției recrutate și postarea de anunțuri pe canalele agreate de recrutare; -Selectarea cu atenție a candidaților, în funcție de profilul validat cu clientul; -Identificarea, verificarea și masurarea competențelor candidaților folosind tehnici specifice de recrutare (interviu, testare, etc.); -Stabilirea interviurilor -Cresterea numarului de candidati si aplicanti pentru joburile deschise, -Stabileste si dezvolta relatii cu posibili angajati, -Prezinta beneficiile si responsabilitatile joburilor deschise, -Utilizeaza sistemele si aplicatiile companiei. Beneficii: -Pachet salarial motivant -Bonus/persoane noi angajate -Masina,telefon + multe alte beneficii... Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati. Daca vrei sa lucrezi intr-un mediu de lucru placut , te asteptam in ECHIPA NOASTRA! CV-urile se pot depune la adresa Detalii la nr. 0720 600253

  • Se solicita cunostinte in: - Contabilitate primara; - Revisal; - Resurse Umane; - S.S.M si S.U Cv-urile se depun la sediul firmei din Baba Novac, nr 15, Brasov sau se transmit pe adresa de mail

  • Firma angajeaza Inspector Resurse Umane . Cunostinte bune REVISAL , SAGA( sau alt program de salarizare ); cunostinte operare PC ( WORD, EXCEL); Atestat inspector RU; Experienta min 3 ani intr-un post de administrare personal si salarizare. Cei interesati sunt rugati a ne contacta telefonic: 0721875659 Asteptam si CV-urile dumneavoastra.

  • Societate comerciala in continua dezvoltare, angajam personal pentru recrutare. Cerinte: -Experienta nu este obligatorie, dar constituie un avantaj; -Studii superioiare; -Dorinta de a invata; -Seriozaitate; Oferim: -Contract pe perioada nedetermina; -Salar motivat, negociabil in timpul interviului. de la 2500 lei net -Telefon si masina de serviciu.

  • UCMR-ADA, Asociatia pentru Drepturi de Autor a Compozitorilor, angajeaza inspector resurse umane – calcul salarizare. Inspector resurse umane si calcul de salarizare Cerințe: - Curs de Inspector Resurse Umane; - Cunostiinte CIEL - Experienta in domeniul resurselor umane minim 2 ani; - Cunostinte avansate de legislatia muncii; - Spirit de observatie; - Corectitudine; - Responsabilitate; - Abilitati de comunicare - Fara antecedente penale ; Mediu placut de lucru , se ofera salariu motivant , plus bonuri de masa . Relatii la sediul UCMR-ADA din Str. Ostasilor nr.12, Sector 1 Bucuresti E-mail sau tel. 021/3160.79.79. E-mail sau tel. 021/3160.79.79.

  • Şcoala Primară Just4Kids îşi măreşte echipa! Candidatul ideal Cerinte: - Absolventa a Liceului Pedagogic sau a Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei; - Experienta anterioara in alta institutie scolara de stat/ privata, constituie avantaj; - Inventivitate, spontaneitate, abilitati pedagogice reale; - Bune capacitati de relationare cu parintii; - Buna cunoscatoare a metodelor de predare, creativa cu mult entuziasm; - Punctualitate, corectitudine, sociabilitate; - Atentie distributiva buna; - Persoana echilibrata,responsabila si ordonata; - Implicare in realizarea temelor, supraveghere continua. Descrierea jobului Responsabilitati: - Organizarea si coordanarea activitatilor instructiv-educative; - Planificarea si proiectarea activitatilor instructiv-educative; - Organizarea si amenajarea mediului educational; - Monitorizarea si evaluarea performantelor copiilor. Beneficii: - Program de lucru/: 8 ore; - Salariu motivant, in conformitate cu experienta profesionala. Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de e-mail: Telefon: 0727380801

  • Ma numesc Muraru Alexandra, studenta la Facultatea de stiinte politice administrative si ale comunicarii, la speialitatea M.R.U anul I si sunt interesata de un post de intern pe HR in orice fel de companie, mentionez faptul ca nu detin experienta in domeniu, insa mi-ar placea sa mi se dea sansa sa pun in practica toate cunostintele si deprinderile pe care le-am dobandit pana la momentul de fata si fireste, sa domandesc noi deprinderi si aptitudini. Trebuie sa mentionez ca sunt o persoana responsabila, punctuala, dedicata si implicata in ceea ce fac, cu siguranta ma defineste ambitia si seriozitatea. Mi se intampla des sa insist pe un lucru pana imi iese, asadar pot spune ca unul dintre defectele mele este ca tind spre perfectiune, insa si acest aspect se datoreaza dorintei de a face lucrurile cum trebuie.

  • În calitate de coleg/ă, veți asigură aplicarea procedurilor operaţionale de resurse umane, conform indicatorilor departamentali și a planificării semestriale/anuale. Veți avea responsabilitatea să gestionați/să fiți implicat/ă în următoarele procese: • Administrarea documentelor de personal (contracte de muncă, acte adiționale, decizii, avize, documentele de angajare, etc.) și a bazei de date, în timp real cu modificările apărute în structura de personal și organigrama companiei; • Recrutarea și selecția personalului conform specificatiilor primite de la partenerii externi (screening aplicații, susținere interviuri, evaluarea competențelor prin probe specifice, etc.); • Inserția noilor angajaţi şi monitorizarea acestora; • Acordarea de consultanţă în relaţiile de muncă, soluţionarea problemelor uzuale ce ţin de asigurarea unui climat optim la locul de muncă; Cerinţe: • Studii superioare – de preferat licența în Psihologie; • Cursuri de specialitate în domeniul HR (Dezvoltarea organizațională, Psihologia muncii, Relații de muncă, certificare Inspector resurse umane, etc.); • Limba engleză la nivel mediu – avansat; • Foare bune abilități de operare PC (MS Office, Outlook, Navigare internet); Ce abiliăți/competențe am dori să dețineți: • Time-management; • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală; • Proactivitate; • Muncă în echipă; • Capacitate rapidă de adaptare la situaţii noi (sarcini, metode de lucru, relaţii interpersonale); Ce vă putem oferi noi: • Oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu dinamic și provocator; • Pachet salarial dinamic (parte fixă + parte variabilă), în funcție de rezultate și proiectele gestionate; Trimite CV-ul tau pe email la adresa si un reprezentant Work Experience va lua legatura cu tine in cel mai scurt timp.

  • buna ziua caut un job part -time, mentionez ca am studii superioare.

  • Inspector Resurse Umane autorizat, ofer servicii de administrare personal si salarizare.

  • *Angajam personal feminin cu voce placuta pentru call-center!Te asteptam in familia noastra daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, doresti sa te dezvolti profesional, sa-ti imbunatatesti abilitatile si daca indeplinesti cerintele de mai jos: - Capacitatea de a invata rapid, dorinta de a te dezvolta profesional; - Bune abilitati de comunicare si organizare a timpului de lucru - Capacitatea de a se adapta uşor, spirit de echipa, punctualitate; - Orientat spre atingerea rezultatelor - Studii medii sau superioare; - Experienta in call center constituie un avantaj; *Activitatea in cadrul echipei noastre va incepe cu un instructaj initial, urmat de un training la locul de munca, ce te va ajuta sa te integrezi mai rapid si sa poti cunoaste si executa toate operatiunile presupuse de job. *Beneficii: Daca vei face parte din echipa noastra, iti oferim: • salariu motivant; • bonusuri de vanzare/performanta; • training; • un mediu de lucru placut si dinamic. *O echipă grozavă te așteaptă! Daca te-am facut curios si vrei sa ne cunosti, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la nr de tel 0770531358

  • Evolution HCC angajeaza Junior Immigration Consultant pentru unul din clientii sai, o firma internationala de consultanta, in plina ascensiune, din Bucuresti. Clientul nostru este un actor principal în servicii fiscale, juridice, contabile și de salarizare, care asista la un portofoliu internațional divers de clienți, are o reputație deosebita in ceea ce priveste munca de inalta calitate, care foloseste talentul individului si energia echipei in folosul clientului. Cerinte Junior Immigration Consultant: -Studii superioare finalizate; -Experienta in domeniul HR de minim 2 ani; -Cunostinte juridice/legislatia muncii-salarizare; -Limba engleza nivel avansat; -Operare PC ( MS Office, Excel avansat ); -Cunoasterea pietei locale a fortei de munca, a pietelor fortei de munca din UE cat si din afara UE. Responsabilitati Junior Immigration Consultant: – Mentinerea contactului cu clientii, consiliere, oferirea de solutii specifice imigrarii; – Consultanta si pregatirea de dosare pentru obtinerea tipului potrivit de viza a autorizatiilor de munca, a permiselor de sedere, precum si a documentelor de prelungire a dreptului de sedere; – Asistenta si ajutor practic pe probleme legate de imigrari si fiscalitate, atat inainte cat si dupa procesul de imigrare; – Pregatire dosare pentru obtinerea certificatelor de atestare a platii impozitului, a certificatelor E 101 si E 102; – Tratarea aspectelor legate de impozite si contributii sociale datorate statului român. muncii; – Evaluare si planificare financiară pentru expatriați; – Asigurarea interfetei cu autoritatile publice ( Oficiul Roman pentru Imigrari, Ministerul Educatiei); – Informarea continua cu privire la noutatile legislative, pe probleme de imigrari sau de fiscalitate; – Pregatirea de buletine legislative; – Elaborarea diferitelor tipuri de template-uri pentru a fi folosite in structurile de imigrare; Beneficii: – Pachet salarial motivant; – Mediu de lucru dinamic, echipa tanara; – Posibilitatea dezvoltarii profesionale continua in cadrul unei companii in plina ascensiune.

  • Experienta de peste 10 ani, doresc colaborare part-time. Resurse umane, operare Revisal, intocmire dosare de personal, adeverinte, salarizare.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Targu Mures, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Angajam urgent secretara cunoscatoare a calculatorului, prezenta agreabila care sa munceasca in Brasov. Posibilitate cazare. Salar motivant

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ mobil: 0739881585, 0722588038 e-mail:

  • Candidatul ideal: - Experienta de minim 1 an in domeniul Resurselor umane; - Cunoasterea Codului Muncii si a codului fiscal ; - Cunostinte pachet Office; -Studii superioare finalizate; Responsabilitati: -Gestionarea si organizarea procesului de realizare a interviurilor in cadrul companiei; - Postarea anunturilor de recrutare pe site-urile de specialitate; - Intocmirea si inregistrarea contractelor si a fiselor de post - Mentinerea contactului cu toate departamentele in vederea finalizarii procesului de angajare. - Arhivarea dosarelor de personal. - Calculul salariilor - Impartirea tichetelor de masa si a fluurasilor Oferta - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa - bonusuri - Transport

  • Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • OFER SERVICII DE RESURSE UMANE, SSM / AII, MANAGER TRANSPORT MARFA. Pentru fiecare serviciu in parte am cursuri de specialitate, experienta si vechime peste 10 ani. Pentru serviciul de SSM/AII intocmesc documentatia si operez evaluarile periodice ale angajatilor in acest domeniu, inclusiv instruirea salariatilor la angajare si la locul de munca, precum si cea periodica. Lucrez cu medic de medicina muncii la un pret foarte mic fata de piata. Pretul e negociabil. mail :

  • Salveaza cautarea