Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • PIATRAONLINE angajeaza gestionar marfa, locatie Aleea Teisani 137A, Sector 1, Bucuresti, la cerere se asigura transport tur-retur, conditii excelente de munca, bonusuri, posibilitate de crestere) Program: Luni-Vineri 9.00-18.00 Sambata 10.00-15.00 (se lucreaza 2 Sambete pe luna, cu o zi libera pentru cele doua Sambete lucrate) Pentru ce se sta peste program se achita ore suplimentare. Pentru detalii suplimentare va stam la dispozitie. Detalii: Salariu: 2700 lei (+ bonusuri) Plata: CARD Data: 15 ale lunii Concediu: 21 zile (standard) Bonusuri: se discuta la fata locului

  • SC SHRI INTERWORKS SRL AJUTĂ FIRMELE DIN ROMÂNIA SĂ GĂSEASCĂ PERSONAL POTRIVIT PENTRU AFACEREA LOR, PENTRU A AJUTA IMIGRANȚII CU ORICE FEL DE ASISTENȚĂ PENTRU INTEGREREA ÎN ROMÂNIA. DE ASEMENEA, ASISTĂM TOATE TIPURILE DE COLABORARE ÎN AFACERI COMERCIALE CU COMPANII INDIENE CE FACEM NOI: RECRUTAREA ANGAJATILOR, DOSARUL COMPLET LA IGI, AVIZUL DE MUNCA, SCRISOAREA ANGAJATORULUI,VIZA DE MUNCA , BILET DE AVION, PERMIS DE SEDERE! TRIMITE SCRISOAREA DE INTENTIE LA

  • Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centrala. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • Doresc un loc de munca in port.Am terminat ȘTIINȚE economice la OVIDIUS si sunt masterand la Academia Mircea cel Bătrân Constanța,inginerie și management naval si portuar.

  • ICCO EMT TIMISOARA A N G A J E A Z A Operatori AOI Program: doua schimburi Pachet salarial: in functie de experienta Bonusuri Tichete de masa Transport asigurat: Timisoara, Giroc, Chisoda, Becicherecu Mic, Dudesti Contact: Calea Torontalului KM 7 300633 TIMIȘOARA telefon: 0723 593 203

  • INSPECTOR RESURSE UMANE - angajam Persoanele interesate vor accesa la adresa de e mail sau telefon 0262 490 497 si 0729 779 096 e mail

  • Job Description Key responsibilities may include: - Update HR data base with personal information changes - Monitor upcoming end of probation and contract dates and inform relevant managers - Send notifications to all relevant departments after processing a HR request - Produce standard correspondence and labor contracts by following existing templates - Create addenda for existing employees for various job data changes (transfers, promotions, extension of contract, etc.) - Create letters for specific types of situations (Maternity, Paternity, Study leave, etc.) - Prepare exit documents for employees leaving the company - Create and updated employee profile in the HR data base Qualifications • Bachelor degree • Fluent or advanced in Italian and English • Willing to start a career in the HR field • Good client handling skills • Good communication skills, both written and oral • Excellent problem solving and analysis skills • Self-motivated, positive attitude and approach Send a message and attach your CV and we will definitely contact you.

  • Job Description • Offer support services in HR Administration field; • Interface with clients to help them in their HR needs: act as first point of contact for HR related questions via phone or E-Mail; • Update HR data base with personal information changes; • Produce standard correspondence and labor contracts by following existing templates; • Create addendums for existing employees for various job data changes (transfers, promotions, extension of contract, etc.); • Create letters for specific types of situations (Maternity, Paternity, Study leave, etc.); • Prepare exit documents for employees leaving the company; • Involvement in Rewards & Recognition process. Qualifications • You are fluent in English; • You are familiar with MS Word, MS Excel, MS Outlook; • You don’t have experience, but you want to learn from our professionals; • You are a team player with good communication skills; • You are self-motivated, with a positive attitude and approach; • You are able to solve urgent matters and work under pressure; • You are responsible in a work environment. Send us your CV and we we will definitely contact you.

  • SKY mHR S.R.L. va ofera urmatoarele servicii: 1. ADMINISTRARE PERSONAL SI SALARIZARE - PRET - 30 lei/angajat/lunar pentru firmele cu 3 sau mai multi angajati (80 lei/lunar pentru firme cu 1-2 angajati): - intocmirea contractelor individuale de muncă, a actelor adiţionale si a documenelor referitoare la incetarea sau suspendarea acestora; - intocmirea Regulamentului de Ordine Interioară; - completarea şi depunerea Registrului de Evidenţă a Salariaţilor -REVISAL în termenele legale; - eliberare adeverinţe de salariat/ pentru medic/ venit/ şomaj/ stagiu de cotizare/intrarea in concediul pentru cresterea copilului, vechime etc.; - modele pentru toate tipurile de documente necesare la dosarul de personal, evaluare, GDPR etc.; - intocmirea si transmiterea anexelor 1A si 1B la AJOFM pentru angajatii noi; - servicii complete de calcul salarial: preluare şi verificare date primare; calcul bonus/concedii de odihna; evidenţierea absenţelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fără plata; inregistrarea modificărilor de natură salarială; inregistrarea reţineri / avansuri / propriri; calculul îndemnizaţiei pentru concediile medicale; intocmire stat de salarii, recapitulatie, OP/FV de plata şi generare fluturaşi; generare şi depunere declaraţie D112; - depunere primul revisal si obtinere parole de ITM, depunere notificare prestari servicii la ITM; - completare si depunere la Casa de Sanatate a dosarele pentru recuperarea sumelor din concedii medicale; - pregatirea documentatiei pentru control, conform instiintarii primite de la inspectorul ITM, precum si participarea in numele beneficiarului la control in calitate de imputernicit al acestuia. 2. SALARIZARE - PRET - 20 lei/angajat/lunar pentru firmele cu 4 sau mai multi angajati (80 lei/lunar pentru firme cu 1-3 angajati): - servicii complete de calcul salarial: preluare şi verificare date primare; calcul bonus/concedii de odihna; evidenţierea absenţelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fără plata; inregistrarea modificărilor de natură salarială; inregistrarea reţineri / avansuri / propriri; calculul îndemnizaţiei pentru concediile medicale; intocmire stat de salarii, recapitulatie, OP/FV de plata şi generare fluturaşi; generare şi depunere declaraţie D112; - eliberare adeverinţe de salariat/ pentru medic/ venit/ şomaj/ stagiu de cotizare/intrarea in ccc, vechime etc.; 3. SERVICII DE AUDIT SI CONSULTANTA - PRET - 60 lei/ora (se factureaza minim 2 ore pe deplasare): - verificare dosare de personal si salarizare, reconstituire acte lipsa etc.; - diverse servicii de consultanta, inclusiv formare profesionala pe parte de Resurse umane pentru angajatii beneficiarului. Nota: Preturile se pot negocia pentru firmele cu peste 50 de angajati. Pentru oferta detaliata si model standard de contract prestari servicii, va rog sa ma contactati.

  • Sunt licentiata in stiinte economice si calificata ca si: - inspector resurse umane - contabil ,contabilitate primara.

  • Recruitment Fees 0% We bring workers from India,Nepal,Bangladesh,Sri lanka for a variety of specialties: * skilled, unskilled workers * bricklayers * carpenters * welders * electricians * locksmiths * laborers * heavy machinery operators * engineering engineers * mechanics * truck drivers, shooting * factory masters, factory bosses * butcher. * slaughterhouse workers * IT sector complete team * Gas & oil * Hospitality

  • Si sofer fara limite de distanta ,Km.

  • Experienta de lucru de minim 3 ani consecutivi ca si Inspector Salarii; Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel ); Buna cunoastere a legislatiei in domeniul salarizarii; Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan; Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite; Abilitati de comunicare si de lucru in echipa Gestionarea dosarelor de personal; Verificarea zilnica a condicilor de prezenta si intocmirea pontajelor’ Inregistrarea datelor si transmiterea Revisal; Inregistrarea lunara in aplicatia payroll a tuturor datelor necesare efectuarii calculului salarial; Emiterea lunara a fiselor de pontaj, a statelor de plata, a fluturasilor, a rapoartelor de viramente ; Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele salariale; Transmiterea corecta, completa si la timp a rapoartelor solicitate de catre superiorul ierarhic; Emiterea si eliberarea tuturor adeverintelor solicitatea de salariatii companiei; Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii prevederilor legale in domeniul salarizarii; Efectuarea intregii activitati de salarizare conform legislatiei in vigoare; Consultarea permananeta a modificarilor legislative, raportarea si implementarea acestora in activitatea desfasurata.

  • Firma productie angajam inspector resurse umane. Detalii la tel 0740167649

  • Vizioneaza anunturi online si gastiga banii direct in cont https://whimoney.xyz/3763933022975/

  • Castiga si tu bani prin vizionarea reclamelor online si primesti banii direct in cont https://whimoney.xyz/3763933022975/

  • Ofer servicii de contabilitate, resurse umane, salarizare, infiintari și modificări societăți, Psi, Ssm, Medicina Muncii, Consiliere juridica de specialitate. Nu este nevoie sa va deplasați la sediul firmei pentru acte, se asigura preluarea acestora. Experienta de 15 ani în domeniile mai sus menționate. Andreea Popescu Tel:0758653519

  • Societate din Bucuresti care presteaza servicii financiar-contabile cauta colaborator pentru administrare personal din Ramnicu Valcea pentru clienti din judetul Valcea. Descriere: Colaboratorul va avea program part-time (aproximativ 10-12 ore pe saptamana) si va lucra de la domiciliu sau birou propriu. Persoana aleasa va putea fi angajat cu norma redusa sau va putea lucra ca prestator de servicii in regim propriu (PFA/societate). Vor fi necesare unele deplasari in judet, pe distante scurte. Cerinte: Se solicita experienta de minim un an in domeniul resurse umane/salarizare.

  • Candidatul ideal: Absolvent/a de studii superioare; Experienta anterioara intr-o pozitie similara (minim 1 an); Experienta in contabilitate primara si resurse umane (contracte, pontaje); Cunostinte avansate de legislatie a muncii; Cunostinte operare program Saga, cunostinte operare PC (Word, Excel, Office), excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucrul cu cifrele), atentie la detalii; Descrierea Jobului: Administreaza si actualizeaza baza de date pentru angajati; Colecteaza si centralizeaza informatiile justificative privind statul de plata (pontaje, concedii medicale/de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri din salariu, tichete de masa etc.); Efectueaza calcului salarial, intocmeste statului de plata; Intocmeste evidenta concediilor de odihna; Intocmeste diverselor raportari solicitate de catre client; Beneficii: Pachet salarial atractiv; Asigurare medicala; Oportunitati de dezvoltare a carierei in cadrul organizatiei; Mediu de lucru placut; Sansa de a face parte dintr-o echipa cu o pregatire profesionala solida, dinamica si motivata.

  • Domeniu de activitate : =================== - Online Dezvoltare Web - Marketing : Local and global marketing , email marketing , youtube marketing , google rank, social medias marketing, adwords, facebook ads,SEO Creare Website etc Competente si aptitudini: ====================== Abilitati bune de comunicare si de negociere, capacitate de analiza si sinteza, abilitati organizatorice, gandire strategica, invatare continua, creativitate si inovare; Imi plac provocarile si obiectivele ambitioase, cea mai mare puterea a mea este abilitatea de a combina aptitudinile analitice cu abilittatile mele interpersonale bine dezvoltate. Pot sa construiesc si sa mentin relatii de inalta calitate cu clientii nostri .Sunt un candidat entuziast comis care doresc sa pot luat parte la un interviu, pentru a detalia mai exact, si pentru a putea intelege si eu si dvs daca as putea fi de folos ,prj, comapinie dvs.. Ma conformez urmatoarelor criteri: =========================== Realizarea si implementarea planului de marketing al companiei, pentru a atrage noi clienti; Dezvoltarea strategiei de brand, crearea profilului clientului si a textelor si mesajelor publicitare care sa se adreseze acestuia; Analiza ofertelor publicitare si identificarea celor mai avantajoase forme de promovare; Suport in dezvoltarea strategiei de vanzare si de produs; Managementul si dezvoltarea elementelor de identitate corporate; Monitorizarea concurentei si a vanzarilor; Negocierea contractelor cu partenerii externi; Analizarea si raportarea rezultatelor tuturor activitatilor de marketing; - Elaborarea, implementarea si coordonarea planurilor si strategiilor de marketing conform misiunii, obiectivelor si strategiilor companiei; Organizare de evenimente - lansari de companii/ produse, conferinte, targuri de profil, etc. Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii din tara; Asigurarea unei bune desfasurari a raporturilor contractuale cu clientii si solutionarea problemelor aparute in derularea acestor; Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor; Monitorizarea concurentilor si identificarea avantajelor competitive; Permanenta monitorizare a tendintei din industriei, cu scopul de a atinge obiectivele de performanta de brand si de a construi o buna intelegere a clientilor; Consolidarea si cresterea cotei de piata pentru brandurile existente in portofoliu; Imbunatatirea portofoliului de clienti cu 10%. Astept telefoanele voastre: Tel: 0736.121.785

  • Salveaza cautarea