Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • La infiintarea unei noi firme, partenera a companiei NR. 1 pe piata energiei, se angajeaza personal pentru a ocupa diverse locuri de munca. Experienta nu este necesara, formarea profesionala este oferita de catre firma,limita de varsta este 40 ani! Daca esti interesat, asteptam CV-ul tau la adresa noastra de mail: cvinterviuri(.)gmail.com si vei fi contactat de catre echipa noastra in cel mai scurt timp sau ne poti suna la numarul de telefon: (0723) 146 800 de luni-vineri de la ora 08:30 pana la ora 17:00!!

  • Responsabilitatile postului: Asigurarea necesarului de personal prin recrutare interna si externa; Postarea anunturilor de angajare; Selectarea CV-urilor potrivite, contactarea candidatilor si programarea interviurilor; Sustinerea interviurilor de selectie si testarea candidatilor; Întocmirea diferitelor adeverinţe solicitate de angajaţi; Informarea salariatilor asupra modificarilor aduse contractelor de munca - intocmirea actelor aditionale (prelungire contract de munca, modificari salariale, norma etc); Gestionarea concediilor de odihnă şi evidenţele specifice administrării de personal; Verificarea corectitudinii pontajului. Cerinte pentru ocuparea postului: Studii superioare; Curs de Inspector Resurse Umane; Cunostinte bune de limba engleza; Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office; Abilitati de comunicare, analiza si organizare; Gandire analitica, cu orientare catre rezultate.

  • Suntem o firma tânăra care dorește sa crească impreuna cu angajații săi. Oferim stabilitate și respect program flexibil și posibilitate de promovare. Salariu atractiv! Locație: Dobroesti-Ilfov și stefanesti Domeniu: comerț ne-gros Program:luni-sâmbătă

  • Candidatul ideal Ne dorim colaborarea cu o persoana care urmareste perfectionarea si acumularea de experienta in domeniul resurselor umane. Persoana responsabila, punctuala, comunicativa si cu o mare dorinta/capacitate de a acumula informatii/cunostinte. Descrierea jobului Persoana angajata va desfasura activitate de resurse umane si salarizare sub supravegherea unui senior cu o vasta experienta . Fisa postului cuprinde: intocmire declaratii / documente de HR, activitati de arhivare a documentelor, depunerea declaratiilor fiscale la Anaf.

  • Shipping Company is recruiting Crewing Officer for Operational Department . Selection criteria : good English level, previous experience as Crewing Officer or recruitment for Human Resource Department ( min. 2 years). Duties : recruitment for maritime personnel, for offshore vessels, applying for visa, flight tickets, transportation details and other employment formalities, according to internal procedures. Location : Constanta office Schedule : Monday - Friday / 09-18 Salary: to be discussed according to experience and specific studies or certification. Cv's : recrutareconstanta1 at gmail.com

  • Cerinte: - Studii minime obligatorii, stabilite prin lege - Studii de psiho-pedagogie in curs sau finalizate pentru posturile oblígate prin lege - Valoram cunoasterea de limbi straine: engleza, spaniola, francesa, germana, etc. Oferim: - Un pachet salarial motivant si cu mari beneficii - Posibilitate de a lucra full-time sau part-time - Asigurarea mesei de pranz - Grupuri de copii reduse - Zona centrala cu transport public la indemana (linea 1 de metro chiar langa cladire)

  • Candidatul ideal Te vrem in echipa noastra daca esti un bun profesionist in domeniul resurselor umane. Experienta in firma de contabilitate constituie un avantaj. Descrierea jobului Daca ai experienta, te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de: Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a carnetelor de munca. Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor. Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul clientilor firmei. Ce iti oferim? Oferim salariu motivant, contract de munca, tichete masa si decontarea transportului. Lucrul intr-o echipa dinamica; Acces la o baza de date generoasa din punct de vedere al spetelor din domeniu; Lucrul alaturi de profesionisti cu experienta in domeniu; Posibilitatea de a colabora cu societati mari, de referinta in domeniile lor de activitate; Descrierea companiei Societate specializata de contabilitate, consultanta fiscala si financiara, audit financiar si servicii conexe, acreditata CECCAR, CAFR si CCFR.

  • Candidatul ideal Te vrem in echipa noastra daca esti un bun profesionist in domeniul resurselor umane. Experienta in firma de contabilitate constituie un avantaj. Descrierea jobului Daca ai experienta, te asteptam in echipa noastra, pentru a te ocupa de: Asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a carnetelor de munca. Gestionarea dosarelor personale ale angajatilor. Organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul clientilor firmei. Ce iti oferim? Oferim salariu motivant, contract de munca, tichete masa si decontarea transportului. Lucrul intr-o echipa dinamica; Acces la o baza de date generoasa din punct de vedere al spetelor din domeniu; Lucrul alaturi de profesionisti cu experienta in domeniu; Posibilitatea de a colabora cu societati mari, de referinta in domeniile lor de activitate; Descrierea companiei Societate specializata de contabilitate, consultanta fiscala si financiara, audit financiar si servicii conexe, acreditata CECCAR, CAFR si CCFR.

  • Cautăm persoane dinamice, serioase, cu spirit de inițiativă, pasionate de fashion care doresc o pozitie de asistent vanzari intr-un magazin de lenjerie intima de top (INTIMISSIMI) in următoarea locație: -Timisoara: Iulius town Candidatul ideal • abilități de comunicare și de lucru în echipă; • orientare către client; • entuziam și motivare; • disponibilitate și mobilitate. Descrierea jobului Responsabilități: • participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări; • oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse; • menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului; • asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Program de lucru: 3 ture in intervalul 09:00 – 22:00 Beneficii: • salariu net cuprins intre 1840 si 2300 Ron in functie de rezultatele din acea luna in primul an; 2070-2530 Ron in functie de rezultatele din acea luna dupa primul an. •prime semestriale pentru atingerea targeturilor pana la 50 Euro/luna. • discount la achiziționarea propriilor produse; • uniformă de lucru care include produse din noile colecții; • abonamente medicale Sanador (un set de analize uzuale anual, discounturi la servicii si interventii); • posibilitate in viitor de a promova la pozitia de Manager magazin. Asteptam CV-ul în privat si va vom contacta.

  • Firma serioasa de sondaje de opinie cu experienta de peste 20 de ani in domeniu,recrutam in regim de part time si project based colaboratori de toate varstele pentru operare de sondaje door to door foarte bine platite!Oferim contract de colaborare si castiguri motivante in functie de nr de proiecte efectuate!Pentru detalii sunati la numarul afisat in anunt!Oferta este una pt part time in timpul liber puteti fi studenti elevi angajati sau pensionari.

  • Salveaza cautarea