Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Resurse umane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 21

    angajam agent marketing publicitate

    angajam agent marketing publicitate,asistent manager. relatii la telefon intre orele 8-18

  • Firma ASIAN SRI LANKA SRL angajeaza agent repartizare a fortei de munca

    identificarea nevoilor de recrutare in cadrul societatii, conform obiectivelor comerciale communicate de conducere mentine legatura permanenta cu partenerii de afaceri ai firmei si cu candidatii inscrisi in baza de date identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului actualizeaza in permanenta baza de date cu candidati informeaza candidatii despre actele necesare la angajare, verifica actele de angajare, intocmeste personalizeaza fisa de post, ofera suport pentru interviul final cu angajatorul deruleaza intreg procesul de recrutare: formuleaza si posteaza anunturile de recrutare, realizeaza selectia CV-urilor, programeaza candidatii la interviu, sustine interviurile primare, administreaza testele, realizeaza fisa de evaluare a candidatilor selectati si intocmeste lista scurta cu respectivii candidati evalueaza si avanseaza propuneri cu privire la candidatii selectati catre factorii de decizie informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie asigura suport in cadrul companiei cu privire la procesul de recrutare si evaluare interna a oamenilor participa la sesiuni de informare, traininguri, evenimente care tin de activitatea sa profesionala

  • 9

    Administrator Imobile si Casier

    Firma administrare imobile cu activitate in Bucuresti si Ilfov angajeaza Electrician, Instalator sanitar, Administrator Imobile, Casier si Gospodar Persoanele interesate pot transmite CV pe adresa de mail sau pot suna la numerele de telefon:

  • 8

    Fundatia A.P.T. International - Cursuri de calificare

    Organizam si in Brasov cursuri de calificare in 100 meseri. Autorizatii ISCIR, ANRE, ISU, PSI, SSM. Certificate de calificare recunoscute in tara si in Uniunea Europeana. Pentru inscrieri si informati; tel:

  • Asistent medical generalist

    Cerințe: -Absolvent a a al unei scoli postliceale de AMG, certificat de membru OAMMR. -Seriozitate; -Empatie Experienta in domeniu constituie anvantaj.

  • 8

    Freelance Recruiter - remote

    Suntem în căutarea unui recrutor freelance pasionat și dedicat, care să se alăture echipei noastre dinamică. Dacă te afli în căutarea unei oportunități flexibile de a-ți dezvolta abilitățile în recrutare și de a câștiga în funcție de performanțe, aceasta ar putea fi o ocazie excelentă pentru tine! Responsabilități: Identificarea și contactarea candidaților potențiali pentru pozițiile deschise Evaluarea calificărilor și compatibilității candidaților cu cerințele postului Gestionarea procesului de recrutare de la identificarea candidaților până la finalizarea angajării Comunicarea eficientă cu membrii echipei pentru a înțelege nevoile și cerințele acestora Cerințe: Experiență anterioară în recrutare sau domenii conexe (constituie un avantaj) Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a-ți gestiona eficient timpul Atitudine proactivă și orientată către rezultate Dorința de a câștiga pe baza performanțelor și a comisioanelor Beneficii: Flexibilitate în programul de lucru și locația de desfășurare a activității Oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile în recrutare și de a lucra cu o varietate de industrii și profiluri profesionale Câștiguri bazate pe performanțe, oferindu-ți controlul asupra veniturilor tale Susținere și resurse din partea echipei pentru a te ajuta să îți atingi obiectivele Dacă ești un recrutor entuziast, autonom și dornic să îți construiești propriul portofoliu de succes, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție. Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul de conectare a talentelor cu oportunitățile potrivite!

  • Asistent manager

    Angajăm office asistent manager,program de lucru 8 ore CERINȚE *Cunoștințe legislația muncii *Cunoștințe operare PC-MsOffice,Excel *Atitudine proactivă,spirit de echipă,flexibilitate *Bune abilități de comunicare și și relaționare *Bune abilități de organizare,atenție la detalii *Capacitate de prioritizare a sarcinilor *Întocmește contractele ale angajatilor ,gestionarea si verificarea periodica a dosarelor de personal *Organizarea,îndosariere și arhivarea documentelor Experienta in domeniu constituie un avantaj BENEFICII OFERITE *Mediu de lucru dinamic *Salariu motivant Tel

  • Firma ASIAN SRI LANKA SRL angajeaza tehnician mobilitate persoanal

    Aceasta presupune asigurarea suportului tehnic pentru procesele de mobilitate ale personalului, inclusiv a celor legate de relocare, transfer și schimbarea locului de muncă. Tehnicianul Mobilității Personale poate fi responsabil de asigurarea suportului administrativ și tehnic necesar pentru a se asigura că angajații sunt relocați în mod corespunzător. De asemenea, acest cod poate implica și asigurarea suportului tehnic pentru procesele de recrutare, inclusiv pregătirea documentelor și a contractelor de angajare. Tehnicianul Mobilității Personale poate fi, de asemenea, responsabil de asigurarea unei comunicări eficiente cu angajații și de monitorizareași îmbunătățirea proceselor de mobilitate a personalului.

  • 24

    agent vanzari

    Firma din Vaslui , angajeaza agent vanzari pentru Barlad Beneficii: Contract individual de munca pe durata nedeterminata; Salariu de incadrare atractiv; Tichete de mas Un mediu de lucru placut.

  • 4

    Specialist salarizare - referent resurse umane

    Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi! Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Cunostinte in managementul resurselor umane; Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări); Este responsabil de gestionarea programului Revisal; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității salariaților; Centralizarea și verificarea pontajelor; Intocmeste rapoarte periodice si ocazionale; Mentine legatura cu institutiile statului din sfera sa de activitate; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.) Actualizarea si mentinerea bazei de date specifice domeniului. Program de lucru: luni - vineri 08:00 - 17:00. Pentru detalii si informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau la sediu din Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 282 1.

  • 4

    Angajez oameni pt santier Italia

    Angajez om cu experienta in resurse umane cu desfasurarea activitatii in Romania ,precum si sudori argon si lacatusi tevari cu experienta pentru lucrari in Italia.

  • Angajare forta de munca straina, permise sedere

    Avocat asigur consultanta, asistenta si reprezentare in vederea indeplinirii formelor legale pentru angajare a imigrantilor. Obtinere Avize de munca, permise de sedere pe teritoriul Romaniei pentru cetateni straini, formalitati premergatoare. Activitate completa, Seriozitate

  • Ofertă servicii resurse umane-salarizare

    Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală / colectivă / omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor/zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus / concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri / avansuri / propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere/ îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă/card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.

  • 1

    Specialist resurse umane si salarizare

    Cu o experienta de 15 ani in resurse umane si salarizare,ofer servicii in aceste domenii. Serviciile includ intocmirea contractelor de munca,incetarilor,cercetarilor disciplinare,a actelor aditionale,contractelor colective si a regulamnetului de ordine interioara,pontaje,calcul concedii medicale,calcul salarial,adeverinte,intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a banilor de la Casa de Sanatate,depunerea declarariei 112 precum si orice modificare in Revisal si mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de munca. Detin certificat de Inspector resurse umane din anul 2009

  • 14

    Servicii externe: resurse umane, contabilitate, infiintari si radieri firme, juridic, gdpr, ssm/psi

    Societate specializata in prestari servicii de outsourcing (externalizarea serviciilor cu reduceri mari de costuri) va ofera urmatoarele servicii profesionale la nivel de expert: - Resurse umane - specialist in resurse umane; - Contabilitate expert CECCAR (fiscalitate, audit, expertize judiciare); - Infiintari firme, depuneri mentiuni la Oficiul Registrul Comertului, radieri / dizolvari; - Servicii privind imigrarile - consiliere si consultanta, privind intocmirea documentatiei necesare pentru imigranti la Inspectoratul General de Imigrari; - Mediere conflicte / dispute, comerciale si juridice; - Juridic experienta ca jurist la OPC Sibiu; - GDPR - protectia datelor absolvire curs GDPR; - S.S.M., P.S.I. . Toate serviciile se pot modifica si personaliza in functie de nevoile societatii dumneavoastra. contact: tel.

  • Asistent Manager Resurse Umane

    Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate, de preferat in domeniul economic; - Experienta in domeniu minim 1 an; - Atestat Inspector Resurse Umane; - Bune aptitudini de utilizare a pachetului Microsoft Office - Cunostinte de limba italiana prezinta avantaj - Cunostinte solide de legislatia muncii precum si politici si procese in domeniul resurselor umane - Cunostinte de PSI, SSM, Mediu prezinta avantaj. Descrierea jobului - Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal: contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, alte documente solicitate intern sau extern de legislatia Inspectia Muncii; - Asigura evidenta corecta a inscrierilor in REVISAL si in softul care gestioneaza baza de date; - Mentinerea relatiei cu autoritatile statului; - Colecteaza si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, etc; creeaza actualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie); - Organizeaza si desfasoara procesele de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante ce ii sunt alocate (creare profil, postare de anunturi pe diferite canale de recurtare, etc.); - Participa in procesele de recrutare(selectie CV-uri, programari interviuri, etc.) - Colaborare cu AJOFM, initiative specifice adresate noilor absolventi in domeniile de interes (universitati licee de profil), participare la targuri de meserii etc. - Mentinerea raportului de munca, cu furnizorii de servicii PSI, SSM si Mediu . Oferim: Salariu atractiv; Tichete de masa; Conditii bune de lucru intr-un spatiu nou-singur in birou; Analize gratuite pentru angajare. Program de lucru L-V 08:00-16:00

  • 7

    SC Consal Trade SRL

    SC CONSAL TRADE SRL angajeaza ECONOMIST RESURSE UMANE Studii superioare economice finalizate; Experienta anterioara intr-o pozitie similara pentru Resurse Umane minim 5 ani Cunostinte avansate de legislatie a muncii; Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) nivel avansat; Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucrul cu cifrele), atentie la detalii; Atitudine proactiva, lucru in echipa. -Operare Revisal, -Intocmire contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare, adeverinte diverse tipuri etc -Intocmire documentatie rambursare concedii medicale de la Casa de Sanatate -Gestionarea dosarelor de personal -Urmarirea valabilitatii atestatelor, autorizatiilor, avizelor medicale ale salariatilor -Intocmirea centralizatoarelor pe linie de resurse umane solicitate de conducere -Intocmire si verificare pontaje SE OFERA: - pachet salarial atractiv - beneficii extra-salariale: tichete de masă - dezvoltarea si formarea profesionala la locul de munca. - oportunitatea de a lucra alături de un colectiv orientat către performanță Persoanele interesate sunt rugate sa aplice prin trimiterea unui Cv pe e-mail sau prin prezentarea la punctul de lucru din Incinta Port Constanta Poarta 2 Camin corp C et 1.

Salvează căutarea