Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Bihor

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Responsabilitatile postului: Asigurarea necesarului de personal prin recrutare interna si externa; Postarea anunturilor de angajare; Selectarea CV-urilor potrivite, contactarea candidatilor si programarea interviurilor; Sustinerea interviurilor de selectie si testarea candidatilor; Întocmirea diferitelor adeverinţe solicitate de angajaţi; Informarea salariatilor asupra modificarilor aduse contractelor de munca - intocmirea actelor aditionale (prelungire contract de munca, modificari salariale, norma etc); Gestionarea concediilor de odihnă şi evidenţele specifice administrării de personal; Verificarea corectitudinii pontajului. Cerinte pentru ocuparea postului: Studii superioare; Curs de Inspector Resurse Umane; Cunostinte bune de limba engleza; Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office; Abilitati de comunicare, analiza si organizare; Gandire analitica, cu orientare catre rezultate.

  • Angajam inspector resurse umane(atestat), competente administrativ-comerciale,obligatoriu limba italiana. Asteptam CV. Tel. 0771-290542

  • Clientul nostru este o companie slovaca activa pe piata de servicii de call center oferind servicii complete in acest domeniu, cu peste 950 de proiecte si campanii pentru clienti din toata Europa. Responsabilitatile postului: - Identificarea canalelor de recrutare; - Conceperea si postarea anunturilor pentru posturile vacante; - Selectia candidatilor in functie de cerintele postului si profilul candidatilor; - Dezvoltarea surselor existente si identificarea de noi surse de recrutare si selectie de personal; - Elaborarea regulilor de organizare si de lucru, sistemul de remunerare si beneficii; - Crearea de programe de stimulare, evaluare si dezvoltare pentru angajati; - Planificarea si realizarea instruirii noilor angajati; - Intocmirea diferitelor rapoarte specifice departamenului de resurse umane; - Contactarea candidatilor si sustinerea interviurilor cu acestia; - Administrarea si mentinerea bazei de date a candidatilor implicati in procesele de recrutare din companie; - Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie; - Asigurarea suportului in cadrul companiei cu privire la procesul de recrutare si evaluare interna a angajatilor. Cerinte necesare ocuparii postului: - Studii medii/superioare; - Experienta minima in domeniul recrutarii de personal; - Cunostinte de limba engleza si de limba maghiara – obligatoriu; - Cunostinte de navigare pe internet; - Cunostinte de utilizare minime a pachetului Microsoft Office. Aptitudini necesare ocuparii postului: - Putere de convingere; - Caracter deschis, proactiv; - Atentie la detalii. Se ofera: - Salarizare atractiva; - Tichete de masa: 15 ron/zi lucratoare, din a doua luna de angajare; - Mediu de lucru placut; - Program de lucru de luni-vineri, intr-un singur schimb. Contact de luni pana vineri, intre orele 08.00 si 16.00 la telefon sau e-mail: cv(around)publiceuroconsulting.ro Doar candidatii selectati vor fi contactati.

  • Firma East West Recruitment SRL din Oradea caută colaboratori în toată țara, cu scopul de a creea o rețea națională. Plata se face la ora lucrata de către candidatul recrutat. Cerințe: laptop, scanner, cunoașterea limbii engleze pentru a putea testa candidații. Programul este flexibil, comunicarea se face cu biroul nostru din Oradea. Dacă sunteți interesați ne puteți apela la nr de telefonsau prin mail la adresa

  • Ne marim echipa! Cautam agenti de recrutare personal Cerinte: Recrutarea personalului se face dupa conditiile impuse de angajator. Intocmirea si depunerea anunturilor. Preluarea convorbirilor. Prelucrarea si intocmirea dosarelor inclusiv pastrarea relatiei client/agent. Ce asteptam: Comunicare impecabila. Rezistenta la stres. Cunostinte MS Office. Persoana decisiva si ambitioasa. Ce oferim: Remunerarea pe baza de performanta. Program de lucru flexibil. Puteti lucra de oriunde chiar si de acasa. Cum se aplica: Daca v-am starnit interesul si corespundeti cerintelor, atunci va rugam sa ne trimiteti un CV cu poza actuala la: Homepage:www.eu-personal.eu Facebook: Szököcs GbR

  • Referent resurse umane cu cerintele urmatoare: atestat limba italiana 0745 668184

  • Candidatul ideal: -studii superioare finalizate -Sociologie/Psihologie/Socio Umane - sa aiba insusiri de personalitate:seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, -sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.) - cunostinte solide de Resurse umane si personal - cunoasterea principiilor si procedurilor pentru recrutarea si selectia personalului, dezvoltare, compensatii si beneficii, relatii de munca si sisteme de informare a personalului; - cunostinte foarte bune de Psihologie - cunoasterea comportamentului uman si a performantelor umane; - abilitatea de a relationa cu clientii - cunoasterea principiilor si proceselor de furnizare a serviciilor personalului si clientilor. Descrierea jobului: - sa pregateasca, sa redacteze si sa urmareaasca documentatia referitoare la procesul de selectie si recrutare, conform politicii de recrutare; -sa coordoneze si sa monitorizeze procesul de publicare interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a anunturilor; -sa receptioneze toate aplicatiile interne si externe ale candidatilor si sa caute in baza de date existenta aplicatii depuse anterior care corespund criteriilor mentionate in profilul candidatului si fisa de post; - sa efectueze screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si sa se asigure ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor; -sa organizeze si sa sustina interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare - sa alcatuiasca short-list-ul pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator; - sa participe la interviul final impreuna cu managerul implicat si ofera feedback asupra abilitatilor candidatului; -sa participe la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit; -sa anunte candidatii despre rezultatul final al interviului la care au participat;

  • Cautam pentru unul din clientii nostri Inspector Resurse Umane Cerinte: - Absolvent/a de studii superioare in domeniu; - Experienta de minim 3 ani; - Abilitati de operare Microsoft Office (Excel - avansat); - Cunostiinte legislative. Responsabilitati: - Introduce si oprereaza date in aplicatia de salarizare; - Gestioneaza solicitarile venite din partea angajatilor; - Intocmeste documentatii cu privire la plata concediilor medicale. Beneficii: - Pachet salarial avantajos; - Oportunitatea de dezvoltare pe plan professional. Pentru mai multe detalii ontactati-ne la numarul de telefon: 0772239431 sau la adresa de email

  • Caut la terase hoteluri restaurante din Spania pe langa marea mediterana ajutor bucatar - barman , spalat vase .

  • Salveaza cautarea