Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal: - experienta profesionala de minim 2 ani pe recrutare, -studii superioare finalizate -Sociologie/Psihologie/Socio Umane - sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, -sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.) - cunostinte solide de resurse umane si personal - cunoasterea principiilor si procedurilor pentru recrutarea si selectia personalului, dezvoltare, compensatii si beneficii, relatii de munca si sisteme de informare a personalului; - cunostinte foarte bune de psihologie - cunoasterea comportamentului uman si a performantelor umane; - abilitatea de a relationa cu clientii - cunoasterea principiilor si proceselor de furnizare a serviciilor personalului si clientilor. Descrierea jobului: - sa pregateasca, sa redacteze si sa urmareaasca documentatia referitoare la procesul de selectie si recrutare, conform politicii de recrutare; -sa coordoneze si sa monitorizeze procesul de publicare interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a anunturilor; -sa receptioneze toate aplicatiile interne si externe ale candidatilor si sa caute in baza de date existenta aplicatii depuse anterior care corespund criteriilor mentionate in profilul candidatului si fisa de post; - sa efectueze screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si sa se asigure ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor; -sa organizeze si sa sustina interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare - sa alcatuiasca short-list-ul pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator; - sa participe la interviul final impreuna cu managerul implicat si ofera feedback asupra abilitatilor candidatului; -sa participe la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit; -sa anunte candidatii despre rezultatul final al interviului la care au participat;

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani! Cautam un coleg pe partea de recrutare personal in Oradea! Responsabilitatile postului: - Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Concepe si posteaza anunturile de recrutare; - Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor; - Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor; - Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati; - Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare finalizate in Resurse Umane/Psihologie/Economice; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte bune a pachetului Microsoft Office; - Permis cat. B; - Atentie la detalii; - Capacitate de organizare. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Program de lucru: luni-vineri, 09:00-17:00; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Responsabilitatile postului: Asigurarea necesarului de personal prin recrutare interna si externa; Postarea anunturilor de angajare; Selectarea CV-urilor potrivite, contactarea candidatilor si programarea interviurilor; Sustinerea interviurilor de selectie si testarea candidatilor; Întocmirea diferitelor adeverinţe solicitate de angajaţi; Informarea salariatilor asupra modificarilor aduse contractelor de munca - intocmirea actelor aditionale (prelungire contract de munca, modificari salariale, norma etc); Gestionarea concediilor de odihnă şi evidenţele specifice administrării de personal; Verificarea corectitudinii pontajului. Cerinte pentru ocuparea postului: Studii superioare; Curs de Inspector Resurse Umane; Cunostinte bune de limba engleza; Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office; Abilitati de comunicare, analiza si organizare; Gandire analitica, cu orientare catre rezultate.

  • Fost cadru militar (ofițer) pensionar în vărstă de 59 ani, caut un loc de muncă în domeniul securității și sănătății în muncă, protecție împotriva incendiilor, protecția mediului și resurse umane, cu normă întreagă sau jumătate de normă. Experiență în domeniul SSM și PSI . ▪ Efectuarea instuirii introductiv general pentru angajare și instructajului de protectie împotriva incendiilor cu personalul nou angajat ▪ întocmirea fișelor individuale de securitate sănătate muncă; ▪ întocmirea în format nou a tematicilor de instruire pentru SSM și PSI; ▪ participarea la întocmirea tematicilor privind instruirea periodică cu societățile comerciale; ▪ participarea la finalizarea dosarelor privind accidentele de muncă; ▪ rezolvarea altor probleme curente; Educație și formare în domeniul SSM: • Curs de specializare în domeniul SSM cu durata de 80 de ore • Curs de specializare cadru tehnic cu atribuții în domeniul PSI cu durata de 136 ore • Curs de specializare managementul deșeurilor cu durata de 12 ore Educație și formare în domeniul Resurselor Umane Calificare : Expert Resurse Umane - Conducere în domeniul managementului resurselor umane, în cadrul Universității Naționale de Apărare Carol I , București Tel. contact: 0745.622.787 - Hrincă Ioan

  • Cerințe: • Studii superioare finalizate • Minim 3 ani experiență într-un post similar • Bune abilități de comunicare, planificare și organizare, spirit de echipă Responsabilități: • Derulează activităţi de recrutare, selecţie şi evaluare de personal • Operează activități administrative de HR • Se informează cu privire la tendințele resurselor umane în piața muncii Program de lucru: • Luni-Vineri 08:00 – 16:45 Salariul se discută în cadrul interviului față în față Asteptăm CV-urile dumneavoastră sau puteți să ne sunați pentru detalii la 0770.636.079

  • Salveaza cautarea