Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Bihor

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal Experienta anterioara in activitati de recrutare de volum si selectie pentru diverse tipuri de posturi; Cunoasterea proceselor de recrutare,cunostinte REVISAL si Legislatia Muncii. Abilitatea de a planifica in mod eficient si de a lucra sub presiune; Atitudine flexibila si proactiva; Persoana pozitiva, autonoma si orientata catre rezultate. Obiectivele postului: Recrutarea si selectia necesarului de personal conform necesitatilor Companiei. Responsabilitati: -selectarea candidatilor in functie de profilurile discutate cu managerii; -indentificarea celor mai potrivite si rentabile surse de recrutare; -redactarea si publicarea anunturilor de recrutare specifice; -monotorizarea pietei interne a muncii prin metode specifice-salarii, tendinte, pachete aditionale salariului; -cunoasterea si respectarea politicilor si procedurilor companiei. Se ofera pachet salarial motivant, contract de munca pe perioada nedeterminata, masina si telefon de serviciu

  • Clientul nostru este o companie slovaca activa pe piata de servicii de call center oferind servicii complete in acest domeniu, cu peste 950 de proiecte si campanii pentru clienti din toata Europa. Responsabilitatile postului: - Identificarea canalelor de recrutare; - Conceperea si postarea anunturilor pentru posturile vacante; - Selectia candidatilor in functie de cerintele postului si profilul candidatilor; - Dezvoltarea surselor existente si identificarea de noi surse de recrutare si selectie de personal; - Elaborarea regulilor de organizare si de lucru, sistemul de remunerare si beneficii; - Crearea de programe de stimulare, evaluare si dezvoltare pentru angajati; - Planificarea si realizarea instruirii noilor angajati; - Intocmirea diferitelor rapoarte specifice departamenului de resurse umane; - Contactarea candidatilor si sustinerea interviurilor cu acestia; - Administrarea si mentinerea bazei de date a candidatilor implicati in procesele de recrutare din companie; - Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie; - Asigurarea suportului in cadrul companiei cu privire la procesul de recrutare si evaluare interna a angajatilor. Cerinte necesare ocuparii postului: - Studii superioare in domeniul resurselor umane; - Experienta minima in domeniul recrutarii de personal; - Cunostinte de limba engleza si de limba maghiara – obligatoriu; - Cunostinte de navigare pe internet; - Cunostinte de utilizare minime a pachetului Microsoft Office. Aptitudini necesare ocuparii postului: - Putere de convingere; - Caracter deschis, proactiv; - Atentie la detalii. Se ofera: - Salarizare atractiva; - Tichete de masa: 15 ron/zi lucratoare, din a doua luna de angajare; - Mediu de lucru placut; - Program de lucru de luni-vineri, intr-un singur schimb. Contact de luni pana vineri, intre orele 08.00 si 16.00 la telefon 0728.572.880 sau e-mail: cv(A rond)publiceuroconsulting.ro Doar candidatii selectati vor fi contactati.

  • Prestam urmatoarele servicii: -salarizare si administrare personal; -intocmire documente in relatia cu angajatii (proces verbal,referat,fisa postului personalizata,evaluarea performantei angajatului); -transmitere Revisal; -depunere Declaratie 112; -asistenta recrutare personal; -asistenta in fata organelor de control( Inspectia Muncii,Autoritati fiscale); -intocmire Regulament de Ordine Interioara adaptat la necesitatile companiei,in conformitate cu legile in vigoare; -notificari de informare legat de orice modificari legislative aparute in timp. Telefon 0728156833 -

  • Prestam urmatoarele servicii: -salarizare si administrare personal; -intocmire documente in relatia cu angajatii (proces verbal,referat,fisa postului personalizata,evaluarea performantei angajatului); -transmitere Revisal; -depunere Declaratie 112; -asistenta recrutare personal; -asistenta in fata organelor de control( Inspectia Muncii,Autoritati fiscale); -intocmire Regulament de Ordine Interioara adaptat la necesitatile companiei,in conformitate cu legile in vigoare; -notificari de informare legat de orice modificari legislative aparute in timp. Telefon 0728156833 -

  • Companie multinationala ce activeaza in domeniul automotive, angajeaza recruiter cu experienta. Oferim : - salar atractiv - bonus de prezenta - tichete de masa Asteptam CV-urile dvs. la e-mail: Mai multe informatii la tel: 0359 422 979.

  • Agenție de recrutare personal angajează Junior recruiter pe perioada nedeterminata. De preferat cunoștințe de limba italiana și experiență . Pentru detalii , va rugam sa sunați la tel. Descrierea companiei : Suntem Agentie recrutare si plasare soferi profesionisiti in Italia, cu o exerienta in domeniu de peste 5 ani de zile. Colaboram cu peste 50 de societati de transport din Italia cu diferite tipuri de transport: prelata, frig, cisterne chimice/alimentare, container, siloz.

  • Responsabilitatile postului: Asigurarea necesarului de personal prin recrutare interna si externa; Postarea anunturilor de angajare; Selectarea CV-urilor potrivite, contactarea candidatilor si programarea interviurilor; Sustinerea interviurilor de selectie si testarea candidatilor; Întocmirea diferitelor adeverinţe solicitate de angajaţi; Informarea salariatilor asupra modificarilor aduse contractelor de munca - intocmirea actelor aditionale (prelungire contract de munca, modificari salariale, norma etc); Gestionarea concediilor de odihnă şi evidenţele specifice administrării de personal; Verificarea corectitudinii pontajului. Cerinte pentru ocuparea postului: Studii superioare; Curs de Inspector Resurse Umane; Cunostinte bune de limba engleza; Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office; Abilitati de comunicare, analiza si organizare; Gandire analitica, cu orientare catre rezultate.

  • Societatea cu sediu sociall in Oradea angajeaza specialist resurse umane Candidatul ideal • Studii superioare • Experienta anterioara intr-o pozitie similara minimum 1-2 ani • Cunostinte avansate de legislatia muncii; • Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) • Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate; Excelente abilităţi de comunicare, spirit organizatoric, intuitie, operativitate • Lucru in echipa. - Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante - Concepe si posteaza anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente - Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului - Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor - Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor - Evalueaza si vine cu propuneri cu privire la candidatii selectati catre factorii de decizie - Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati - Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie Oferim: - Oportunitatea de a lucra intr-o echipă tanără, intr-o firmă dinamică - Contract pe termen lung/nedeterminat - Program 8h/zi, L-V - Salariu motivant si reevaluare a activitatii dupa 6 luni. (negocierea salariului in functie de cunostinte si experienta) -Sustinere si indrumare -Mediu de munca placut si relaxant Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Va rugam sa aplicati cu CV la adresa de e-mail resurseumane34gmail.com

  • Angajam persoana pentru birou, competente comerciale si atributii secretariat,obligatoriu limba italiana. Asteptam CV. Tel. 0771-290542

  • Candidatul ideal: -studii superioare finalizate -Sociologie/Psihologie/Socio Umane - sa aiba insusiri de personalitate:seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, -sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.) - cunostinte solide de Resurse umane si personal - cunoasterea principiilor si procedurilor pentru recrutarea si selectia personalului, dezvoltare, compensatii si beneficii, relatii de munca si sisteme de informare a personalului; - cunostinte foarte bune de Psihologie - cunoasterea comportamentului uman si a performantelor umane; - abilitatea de a relationa cu clientii - cunoasterea principiilor si proceselor de furnizare a serviciilor personalului si clientilor. Descrierea jobului: - sa pregateasca, sa redacteze si sa urmareaasca documentatia referitoare la procesul de selectie si recrutare, conform politicii de recrutare; -sa coordoneze si sa monitorizeze procesul de publicare interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a anunturilor; -sa receptioneze toate aplicatiile interne si externe ale candidatilor si sa caute in baza de date existenta aplicatii depuse anterior care corespund criteriilor mentionate in profilul candidatului si fisa de post; - sa efectueze screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si sa se asigure ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor; -sa organizeze si sa sustina interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare - sa alcatuiasca short-list-ul pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator; - sa participe la interviul final impreuna cu managerul implicat si ofera feedback asupra abilitatilor candidatului; -sa participe la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit; -sa anunte candidatii despre rezultatul final al interviului la care au participat;

  • Salveaza cautarea